Премини към съдържание

Martin092

Потребители
  • От него общо

    14
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Ботевград

Martin092's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Намерих компютър със същия номер за същия галант като моя .. Един ехник в града копира информацията от моя на новия качих го и запали без смяна наа имобилайзери и т.н. иии въпросния проблем с цилиндрите се реши
  2. Martin092

    Малко тунинг

    Колеги имам едно въпросче... Предния капак на комби става ли за седан?? Защото попаднах на един вентилиран ии мисля да го взема ако съвпадат
  3. Взех друг компютър за същия галант като моя 2.0i 133hp ( номера на компютъра пак не е същия) свален е от работеща кола... + компютъра взех и имобилайзера, патронника и ключа. Свързах ги на моя галант и пак не иска да запали ... дава грешка 50 и нещо няма връзка компютъра с имобилайзера. Свалени са от една кола 1 комплект са на предишната кола работеха на моята не иска да запали. Идеи някакви ?
  4. Един техник в града ми каза, че другия компютър трябвало да се преобучи ... някакви кодове за запалване т.н. трябвало да види от моя и да ги качи на другия който взех от мегапартс. Иначе той е за същия двигател 2.0i 4g63 SOHC 16v просто е за 136HP
  5. Здравейте колеги, Стигнах до извода, че до въпросната бобина ( на 4ти цилиндър ) не достига ток. Мерихме на буксата на Ecu-то какво показва при вече поработила кола. На здравата си бобина отчита 16 херца постоянно, а на проблемната е променливо в диапазон от 16 до 30 херца. Та стигнах до мисълта, че ECU-то нещо се ебава( смених и датчика на коляновия вал помежду другото ). Въпроса ми е действително ли проблема е в него при тези симптоми и ако Да има ли някой който може да ми оправи това Ecu или да ми продаде друго на разумна цена. Аз взимах едно от мегапартц за същия мотор като моя с разликата, че беше за 136HP не за 133, но с него не можах да запаля колата ... буксите станаха, ток имаше, но не иска да запали. Ecu-то ми е с номер MR507625 галанта е 2003г. 2.0i 133HP с газов инжекцион.
  6. Компресията де дигна постепенно.. Почна от 9, 11, 14... Имах проблем с всмукателен клапан на 2ри цилиндър... Бишках главата сменихме клапана и водача, повдигачите също както и всички гарнитури... Сега мотора вади много плътен звук и се форсира екстра ... Но тази сутрин като запалих задържа на 1200 оборота нямаше проблема с тракането все едно работи на 3 цилиндъра ... Но чека пак светна иии в движение от 1000 до 2-2500 оборота има едно предръпване ... Смис не се набира плавно мии някак си накъсва
  7. Здравейте колеги... относно проблема... да обобщя.. Смених кабелите, свещите и бобините, проверих дюзите, смених маслото с 5w40, мерих компресията - навсякъде по 14 атмосвери, смених гарнитурата и гумичките(2 от тях опускаха и ми цапаше свещите) на капака на клапаните, смених и горивния филтър(четох, че може да се е запушил и да е в него проблема) ... Иии проблема си остана - губи ми се 2ри цилиндър когато запаля сутрини колата студена.Работи 5-6 минути на 3 цилиндъра, играят оборотите и след това се оправя. Ако съм я оставил някъде на слънце и я е напекло проблема го няма. Някакви предположения, защото вече се побърквам?
  8. Реших за всеки случай да проверя и свещите, нищо че са нови и забелязах, че ги цапа с масло ... Има ли вероятност да е в това проблема
  9. Здравей, пробвах това което ми каза с буксите. Откъде да започна... значи сутринта когато я запалих ми прави проблем и ми светна чек-а и цял ден светеше, но после двигателя си работеше добре. Преди малко при добре работещ двигател угасих колата и откачих и закачих дясната букса... Когато запалих колата чек-а беше изгаснал. След това при работещ двигател свалих първо дясната почна да работи като на 2-3 цилиндъра и светна пак чек-а ... закачих я и откачих лявата пак същото работеше на 2-3 цилиндъра ... закачих и нея.Угасих колата и свалих и 2те букси, след което ги качих наново и запалих колата отново. Работеше си перф, но чек-а светеше.
  10. Има ли някаква вероятност да е катализатора? Когато ходих до морето я нафух 180-190 по магистралата иии няколко дена там не ми прави проблем... Са откакто се прибрах се движа тука из града 3-4 с 40-50 почна ми прави проблеми
  11. Проверих не е в тях проблема, някакви други идей
  12. Да с газов инжекцион съм качих го този месец, но проблема е от преди да кача газта
  13. Да след смяната и на кабелите и на бобините пак прави същия проблем... пропуснах да кажа, че и оборотите играят 0/1000 Диагностиката едната беше на делфи другата нямам представа, но и на 2те даде една и съща грешка.
  14. Здравейте колеги, Рових се много из темите и намерих сходни проблеми като моя, но нищо конкретно. Извинявам се за новата отворена тема по този въпрос Та да минем на въпроса... Карам Галант 2003г. 2.0 133КС. При палене сутрин рано колата ми работи като на 3 цилиндъра иии никакъв шанс да я изфорсирам, светва ми чек-а. Когато поработи 3-4 минути се оправя(двигателя направо заспива), но чека остава светнат. Ходих да ми правят диагностика и се оказа, че записва грешка Misfire Detection на 2-ри цилиндър. Сменях свещи-те не помня на коя марка, бобини-те със лулите и кабелите на останалите 2 цилиндъра(На тесла съм взел), но проблема си остана. Някакви предложения от какво друго може да е ? Благодаря ви предварително и пак се извинявам за отворената тема! Лека вечер ;)
×
×
  • Създаване...