Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Wimoweh

Потребители
  • От него общо

    12
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Бургас

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Space Star 1,6 2005; Padjero 2,5 TD 1990

Wimoweh's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Wimoweh

    Хмм, светна ми SRS ...

    Провери, дали са закачени буксите на датчиците в седалките при мен са едни червени. Пробвай да ресетнеш: с откачане на акумулатора и 30 сек дръж спирачката натисната (за да разреди остатъчните напрежения през крушките на стоповете). Дори я остави да пренощува без акумулатор.
  2. +1 за фреон си. По принцип се чува леко шумене като работи термоклапана, но трябва да се заслушаш.
  3. От плафона на тавана няма ли да е най-удобно?
  4. Wimoweh

    Спейс стар

    И аз съм в същата ситуация. Ако някой има решение. Моята за една седмица карана и работа на място по 15-20 минути нищо. Като го върна ръчно (даваш на контакт, закачаш буксата на стъпковия двигател, изключваш контакта, след 5 сек, махаш буксата и даваш контакт и така, поне 5-6 пъти) се оправя, до другото палене.
  5. Привет! На моята 1.6, като я купих 1-во и промих радиатора с някакъв Radiator Flush, и от тогава насам я карам с MA*Fra Alu Flu от М. Бриколаж. Две бутилки по литър и дестилирана вода колкото е нужно. За три години все още си стои бистър. Веднъж, дваж съм доливал по малко дестилирана вода.
  6. Привет! На моята забелязах, че като включа OBD-то и средния разход спира да се променя. Дори да не е закачено за телефона (моят е Bluetooth). Като го нулирах остана на чертичките докато не изкарах устройстворо от куплунга на ОБД. Температурата и часовника, остават да работят във всички положения. Изключването на акомулатора не би трябвало да има никакви други последствия за автомобила, освен нулирането на всички информации, в това число и обучението на компютъра към работата на двигателя. На тое място бих си проверил куплунзите на оригиналното радио дали не опират в нещо. Понеже част от кабелите са връзки м/у дисплея и оригиналното аудио. Пиши ако намериш проблема.
  7. Привет! На моята забелязах, че като вкюча OBD-то и средния разход спира да се променя. Като го нулирах остана на чертичките докато не изкарах куплунга на ОБД. Обаче температурата ми работи във всички положения. На тое място бих си проверил куплунзите на дисплея да не са измъкнати и тези на оригиналното радио дали не опират в нещо. Пиши ако намериш проблема.
  8. Откакто излезе тази новина - място не мога да си намеря. До работа вече зареждам четири пъти догоре. Добре, че бениностанциите са наблизо и къде по инерция докарвам къде добутвам до следващата. Чак сега се усетих, че колата ми гори толкова много. Не мога да спа вече ...
  9. Не, не съм. Просто колата дойде с проблем и се наложи да сменям сегменти. В момента карам Матиз, на смяна на масло ми направи впечатление, че взима по-малко от зададените (2,5л) и на предишната смяна на маслото пробвах и я запалих без пробката - работеше си, вдигаше си масло. Чак когато и изкарах филтъра и я врътнах тогава изхвърли всичко и и светна лампата. Ама каква цапаница ... Служебния МБ Спринтер пък при норма 8,8Л взе 10Л и едвам мина минимума. И на него му сваляхме главата.
  10. Отскоро си купих Space Star 1,6: наляхме около 3,5 l макар, че се качи над максимума с около милиметър. Е не съм мерил колко събра, но от 5Л туба останаха ~1,5л. Но аз свалях главата, филтъра и картера, въобще - разпарчатосахме я нацяло.
  11. Ако не си карал японски автомобил преди това - аз съм останал с едно общо впечатление: тия имат друга представа за автомобил. Ще гледаш много странно когато хората покрай теб заговорят за техните си автомобили: Главно за ремонти и сменени части, ако искаш да вземеш участие ще е с въпрос "Това моята има ли го.", в това число влиза, обаче и кой колко си обича колата там ти си на: "Ами, знам къде е паркирана." Цялата им философия, поне според мен е: колата е да те закара от точка Ч до точка Щ. Не се опознавате взаимно - тя не ти съдира кожата (ремонтите, когато се наложи, им са лесни) и ти не я опознаваш, както фабриката я е сглобила. Не я галиш по таблото: "запали миличка, ще ти купя нова гарнитура, не ми смесвай маслото с антифриза, моля те" Не! Палиш - тръгваш. Няма страст, няма проблеми. Да пишат други, но моите сблъсъци с тяхна са тези. Отделно можеш да погледнеш темите в този форум и после примерно на Рено. Ще останеш с общи впечатления за марките. Частите ... немските са по-скъпи: наскоро правихме служебния Спринтер (Мерцедес) сега ремонтирам новозакупения ми Space Star: Резултата е 1000лв. Срещу 350 дотук(ще пиша колко пари ми е излязъл целия) за едни и същи ремонти. Гарнитура, глава, ремъци(верига, зъбчатки), обслужване. Мерцедеса - един ден за свалянето на главата и един ден за сглобяване, :mitsu-smiley: за разглобяване - 45мин дотук + 25 мин покрай скоростната кутия.
  12. Имам преки впечатления от бензинови 0,8; 1,0; 1,1; 1,3; 1,5; 1,6; 1,8; 2,0 и 1,6; 1,8; 2,0; 2,2; 2,5, 2,0Т; 2,5Т дизелови автомобили - за съжаление не само японски. Мога да твърдя, че от еднакво купе при различни двигатели можеш да докараш един и същи разход, но с промяна на типа каране. Разликата е, че 0-120км/ч с педала в ламарината на старта 2,5Т (крайслер вояджър) източва видима част от резервоара, а 0,8 (матиз) в режим "суперспорт" вдига разхода с 2 л/100км. Според моите лични впечатления с различни по кубатура и размери автомобили разхода е пряко свързан с начина на каране. Стоповете са тези, които харчат най-много гориво. Разликата между обема в гориво се усеща главно докато двигателя достигне работна температура. Оттам нататък всичко е динамика и аердинамичност. Колкото по-голям е двигателя толкова по-дълбоко бърка педала на газта. Знам, че темата е стара, и все пак може да помогне на някой: Относно 1,3 или 1,6 трябва да се има в предвид начина на каране. За градско каране с предимно 1 човек - 1,3 е за предпочитане, загрява по-бързо, няма как да гори адски много, ако искате моментно повече мощност просто вдигнете оборотите, никоя "японка" няма да ви се разсърди, всичките над 3500RPM се чустват в "свои води". За 1,6 специално за Space Star и тази седмица няма да имам преки впечатления, но съм запознат с :mitsu-smiley: и знам какво да очаквам. Това е моят двигател. Впечатлиха ме: възможност за поставяне на газово, разхода в градски условия при разумно шофиранe и аванс в конете при нужда, и това без драстично увеличаване на данъка. Ако ви притеснява издръжливостта: мои познати купиха от мен VW GOLF1 1,6D 89г - за две години не приличаше на кола на 5-тата беше за скрап със 180хил км след ремонт. Преди 3 години купиха :mitsu-smiley: Colt 1,3 - 94г каран дотогава от майка ми (гарнитура, тампони на задния мост). Скъсаха болт на задната гума от стягане и някакси прецакаха два газови изпарителя. Смяна на дистрибуторната капачка (беше на доизживяване още при нас, но тогава се намери 2-ра употреба), кръпка на гърнетата, предпазител на стъклата и две лампи за фаровете. Това е всичко ,което е правено по този колт за 280х.км, на които го продадохме.
×
×
  • Създаване...