Премини към съдържание

Проблем при паленето на Галанта


Martin092

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

Рових се много из темите и намерих сходни проблеми като моя, но нищо конкретно. Извинявам се за новата отворена тема по този въпрос :)

Та да минем на въпроса... Карам Галант 2003г. 2.0 133КС. При палене сутрин рано колата ми работи като на 3 цилиндъра иии никакъв шанс да я изфорсирам, светва ми чек-а. Когато поработи 3-4 минути се оправя(двигателя направо заспива), но чека остава светнат. Ходих да ми правят диагностика и се оказа, че записва грешка Misfire Detection на 2-ри цилиндър. Сменях свещи-те не помня на коя марка, бобини-те със лулите и кабелите на останалите 2 цилиндъра(На тесла съм взел), но проблема си остана. Някакви предложения от какво друго може да е ?

 

Благодаря ви предварително и пак се извинявам за отворената тема!

Лека вечер ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Със нови кабели и бобини пак го прави и дава, че 2-ри цилиндър не работи, така ли? С каква диагностика закачихте колата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Със нови кабели и бобини пак го прави и дава, че 2-ри цилиндър не работи, така ли? С каква диагностика закачихте колата?

 

Да след смяната и на кабелите и на бобините пак прави същия проблем... пропуснах да кажа, че и оборотите играят 0/1000

Диагностиката едната беше на делфи другата нямам представа, но и на 2те даде една и съща грешка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направете си профилактика на горивните инжектори. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да не пали цилиндър на този двигател, трябва да има или дефектна свещ, или развалена бобина или кабел. Другото е бензинова дюза, но на газ не трябва да го прави тоя проблем. Провери самите букси на бобините да няма там нещо нередно,я оксидация,я скъсан кабел. Има един много рядко срещан момент, когато пролема е в компютъра, случи ми се, но при мен даваше 2-ри канал, че не подава сигнал към бобината след като колата минеше 2200 оборота,под тях си работеше нормално.

Пробвай следното: като запалиш двигателя, извади първо буксата дясната бобина и виж ще се промени ли работата на двигателя, включваш я и след това вадиш и лявата. Напиши какво става след тази проба.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някаква вероятност да е катализатора? Когато ходих до морето я нафух 180-190 по магистралата иии няколко дена там не ми прави проблем... Са откакто се прибрах се движа тука из града 3-4 с 40-50 почна ми прави проблеми

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да не пали цилиндър на този двигател, трябва да има или дефектна свещ, или развалена бобина или кабел. Другото е бензинова дюза, но на газ не трябва да го прави тоя проблем. Провери самите букси на бобините да няма там нещо нередно,я оксидация,я скъсан кабел. Има един много рядко срещан момент, когато пролема е в компютъра, случи ми се, но при мен даваше 2-ри канал, че не подава сигнал към бобината след като колата минеше 2200 оборота,под тях си работеше нормално.

Пробвай следното: като запалиш двигателя, извади първо буксата дясната бобина и виж ще се промени ли работата на двигателя, включваш я и след това вадиш и лявата. Напиши какво става след тази проба.

 

Здравей, пробвах това което ми каза с буксите. Откъде да започна... значи сутринта когато я запалих ми прави проблем и ми светна чек-а и цял ден светеше, но после двигателя си работеше добре. Преди малко при добре работещ двигател угасих колата и откачих и закачих дясната букса... Когато запалих колата чек-а беше изгаснал.

След това при работещ двигател свалих първо дясната почна да работи като на 2-3 цилиндъра и светна пак чек-а ... закачих я и откачих лявата пак същото работеше на 2-3 цилиндъра ... закачих и нея.Угасих колата и свалих и 2те букси, след което ги качих наново и запалих колата отново. Работеше си перф, но чек-а светеше.

Редактирано от Martin092
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Той чека като светне значи регистрира грешка. И след като нещото, което е накарало чека да светне изчезне, то той продължава да сигнализира още известно време.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, на една Каризма имаше същия дефект, само че не се "оправяше" след като загрее. Направо се разбих да търся проблема. Оказаха се полепнали метални частици по датчика на коляновия вал. Датчика си подава импулси, на осцилоскопа си се виждаха добре, но явно като изпусне един импулс и двигателя започваше да работи на 2-3 цилиндъра. На твоя двигател предполагам е същия датчик.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Реших за всеки случай да проверя и свещите, нищо че са нови и забелязах, че ги цапа с масло ... Има ли вероятност да е в това проблема

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте колеги... относно проблема... да обобщя.. Смених кабелите, свещите и бобините, проверих дюзите, смених маслото с 5w40, мерих компресията - навсякъде по 14 атмосвери, смених гарнитурата и гумичките(2 от тях опускаха и ми цапаше свещите) на капака на клапаните, смених и горивния филтър(четох, че може да се е запушил и да е в него проблема) ... Иии проблема си остана - губи ми се 2ри цилиндър когато запаля сутрини колата студена.Работи 5-6 минути на 3 цилиндъра, играят оборотите и след това се оправя. Ако съм я оставил някъде на слънце и я е напекло проблема го няма. Някакви предположения, защото вече се побърквам?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как измерихте налягането в цилиндрите? Правилно е на загрят двигател, извадени букси на дюзите да не пръскат бензин, пълна газ и много добър акумулатор.

Точно 14 атмосфери на 4-те цилиндъра ми се струва много малко вероятно.

 

Лулата трябва да е надалеч от метал за да не прескочи искра. Тази "дълга" искра претоварва електрониката по запалителната система, което може да повреди комутатора.

Не съм запознат с този двигател, но да попитам може ли да се разменят местата на кабелите заедно с лулите на първи и втори цилиндър за проба?

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Компресията де дигна постепенно.. Почна от 9, 11, 14... Имах проблем с всмукателен клапан на 2ри цилиндър... Бишках главата сменихме клапана и водача, повдигачите също както и всички гарнитури... Сега мотора вади много плътен звук и се форсира екстра ... Но тази сутрин като запалих задържа на 1200 оборота нямаше проблема с тракането все едно работи на 3 цилиндъра ... Но чека пак светна иии в движение от 1000 до 2-2500 оборота има едно предръпване ... Смис не се набира плавно мии някак си накъсва

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте колеги,

 

Стигнах до извода, че до въпросната бобина ( на 4ти цилиндър ) не достига ток. Мерихме на буксата на Ecu-то какво показва при вече поработила кола. На здравата си бобина отчита 16 херца постоянно, а на проблемната е променливо в диапазон от 16 до 30 херца. Та стигнах до мисълта, че ECU-то нещо се ебава( смених и датчика на коляновия вал помежду другото ). Въпроса ми е действително ли проблема е в него при тези симптоми и ако Да има ли някой който може да ми оправи това Ecu или да ми продаде друго на разумна цена. Аз взимах едно от мегапартц за същия мотор като моя с разликата, че беше за 136HP не за 133, но с него не можах да запаля колата ... буксите станаха, ток имаше, но не иска да запали.

 

Ecu-то ми е с номер MR507625 галанта е 2003г. 2.0i 133HP с газов инжекцион.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Компютъра трябва да е за твоя двигател, не за фейслифтовия. Вземи и ключа на донора, иначе няма как да запалиш. Имах такъв проблем, може да се ремонтира ECU-то, но за съжаление човека вече не работи в България.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един техник в града ми каза, че другия компютър трябвало да се преобучи ... някакви кодове за запалване т.н. трябвало да види от моя и да ги качи на другия който взех от мегапартс. Иначе той е за същия двигател 2.0i 4g63 SOHC 16v просто е за 136HP

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Взех друг компютър за същия галант като моя 2.0i 133hp ( номера на компютъра пак не е същия) свален е от работеща кола... + компютъра взех и имобилайзера, патронника и ключа. Свързах ги на моя галант и пак не иска да запали ... дава грешка 50 и нещо няма връзка компютъра с имобилайзера. Свалени са от една кола 1 комплект са на предишната кола работеха на моята не иска да запали. Идеи някакви ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 8 месеца ...

Намерих компютър със същия номер за същия галант като моя .. Един ехник в града копира информацията от моя на новия качих го и запали без смяна наа имобилайзери и т.н. иии въпросния проблем с цилиндрите се реши

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...