Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Високи обороти


Препоръчано мнение

Здравейте. При загрят двигател,в движение на колата като изключа от скорост и ми потдържа 1200-1300 оборота.Момента в който колата спре на място и ми падат на 800 .Забелязал съм ,че не е от включването на перката.Някой може ли да ми даде съвет какво да направяБлагодаря предварително. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. При загрят двигател,в движение на колата като изключа от скорост и ми потдържа 1200-1300 оборота.Момента в който колата спре на място и ми падат на 800 .Забелязал съм ,че не е от включването на перката.Някой може ли да ми даде съвет какво да направяБлагодаря предварително. :rulez:

Нищо не прави....така трябва да работи колата и това е нормално :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен нещо не ми работи добре стъпковото моторче, и в сервиза ми настроиха двигателя с по-високи обороти на празен ход.Понякога обаче като паднат на 200-400 об.(понеже не са постоянни) ми светва лампата "check engine" и колата не върви добре(на газ).Като изгася двиг. и го запаля отново всичко е ОК,докато пак испусна да паднат оборотите.Ако се смени ст.моторче дали ще се оправи?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го забелязвам, когато е на място държи точно 800 оборота без да се променят,

а когато карам над 80-90км/ч и изключа от скорост и държи 900-950 оборота.

Мислех си, че нещо не е наред, но звучи логично да държи малко по-високи обороти

при голяма скорост :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен, когато колата е в движение и е изключена от скорост оборотите са винаги на 1000,

на място са около 750 ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го забелязвам, когато е на място държи точно 800 оборота без да се променят,

а когато карам над 80-90км/ч и изключа от скорост и държи 900-950 оборота.

Мислех си, че нещо не е наред, но звучи логично да държи малко по-високи обороти

при голяма скорост :)

И при мен е точно така. И аз се учудих и питах в Балкан Стар и ми казаха, че при движение влизал повече въздух и затова оборотите били по-високи. Честно казано не ми се вярва точно това да е верния отговор. Изглежда е нормално, щом така е при всички, но някой може ли да обясни защо?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В Балкан Стар могат да ме извиняват, но мнението им е абсолютно грешно,

явно човека с когото си говорил е некомпетентен, преди 20 години и повече

всички коли имат датчици за входящото количество въздух, както за неговата температура,

а някой и за атмосферното налягане в околното пространство, което изключва варианта

оборотите да се менят. Според мен, ЕКУ-то умишлено го прави, все пак спирачките

зависят от двигателя, а угасне ли той и те изчезват :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Беше мнение на приемчика, незнам колко разбира. Твоето обяснение ми звучи много по-вероятно. Незнам защо дилърите излизат с такива плоски теории?

А това значи ли, че харчи повече бензин, отколкото ако се спускаш на скорост?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен, когато колата е в движение и е изключена от скорост оборотите са винаги на 1000,

на място са около 750 ...

при мен положението е подобно когато колата е в движение и е изключена от скорост държи 900 а на място 600/700 но при мен се получава и нещо друго което незнам дали е нормално при всяко едно стартиране на двигателя обротите се вдигат до около 1500 и след това падат

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

при мен положението е подобно когато колата е в движение и е изключена от скорост държи 900 а на място 600/700 но при мен се получава и нещо друго което незнам дали е нормално при всяко едно стартиране на двигателя обротите се вдигат до около 1500 и след това падат

Нямаш причина за безпокойство, всичко е нормално. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш причина за безпокойство, всичко е нормално. :icon_thumbup:

:thx:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

при палене на двигателя сработва автоматичния смукач, а той поддържа

около 1500 об/мин. След това компютъра вижда какво му показват дат

чиците и оборотите отиват на колкото /е регулирано/ трябва. Там където

няма компютър има биметал и пневматика.

Относно оборотите на празен ход, 750 и по-малко са ниски. Трябва да

бъдат 850-950, по-близо до 950 /има го в упътването на всяка кола/.

Иначе няма добро мазане и страда газоразпределителния механизъм /най-

вече/.

Това, че при движение с изключена предавка и при работа на място оборо

тите малко се различават се дължи на ред причини, но не е болка за умира

не. Номера е на-ниските да не слизат под границата. Компютъра следи за

оптимално съотношение на горивната смес и влияе с подаването на гориво

на дюзите, но не може да повдига и сваля минималните обороти при положе

ние, че всички спомагателни агрегати са изключени и той и на програма "мин."

Това става с винтчето на дроселовата клапа.

Инжекциите нямат витче за "въздуха" /състава на сместта/ защото има компю

тър, а карбураторните нямат такова регулиране и има още едно винтче.

Поздрави!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, оборотите на моята кола трябва да бъдат 750 +-50, това е по каталог :)

Прав си за мазането, помпата не прави достатъчно налягане при много ниски

обороти и трябва да се избягват ;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...