Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Покупка на Галант 2,4 ,болежки и проблеми .


Препоръчано мнение

Здравейте на всички в форума. След като смених доста автомобили и немски и италиански отново се връщам на японско. Имах галант VI 89г 1.8тд ел стъкла ел огледала серво и т.н. имах и еклипс I 94 2.0 150к.кс като цяло и двата автомобила са корави машини и като двигател и като ходов част единствения недостатък беше тежкият ми крак и висок разход :D .

Сега пак съм се насочил към японско и по точно мицубиши решил съм да си взема за мен Галант и мисля да е 2.4гди а за сестрами и майками да им купя каризма или спейс стар 1.8 гди.

И така не е от занчение каризмата и спейс стар-а а Галанта четох доста има много изписано за 2.5 и 2.0 и по малко за 2.4 гди.

 

Какво е толкова махнатото така да го нарека на 2.4 за какво да гледам като купувам и по добър избор ли е от 2.5 В6.като се има на предвид, че вървежа е почти същият а въртящия момент дори на 2.4 е с малко по голям само 2нм но при по ниски обороти, има по нисък разход а и обслужването може да се каже че е по евтино. Аз лично предпочитам и да е Ръчка а не автомат макар че тука при мен в Хановер и околноста повечето са автомати с 2.4 гди двигателя.

Имат ли някакви серизно проблеми и болежки тези двигатели? за какво да внимивама при покупката на такъв автомобил и къде са слабите им места също така някой ако знае да каже с каква букса и къде се намира тя за диагностика. Колите на които съм се спрял са 99-01г. 250-300 хил км. автомат и ръчка.

Благодаря предварително на всички и скоро се надявам да съм горд собственик на Галант

Редактирано от Todor Sl
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте колеги явно форума на Мицубиши не е толкова посещаван и активен но все пак да пиша. Вече се сдобих с Галант 99г 2.4 гди .

Много се радвам колата е в доста добро визуално състояние интериор и екстериор има кусури по двигателя и ходова част но ще се отстранят в бъдеще.

колата като я купих нямаше мощност и тъй като съм в Германия и диагностиката ми е в Бг а ще се прибирам след 2-3 месеца трябва да гадая какво е, но свалих дебитомера изчистих го (измих) с Brake cleaner след това го напрусках с контакт спрей стоя около час и после пак с брейк клеанъра го напръсках (става дума за питата и това което е като кондензатор) сега се оправи но имам друг проблем колата докато загрее прави бял/сив пушек като загрее се оправя но пак пуши леко като я форсирам но вече по тъмно (черно/сажди) не гъст дим но все пак пуши. идеи ? собственика каза че гори масло това дали е от гумички на клапани или сигменти? и лесни ли са за смяна гумичките на клапаните

Редактирано от nikovas
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво общо има личната ти драма с "Общи впечатления от експлоатацията на Галант" ?

Пусни си отделна тема с въпросите и стига си **** тук!

Отделно никой не ти отговаря, понеже има 1000 теми където е объждано това което питаш ..

Като си дойдеш в Бг директно се насочи към Milen_z в Пловдив - в профила му има телефона.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво общо има личната ти драма с "Общи впечатления от експлоатацията на Галант" ?

Пусни си отделна тема с въпросите и стига си **** тук!

Отделно никой не ти отговаря, понеже има 1000 теми където е объждано това което питаш ..

Като си дойдеш в Бг директно се насочи към Milen_z в Пловдив - в профила му има телефона.

Човека си е пуснал тема, първа му е във форума, още не е запознат с "неписаните" правила и с някои колеги.

Заглавието дори да е "общи впечатления за Галант" - какво пречи да пита по конкретен проблем с новозакупената си кола?

Отделно от това, когато човек е в чужбина, няма много време да рови из иначе недобре направената форумна търсачка.

 

Към колегата - Не съм карал Галант 2,4 - двигателя е специфичен и не всеки попътен майстор ще ти бъде полезен за колата. Затова послушай Любо - като се прибереш, директно при Milen_z, нека провери основно двигателя - тогава вече ще бъдеш доволен от мощен двигател с нисък разход. Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Човека си е пуснал тема, първа му е във форума, още не е запознат с "неписаните" правила и с някои колеги.

Заглавието дори да е "общи впечатления за Галант" - какво пречи да пита по конкретен проблем с новозакупената си кола?

Отделно от това, когато човек е в чужбина, няма много време да рови из иначе недобре направената форумна търсачка.

 

Към колегата - Не съм карал Галант 2,4 - двигателя е специфичен и не всеки попътен майстор ще ти бъде полезен за колата. Затова послушай Любо - като се прибереш, директно при Milen_z, нека провери основно двигателя - тогава вече ще бъдеш доволен от мощен двигател с нисък разход. Успех!

 

Въпросите са преместени и обосновани в тази тема ,колегата е осведомен за промяната .

{style_images_url}/offtop.gif
Редактирано от nikovas
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След като се прибера в БГ най вероятно първата ми работа ще е да ида до Пловдив при колегата който споменавате но до тогава има 2-3 месеца и ми се иска да мога да я поддържам добре до тогава и да и фиксирам което мога сам.

Ще сменям всичко. Ремъци ролки, масла и филтри докато съм тук.

!!! Маслото на скоростната кутия се мери при запален двигател или изгасен ? * Защото при изгасен ми е на максимума (Hot), а при запален на минимума (Cold) Става дума за типтроник кутията.

Ще сменям също дискове накладки защото има биене при спирана със скорост над 60-70км, също така 1 предни амортисьора ще сменя и един маншон на полуоска. За сега това е предвидено от мен.

Редактирано от nikovas
Правопис
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

450 евро. интериорът е без забележка екстериорът бих казал че е перфектен ако не беше дясна вежда на десния калник. има около 10-15см ръжда което е нормално. колата е на 285 хил. взех я от 2ри собственик с сервизна история и едина папка хартии с какво е правено и кога и на каква сума.

има няколко болежки по двигталя но за тези пари е нормално бута масло надявам се да е от клапнаи, гумички нещо такова дано не е от сигменти или др. мисля другата седмица да премеря компресията ако намеря някъде на близо.

Нормално ли е като превключвам на задна и на директна да приритва колата? и ако не това знак ли е че торкът е тръгнал?(маслото умишлено го смених с ново не съм сигорен SP2или 3 е смених го щотото имам много и е без пари) колата още няма номера и почти не съм я карал имам едни 20 км и това е докат я докарах до тук. не съм я наступвал но при нормално карана 1-2-3-4 не се усеща като ги сменя.

Също така къде се намира втория филтър вътре в кутията да но ако някой може да обясни и да каже къде по точно ще съм благодарен.

Имам всякакъв вид инструмен или почти всякакъв с много малки изключения имам канал имам и стенд лифт. работя в серзвиз за камиони. технически съм грамотен (горе доло) или поне така си мисля :).

след 15-ти този месец ще я обслъжа напълно вс ремъци и ролко филтри и масла. антифриз и тн. ще сменям предни дискове, предни и задни накладки, предни амортисьори, предене ляв маншон щот е за смяна. за сега това а в малко по късен етап ще оправя проблема с маслото след като разбера от къде го бута.

свещите са сменяни преди 80 хил. км. ни мисля и тях да ги сменя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Странно нещо е света. :icon_angel:

Каква е логиката да купиш кола за 450 евро, след това да налееш пари в нея за 4500 евро, вместо да си купиш кола за 5000 евро? :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Странно нещо е света. :icon_angel:

Каква е логиката да купиш кола за 450 евро, след това да налееш пари в нея за 4500 евро, вместо да си купиш кола за 5000 евро? :rolleyes:

Логиката е че всичко това коет съм изброил, че ще сменя като части и консумативи ще ми струва 320 евро за труд няма да давам пари защото аз и колегата от сервиза ще ги сменяме (в цената не е включено масло за двигате и скоростна кутия и антифриз те са ми без пари) и логиката стига до 770-800. вярно е няма да се сшре до тук все някъде нещо ще се обади за смяна но е нормално но и колкото и пари да фръкнат всичко общо няма как да надхвърли 1000 дори да са и 1500.

А иу да вземеш кола за 5000 евро пак ще хвърлиш едно минимум 500-1000 за обслужване и т.н.

А и все пак исках Галант и не по нов щото са ми ужасно грозни новите а точно този и с такъв двигател. Различни хора различни идеали колега, всеки с вкусовете си.

Редактирано от Todor Sl
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте !

Предварително се извинявам за Спама , но като цяло съм имал 5 митсута до момента и Всеки път бера ядове с това хората пипали по него преди това ... Сега сменях компа на газовия инжекцион объркали кабелите за прекъсване на Дюзите.... и от там насетне само ядове ... сега (2 дни) всичко изглежда наред ... Предполагам и при теб задълбоченията идват от подобни истории. Затова че каквото и да вземеш литват едни 15% от цялата сума в зависимост от автомобила е пределно ясно....

Със здраве да я караш и Все по малко ядове да имаш ! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега колега, относно началото ти - Аз имах за малко 2.4-ката сега съм с 2.5 и тия теории, че едното имало по-висок въртящ момент са пълни глупости според мен. Ако колата е нова ОК, но ресурса на 2.5-цата е много по-голям в дългогодишен план. Почти няма разлика между разхода на новата и кола на 15г. Доколкото знам при 2.4GDI не е така. Ставали доста капризни и харчливи в някакъв момент. Вървежа на хартия е едно, а на практика на тия стари коли като се качиш е съвсем различен. Честно казано за мен 2.5 върви в пъти повече. Сега не знам може моята 2.4ка да е била уморена ама....

По въпроса за филтрите на скоростите, ако съм запознат правилно втория е в кутията, която е запечатана за съжаление (по-компетентните да ми се скарат ако греша). И моята хапеше малко масло, без да има течове - оказа се, пробката отдолу и покапвало в кората затова.. Иначе гумичките на клапаните знам, че са болежка при 2.5 при 2.4 нямам идея

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гди -то ако е изправно върви доволно добре, разлика почти няма между него и шестака, но харчи по - малко. Като се прибереш иди да го види Милен, той ще ти каже как е хавата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

450 евро. интериорът е без забележка екстериорът бих казал че е перфектен ако не беше дясна вежда на десния калник. има около 10-15см ръжда което е нормално. колата е на 285 хил. взех я от 2ри собственик с сервизна история и едина папка хартии с какво е правено и кога и на каква сума.

има няколко болежки по двигталя но за тези пари е нормално бута масло надявам се да е от клапнаи, гумички нещо такова дано не е от сигменти или др. мисля другата седмица да премеря компресията ако намеря някъде на близо.

Нормално ли е като превключвам на задна и на директна да приритва колата? и ако не това знак ли е че торкът е тръгнал?(маслото умишлено го смених с ново не съм сигорен SP2или 3 е смених го щотото имам много и е без пари) колата още няма номера и почти не съм я карал имам едни 20 км и това е докат я докарах до тук. не съм я наступвал но при нормално карана 1-2-3-4 не се усеща като ги сменя.

Също така къде се намира втория филтър вътре в кутията да но ако някой може да обясни и да каже къде по точно ще съм благодарен.

Имам всякакъв вид инструмен или почти всякакъв с много малки изключения имам канал имам и стенд лифт. работя в серзвиз за камиони. технически съм грамотен (горе доло) или поне така си мисля :).

след 15-ти този месец ще я обслъжа напълно вс ремъци и ролко филтри и масла. антифриз и тн. ще сменям предни дискове, предни и задни накладки, предни амортисьори, предене ляв маншон щот е за смяна. за сега това а в малко по късен етап ще оправя проблема с маслото след като разбера от къде го бута.

свещите са сменяни преди 80 хил. км. ни мисля и тях да ги сменя.

Аз не бих сменял нищо, преди да се диагностицира надеждно причината и количеството изгорено масло. Според мен първо трябва да се видят двигателят и кутията, защото ако едното или двете изискват ремонт, то математиката ще стане подчертано неизгодна. Смяната на ремъци пък съвсем ненужна галимация сега, особено ако ще се налага сваляне на двигателя. Разликата между СП2 и 3 може да струва смяна на кутията, междувпрочем.

 

 

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не бих сменял нищо, преди да се диагностицира надеждно причината и количеството изгорено масло. Според мен първо трябва да се видят двигателят и кутията, защото ако едното или двете изискват ремонт, то математиката ще стане подчертано неизгодна. Смяната на ремъци пък съвсем ненужна галимация сега, особено ако ще се налага сваляне на двигателя. Разликата между СП2 и 3 може да струва смяна на кутията, междувпрочем.

Благодаря за мнението колега утре или в другиден ще меря компресията с Compressiontester шефът ме уреди за 16 евро с нов поръчан е.

А за смяната на ремъци си прав че ако се наложи в последствие сваляне на двигател е ненужна галимация но пък има 2-3 месеца докато се прибера в бг а мисля на ход да я карам а неми се рискува с сегашните.

А какво мислиш за HFM - Highly Friction Modified за добавка в маслото защото както казах не съм сигорен какво е маслото 2или3

Също така ако компресията си е в нормите следва разхода на масло да е от клапани... така ли е или се залъгвам? имали вероятност да е от другаде?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мнението колега утре или в другиден ще меря компресията с Compressiontester шефът ме уреди за 16 евро с нов поръчан е.

А за смяната на ремъци си прав че ако се наложи в последствие сваляне на двигател е ненужна галимация но пък има 2-3 месеца докато се прибера в бг а мисля на ход да я карам а неми се рискува с сегашните.

А какво мислиш за HFM - Highly Friction Modified за добавка в маслото защото както казах не съм сигорен какво е маслото 2или3

Също така ако компресията си е в нормите следва разхода на масло да е от клапани... така ли е или се залъгвам? имали вероятност да е от другаде?

 

Измерете компресията и тогава пиши. Може и да е от гумички, но тогава знаеш, че припушва сутрин при първо палене и после спира или намалява. Като премерите компресията на сухо и после с малко масло в цилиндрите, ще си отговориш на въпроса дали са сегменти или не. Ако са, въпросът става малко по-сложен и със сигуронст непоносимо скъп, ако ще се прави в Германия. Но това ще го мислиш, като установиш произхода на разхода на масло. Щом колата има сервизна история, няма да скъсаш ремък точно сега. В кутията е важно маслото да е SP3, ако не си сигурен, по-добре да намериш правилното масло, не слагай добавки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново съм тук и нз от каде да я почвам

Като отидох на оглед за колата тя не беше палена доста дълго време и като я запалих си пушеше поне 4-5 мин бял пушек и реших че има проблем с гарнитура в последствие пушекът изчезна но като се прибрах нарочно източих водата беше като кафе но нямаше масло в водата. напалних радиатора на макс и днес забелязах че губи вода но не пуши вече, като не я паля много далго време поне 24 часа и като я запаля от начало даржи 1500-1800 оборота и сякаш леко прекъсва това в продължение на 5-10 сек след това оборотите падат и се оправя. гледах свещите по тях има лек нагар от маслo но няма промита (измита) свещ от вода. някакви съвети?

Също така колата има мощност до 3500-4000 след това не.

Днес мерих компресията и най странното беше че ми показва компресия 16-16.5 на всички цилиндри отначало помислих че уреда за компресия не е точен закачих го на компресорът и го надух на 10 и 12 атмосвери и показва точно? възможно ли е това и на какво се дължи?

Възможно ли е да е превъртял ремъка което много ме съмнява но нз. отворих дори капка на ангренажа отгоре и белезите на 2 вала съвпадат на доло не съм гледал дали съвпадат.

Компресията съм я мерил на студен двигател.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гди не го познавам ! Но от всички съм слушал , че е проблемен двигател при повреда. Имам 2,0 и 2,5 . На въпроса с водата . Погледна ли дали прави балончета? Заради главата питам. После погледни разширителя ! Щом охладителя е бил като кафе се надявам да си промил няколко пъти охладителната система. Виж като начало маркуча м/у радиатора и разширителния съд . Има голяма вероятност да е запушен и да ти изхвърля течност от разширителния, преливника му. На практика от запушен маркуч да не ти връща в радиатора обратно и да пълни само разширителя. Примерно го откачи същия маркуч и го прокарай с тел и после с въздух. Провери дали не тече радиатора в купето. Това ми идва на акъла в момента. Нормално е студена да държи до 2хил оборота . После трябва да е под хиляда примерно 750. Поздрави.

Редактирано от МИХТИ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гди не го познавам ! Но от всички съм слушал , че е проблемен двигател при повреда. Имам 2,0 и 2,5 . На въпроса с водата . Погледна ли дали прави балончета? Заради главата питам. После погледни разширителя ! Щом охладителя е бил като кафе се надявам да си промил няколко пъти охладителната система. Виж като начало маркуча м/у радиатора и разширителния съд . Има голяма вероятност да е запушен и да ти изхвърля течност от разширителния, преливника му. На практика от запушен маркуч да не ти връща в радиатора обратно и да пълни само разширителя. Примерно го откачи същия маркуч и го прокарай с тел и после с въздух. Провери дали не тече радиатора в купето. Това ми идва на акъла в момента. Нормално е студена да държи до 2хил оборота . После трябва да е под хиляда примерно 750. Поздрави.

Гледал съм много пъти нито надува маркучи нито прави балончета, няма и течове никъд а маркучът към разширителя е ок. Малото също е ок не го меси с вода.

А оборотите само за няколко сек стоят 1600-1800 след това падат на около 1200 докато по загре е малко и почват да си падат до кам 700-800 кога е загряла

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бях попитал по рано в дали някои знае къде точно се намира 2-я малсен филтар на автоматичните скоростнии кутии но никои не отговори. Е сам намерих отговора

ето линк с мануал на англ. език http://mitsubishi-motors.kiev.ua/Manuals/Transmission/pwee9514/23A.pdf

а това е видео клип как се разглобява ск кутия F4A42 и се вижда ясно как и да стигнем до него и къде се намира

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

E, и ще разглобяваш цялата кутия за един филтър!?..Да беше си земал една по-здрава ,за да избегнеш ефекта от ремонти,

http://www.tradecarview.com/used_car/honda/civic/19009970/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Клапан капачката наред ли е ? Виж щом губи вода всички скоби по маркучите . Запали я на някое чисто от петна място примерно гараж. Ако има кора под двг я свали и я остави да поработи около 20 30 минути може и да я форсираш чат пат. За да забележиш ако капе от нея . Огледай детайлно радиатора . погледни и двигателя при входовете и изходите на маркучите за следи от теч. Да няма някоя малка пукнатина по метала. това по възможност докато работи или е гореща . Тогава имаш достатъчно високо налягане на системата. И последно виж водната помпа да не е свършил семеринга и от там да губиш вода . Което ми се струва много вероятно. Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...