mita6kiL Публикувано 23 март 2017 Сподели Публикувано 23 март 2017 (редакция) Здравейте,оглеждам се за нова количка и Lancer-а е фаворит. Искам >= 2008, 1.8 бензин, ръчка, седан. Забелязах, че ръчките седани са доста малко на българския пазар в момента. Ходих да гледам този в София, но ми се стори доста ръждив швейцарец. Отделно багажника сякаш е бил аквариум - мокета е яко набръчкан. Гледам и се чудя на цената на този от Велико Търново. Защо е с 7 бона по-скъп? Има едно газово отгоре и е една идея по-обслужен, но въпреки това почти 18 бона за 10 годишен Lancer каран на газ кой знае колко време?Тази изглежда доста добре на пръв поглед, но ми е малко далеч и не знам дали ще ми се отвори време да я видя. И с тези се изчерпва избора за България засега. Има и две с 1.5 и това е. Спортбек-а не е опция. П.П Къде мога да видя нагледно разликите м/у нивата на оборудване Invite, Intense и т.н? Редактирано 23 март 2017 от mita6kiL Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mita6kiL Публикувано 24 март 2017 Автор Сподели Публикувано 24 март 2017 (редакция) http://www.mitsubishi.pl/files/library/pdf/katalogi/Katalog-Lancer-Sedan-Sportback.pdf тук на 14 стр нагледно са обяснени различните нива на оборудване. Ако някой има този каталог на английски ще е супер :icon_blush: Редактирано 24 март 2017 от mita6kiL Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Edor Публикувано 25 март 2017 Сподели Публикувано 25 март 2017 (редакция) Колега и аз минах по този път и в крайна сметка отидах до Германия и от там си взех лансер и го докарах на ход 1650 километра... по-евтино от тук, реални километри.. каран е на газ, но това не ме притесни защото е каран със система за смазване на клапаните, а и като цяло беше много подържана и запазена кола.. отдолу имаше много малко ръжда.. взех я за 11730 лева.. изчислих много грубо, че същата тук в Бг вървеше около 17000 лева... това беше декември 2016-та.. лансер 2008, 1.8, бензин, CVT автомат, с бас в багажника, аудиото няма тъчскрийн дисплей, на волана има копчета и отдвете страни, има и типтроник на волана.. Аз също се чудех за хечбек, но не ми хареса че максималната му скорост беше кам 180км, а на седана е 206 км... Ти защо не искаш хечбек ? Редактирано 25 март 2017 от Edor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mita6kiL Публикувано 25 март 2017 Автор Сподели Публикувано 25 март 2017 Хечбека просто не ми харесва. Грозен ми е отзад а и сегашната ми кола е хечбек и ми омръзна. Гледах и колите в Германия, но на този етап излизат горе долу същите пари. Имам познат който ще я докара за 1000лв, но колко хубав оглед ще й направи не се знае. Хубавото е, че не бързам засега. След лятото ще натисна по-сериозно, но положението сега не ми вдъхва надежди. А някаква идея за цената на тази от Велико Търново? Още не разбирам защо е с 7 бона по-скъпа от другите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Edor Публикувано 25 март 2017 Сподели Публикувано 25 март 2017 А някаква идея за цената на тази от Велико Търново? Още не разбирам защо е с 7 бона по-скъпа от другите. Според мене защото я е обслужил добре, има газ, има доста екстри като бас в багажника и копчета в дясната страна на волата които са за автопилота и защото има сервизна книжка. Също си е сложил за сваляне/пазарлък кам 1000 лева. Така мисля аз. Колега, аз с моя продавач в германия си писах 1 месец преди да хода да я взема, за кво ли не.. Праща ми видеа и снимки отдолу, под капака, отвсякаде... и пак пропуснах да го питам какъв е дота на 8-те гуми и на колко години е газовата уредба :mad: и се оказа, че и гумите и газовата са на 7 години и сега ще ги сменям и трите, което ще е кам 2000лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
idb Публикувано 25 март 2017 Сподели Публикувано 25 март 2017 Здравейте колега,Видях Търновската кола да се разкарва из града - добре изглежда, не е най-високото ниво на оборудване /съдя по това, че маската не е цялата с лайсната отпред, както и на ауспуха няма накрайник - на външен вид изглежда добре. С 18"-ките джанти визията си е съвсем ОК. Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mita6kiL Публикувано 25 март 2017 Автор Сподели Публикувано 25 март 2017 Екстрите на великотърновската са същите като на другите две. Годините също. Едната даже има навигация и кожен салон и е 10 бона. Не ми се виждат много оправдани тези 17 бона. Иначе в Германия тази ми хвана окото:https://m.mobile.de/auto-inserat/mitsubishi-lancer-1-8-instyle-gleiszellen/238644545.html?ref=srp Edor, какво трябва да сменяш на газовото? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 25 март 2017 Сподели Публикувано 25 март 2017 Тази австрийската е със задна броня и задно гърне от Ралиарт, не че е нещо кой знае какво, ама е рядкост. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Edor Публикувано 25 март 2017 Сподели Публикувано 25 март 2017 (редакция) Edor, какво трябва да сменяш на газовото? Ами, кратката версия - компютър, изпарител и инжектори. А, тази обява дето гледаш е екстра, направо си я вземи ако ти харесва тази предница /старата е по-яка според мене/, щом има кой да ти я докара за 1000лева само.. и цената е добра.. мойта беше с една година по-стара и с 800 евро по-скапа, макар, че автоматиците са по-скапи май по принцип.. Редактирано 25 март 2017 от Edor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ferrarko Публикувано 26 март 2017 Сподели Публикувано 26 март 2017 Аз хечбек за седан не бих заменил. Сега ме е яд защо навремето не съм взел хечбек. Следващата кола ще е минимум хечбек ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mita6kiL Публикувано 26 март 2017 Автор Сподели Публикувано 26 март 2017 Тази австрийската е със задна броня и задно гърне от Ралиарт, не че е нещо кой знае какво, ама е рядкост.Допълнително ли е сменяна или така излиза от завода? Цялата изпускателна система ли е различна или само гърнето? По-шумна ли е от нормалните? За тази кола забелязах, че капака е с различен цвят и емблемата я няма - може би е удряна.Ами, кратката версия - компютър, изпарител и инжектори. А, тази обява дето гледаш е екстра, направо си я вземи ако ти харесва тази предница /старата е по-яка според мене/, щом има кой да ти я докара за 1000лева само.. и цената е добра.. мойта беше с една година по-стара и с 800 евро по-скапа, макар, че автоматиците са по-скапи май по принцип..И двете предници ми харесват. Само да не е Inform оборудването с което колата е малко като гола пушка :D .Проблема е в стойностният оглед. Не знам дали този човек въобще ще си направи труда да я огледа добре. Аз хечбек за седан не бих заменил. Сега ме е яд защо навремето не съм взел хечбек. Следващата кола ще е минимум хечбек !Защо? Какво не ти харесва в седана? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 26 март 2017 Сподели Публикувано 26 март 2017 Lancer Ralliart излиза така от завода, считайки че това е нормален Лансер, значи гърнето и бронята са слагани допълнително - ъпгрейд. Изпускателният тон ще е променен, дали е по-шумно няма как да ти кажа, най-малкото не пише какво друго е сменяно, само по външни белези правя изводи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ferrarko Публикувано 26 март 2017 Сподели Публикувано 26 март 2017 Ами не ми харесва, че не мога да си натоваря колелото или нещо по обемно. Ford Focus-a на баща ми много пъти ме е спасявал в такива ситуации. Пък и багажника на Lancer седан не е от най добрите в оползотворяването на вътрешното му пространство . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mita6kiL Публикувано 27 март 2017 Автор Сподели Публикувано 27 март 2017 Lancer Ralliart излиза така от завода, считайки че това е нормален Лансер, значи гърнето и бронята са слагани допълнително - ъпгрейд. Изпускателният тон ще е променен, дали е по-шумно няма как да ти кажа, най-малкото не пише какво друго е сменяно, само по външни белези правя изводи.За бронята нямам претенции, но самата изпускателна система ме разколебава малко. Не знам дали ще ми се отвори време да мина към Димитровград, но ще взема да врътна един телефон да го разпитам. Цялата кола ми изглежда с различен цвят елементи. Съмнителна си е. Ами не ми харесва, че не мога да си натоваря колелото или нещо по обемно. Ford Focus-a на баща ми много пъти ме е спасявал в такива ситуации. Пък и багажника на Lancer седан не е от най добрите в оползотворяването на вътрешното му пространство .Баща ми казва същото. Доскоро караше комби а сега Зафира и нормално да ми предлага практични коли, но аз нито колело карам, нито ски/сноуборд и няма да ми се налага някакво системно пренасяне на големи предмети. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Edor Публикувано 27 март 2017 Сподели Публикувано 27 март 2017 mita6kiL, най-важното е от каква кола слизаш.. Ако слизаш от по-хубава кола, тази едва ли ще те впечатли и обратно (мое мнение) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mita6kiL Публикувано 27 март 2017 Автор Сподели Публикувано 27 март 2017 Идвам от по-малка и слаба кола. Искам този път да е японско, защото в семейството сме имали само немски и френски и малко разнообразие. Лансъра ми е мечта от доста време и той е фаворита. Като втори вариант е Субару Легаси, но се надявам да случа на читав Лансър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Edor Публикувано 27 март 2017 Сподели Публикувано 27 март 2017 (редакция) Ами, до колкото съм чувал, френските се славят с мека возия и трудно достъпни компоненти при ремонт, немските не са това което бяха а японски има които не се сглобват в Япония.Лансера е японски, сглобван в Япония, не вози меко и е малко шумен, компонентите му са лесно достъпни. Аз слизам от Алфа 145, която си ме кефеше много. Лансера ме кефи още повече. Карам си го с хубав газов инжекцион и ми радва живота . Като ми омръзне автомата, включвам на спортен режим и смяната на скоростите от волана много ме радва, но ако искаш да летиш, трябва ти Ево.Води се шумна, но всъшност си е ок за мене. На задната седалка е много широко, не че отпред е тясно де.. Здрави коли са.. Гледах едни статистики, общо взето хората сменят филтри и масло и си карат без проблеми дълги години.. За Субаро Легаси също съм чувал много много добри неща.. Редактирано 27 март 2017 от Edor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spp Публикувано 1 април 2017 Сподели Публикувано 1 април 2017 ... За Субару Легаси също съм чувал много много добри неща..Не са те излъгали Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mita6kiL Публикувано 4 април 2017 Автор Сподели Публикувано 4 април 2017 Проведох много странен разговор с продавача на австрийската. Казвам му, че имам няколко въпроса свързани с този Лансър, започнах с този за бронята от РалиАрт и се издразни нещо след което ми каза: "Виж сега, колата е продадена" и пусна някакъв "бъзик" = "ходи да питаш еди кой си(не разбрах)" и моментално затвори. Не знам дали наистина е продадена или въпросите му бяха неудобни, но тези нашите джамбази са леш отвсякъде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Edor Публикувано 4 април 2017 Сподели Публикувано 4 април 2017 Проведох много странен разговор с продавача на австрийската. Казвам му, че имам няколко въпроса свързани с този Лансър, започнах с този за бронята от РалиАрт и се издразни нещо след което ми каза: "Виж сега, колата е продадена" и пусна някакъв "бъзик" = "ходи да питаш еди кой си(не разбрах)" и моментално затвори. Не знам дали наистина е продадена или въпросите му бяха неудобни, но тези нашите джамбази са леш отвсякъде. И в двата случая - нестава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mita6kiL Публикувано 2 Май 2017 Автор Сподели Публикувано 2 Май 2017 За цялото това време излезе само една нова обява за търсения от мен тип Лансър. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11493378034396768&slink=30otbkПарите му са много според мен, колата е осквернена с тези стикери, опушени стопове и най-вече калпаво газово. Как ще пробият бронята на такава красива кола за да сложат газовото? Това да не им е Лада или 20 годишен Опел?Показах обявата на познат газаджия и според него газовото е като правено по ръчен труд :D . Започвам да се замислям за дизел. Бихте ли споделили някакви мнения за масовия дизелов двигател 2.0? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 2 Май 2017 Сподели Публикувано 2 Май 2017 Те имат с два дизела. Първите са с двигателя BWC на VW (аз имам такъв), след това японците са направили свой дизелов двигател. Моята е под 100 хил. км., моторизацията е супер. Освен това този двигател е податлив на чипиране, правят го от 140 на 170 к.с. и от 350 на към 400 нм. Но на това още не съм се престрашил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Edor Публикувано 2 Май 2017 Сподели Публикувано 2 Май 2017 Показах обявата на познат газаджия и според него газовото е като правено по ръчен труд :D . Колега, ако колата е карана с газова без система за смазване на клапаните, зарежи.. сигурно вече доста навътре са влезли клапаните.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mita6kiL Публикувано 2 Май 2017 Автор Сподели Публикувано 2 Май 2017 (редакция) Благодаря за предупреждението. Чувам противоречиви мнение за тази система за смазване на клапаните. Според някои не е нужна и не променя нещата особено според други е нужна. Като цяло не вреди така, че е хубаво да го има. Иначе тази конкретно дори не смятам да я гледам. Твърде много си е оставил ръцете по нея предния собственик. П.П Поглеждам към дизелите, защото са с по 3-4хил. по-евтини от бензинките 1.8. А като сложа и газово(карам около 25хил. на година и се налага) нещата отиват нагоре. Не знам защо са тези надути цени на почти 10 годишен лансър 1.8 бензин. Редактирано 2 Май 2017 от mita6kiL Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 2 Май 2017 Сподели Публикувано 2 Май 2017 Цените са такива, вероятно защото вече няма нови модели и тези започват да имат колекционерска стойност. Като знам как се грижа за моя лансър, не знам дали бих го продал и на каква цена. :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.