MorganCreek Публикувано 25 януари 2016 Сподели Публикувано 25 януари 2016 Здравейте отново, голям съм мераклия да си направя фланци да изнеса малко джантите навън. Не ме радва да са толкова навътре в калниците. Веме съм си взем материала за фланците, отпред ще са 15мм, а отзад 20мм.Някой правил ли е такива фланци и има ли от каде да намеря чертеж по който да права централния и на какво растояние от централния са шпилките. 5х114.3 е междуболтовото Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki007 Публикувано 25 януари 2016 Сподели Публикувано 25 януари 2016 Здравейте отново, голям съм мераклия да си направя фланци да изнеса малко джантите навън. Не ме радва да са толкова навътре в калниците. Веме съм си взем материала за фланците, отпред ще са 15мм, а отзад 20мм.Някой правил ли е такива фланци и има ли от каде да намеря чертеж по който да права централния и на какво растояние от централния са шпилките. 5х114.3 е междуболтовотоЗдравей,интересна тема и начинание.За съжаление нямам никакъв опит в направата и ползването на такива фланци.Много ми е интересен резултата,не визуалния,а дали колата ще се управлява и движи нормално?Дали оригиналните шпилки ще може да се ползват или ще трябват по-дълги?Желая успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 25 януари 2016 Сподели Публикувано 25 януари 2016 Здравейте отново, голям съм мераклия да си направя фланци да изнеса малко джантите навън. Не ме радва да са толкова навътре в калниците. Веме съм си взем материала за фланците, отпред ще са 15мм, а отзад 20мм.Някой правил ли е такива фланци и има ли от каде да намеря чертеж по който да права централния и на какво растояние от централния са шпилките. 5х114.3 е междуболтовото Тази работа става с мерене, сваляш една джанта и почваш да мериш с шублера. Помисли дали ще слагаш по-дълги шпилки или ще слагаш преходни болтове. Това зависи и от джантите които ще ползваш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shamy Публикувано 25 януари 2016 Сподели Публикувано 25 януари 2016 Здравейте отново, голям съм мераклия да си направя фланци да изнеса малко джантите навън. Абе човек,враг на хубавото е по-хубавото... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MorganCreek Публикувано 25 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 25 януари 2016 Смятам да направя 10 отвора на по 114.3, 5 от тях ще са на конус за да мога да навия болтове който да държат фланеца за главината, другите 5 отвора ще навия резби и там ще сложа 5 нови шпилки който да държат джантата към фланеца. Притеснява ме факта, че шпилкитв ще са навити само 20мм във фланеца и дали ще държат. Ако сегашните ми шпилки могат да се свалят, ще е много добре и ще ми спести много работа. Джантите ще са си оригиналните. Явно ще свалям и щв меря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MorganCreek Публикувано 25 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 25 януари 2016 Грешка при писането, ще навия гайки не болтове Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 25 януари 2016 Сподели Публикувано 25 януари 2016 Шпилките на главината естествено, че се свалят. Но като гледам си тръгнал към преходни болтове. В този случай хубаво си виж джантите дали имат достатъчно дълбоки хлабини в които да влезнат гайките държащи фланеца към шпилките. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sid6624 Публикувано 25 януари 2016 Сподели Публикувано 25 януари 2016 ... Притеснява ме факта, че шпилкитв ще са навити само 20мм във фланеца ...Направи отвори за шпилките и на главината и ще стане по-голямо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 26 януари 2016 Сподели Публикувано 26 януари 2016 Смятам да направя 10 отвора на по 114.3, 5 от тях ще са на конус за да мога да навия болтове който да държат фланеца за главината, другите 5 отвора ще навия резби и там ще сложа 5 нови шпилки който да държат джантата към фланеца. Притеснява ме факта, че шпилкитв ще са навити само 20мм във фланеца и дали ще държат. Ако сегашните ми шпилки могат да се свалят, ще е много добре и ще ми спести много работа. Джантите ще са си оригиналните. Явно ще свалям и щв меря Какъв е смисъла да правиш резби във фланците и да слагаш шпилки на резби, пък после да търсиш и гайки, като може направо с болтове да се направи, но и това не ти е нужно, защото можеш просто да избиеш старите шпилки от главината, да сложиш нови (с 20 мм. по дълги) и да пробиваш само 5 отвора на фланците, а не 10, както си замислил . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MorganCreek Публикувано 26 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 26 януари 2016 Щом може да се свалят шпилките на главината, ще направя само 5 отвора Другата седмица, ще имам достатъчно време и ще ги направя. Ще направя снимки, преди и след Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 28 януари 2016 Сподели Публикувано 28 януари 2016 (редакция) Странно упражнение си замислил. А и колко е безопасно?! Не ми е ясна "материята". Няма ли да се натоварва и лагера на главината т.е. вероятно е и по-бързото му износване, както и на останалите елементи от окачването - шарнирен болт и до някъде кормилен накрайник. Все пак говорим за скорости над 100км/ч. Защо не пробваш с други джанти с отрицателен офсет, за да видиш, как ще изглежда колата?! Аз се разделих с такива. За мен се оказа грозно изпълнение. Лично виждане. Редактирано 28 януари 2016 от kesten Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MorganCreek Публикувано 28 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 28 януари 2016 По принцоп, ще се натоварва главината повече, но мерака си е мерак. Работя на ЦПУ и материала ми е без пари за това го правя, нови джанти ще ми излязат 400 лева, а за старите трябва да търся купувач и е дълга и широка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MorganCreek Публикувано 7 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 7 февруари 2016 И ето, че фланците са готови За отпред ги направих 10мм, а отзад 15мм. Оказа се, че за отпред шпилки не трябват, ноза отзад ще е задължително. Някой знае ли каква е стъпката на резбата за да мога да поръчам шпилки? М12 са, но стъпката не мога да определя. Почвам малко да се дразня и мисълта за други джанти все повече ме гони Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 8 февруари 2016 Сподели Публикувано 8 февруари 2016 И ето, че фланците са готови За отпред ги направих 10мм, а отзад 15мм. Оказа се, че за отпред шпилки не трябват, ноза отзад ще е задължително. Някой знае ли каква е стъпката на резбата за да мога да поръчам шпилки? М12 са, но стъпката не мога да определя. Почвам малко да се дразня и мисълта за други джанти все повече ме гони M12x1.5 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MorganCreek Публикувано 15 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 15 февруари 2016 Ето, че фланците са вече монтирани и моето мнение е, че изглежда по добре. Прецених, че 20мм ще са доста и ги направих предни 10мм, задни 15мм. Не съм сменял шпилките защото гайките хванаха по близо 10 навивки, естествено ще ги проверявам переодично дали не се развиват гайките. Прилагам малко снимки от направата на фланците. При работата им оставих навсякаде прибавка от 2мм и след това стругаря си свърши работата. Преди стругаря... http://s29.postimg.org/4fyv254cj/DSC_0175.jpg http://s29.postimg.org/3rq0j75mr/DSC_0177.jpg http://s29.postimg.org/4iiqoz803/DSC_0179.jpg http://s29.postimg.org/mzd5fsnyb/DSC_0180.jpg След стругаря, вече на размер и финосани... http://s8.postimg.org/8v3cx6bmp/DSC_0185.jpg http://s8.postimg.org/5crd0saqp/DSC_0186.jpg И накрая пробиване на отворите... http://s28.postimg.org/d7rxkk1tl/DSC_0192.jpg http://s28.postimg.org/65tzycy7t/DSC_0196.jpg Преди поставянето на фланците... http://s9.postimg.org/5mx4prvh7/DSC_0228.jpg http://s9.postimg.org/93z6squjf/DSC_0229.jpg http://s9.postimg.org/ahqto1tsr/DSC_0230.jpg http://s9.postimg.org/vh6xfjvh7/DSC_0231.jpg След поставяне на фланците... http://s16.postimg.org/4ywd9hs1d/DSC_0237.jpg http://s16.postimg.org/uy9x8xzch/DSC_0238.jpg http://s16.postimg.org/h3bmqh4xd/DSC_0239.jpg http://s16.postimg.org/nfqs0b7zl/DSC_0240.jpg Финални снимки... http://s17.postimg.org/6a94xoofv/DSC_0113.jpg http://s17.postimg.org/vubf449tn/DSC_0244.jpg Предните фланци не съм ги сложил още, защото гайките опират във фланеца и трябва да им направя отворите на конус за да се получи както трябва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki007 Публикувано 15 февруари 2016 Сподели Публикувано 15 февруари 2016 Браво колега ,много готин и богат" репортаж".Остава да монтираш и предните и тогава да споделиш как се държи колата на пътя,има ли нещо притеснително,особенно,странно или каква точно разлика усещаш с преди монтажа. Още един път желая успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 15 февруари 2016 Сподели Публикувано 15 февруари 2016 Добре са се получили фланците, две мнения по въпроса няма.Обаче шпилките отзад с по-дебелите фланци се подават прекалено малко, поне за мен трябват по-дълги шпилки, ако ли не - поне някакъв осигурител за резби. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 15 февруари 2016 Сподели Публикувано 15 февруари 2016 Малко стърчат тези шпилки, сложи си по-дълги за твоя безопасност. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 15 февруари 2016 Сподели Публикувано 15 февруари 2016 Хубава история, добре отиграна и майсторски представена. :mitsu-smiley: Наскоро бях в Германия и там три дни валеше дъжд. Обаче по техните пътища, макар и мокро, е чисто. Да се наведе човек и от локвата вода да пие. А нашите пътища, ако не са кални, са прашни. И в тази връзка имам един въпрос - сега, когато гумите са уж по-навън, това дали и как ще се отрази на пръскането на вода и на хвърлянето на прах и кал извън сводовете на калниците? :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 15 февруари 2016 Сподели Публикувано 15 февруари 2016 Не съм сменял шпилките защото гайките хванаха по близо 10 навивки, естествено ще ги проверявам переодично дали не се развиват гайките. Аз ги виждам като 6-7 витки, а като се има в предвид, че гайките отпред са конусни и точно тези първи витки на гайката са с много тънка стена, вземи си сложи по дълги шпилки, за да не те изпревари някое колело както си караш . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki007 Публикувано 15 февруари 2016 Сподели Публикувано 15 февруари 2016 Хубава история, добре отиграна и майсторски представена. :mitsu-smiley: Наскоро бях в Германия и там три дни валеше дъжд. Обаче по техните пътища, макар и мокро, е чисто. Да се наведе човек и от локвата вода да пие. А нашите пътища, ако не са кални, са прашни. И в тази връзка имам един въпрос - сега, когато гумите са уж по-навън, това дали и как ще се отрази на пръскането на вода и на хвърлянето на прах и кал извън сводовете на калниците? :icon_n_king:Калобрани,но оригинални. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MorganCreek Публикувано 15 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 15 февруари 2016 Аз го виждам като 9 витки, днес развих с голям зор едната гайка, и ги пребройх с точност. Не мисля, че ще се развият или ще опуснат. Колата се кара нормално без селски изпалнения. Не е хубав примера който ще дам, но мой познат караше с 4-ри навивки и нямаше проблем, а колата беше и с 4-ри болта. Нямам много свободно време да сменя шпилките, някой ден като сменям накладките ще сваля и апарата и ще ги подменя, но за сега, ще караме по този начин. За кал, прах и вода те са навсякъде по БГ пътищата, дали ще я охвърлям много или малко по-малко какво толкова. Важното е да ме радва.Тези дни, ще кача и предните, там ефекта няма да е голям, но ще има все нещо.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MorganCreek Публикувано 16 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 16 февруари 2016 Здравейте отново колеги !Тази сутрин намерих време и монтирах и предните Преди монтажа на предните фланци... http://s17.postimg.org/lonrk99pn/DSC_0245.jpg http://s17.postimg.org/mpo09dqp7/DSC_0246.jpg http://s17.postimg.org/b9czxln57/DSC_0247.jpg http://s17.postimg.org/bnebx778r/DSC_0248.jpg След монтажа на предните фланци... http://s8.postimg.org/dgp6val81/DSC_0249.jpg http://s8.postimg.org/4abhlr5dd/DSC_0250.jpg http://s8.postimg.org/6wr02owkx/DSC_0251.jpg http://s8.postimg.org/sungwhbld/DSC_0252.jpg http://s8.postimg.org/ezp6e0h69/DSC_0253.jpg http://s8.postimg.org/gq87fhypd/DSC_0255.jpg След монтажа на 4-те фланеца личните ми впечетления са :Разлика във возията на колата няма.По стабилна, може би, но колата я карам нормално и няма как да усетя разликата.Виене в лагерите, което се очакваше след по-голямото натоварване на главината няма.По добра визия според мен, доста по задоволително.Разход на гориво - 3 литра по-малко от преди :) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 16 февруари 2016 Сподели Публикувано 16 февруари 2016 Виене в лагерите, което се очакваше след по-голямото натоварване на главината няма. То виенето не се появява веднага, след известно време ще си покаже .;) Разход на гориво - 3 литра по-малко от преди Това от фланците ли е, :D ти ще накараш сега всички да си монтират фланци .:tooth: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MorganCreek Публикувано 16 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 16 февруари 2016 Виенето може да излезе веднага, ако някой лагер беше тръгнал да си Оди, те и твойте ще завият някой ден За разхода беше шега, радвам се, че си я схванал Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.