Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Todor Sl

Потребители
  • От него общо

    11
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Hannover

Todor Sl's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Нямам идея като цяло колата е била подаржана и има сервизна история дросела не съм го чистил но го гледах и не изглежда да е сабрал нагар но това не значи че е и ок де. за всумактелите също няма идея но отвън светят като нови почти но не знам вътре как са. Но мисля другата неделя да отделя време и да ги сваля да ги почиста добра идея. а някои знае ли как се чисти точно Дросела? в Ютуб имаше клип но не мога да го намеря.
  2. Здравейте колеги имам проблем а решение не Гланат 99.г 2.4гди 150к.с. Колата няма мощност сякаш след 3500-4000об/м , вместо след 3500 да се се изтреля още повече да се отвори двигателя той по бавно дига оборотите колата е с автоматична скоросна кутия и като карам на кикдоун да я цедя до край дига 100 за 16сек. а като сменям на 4000об/м за 13сек. Закачахме я вчера на някаква диагностика Mega macs 50 не откри никакви грешки. колата е обслужена напълно , и преди обслужването пак беше така. някакви идеи?
  3. Бях попитал по рано в дали някои знае къде точно се намира 2-я малсен филтар на автоматичните скоростнии кутии но никои не отговори. Е сам намерих отговора ето линк с мануал на англ. език http://mitsubishi-motors.kiev.ua/Manuals/Transmission/pwee9514/23A.pdf а това е видео клип как се разглобява ск кутия F4A42 и се вижда ясно как и да стигнем до него и къде се намира
  4. Гледал съм много пъти нито надува маркучи нито прави балончета, няма и течове никъд а маркучът към разширителя е ок. Малото също е ок не го меси с вода. А оборотите само за няколко сек стоят 1600-1800 след това падат на около 1200 докато по загре е малко и почват да си падат до кам 700-800 кога е загряла
  5. Здравейте отново съм тук и нз от каде да я почвам Като отидох на оглед за колата тя не беше палена доста дълго време и като я запалих си пушеше поне 4-5 мин бял пушек и реших че има проблем с гарнитура в последствие пушекът изчезна но като се прибрах нарочно източих водата беше като кафе но нямаше масло в водата. напалних радиатора на макс и днес забелязах че губи вода но не пуши вече, като не я паля много далго време поне 24 часа и като я запаля от начало даржи 1500-1800 оборота и сякаш леко прекъсва това в продължение на 5-10 сек след това оборотите падат и се оправя. гледах свещите по тях има лек нагар от маслo но няма промита (измита) свещ от вода. някакви съвети? Също така колата има мощност до 3500-4000 след това не. Днес мерих компресията и най странното беше че ми показва компресия 16-16.5 на всички цилиндри отначало помислих че уреда за компресия не е точен закачих го на компресорът и го надух на 10 и 12 атмосвери и показва точно? възможно ли е това и на какво се дължи? Възможно ли е да е превъртял ремъка което много ме съмнява но нз. отворих дори капка на ангренажа отгоре и белезите на 2 вала съвпадат на доло не съм гледал дали съвпадат. Компресията съм я мерил на студен двигател.
  6. Благодаря за мнението колега утре или в другиден ще меря компресията с Compressiontester шефът ме уреди за 16 евро с нов поръчан е. А за смяната на ремъци си прав че ако се наложи в последствие сваляне на двигател е ненужна галимация но пък има 2-3 месеца докато се прибера в бг а мисля на ход да я карам а неми се рискува с сегашните. А какво мислиш за HFM - Highly Friction Modified за добавка в маслото защото както казах не съм сигорен какво е маслото 2или3 Също така ако компресията си е в нормите следва разхода на масло да е от клапани... така ли е или се залъгвам? имали вероятност да е от другаде?
  7. Логиката е че всичко това коет съм изброил, че ще сменя като части и консумативи ще ми струва 320 евро за труд няма да давам пари защото аз и колегата от сервиза ще ги сменяме (в цената не е включено масло за двигате и скоростна кутия и антифриз те са ми без пари) и логиката стига до 770-800. вярно е няма да се сшре до тук все някъде нещо ще се обади за смяна но е нормално но и колкото и пари да фръкнат всичко общо няма как да надхвърли 1000 дори да са и 1500. А иу да вземеш кола за 5000 евро пак ще хвърлиш едно минимум 500-1000 за обслужване и т.н. А и все пак исках Галант и не по нов щото са ми ужасно грозни новите а точно този и с такъв двигател. Различни хора различни идеали колега, всеки с вкусовете си.
  8. 450 евро. интериорът е без забележка екстериорът бих казал че е перфектен ако не беше дясна вежда на десния калник. има около 10-15см ръжда което е нормално. колата е на 285 хил. взех я от 2ри собственик с сервизна история и едина папка хартии с какво е правено и кога и на каква сума. има няколко болежки по двигталя но за тези пари е нормално бута масло надявам се да е от клапнаи, гумички нещо такова дано не е от сигменти или др. мисля другата седмица да премеря компресията ако намеря някъде на близо. Нормално ли е като превключвам на задна и на директна да приритва колата? и ако не това знак ли е че торкът е тръгнал?(маслото умишлено го смених с ново не съм сигорен SP2или 3 е смених го щотото имам много и е без пари) колата още няма номера и почти не съм я карал имам едни 20 км и това е докат я докарах до тук. не съм я наступвал но при нормално карана 1-2-3-4 не се усеща като ги сменя. Също така къде се намира втория филтър вътре в кутията да но ако някой може да обясни и да каже къде по точно ще съм благодарен. Имам всякакъв вид инструмен или почти всякакъв с много малки изключения имам канал имам и стенд лифт. работя в серзвиз за камиони. технически съм грамотен (горе доло) или поне така си мисля . след 15-ти този месец ще я обслъжа напълно вс ремъци и ролко филтри и масла. антифриз и тн. ще сменям предни дискове, предни и задни накладки, предни амортисьори, предене ляв маншон щот е за смяна. за сега това а в малко по късен етап ще оправя проблема с маслото след като разбера от къде го бута. свещите са сменяни преди 80 хил. км. ни мисля и тях да ги сменя.
  9. След като се прибера в БГ най вероятно първата ми работа ще е да ида до Пловдив при колегата който споменавате но до тогава има 2-3 месеца и ми се иска да мога да я поддържам добре до тогава и да и фиксирам което мога сам. Ще сменям всичко. Ремъци ролки, масла и филтри докато съм тук. !!! Маслото на скоростната кутия се мери при запален двигател или изгасен ? * Защото при изгасен ми е на максимума (Hot), а при запален на минимума (Cold) Става дума за типтроник кутията. Ще сменям също дискове накладки защото има биене при спирана със скорост над 60-70км, също така 1 предни амортисьора ще сменя и един маншон на полуоска. За сега това е предвидено от мен.
  10. Здравейте колеги явно форума на Мицубиши не е толкова посещаван и активен но все пак да пиша. Вече се сдобих с Галант 99г 2.4 гди . Много се радвам колата е в доста добро визуално състояние интериор и екстериор има кусури по двигателя и ходова част но ще се отстранят в бъдеще. колата като я купих нямаше мощност и тъй като съм в Германия и диагностиката ми е в Бг а ще се прибирам след 2-3 месеца трябва да гадая какво е, но свалих дебитомера изчистих го (измих) с Brake cleaner след това го напрусках с контакт спрей стоя около час и после пак с брейк клеанъра го напръсках (става дума за питата и това което е като кондензатор) сега се оправи но имам друг проблем колата докато загрее прави бял/сив пушек като загрее се оправя но пак пуши леко като я форсирам но вече по тъмно (черно/сажди) не гъст дим но все пак пуши. идеи ? собственика каза че гори масло това дали е от гумички на клапани или сигменти? и лесни ли са за смяна гумичките на клапаните
  11. Здравейте на всички в форума. След като смених доста автомобили и немски и италиански отново се връщам на японско. Имах галант VI 89г 1.8тд ел стъкла ел огледала серво и т.н. имах и еклипс I 94 2.0 150к.кс като цяло и двата автомобила са корави машини и като двигател и като ходов част единствения недостатък беше тежкият ми крак и висок разход :D . Сега пак съм се насочил към японско и по точно мицубиши решил съм да си взема за мен Галант и мисля да е 2.4гди а за сестрами и майками да им купя каризма или спейс стар 1.8 гди. И така не е от занчение каризмата и спейс стар-а а Галанта четох доста има много изписано за 2.5 и 2.0 и по малко за 2.4 гди. Какво е толкова махнатото така да го нарека на 2.4 за какво да гледам като купувам и по добър избор ли е от 2.5 В6.като се има на предвид, че вървежа е почти същият а въртящия момент дори на 2.4 е с малко по голям само 2нм но при по ниски обороти, има по нисък разход а и обслужването може да се каже че е по евтино. Аз лично предпочитам и да е Ръчка а не автомат макар че тука при мен в Хановер и околноста повечето са автомати с 2.4 гди двигателя. Имат ли някакви серизно проблеми и болежки тези двигатели? за какво да внимивама при покупката на такъв автомобил и къде са слабите им места също така някой ако знае да каже с каква букса и къде се намира тя за диагностика. Колите на които съм се спрял са 99-01г. 250-300 хил км. автомат и ръчка. Благодаря предварително на всички и скоро се надявам да съм горд собственик на Галант
×
×
  • Създаване...