BO4O1 Публикувано 20 февруари 2016 Сподели Публикувано 20 февруари 2016 Здравейте колеги,моля ви дайте ми съвет,да не си правя излишни упражнения,а и да не разглобявам на-празно прилчното автомобилче: От окло 5 месеца съм собственик на първото си Мицубиши Спейс стар 1,6. 2003г.Преди няколко седмици за втори път му смених маслото и отново както първия ми събра около 2,7л. Мислех че първият път майстора се е справил некъдърно и новото масло се смеси със старото,но сега чаках половин час да се източи на загрят мотор,сложих нов филтър и пак събра 2,7л. Във форума видях 2-3 мнения със същия проблем но без окончателен отговор,само догатки.Колата ми е от Италия,но доколкото мога да видя през капака на клапаните е чисто,няма смоли и нагари,работи си добре нямам проблеми,щеката за ниво е оригиналната.Минава ми през акъла да сваля картера да погледна там и евентуално да го почистя,но искам първо да се допитам. Да не би да е нормално някъде да се задържа окло 500мл.масло което не може да се източи и да се смесва,защото виждам че и при др.се получава не е индивидуално. По колко масло събират вашите :mitsu-smiley: спейс стар,някой имал ли е подобна аномалия? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 20 февруари 2016 Сподели Публикувано 20 февруари 2016 Вместимост на моторно масло Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BO4O1 Публикувано 20 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 20 февруари 2016 Вместимост на моторно масло аз знам колко трябва да събере,по таблица е 3,3л. а при мен с 2,7л е на мах.Освен това имам книжката на автомобила,но все пак благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 20 февруари 2016 Сподели Публикувано 20 февруари 2016 При мен се източват 3л и влизат точно 3л до 1мм под максимума Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 20 февруари 2016 Сподели Публикувано 20 февруари 2016 аз знам колко трябва да събере,по таблица е 3,3л. а при мен с 2,7л е на мах.Освен това имам книжката на автомобила,но все пак благодаря.Може пък картера да е ударен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BO4O1 Публикувано 20 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 20 февруари 2016 При мен се източват 3л и влизат точно 3л до 1мм под максимума :icon_hmm: Определено не е нормално да е на мах. с 2,7л.Благодаря Светльо, писах ти преди няколко седмици на личен относно перпоръките и смяната на маслото, но явно не си видял.Блягодаря ти за препоръчаното масло и че ме свърза с дистрибутора в Сливен!!! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BO4O1 Публикувано 20 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 20 февруари 2016 Може пък картера да е ударен :nono: не е ударен и е оригиналния,не е сменян. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 21 февруари 2016 Сподели Публикувано 21 февруари 2016 :nono: не е ударен и е оригиналния,не е сменян.В такъв случай провери дали ето това е вярно . щеката за ниво е оригиналната. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BO4O1 Публикувано 21 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 21 февруари 2016 В такъв случай провери дали ето това е вярно . Сравних я с осще два автомобила от автокащите,същите са.Не познавам собственик с 1,6 да говоря с него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zaro_88 Публикувано 21 февруари 2016 Сподели Публикувано 21 февруари 2016 Аз съм със Спейс Стар 1.6 2002 и при мен събира малко под 3 литра масло, но аз си мислех, че в сервиза не са източили добре старото. Р.S. И моето Старче е от Италия като на колегата, ако това е от значение! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BO4O1 Публикувано 21 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 21 февруари 2016 Аз съм със Спейс Стар 1.6 2002 и при мен събира малко под 3 литра масло, но аз си мислех, че в сервиза не са източили добре старото. Р.S. И моето Старче е от Италия като на колегата, ако това е от значение! От значение е до там,че глупавия безхаберник(италианец) никога не е сменял маслото на автомобила :icon_n_furious: .И аз сам си въобразил че е вероятно да има натрупана мизерия и отлагания в картера.Дори и малко да е мисля че може да оказва влияние.Но ще разбера скоро,кам четвъртък-петък мисля да сваля картера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilko77 Публикувано 29 февруари 2016 Сподели Публикувано 29 февруари 2016 Колега и при мен положението е същото.Вече три смени по 2,700.Колата е 1,6 2002г. от Италия.Пиши ако остановиш нещо,поздрави :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BO4O1 Публикувано 29 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 29 февруари 2016 Току що се прибирам от сервиза,буквално преди 15мин.свалихме картера.Чак ми стана неудобно пред момчето,защото той ме предупреди че най вероятно ще е чисто и да не се занимавам с глупости. Така и стана.Картера си е чист,само ламарина,никаккви нагари смоли и тъй подобни,цедката блести,нито едно боклуче по нея.По коляновия вал всичко е нормално и чисто,общо взето всичко е шест.Маслото което източихме е 2,5л;без това от филтъра,тъй като не съм го свалил,мисля да си налея същото масло обратно.Плюс него да стане 2,7 - 2,8л. Така че да преговорим: КАРТЕРА МИ Е ЧИСТ,ОРИГИНАЛЕН Е НЕ Е СМЕНЯН,НЕ Е УДРЯН(иначе щях да забележа евентуално преди да го махнем),ДВИГАТЕЛЯ Е ЧИСТ,ЩЕКАТА СИ Е ИСТИНСКАТА ОРИГИНАЛНА ЗА АВТОМОБИЛА.ТАКА ЧЕ ЗАЩО ПО ДЯВОЛИТЕ СПЕЙС СТАР 2003Г. 1,6 16V НЕМОЖЕ ДА СЪБЕРЕ ПОВЕЧЕ ОТ 2,7 - 2,8л. МАСЛО????? :icon_hmm: :icon_hmm: :icon_hmm: Есинственото положително нещо от цялото упражнение което си спретнах беше,че видях състоянието на катализатора,тъй като се разкача тръбата под него за да се изкара картера.:и той е като нов,блести.Поне за там да не си вкарвам филми от безумни коментари че видите ли трябва да се махне защото бил вече запушен и колата не вървяла както трябва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wimoweh Публикувано 29 февруари 2016 Сподели Публикувано 29 февруари 2016 Отскоро си купих Space Star 1,6: наляхме около 3,5 l макар, че се качи над максимума с около милиметър. Е не съм мерил колко събра, но от 5Л туба останаха ~1,5л.Но аз свалях главата, филтъра и картера, въобще - разпарчатосахме я нацяло. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BO4O1 Публикувано 29 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 29 февруари 2016 (редакция) Възможно ли е в главата да остава около 300-500 мл.което неможе да се източи? Редактирано 29 февруари 2016 от BO4O1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BO4O1 Публикувано 29 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 29 февруари 2016 Отскоро си купих Space Star 1,6: наляхме около 3,5 l макар, че се качи над максимума с около милиметър. Е не съм мерил колко събра, но от 5Л туба останаха ~1,5л.Но аз свалях главата, филтъра и картера, въобще - разпарчатосахме я нацяло. А при обикновенна смяна на масло,без да разглобяваш половината автомобил колко ти побира? Или все още не си правил такава? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wimoweh Публикувано 1 март 2016 Сподели Публикувано 1 март 2016 А при обикновенна смяна на масло ... Не, не съм. Просто колата дойде с проблем и се наложи да сменям сегменти. В момента карам Матиз, на смяна на масло ми направи впечатление, че взима по-малко от зададените (2,5л) и на предишната смяна на маслото пробвах и я запалих без пробката - работеше си, вдигаше си масло. Чак когато и изкарах филтъра и я врътнах тогава изхвърли всичко и и светна лампата. Ама каква цапаница ... Служебния МБ Спринтер пък при норма 8,8Л взе 10Л и едвам мина минимума. И на него му сваляхме главата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 13 март 2016 Сподели Публикувано 13 март 2016 2003 1.6 SS Слагам 3 л. и е на горния белег :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BO4O1 Публикувано 13 март 2016 Автор Сподели Публикувано 13 март 2016 2003 1.6 SS Слагам 3 л. и е на горния белег :mitsu-smiley: :icon_hmm: :icon_hmm: :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vorotsen Публикувано 24 март 2016 Сподели Публикувано 24 март 2016 1,3 1999г,досега два пъти смяна на маслото,и в двата случая събра по 2,5 литра.Колата върви нормално,отказах се да търся причини Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 26 март 2016 Сподели Публикувано 26 март 2016 ....но сега чаках половин час да се източи на загрят мотор,сложих нов филтър и пак събра 2,7л. ....Възможно ли е в главата да остава около 300-500 мл.което неможе да се източи? Възможно е. А защо точите маслото на загрят мотор? Аз когато сменям масло, отивам на канала по най-бързия начин, без да чакам колата излишно да го подкачва, изчаквам на канала 30 мин при затворен картер хубаво да се източи надолу и тогава сменям. При мен всичко отговаря на нормите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 27 март 2016 Сподели Публикувано 27 март 2016 (редакция) А мислиш ли че студеното масло ще се източи по лесно от загрятото....... Как запалиш двигателя и маслото тече навсякъде където трябва. :icon_thumbup: Редактирано 27 март 2016 от lesko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 27 март 2016 Сподели Публикувано 27 март 2016 (редакция) А мислиш ли че студеното масло ще се източи по лесно от загрятото....... Как запалиш двигателя и маслото тече навсякъде където трябва. :icon_thumbup:Тече, ама после дали се връща...Аз като отида да си наточа зелева чорба, не разклащам бидона предварително за да се обере утайката по стените.Същото правило спазвам когато проверявам нивото със щеката - на студен двигател. Пробвал съм и на загрят - разликата е само две деления.Може и да греша, но нищо не му пречи да пробва (и студено да е маслото, ще се източи, не е камък, нали го наливаме студено), и ако се окаже че на студен мотор точи 3,3 литра, значи нещо някъде задържа.Но най-добре е без да мърда колата, да е сигурно, че всичкото масло е в картера. Редактирано 27 март 2016 от vld1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.