450 евро. интериорът е без забележка екстериорът бих казал че е перфектен ако не беше дясна вежда на десния калник. има около 10-15см ръжда което е нормално. колата е на 285 хил. взех я от 2ри собственик с сервизна история и едина папка хартии с какво е правено и кога и на каква сума. има няколко болежки по двигталя но за тези пари е нормално бута масло надявам се да е от клапнаи, гумички нещо такова дано не е от сигменти или др. мисля другата седмица да премеря компресията ако намеря някъде на близо. Нормално ли е като превключвам на задна и на директна да приритва колата? и ако не това знак ли е че торкът е тръгнал?(маслото умишлено го смених с ново не съм сигорен SP2или 3 е смених го щотото имам много и е без пари) колата още няма номера и почти не съм я карал имам едни 20 км и това е докат я докарах до тук. не съм я наступвал но при нормално карана 1-2-3-4 не се усеща като ги сменя. Също така къде се намира втория филтър вътре в кутията да но ако някой може да обясни и да каже къде по точно ще съм благодарен. Имам всякакъв вид инструмен или почти всякакъв с много малки изключения имам канал имам и стенд лифт. работя в серзвиз за камиони. технически съм грамотен (горе доло) или поне така си мисля . след 15-ти този месец ще я обслъжа напълно вс ремъци и ролко филтри и масла. антифриз и тн. ще сменям предни дискове, предни и задни накладки, предни амортисьори, предене ляв маншон щот е за смяна. за сега това а в малко по късен етап ще оправя проблема с маслото след като разбера от къде го бута. свещите са сменяни преди 80 хил. км. ни мисля и тях да ги сменя.