Kalin Traichev Публикувано 3 Май 2016 Сподели Публикувано 3 Май 2016 Здравейте колеги!Днес реших да избия и извадя този шарнир т.к. видях , че се предлагат такива. Но , след като го свалих абсолютно всички предлагани такиваСа с рамер външен 35.5 а на моя носач е 37мм. Някой сблъсквал ли се е с този проблем и как да го реша ?Благодаря на всички отзовали се. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 3 Май 2016 Сподели Публикувано 3 Май 2016 Рециклиране? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalin Traichev Публикувано 3 Май 2016 Автор Сподели Публикувано 3 Май 2016 Аз лично не съм го рециклирал.... затова питам някой сблъсквал ли се е с такъв проблем и дали е по голям защото е рециклиран ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 4 Май 2016 Сподели Публикувано 4 Май 2016 Аз лично не съм го рециклирал.... затова питам някой сблъсквал ли се е с такъв проблем и дали е по голям защото е рециклиран ? Просто са набили по голям шарнир и са раздули леглото в носача .Най добре е да се смени носача с такъв който си е на размер и нов шарнир .Ляв или десен е носача ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalin Traichev Публикувано 4 Май 2016 Автор Сподели Публикувано 4 Май 2016 Десен , пасажерски горен.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 4 Май 2016 Сподели Публикувано 4 Май 2016 Онзи ден продадох 2 такива носача за 15лв, ама не четеш обявите... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 4 Май 2016 Сподели Публикувано 4 Май 2016 Десен , пасажерски горен....Точно 1 десен имам, а също така и нов шарнир . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karceto Публикувано 4 Май 2016 Сподели Публикувано 4 Май 2016 Дамм и аз имах такъв проблем .Леглото ми беше по-голямо отколкото трябва.Било се разшерило ,а на какво се дължи,това не знам.И в крайна сметка майстора ми завари шарнира (2-3 капки ) И си го карам вече 2 години и няма проблеми. Не знам до колко е редно ама.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 Май 2016 Сподели Публикувано 4 Май 2016 Дамм и аз имах такъв проблем .Леглото ми беше по-голямо отколкото трябва.Било се разшерило ,а на какво се дължи,това не знам.И в крайна сметка майстора ми завари шарнира (2-3 капки ) И си го карам вече 2 години и няма проблеми. Не знам до колко е редно ама........не се е разширило, няма как да стане това, разликата е 2-2.5 мм.....ако беше така, щеше отодавна да е изпаднал шарнира....проблема идва от там, че се опитвате да сложите шарнир с оригиналните размери ,на някакъв носач, примерно китайски или корейски, който е бил сменяван преди това цял носач, а не само шарнир, а в този случай, не всички производители спазват размерите на леглото на шарнира и той може да бъде различен от този на оригиналния.....даме в случая се опитвате на менте носач да сложите само шарнир...... :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 7 Май 2016 Сподели Публикувано 7 Май 2016 Предните горни носачи се сменят - 80 лв. японски. А който е вироглав - да си спести 10-тина лева и да си навлече главоболия.Смяната на полеви условия е от 15 мин. до 1 час. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 8 Май 2016 Сподели Публикувано 8 Май 2016 Предните горни носачи се сменят - 80 лв. японски. Със сигурност е японски за 80лв LoL :D . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 8 Май 2016 Сподели Публикувано 8 Май 2016 Най-скъпарските "555" са 86 лв. към ме, но аз не съм трогнат от тях.Така, че Японски са със сигурност - вече доста Японски и Корейски фирми ги правят, а вносителите станаха много и цената им е доста по-ниска от преди 10-15 год. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 8 Май 2016 Сподели Публикувано 8 Май 2016 А ти от коя марка си доволен и каква е цента и ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 8 Май 2016 Сподели Публикувано 8 Май 2016 От всички Японски. За "555" не съм доволен от цените само. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 8 Май 2016 Сподели Публикувано 8 Май 2016 (редакция) До тук от последните постове аз поне разбирам, че "япоснките" носачи са дори по-евтини от 86лв? :DПредните горни носачи се сменят - 80 лв. японски. А който е вироглав - да си спести 10-тина лева и да си навлече главоболия.Смяната на полеви условия е от 15 мин. до 1 час.Ако един "японски" носач е 80лв, един "японски" шарнир би трябвало да е 40лв, все пак е поне два пъти по-малък. И в този случай спестяването не е 10лв.А доколко същият "японски" носач е Японски, е друг въпрос. Но по темата - съгласен съм с DJ-я, не може леглото да се разшири с 2-3мм, има несъответствие. Редактирано 8 Май 2016 от vld1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 8 Май 2016 Сподели Публикувано 8 Май 2016 Аз предлагам на MOOG доста добра марка на разумна цена , по нашиете пътища изкарва около 50000 -60000км. поне за толкова имам наблюдение. :icon_thumbup: http://mitsubishito.com/index.php?route=product/product&path=138_148_150_166&product_id=505 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 9 Май 2016 Сподели Публикувано 9 Май 2016 До тук от последните постове аз поне разбирам, че "япоснките" носачи са дори по-евтини от 86лв? :D Ако един "японски" носач е 80лв, един "японски" шарнир би трябвало да е 40лв, все пак е поне два пъти по-малък. И в този случай спестяването не е 10лв.А доколко същият "японски" носач е Японски, е друг въпрос. Но по темата - съгласен съм с DJ-я, не може леглото да се разшири с 2-3мм, има несъответствие. Както е видно - писах "за вироглавите" - рециклирането на носач не е само смяна на шарнир, макар че и само това ти излиза о скъпо от носача. http://mitsubishito.com/image/cache/data/nosash27-228x228.jpgТази вилка е изчислена на разпределено усилие. Умората на материала в отделните възли е приблизително еднаква. Както забелязвате, ще с наложи да смените и двете втулки - за да не рециклирате два пъти един и същ носач за различни елементи. Колкото до "Японски", специално моя е маркиран с кода на Митсубиши (MR16203 - ляв; MR16204 - десен), което ми е достатъчно, макар че съм сигурен във вносителя, поради което работя с него от доста време. В крайна сметка всеки си прави сметка - финансово изражение на ремонта. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 9 Май 2016 Сподели Публикувано 9 Май 2016 Само за уточнение, носачите които се продават през сервизната мрежа на Мицубиши (ОЕМ) никъде освен на плика няма означение на каталожния номер, така че това че някой е написал един номер върху едно "желязо" по никакъв начин не означава че е оригиналния, Японския и т.н носач. Това не означава задължително, че този носач е качествен или некачествен и наистина опира до доверие в конкретния търговец. Все пак тези автомобили станаха на доста години и по-вероятно е частите по окачването да не са произведени в Япония, но това пак не означава че са некачествени. Китай също могат да произведат качествена стока. Абе момчета, от 20 години се занимавам с Японците - пращал съм какви ли не механизми за рециклиране, ремонт и пр. при тях - изключително коректни са. В Япония през 1975 г. е въведена система за проследяване на детайлите от изделието към доставчика на ламарината даже. За сведение, това в България се прави отскоро и то само в големи фабрики, работещи със сериозни инвеститори. По този повод мога да различа фабричната им маркировка, а не надпис.На второ място - какво означава оригинален? В Япония и Корея има повече фабрики за резервни части, отколкото в целия Евросъюз. А тези които са в Европа, дори QA/QC е изключително Японско представителство. Ако желаете да продължавате спора - правете го. Аз съм си намерил начини за доставка и ако някой иска да се възползва - да заповяда, ако ли не да н дрънка глупости във форума и да заблуждава нуждаещите се от помощ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 9 Май 2016 Сподели Публикувано 9 Май 2016 Има и качествени от Китайските и то при всички видове стоки и производства, но те не са много и поради изградената организация на контрол при тях (заради поддържане на качеството), не са много по-евтини- до -20%, а останалите "имитации" - с просто око се различават. А за препродаване на Японски стоки изобщо - е най-изгодно да се използват свободните зони Хонг-Конг, Сингапур и т.н. - там е най малко оскъпяването от бюрократщината на Европа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 Май 2016 Сподели Публикувано 9 Май 2016 Колкото до "Японски", специално моя е маркиран с кода на Митсубиши (MR16203 - ляв; MR16204 - десен), което ми е достатъчно, макар че съм сигурен във вносителя, поради което работя с него от доста време. Я виж пак точно тези номера ли са маркирани, защото ако не са с по 6 цифри, аз лично започвам силно да се съмнявам в доставчика ти ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 9 Май 2016 Сподели Публикувано 9 Май 2016 Я виж пак точно тези номера ли са маркирани, защото ако не са с по 6 цифри, аз лично започвам силно да се съмнявам в доставчика ти ..:D Сори, грешката е моя - на лаптопа ми клавиатурата прави проблем с "8" и "Е".Така че, маркировката е: MR162803 и MR162804, съответно ляв и десен. :icon_thumbup:Благодаря за корегцията Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.