Премини към съдържание

Lancer фланци за изхвърляне на джанти


MorganCreek

Препоръчано мнение

Здравейте отново, голям съм мераклия да си направя фланци да изнеса малко джантите навън. Не ме радва да са толкова навътре в калниците. Веме съм си взем материала за фланците, отпред ще са 15мм, а отзад 20мм.

Някой правил ли е такива фланци и има ли от каде да намеря чертеж по който да права централния и на какво растояние от централния са шпилките. 5х114.3 е междуболтовото

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, голям съм мераклия да си направя фланци да изнеса малко джантите навън. Не ме радва да са толкова навътре в калниците. Веме съм си взем материала за фланците, отпред ще са 15мм, а отзад 20мм.

Някой правил ли е такива фланци и има ли от каде да намеря чертеж по който да права централния и на какво растояние от централния са шпилките. 5х114.3 е междуболтовото

Здравей,интересна тема и начинание.За съжаление нямам никакъв опит в направата и ползването на такива фланци.Много ми е интересен резултата,не визуалния,а дали колата ще се управлява и движи нормално?Дали оригиналните шпилки ще може да се ползват или ще трябват по-дълги?Желая успех.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, голям съм мераклия да си направя фланци да изнеса малко джантите навън. Не ме радва да са толкова навътре в калниците. Веме съм си взем материала за фланците, отпред ще са 15мм, а отзад 20мм.

Някой правил ли е такива фланци и има ли от каде да намеря чертеж по който да права централния и на какво растояние от централния са шпилките. 5х114.3 е междуболтовото

 

Тази работа става с мерене, сваляш една джанта и почваш да мериш с шублера.

 

Помисли дали ще слагаш по-дълги шпилки или ще слагаш преходни болтове. Това зависи и от джантите които ще ползваш.

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, голям съм мераклия да си направя фланци да изнеса малко джантите навън.

 

 

Абе човек,враг на хубавото е по-хубавото...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смятам да направя 10 отвора на по 114.3, 5 от тях ще са на конус за да мога да навия болтове който да държат фланеца за главината, другите 5 отвора ще навия резби и там ще сложа 5 нови шпилки който да държат джантата към фланеца. Притеснява ме факта, че шпилкитв ще са навити само 20мм във фланеца и дали ще държат. Ако сегашните ми шпилки могат да се свалят, ще е много добре и ще ми спести много работа. Джантите ще са си оригиналните. Явно ще свалям и щв меря :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Шпилките на главината естествено, че се свалят. Но като гледам си тръгнал към преходни болтове. В този случай хубаво си виж джантите дали имат достатъчно дълбоки хлабини в които да влезнат гайките държащи фланеца към шпилките.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... Притеснява ме факта, че шпилкитв ще са навити само 20мм във фланеца ...

Направи отвори за шпилките и на главината и ще стане по-голямо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смятам да направя 10 отвора на по 114.3, 5 от тях ще са на конус за да мога да навия болтове който да държат фланеца за главината, другите 5 отвора ще навия резби и там ще сложа 5 нови шпилки който да държат джантата към фланеца. Притеснява ме факта, че шпилкитв ще са навити само 20мм във фланеца и дали ще държат. Ако сегашните ми шпилки могат да се свалят, ще е много добре и ще ми спести много работа. Джантите ще са си оригиналните. Явно ще свалям и щв меря :)

Какъв е смисъла да правиш резби във фланците и да слагаш шпилки на резби, пък после да търсиш и гайки, като може направо с болтове да се направи, :) но и това не ти е нужно, защото можеш просто да избиеш старите шпилки от главината, да сложиш нови (с 20 мм. по дълги) и да пробиваш само 5 отвора на фланците, а не 10, както си замислил .
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом може да се свалят шпилките на главината, ще направя само 5 отвора :) Другата седмица, ще имам достатъчно време и ще ги направя. Ще направя снимки, преди и след :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Странно упражнение си замислил. А и колко е безопасно?! Не ми е ясна "материята". Няма ли да се натоварва и лагера на главината т.е. вероятно е и по-бързото му износване, както и на останалите елементи от окачването - шарнирен болт и до някъде кормилен накрайник. Все пак говорим за скорости над 100км/ч. Защо не пробваш с други джанти с отрицателен офсет, за да видиш, как ще изглежда колата?! Аз се разделих с такива. За мен се оказа грозно изпълнение. Лично виждане.

Редактирано от kesten
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцоп, ще се натоварва главината повече, но мерака си е мерак. Работя на ЦПУ и материала ми е без пари за това го правя, нови джанти ще ми излязат 400 лева, а за старите трябва да търся купувач и е дълга и широка :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

И ето, че фланците са готови :) За отпред ги направих 10мм, а отзад 15мм. Оказа се, че за отпред шпилки не трябват, ноза отзад ще е задължително. Някой знае ли каква е стъпката на резбата за да мога да поръчам шпилки? М12 са, но стъпката не мога да определя. Почвам малко да се дразня и мисълта за други джанти все повече ме гони :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И ето, че фланците са готови :) За отпред ги направих 10мм, а отзад 15мм. Оказа се, че за отпред шпилки не трябват, ноза отзад ще е задължително. Някой знае ли каква е стъпката на резбата за да мога да поръчам шпилки? М12 са, но стъпката не мога да определя. Почвам малко да се дразня и мисълта за други джанти все повече ме гони :)

M12x1.5

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето, че фланците са вече монтирани и моето мнение е, че изглежда по добре. Прецених, че 20мм ще са доста и ги направих предни 10мм, задни 15мм. Не съм сменял шпилките защото гайките хванаха по близо 10 навивки, естествено ще ги проверявам переодично дали не се развиват гайките. Прилагам малко снимки от направата на фланците. При работата им оставих навсякаде прибавка от 2мм и след това стругаря си свърши работата.

 

Преди стругаря...

 

http://s29.postimg.org/4fyv254cj/DSC_0175.jpg http://s29.postimg.org/3rq0j75mr/DSC_0177.jpg http://s29.postimg.org/4iiqoz803/DSC_0179.jpg http://s29.postimg.org/mzd5fsnyb/DSC_0180.jpg

 

 

 

След стругаря, вече на размер и финосани...

 

http://s8.postimg.org/8v3cx6bmp/DSC_0185.jpg http://s8.postimg.org/5crd0saqp/DSC_0186.jpg

 

 

 

И накрая пробиване на отворите...

 

http://s28.postimg.org/d7rxkk1tl/DSC_0192.jpg http://s28.postimg.org/65tzycy7t/DSC_0196.jpg

 

 

 

Преди поставянето на фланците...

 

http://s9.postimg.org/5mx4prvh7/DSC_0228.jpg http://s9.postimg.org/93z6squjf/DSC_0229.jpg http://s9.postimg.org/ahqto1tsr/DSC_0230.jpg http://s9.postimg.org/vh6xfjvh7/DSC_0231.jpg

 

 

 

След поставяне на фланците...

 

http://s16.postimg.org/4ywd9hs1d/DSC_0237.jpg http://s16.postimg.org/uy9x8xzch/DSC_0238.jpg http://s16.postimg.org/h3bmqh4xd/DSC_0239.jpg http://s16.postimg.org/nfqs0b7zl/DSC_0240.jpg

 

 

 

Финални снимки...

 

http://s17.postimg.org/6a94xoofv/DSC_0113.jpg http://s17.postimg.org/vubf449tn/DSC_0244.jpg

 

 

 

Предните фланци не съм ги сложил още, защото гайките опират във фланеца и трябва да им направя отворите на конус за да се получи както трябва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега ,много готин и богат" репортаж".Остава да монтираш и предните и тогава да споделиш как се държи колата на пътя,има ли нещо притеснително,особенно,странно или каква точно разлика усещаш с преди монтажа. Още един път желая успех.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре са се получили фланците, две мнения по въпроса няма.

Обаче шпилките отзад с по-дебелите фланци се подават прекалено малко, поне за мен трябват по-дълги шпилки, ако ли не - поне някакъв осигурител за резби.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хубава история, добре отиграна и майсторски представена. :mitsu-smiley:

 

Наскоро бях в Германия и там три дни валеше дъжд. Обаче по техните пътища, макар и мокро, е чисто. Да се наведе човек и от локвата вода да пие. А нашите пътища, ако не са кални, са прашни. И в тази връзка имам един въпрос - сега, когато гумите са уж по-навън, това дали и как ще се отрази на пръскането на вода и на хвърлянето на прах и кал извън сводовете на калниците?

 

:icon_n_king:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сменял шпилките защото гайките хванаха по близо 10 навивки, естествено ще ги проверявам переодично дали не се развиват гайките.

Аз ги виждам като 6-7 витки, а като се има в предвид, че гайките отпред са конусни и точно тези първи витки на гайката са с много тънка стена, вземи си сложи по дълги шпилки, за да не те изпревари някое колело както си караш .:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хубава история, добре отиграна и майсторски представена. :mitsu-smiley:

 

Наскоро бях в Германия и там три дни валеше дъжд. Обаче по техните пътища, макар и мокро, е чисто. Да се наведе човек и от локвата вода да пие. А нашите пътища, ако не са кални, са прашни. И в тази връзка имам един въпрос - сега, когато гумите са уж по-навън, това дали и как ще се отрази на пръскането на вода и на хвърлянето на прах и кал извън сводовете на калниците?

 

:icon_n_king:

Калобрани,но оригинални.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз го виждам като 9 витки, днес развих с голям зор едната гайка, и ги пребройх с точност. Не мисля, че ще се развият или ще опуснат. Колата се кара нормално без селски изпалнения. Не е хубав примера който ще дам, но мой познат караше с 4-ри навивки и нямаше проблем, а колата беше и с 4-ри болта. Нямам много свободно време да сменя шпилките, някой ден като сменям накладките ще сваля и апарата и ще ги подменя, но за сега, ще караме по този начин. За кал, прах и вода те са навсякъде по БГ пътищата, дали ще я охвърлям много или малко по-малко какво толкова. Важното е да ме радва.Тези дни, ще кача и предните, там ефекта няма да е голям, но ще има все нещо.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново колеги !

Тази сутрин намерих време и монтирах и предните :)

Преди монтажа на предните фланци...

 

http://s17.postimg.org/lonrk99pn/DSC_0245.jpg http://s17.postimg.org/mpo09dqp7/DSC_0246.jpg http://s17.postimg.org/b9czxln57/DSC_0247.jpg http://s17.postimg.org/bnebx778r/DSC_0248.jpg

 

След монтажа на предните фланци...

 

 

http://s8.postimg.org/dgp6val81/DSC_0249.jpg http://s8.postimg.org/4abhlr5dd/DSC_0250.jpg http://s8.postimg.org/6wr02owkx/DSC_0251.jpg

 

http://s8.postimg.org/sungwhbld/DSC_0252.jpg http://s8.postimg.org/ezp6e0h69/DSC_0253.jpg http://s8.postimg.org/gq87fhypd/DSC_0255.jpg

 

 

След монтажа на 4-те фланеца личните ми впечетления са :

Разлика във возията на колата няма.

По стабилна, може би, но колата я карам нормално и няма как да усетя разликата.

Виене в лагерите, което се очакваше след по-голямото натоварване на главината няма.

По добра визия според мен, доста по задоволително.

Разход на гориво - 3 литра по-малко от преди :) :) :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Виене в лагерите, което се очакваше след по-голямото натоварване на главината няма.

 

То виенето не се появява веднага, след известно време ще си покаже .;)

 

 

Разход на гориво - 3 литра по-малко от преди

Това от фланците ли е, :D ти ще накараш сега всички да си монтират фланци .:tooth:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виенето може да излезе веднага, ако някой лагер беше тръгнал да си Оди, те и твойте ще завият някой ден :) За разхода беше шега, радвам се, че си я схванал :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...