Martin092 Публикувано 12 септември 2018 Сподели Публикувано 12 септември 2018 Здравейте колеги, Рових се много из темите и намерих сходни проблеми като моя, но нищо конкретно. Извинявам се за новата отворена тема по този въпрос Та да минем на въпроса... Карам Галант 2003г. 2.0 133КС. При палене сутрин рано колата ми работи като на 3 цилиндъра иии никакъв шанс да я изфорсирам, светва ми чек-а. Когато поработи 3-4 минути се оправя(двигателя направо заспива), но чека остава светнат. Ходих да ми правят диагностика и се оказа, че записва грешка Misfire Detection на 2-ри цилиндър. Сменях свещи-те не помня на коя марка, бобини-те със лулите и кабелите на останалите 2 цилиндъра(На тесла съм взел), но проблема си остана. Някакви предложения от какво друго може да е ? Благодаря ви предварително и пак се извинявам за отворената тема!Лека вечер ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 12 септември 2018 Сподели Публикувано 12 септември 2018 Със нови кабели и бобини пак го прави и дава, че 2-ри цилиндър не работи, така ли? С каква диагностика закачихте колата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin092 Публикувано 12 септември 2018 Автор Сподели Публикувано 12 септември 2018 Със нови кабели и бобини пак го прави и дава, че 2-ри цилиндър не работи, така ли? С каква диагностика закачихте колата? Да след смяната и на кабелите и на бобините пак прави същия проблем... пропуснах да кажа, че и оборотите играят 0/1000 Диагностиката едната беше на делфи другата нямам представа, но и на 2те даде една и съща грешка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 12 септември 2018 Сподели Публикувано 12 септември 2018 Газ имаш ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin092 Публикувано 12 септември 2018 Автор Сподели Публикувано 12 септември 2018 Да с газов инжекцион съм качих го този месец, но проблема е от преди да кача газта Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 13 септември 2018 Сподели Публикувано 13 септември 2018 Направете си профилактика на горивните инжектори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin092 Публикувано 14 септември 2018 Автор Сподели Публикувано 14 септември 2018 Проверих не е в тях проблема, някакви други идей Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 14 септември 2018 Сподели Публикувано 14 септември 2018 За да не пали цилиндър на този двигател, трябва да има или дефектна свещ, или развалена бобина или кабел. Другото е бензинова дюза, но на газ не трябва да го прави тоя проблем. Провери самите букси на бобините да няма там нещо нередно,я оксидация,я скъсан кабел. Има един много рядко срещан момент, когато пролема е в компютъра, случи ми се, но при мен даваше 2-ри канал, че не подава сигнал към бобината след като колата минеше 2200 оборота,под тях си работеше нормално. Пробвай следното: като запалиш двигателя, извади първо буксата дясната бобина и виж ще се промени ли работата на двигателя, включваш я и след това вадиш и лявата. Напиши какво става след тази проба. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin092 Публикувано 14 септември 2018 Автор Сподели Публикувано 14 септември 2018 Има ли някаква вероятност да е катализатора? Когато ходих до морето я нафух 180-190 по магистралата иии няколко дена там не ми прави проблем... Са откакто се прибрах се движа тука из града 3-4 с 40-50 почна ми прави проблеми Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin092 Публикувано 14 септември 2018 Автор Сподели Публикувано 14 септември 2018 (редакция) За да не пали цилиндър на този двигател, трябва да има или дефектна свещ, или развалена бобина или кабел. Другото е бензинова дюза, но на газ не трябва да го прави тоя проблем. Провери самите букси на бобините да няма там нещо нередно,я оксидация,я скъсан кабел. Има един много рядко срещан момент, когато пролема е в компютъра, случи ми се, но при мен даваше 2-ри канал, че не подава сигнал към бобината след като колата минеше 2200 оборота,под тях си работеше нормално. Пробвай следното: като запалиш двигателя, извади първо буксата дясната бобина и виж ще се промени ли работата на двигателя, включваш я и след това вадиш и лявата. Напиши какво става след тази проба. Здравей, пробвах това което ми каза с буксите. Откъде да започна... значи сутринта когато я запалих ми прави проблем и ми светна чек-а и цял ден светеше, но после двигателя си работеше добре. Преди малко при добре работещ двигател угасих колата и откачих и закачих дясната букса... Когато запалих колата чек-а беше изгаснал.След това при работещ двигател свалих първо дясната почна да работи като на 2-3 цилиндъра и светна пак чек-а ... закачих я и откачих лявата пак същото работеше на 2-3 цилиндъра ... закачих и нея.Угасих колата и свалих и 2те букси, след което ги качих наново и запалих колата отново. Работеше си перф, но чек-а светеше. Редактирано 14 септември 2018 от Martin092 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 15 септември 2018 Сподели Публикувано 15 септември 2018 Той чека като светне значи регистрира грешка. И след като нещото, което е накарало чека да светне изчезне, то той продължава да сигнализира още известно време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 16 септември 2018 Сподели Публикувано 16 септември 2018 Здравей, на една Каризма имаше същия дефект, само че не се "оправяше" след като загрее. Направо се разбих да търся проблема. Оказаха се полепнали метални частици по датчика на коляновия вал. Датчика си подава импулси, на осцилоскопа си се виждаха добре, но явно като изпусне един импулс и двигателя започваше да работи на 2-3 цилиндъра. На твоя двигател предполагам е същия датчик. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin092 Публикувано 19 септември 2018 Автор Сподели Публикувано 19 септември 2018 Реших за всеки случай да проверя и свещите, нищо че са нови и забелязах, че ги цапа с масло ... Има ли вероятност да е в това проблема Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin092 Публикувано 11 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 11 октомври 2018 Здравейте колеги... относно проблема... да обобщя.. Смених кабелите, свещите и бобините, проверих дюзите, смених маслото с 5w40, мерих компресията - навсякъде по 14 атмосвери, смених гарнитурата и гумичките(2 от тях опускаха и ми цапаше свещите) на капака на клапаните, смених и горивния филтър(четох, че може да се е запушил и да е в него проблема) ... Иии проблема си остана - губи ми се 2ри цилиндър когато запаля сутрини колата студена.Работи 5-6 минути на 3 цилиндъра, играят оборотите и след това се оправя. Ако съм я оставил някъде на слънце и я е напекло проблема го няма. Някакви предположения, защото вече се побърквам? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 17 октомври 2018 Сподели Публикувано 17 октомври 2018 (редакция) Как измерихте налягането в цилиндрите? Правилно е на загрят двигател, извадени букси на дюзите да не пръскат бензин, пълна газ и много добър акумулатор.Точно 14 атмосфери на 4-те цилиндъра ми се струва много малко вероятно. Лулата трябва да е надалеч от метал за да не прескочи искра. Тази "дълга" искра претоварва електрониката по запалителната система, което може да повреди комутатора.Не съм запознат с този двигател, но да попитам може ли да се разменят местата на кабелите заедно с лулите на първи и втори цилиндър за проба? Редактирано 17 октомври 2018 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin092 Публикувано 29 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 29 октомври 2018 Компресията де дигна постепенно.. Почна от 9, 11, 14... Имах проблем с всмукателен клапан на 2ри цилиндър... Бишках главата сменихме клапана и водача, повдигачите също както и всички гарнитури... Сега мотора вади много плътен звук и се форсира екстра ... Но тази сутрин като запалих задържа на 1200 оборота нямаше проблема с тракането все едно работи на 3 цилиндъра ... Но чека пак светна иии в движение от 1000 до 2-2500 оборота има едно предръпване ... Смис не се набира плавно мии някак си накъсва Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin092 Публикувано 10 ноември 2018 Автор Сподели Публикувано 10 ноември 2018 Здравейте колеги, Стигнах до извода, че до въпросната бобина ( на 4ти цилиндър ) не достига ток. Мерихме на буксата на Ecu-то какво показва при вече поработила кола. На здравата си бобина отчита 16 херца постоянно, а на проблемната е променливо в диапазон от 16 до 30 херца. Та стигнах до мисълта, че ECU-то нещо се ебава( смених и датчика на коляновия вал помежду другото ). Въпроса ми е действително ли проблема е в него при тези симптоми и ако Да има ли някой който може да ми оправи това Ecu или да ми продаде друго на разумна цена. Аз взимах едно от мегапартц за същия мотор като моя с разликата, че беше за 136HP не за 133, но с него не можах да запаля колата ... буксите станаха, ток имаше, но не иска да запали. Ecu-то ми е с номер MR507625 галанта е 2003г. 2.0i 133HP с газов инжекцион. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 10 ноември 2018 Сподели Публикувано 10 ноември 2018 Компютъра трябва да е за твоя двигател, не за фейслифтовия. Вземи и ключа на донора, иначе няма как да запалиш. Имах такъв проблем, може да се ремонтира ECU-то, но за съжаление човека вече не работи в България. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin092 Публикувано 12 ноември 2018 Автор Сподели Публикувано 12 ноември 2018 Един техник в града ми каза, че другия компютър трябвало да се преобучи ... някакви кодове за запалване т.н. трябвало да види от моя и да ги качи на другия който взех от мегапартс. Иначе той е за същия двигател 2.0i 4g63 SOHC 16v просто е за 136HP Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 13 ноември 2018 Сподели Публикувано 13 ноември 2018 Без ключа и имобилайзера няма да стане, слушай колегите! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin092 Публикувано 25 ноември 2018 Автор Сподели Публикувано 25 ноември 2018 Взех друг компютър за същия галант като моя 2.0i 133hp ( номера на компютъра пак не е същия) свален е от работеща кола... + компютъра взех и имобилайзера, патронника и ключа. Свързах ги на моя галант и пак не иска да запали ... дава грешка 50 и нещо няма връзка компютъра с имобилайзера. Свалени са от една кола 1 комплект са на предишната кола работеха на моята не иска да запали. Идеи някакви ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin092 Публикувано 13 август 2019 Автор Сподели Публикувано 13 август 2019 Намерих компютър със същия номер за същия галант като моя .. Един ехник в града копира информацията от моя на новия качих го и запали без смяна наа имобилайзери и т.н. иии въпросния проблем с цилиндрите се реши Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.