galahat Публикувано 13 юли 2007 Сподели Публикувано 13 юли 2007 Здравейте. При загрят двигател,в движение на колата като изключа от скорост и ми потдържа 1200-1300 оборота.Момента в който колата спре на място и ми падат на 800 .Забелязал съм ,че не е от включването на перката.Някой може ли да ми даде съвет какво да направяБлагодаря предварително. :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 13 юли 2007 Сподели Публикувано 13 юли 2007 Мисля, че е нарочно това... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 13 юли 2007 Сподели Публикувано 13 юли 2007 Здравейте. При загрят двигател,в движение на колата като изключа от скорост и ми потдържа 1200-1300 оборота.Момента в който колата спре на място и ми падат на 800 .Забелязал съм ,че не е от включването на перката.Някой може ли да ми даде съвет какво да направяБлагодаря предварително. :rulez:Нищо не прави....така трябва да работи колата и това е нормално :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galahat Публикувано 13 юли 2007 Автор Сподели Публикувано 13 юли 2007 Мерси за мненията , значи щом е нормално да съм спокоен :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oscar Публикувано 13 юли 2007 Сподели Публикувано 13 юли 2007 На мен нещо не ми работи добре стъпковото моторче, и в сервиза ми настроиха двигателя с по-високи обороти на празен ход.Понякога обаче като паднат на 200-400 об.(понеже не са постоянни) ми светва лампата "check engine" и колата не върви добре(на газ).Като изгася двиг. и го запаля отново всичко е ОК,докато пак испусна да паднат оборотите.Ако се смени ст.моторче дали ще се оправи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gorin Публикувано 13 юли 2007 Сподели Публикувано 13 юли 2007 В кой сервиз ти казаха това ? Какъв е двигателя ? :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gorin Публикувано 13 юли 2007 Сподели Публикувано 13 юли 2007 Galahat, от кога колата ти прави така ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 13 юли 2007 Сподели Публикувано 13 юли 2007 И при мен го забелязвам, когато е на място държи точно 800 оборота без да се променят,а когато карам над 80-90км/ч и изключа от скорост и държи 900-950 оборота.Мислех си, че нещо не е наред, но звучи логично да държи малко по-високи обороти при голяма скорост Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galahat Публикувано 14 юли 2007 Автор Сподели Публикувано 14 юли 2007 Galahat, от кога колата ти прави така ?От около месец (дали няма да ми гори повече така ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 14 юли 2007 Сподели Публикувано 14 юли 2007 А колко ти гори сега ?Ако е всичко ОК , няма смисъл да се притесняваш, карай смело :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex_ Публикувано 16 юли 2007 Сподели Публикувано 16 юли 2007 При мен, когато колата е в движение и е изключена от скорост оборотите са винаги на 1000,на място са около 750 ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jamano Публикувано 16 юли 2007 Сподели Публикувано 16 юли 2007 И при мен го забелязвам, когато е на място държи точно 800 оборота без да се променят,а когато карам над 80-90км/ч и изключа от скорост и държи 900-950 оборота.Мислех си, че нещо не е наред, но звучи логично да държи малко по-високи обороти при голяма скорост И при мен е точно така. И аз се учудих и питах в Балкан Стар и ми казаха, че при движение влизал повече въздух и затова оборотите били по-високи. Честно казано не ми се вярва точно това да е верния отговор. Изглежда е нормално, щом така е при всички, но някой може ли да обясни защо? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 16 юли 2007 Сподели Публикувано 16 юли 2007 В Балкан Стар могат да ме извиняват, но мнението им е абсолютно грешно,явно човека с когото си говорил е некомпетентен, преди 20 години и повече всички коли имат датчици за входящото количество въздух, както за неговата температура,а някой и за атмосферното налягане в околното пространство, което изключва вариантаоборотите да се менят. Според мен, ЕКУ-то умишлено го прави, все пак спирачките зависят от двигателя, а угасне ли той и те изчезват :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jamano Публикувано 17 юли 2007 Сподели Публикувано 17 юли 2007 Беше мнение на приемчика, незнам колко разбира. Твоето обяснение ми звучи много по-вероятно. Незнам защо дилърите излизат с такива плоски теории?А това значи ли, че харчи повече бензин, отколкото ако се спускаш на скорост? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
min4o Публикувано 19 юли 2007 Сподели Публикувано 19 юли 2007 При мен, когато колата е в движение и е изключена от скорост оборотите са винаги на 1000,на място са около 750 ...при мен положението е подобно когато колата е в движение и е изключена от скорост държи 900 а на място 600/700 но при мен се получава и нещо друго което незнам дали е нормално при всяко едно стартиране на двигателя обротите се вдигат до около 1500 и след това падат Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 19 юли 2007 Сподели Публикувано 19 юли 2007 при мен положението е подобно когато колата е в движение и е изключена от скорост държи 900 а на място 600/700 но при мен се получава и нещо друго което незнам дали е нормално при всяко едно стартиране на двигателя обротите се вдигат до около 1500 и след това падат Нямаш причина за безпокойство, всичко е нормално. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
min4o Публикувано 19 юли 2007 Сподели Публикувано 19 юли 2007 Нямаш причина за безпокойство, всичко е нормално. :icon_thumbup: :thx: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 21 юли 2007 Сподели Публикувано 21 юли 2007 И аз като я запаля почти винаги вдига 1500 оборота и след това плавно падат до 750 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 21 юли 2007 Сподели Публикувано 21 юли 2007 Здравейте,при палене на двигателя сработва автоматичния смукач, а той поддържаоколо 1500 об/мин. След това компютъра вижда какво му показват датчиците и оборотите отиват на колкото /е регулирано/ трябва. Там където няма компютър има биметал и пневматика.Относно оборотите на празен ход, 750 и по-малко са ниски. Трябва дабъдат 850-950, по-близо до 950 /има го в упътването на всяка кола/.Иначе няма добро мазане и страда газоразпределителния механизъм /най-вече/. Това, че при движение с изключена предавка и при работа на място оборотите малко се различават се дължи на ред причини, но не е болка за умиране. Номера е на-ниските да не слизат под границата. Компютъра следи заоптимално съотношение на горивната смес и влияе с подаването на горивона дюзите, но не може да повдига и сваля минималните обороти при положение, че всички спомагателни агрегати са изключени и той и на програма "мин."Това става с винтчето на дроселовата клапа.Инжекциите нямат витче за "въздуха" /състава на сместта/ защото има компютър, а карбураторните нямат такова регулиране и има още едно винтче.Поздрави!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 21 юли 2007 Сподели Публикувано 21 юли 2007 Колега, оборотите на моята кола трябва да бъдат 750 +-50, това е по каталог Прав си за мазането, помпата не прави достатъчно налягане при много нискиобороти и трябва да се избягват Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.