Trif83 Публикувано 1 септември 2016 Сподели Публикувано 1 септември 2016 Колеги ще сменям предните дискове. Моите са 256 искам да сложа 276мм и се чудя ще трябва ли да се сменя апарата или само се наглася според новия диск. И искам мнение за Брембо и Зиммерман, дупчен или не? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 1 септември 2016 Сподели Публикувано 1 септември 2016 Колеги ще сменям предните дискове. Моите са 256 искам да сложа 276мм и се чудя ще трябва ли да се сменя апарата или само се наглася според новия диск. И искам мнение за Брембо и Зиммерман, дупчен или не? Какъвто и диск да вземеш препоръчвам да е дупчен, братовчеда е със Зиммерман и за сега е доволен. Също така за да не се кривят дисковете е важно апаратите да не са разбити(водачите да си влизат хубаво в леглата) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 1 септември 2016 Сподели Публикувано 1 септември 2016 Колеги ще сменям предните дискове. Моите са 256 искам да сложа 276мм и се чудя ще трябва ли да се сменя апарата или само се наглася според новия диск. И искам мнение за Брембо и Зиммерман, дупчен или не?Трябва да смениш апаратите, супортите и в твоя случай И шенкелите! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 1 септември 2016 Сподели Публикувано 1 септември 2016 Трябва да смениш апаратите, супортите и в твоя случай И шенкелите! Може и да се размине с шенкелите, моята баба беше с двубутални апарати и 276мм дискове. Но като гледам трудно се попада на тях Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 2 септември 2016 Сподели Публикувано 2 септември 2016 Човека е с 256мм дискове, Вики. Междуболтовото разстояние на супортите няма да му е 160мм. Така мисля. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petroff Публикувано 2 септември 2016 Сподели Публикувано 2 септември 2016 (редакция) Здравей колега,В никакъв случай не си давай парите за пробити спирачни дискове, ако няма да купуваш накладки за такъв вид дискове! Тези дискове се охлаждат по-добре и не се достига температурата необходима за добро спиране, отделно, че и площта на триене е по-малка. Такива дискове с накладки за ненадупчени дискове няма да имат никакво предимство спрямо "нормалните" дискове. Понеже на моето субару дисковете се кривят за норматив, съм изчел доста нещо по въпроса, дори съм говорил по телефона с представители на различни производители. Бях си харесал серията Yellow на EBC, но въпреки, че е по-скъпа представителят ме отказа от нея точно с този аргумент - тя е за перфорирани дискове, по-мека е и температурата вследствие на спирането е много по-висока. Произведена е точно с такава цел - за перфорирани дискове, които поради тази причина са с по-малка площ на триене и работят на по-висока температура. Ако пък тези накладки се сложат на обикновен вентилиран диск те много бързо ще го изкривят - поради по-високата температура. Моите коли НЕ са с дискове или накладки EBC, използвам други - по-евтини, но се каня да опитам Green серията на колт-а. Поздрави! ПП Пример мога да дам и с моето субару - с дискове, които бяха надупчени и нарязани спираше по-лошо, отколкото със сегашните "нормални" и с подходящите за тях накладки (на същия производител). Редактирано 2 септември 2016 от petroff Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uck Публикувано 8 септември 2016 Сподели Публикувано 8 септември 2016 Жълтата серия на ЕБЦ е състезателната серия и тя е предназначена за писта. Направена е така ,че да работи добре на високи температури и респективно никаква я няма в ниските температури. Когато колата спира интензивно дисковете и накладките загряват много повече от колкото при обикновено шофиране. Надупчените дискове също загряват. Просто жълтата серия не е за шофиране в града. Червената серия на същата марка също иска малко загряване преди да заработи оптимално . Като цяло аз не съм доволен от ЕБЦ. Карах с техните дискове и накладки , но пак се изкривиха . Просто дисковете са тънки за Галанта. Решението идва с последната генерация на спирачките на ЕА5А - еднобуталните с 278мм диск на 26мм дебелина. Тези дискове трябва да се сменят, когато се износят до 24мм. На по-старите модификации дисковете идват с дебелина 24мм и би трябвало да се сменят когато достигнат 22мм. (карам го по спомен)Има много изписано във форума за тия кашкавалени спирачки. Сърчни малко и всичко ще ти се изясни. И за дразнещия шум при надупчените дискове даже DJ-я беше мерил температурата на едните и другите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 8 септември 2016 Сподели Публикувано 8 септември 2016 Просто дисковете са тънки за Галанта. Решението идва с последната генерация на спирачките на ЕА5А - еднобуталните с 278мм диск на 26мм дебелина. Тези дискове трябва да се сменят, когато се износят до 24мм. На по-старите модификации дисковете идват с дебелина 24мм и би трябвало да се сменят когато достигнат 22мм. (карам го по спомен)Значи просто тези който са с 276/24мм при следващото кривене/планирана смяна на предни дискове ще си вземат 276/26мм .Аз скоро мисля да шунтирам разпределителя на спирачното усилие и да видя какъв ще е ефекта. Пишат че чувствително се подобрява спирането, пък и колата вече е в графа екперименти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A9A Публикувано 9 септември 2016 Сподели Публикувано 9 септември 2016 Карах с 276мм EBC перфорирани дискове и с накладки EBC серия Ultimax (черната серия). Сега съм с накладки от DJ-я (някакви японски) и пак съм доволен. Червената серия накладки им трябва загряване, а в града неможе да караш постоянно с горещи спирачки. Преди имах биене при спиране и си мислех че дисковете са заминали, но след смяна на гумички и машончета на водачите на апаратите, биенето изчезна. Плава ли спирачния апарат без да "закача" някъде, няма начин да се изкривят дисковете. Вече ако си мислиш че караш самолет и постоянно си на гаста и спирачката може да ги изкривиш дисковете... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 септември 2016 Сподели Публикувано 11 септември 2016 Жълтата серия на ЕБЦ е състезателната серия и тя е предназначена за писта. Направена е така ,че да работи добре на високи температури и респективно никаква я няма в ниските температури. Когато колата спира интензивно дисковете и накладките загряват много повече от колкото при обикновено шофиране. Надупчените дискове също загряват. Просто жълтата серия не е за шофиране в града. Червената серия на същата марка също иска малко загряване преди да заработи оптимално . Като цяло аз не съм доволен от ЕБЦ. Карах с техните дискове и накладки , но пак се изкривиха . Просто дисковете са тънки за Галанта. Решението идва с последната генерация на спирачките на ЕА5А - еднобуталните с 278мм диск на 26мм дебелина. Тези дискове трябва да се сменят, когато се износят до 24мм. На по-старите модификации дисковете идват с дебелина 24мм и би трябвало да се сменят когато достигнат 22мм. (карам го по спомен)Има много изписано във форума за тия кашкавалени спирачки. Сърчни малко и всичко ще ти се изясни. И за дразнещия шум при надупчените дискове даже DJ-я беше мерил температурата на едните и другите.....уви, вече съм забравил , но по мой бегъл спомен ,разликата беше около 90 градуса......това разбира се при равни спирания,ако обаче продължи да се кара и се спира по еднакъв начин, тогава разликата би трябвало да е по голяма..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 15 септември 2016 Сподели Публикувано 15 септември 2016 (редакция) Здравей колега,В никакъв случай не си давай парите за пробити спирачни дискове, ако няма да купуваш накладки за такъв вид дискове! Тези дискове се охлаждат по-добре и не се достига температурата необходима за добро спиране, отделно, че и площта на триене е по-малка. Такива дискове с накладки за ненадупчени дискове няма да имат никакво предимство спрямо "нормалните" дискове. Няма такова нещо, поне при нормалното ежедневно шофиране, нещо не си доразбрал или е ставало въпрос за писта. Отделно, Жълтото ЕБЦ е най-твърдото, керамично и предназначено да работи при най-висока температура, на студено никакво го няма, както вече са ти казали колегите. Редактирано 15 септември 2016 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.