rafaelo Публикувано 14 септември 2015 Сподели Публикувано 14 септември 2015 (редакция) Здравейте колеги, Тъй като до сега не бях чувал за такова чудо а ми се стори крайно интересно, бих желал да разбера дали някой се е възползвал от тази опция и има ли опит. От къде започна всичко: С един приятел си говорихме, че понеже галантчето ми е много ниско и особено сега след като сложих и по-спортната броня, бих желал зимата (с цел да го опазя) да зазимявам галанта и да си взема една 4х4 евтина джипка и с нея да щъкам през кошмарните ни зимни пътища. Въпросния приятел обаче спомена за Coilover springs и каза въобще да не се занимвам с други коли, а направо с тези пружини да си свиркам. Ако инвестицията в такива пружини е по-малка от колкото да си взема висока друга кола според мен си заслужава! Бих се радвал ако споделите:1. Съгласни ли сте с това мнение2. Ще загубя ли комфорта (въпреки че сега съм със спортно и сравнително твърдо укачване но въпреки това доста приятно)3. Има ли рискове от поставянето на такива пружини?4. Бихте ли препоръчали добра марка такива и от къде да се вземат Благодаря предварително! Редактирано 14 септември 2015 от rafaelo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 14 септември 2015 Сподели Публикувано 14 септември 2015 Здравейте колеги, Тъй като до сега не бях чувал за такова чудо а ми се стори крайно интересно, бих желал да разбера дали някой се е възползвал от тази опция и има ли опит. От къде започна всичко: С един приятел си говорихме, че понеже галантчето ми е много ниско и особено сега след като сложих и по-спортната броня, бих желал зимата (с цел да го опазя) да зазимявам галанта и да си взема една 4х4 евтина джипка и с нея да щъкам през кошмарните ни зимни пътища. Въпросния приятел обаче спомена за Coilover springs и каза въобще да не се занимвам с други коли, а направо с тези пружини да си свиркам. Ако инвестицията в такива пружини е по-малка от колкото да си взема висока друга кола според мен си заслужава! Бих се радвал ако споделите:1. Съгласни ли сте с това мнение2. Ще загубя ли комфорта (въпреки че сега съм със спортно и сравнително твърдо укачване но въпреки това доста приятно)3. Има ли рискове от поставянето на такива пружини?4. Бихте ли препоръчали добра марка такива и от къде да се вземат Благодаря предварително!Забрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 14 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 14 септември 2015 Дай малко детайли де ти пък... :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 15 септември 2015 Сподели Публикувано 15 септември 2015 Дори да успееш да повдигнеш колата, няма как да опазиш детайлите по окачването, които се намира под оста на въртене на колелата! По окачването и ходовата част на галанта всичко е прецизно изчислено - каквото и да постигнеш, едно е сигурно - ще загубиш стабилност.Ако искаш висок автомобил - решението е "една 4х4 евтина джипка". Ако някой е правил подобни изпълнения по Галант, нека даде мнение. Аз лично имам горчив опит от поставяне на гуми извън препоръчваните, а това е минимална модификация, спрямо промяна в пружините и окачването. Малко въведение в теоретичната механикаВсички изчисления са правени при горен упор на пружината на тази височина:1. Максимална хоризонтална устойчивост на горна точка - в тази част пружината трябва да има чисто вертикални движения.2. При предното окачване - двойния Макферсон е конструиран тип вилка (горен носач), ако го "повдигнеш относително центъра на въртене на колелото" (а това е неизбежно), кой ще подсили хоризонталната устойчивост на пружината в горна точка - височината участва при хоризонталната компонента на силата в квадрат.3. Дори да успееш да се справиш с преизчисляването в елементите на окачване, не забравяй, че са свързани по между си и трябва динамичен анализ на четири-точково окачване:а) При спирачно усилие разпределено между 4 колела, като предните са 20 градуса в завой;б) при въртящ момент(а той доста превишава представите на карачите на немски коли) на предни две колела (отново 20 градуса в завой)и т.н.в) Не трябва да се забравя, че Галанта е един от най леките в класа си, което има много плюсове, но един от минусите е, че е неизбежно за стабилността му, центъра на тежестта му да е толкова нискоСега представяш ли си, съвсем елементарно, какво се случва с колата ти при фабрично окачване и до какво ще доведе "само малко повдигнатото" купе върху същите носещи елементи (само пружините ще са други). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 15 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 15 септември 2015 (редакция) Благодаря за детайлния отговор. До колкото съм запознат CoilOver не повишават височината с повече от 10см. В момента колата ми не е със стоково окачване а със снижено такова. Идеята ми е не само да постигна стандартната височина на галант, но и да добавя някой друг сантиметър. Не говорим за височини от типа джип. Относно coilover до колкото съм чел в сравнение със стандартните окачвания имат недостатъци предимно свързани с бързо износване поради лоши пътни условия (нещо което при нас го има в повече). Не знам дали това зависи от качеството на самия coilover или от самия факт че те не са много издържлив тип окачване. Също съм чел че возията става по-твърда но и това е относително ако се купят евтини такива. Още да добавя че не само съм със свалено окачване но карам и със 17-ки 215 ки. Зимата съм на 15-ки. и като височина колата става като със 17-ките. Преди да сложа новата броня зимата не ми беше особено голям проблем, но тази зима усещам че ще бъда като снегорин. Редактирано 15 септември 2015 от rafaelo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 15 септември 2015 Сподели Публикувано 15 септември 2015 Така е, по отношение на снегорина! За сниженото окачване и 17-ките виж темите на Светьо, там всичко е написал, нещо повече отговара се съдържа в едно - защо ги е продал Сега по отношение на окачването - при стандартните 15" е хубаво да ВЪЗСТАНОВИШ височината, иначе казано да анализираш от какво е снижена и по същия път да я възстановиш! Сантиметрите в сметката стават само за дюлгерска работа - тук милиметрите са съществени: при огъващите моменти това разстояние е дори в кубична зависимост, а при контактните напрежения в квадратична ... Простичко казано, ако А е стандартно а ти повишиш балансното разстояние между долна и горна опорни точки на пружината с В мм то:1. Контактните напрежения се увеличават пропорционално на (В^2+2*A*B)2. Огъващия момент се увеличава пропорционално на (В^3+3*A*B^2+3B*A^2)И това е съвсем груба и неточна сметка, защото както писах по горе е необходим анализ на 4-точковия модел. При по-ниска база поне не напрягаш допълнително окачването, а само управлението, поради което стабилността н колата намалява. Този вариант, СПОРЕД МЕН, е донякъде удачен за "прзапасените" и тромави европейски автомобили. Ако си се навил, обаче, с удоволствие ще очаквам да споделиш резултата, или ако се налага да посмятаме как да подсилим някои елементи на окачването. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 15 септември 2015 Сподели Публикувано 15 септември 2015 Ето как е организирано окачването: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 15 септември 2015 Сподели Публикувано 15 септември 2015 Aз пък познaвaм двaмa които кaрaт с тaковa окaчвaне aуди a4 и голф 3кa и съм ги кaрaл и aз и нямa проблем нито с упрaвлението нито с окaчвaнето.Aудито се кaрa нормaлно по пътищaтa зимaтa леко вирнaтa лятото зaлепнaло зa aсфaлтa и единственaтa рaзликa е при скорости нaд 120км стaвa по нестaбилнa когaто е вдигнaтa (нaклaня повечко) но пък зимaтa със 120км кой кaрa!Голфa пък от понеделник до петък е aсфaлтоф и с нормaлнa височинa, съботa и неделя вирнaт нa мaх кaт джипкa и влизa в нивите и горите зa лов.И при двете съм учaствaл в монтaжa и знaм принципa и нaчинa нa изпълнение зaтовa голфa го остaвяме нaстрaнa окaчвaне тежест клaс сa съвсем други.Но aудито е същия клaс почти еднaкво тегло и тип окaчвaне и нямa никaкъв проблем зaтовa си мисля че и при гaлaнтa нямa дa имa проблем. П.П. aз пък рaзрaботвaм въздушно регулируемо окaчвaне зa гaлaнтa със същaтa цел кaто нa Coilover springs сaмо че не дa въртя с ключa a дa стaвa aвтомaтично. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 15 септември 2015 Сподели Публикувано 15 септември 2015 Aз пък познaвaм двaмa които кaрaт с тaковa окaчвaне aуди a4 и голф 3кa и съм ги кaрaл и aз и нямa проблем нито с упрaвлението нито с окaчвaнето.Aудито се кaрa нормaлно по пътищaтa зимaтa леко вирнaтa лятото зaлепнaло зa aсфaлтa и единственaтa рaзликa е при скорости нaд 120км стaвa по нестaбилнa когaто е вдигнaтa (нaклaня повечко) но пък зимaтa със 120км кой кaрa!Голфa пък от понеделник до петък е aсфaлтоф и с нормaлнa височинa, съботa и неделя вирнaт нa мaх кaт джипкa и влизa в нивите и горите зa лов.И при двете съм учaствaл в монтaжa и знaм принципa и нaчинa нa изпълнение зaтовa голфa го остaвяме нaстрaнa окaчвaне тежест клaс сa съвсем други.Но aудито е същия клaс почти еднaкво тегло и тип окaчвaне и нямa никaкъв проблем зaтовa си мисля че и при гaлaнтa нямa дa имa проблем. П.П. aз пък рaзрaботвaм въздушно регулируемо окaчвaне зa гaлaнтa със същaтa цел кaто нa Coilover springs сaмо че не дa въртя с ключa a дa стaвa aвтомaтично. Нека не споменаваме Голфа - това е анти-автомобил достоен за скрап, ако е червен - за кв. Христо Ботев!Специално аудито е доста по-тежко и с 2х по малък въртящ момент, а електрониката му е 10х по тромава (споменавам електрониката, защото ако има тракшън контрол Галанта - ще бъде излъган, а Аудито ако има, ще се "усети" чак когато спре!) - изобщо няма никаква база за сравнение. Окачването му е от средата на миналия век и търпи всевъзможни промени от ентусиасти. По Галанта писах на човека, че ако е мераклия - да го направи и да документира, интересно ще е да видим какво се получава - ако трябва ще му помогна в сметките на някои конструктувни усилващи елементи. ПП: Преди 25 г. правихме на дърта Жигула - на нея най-лесно става и няма какво да смяташ - каквото и да направиш е по-добро от фабричната недомислица сделана в СССР. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 15 септември 2015 Admin Сподели Публикувано 15 септември 2015 Галант изобщо не е конструиран за това. Трябва да се видим на среща, за да обясня какъв ще е проблема в детайли.Това от една страна, а от друга двулитровия Галант в някой случаи излиза от завода с гуми 14".За какви 17" цола става въпрос изобщо и то с понижено окачване от 3-4 см.?Прекалено много станаха абсурдите, за да го коментираме. :rolleyes: http://media.snimka.bg/s1/4892/036028885.jpg?r=0 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 15 септември 2015 Сподели Публикувано 15 септември 2015 :icon_clap:Съвсем точно казано - Абсурд е: Всяка индивидуална промяна в окачването на Галанта, а 100 мм е радикална промяна, водеща до нестабилност и пълен дисбаланс. ПП: Всеки мечтае да направи автомобила си хем кола, хем джип - резултата винаги е: Ни кола, ни джип.Аз също имам нужда от висока проходимост понякога, единственото което обмислям е да сменя Сорентото с Паджеро. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 15 септември 2015 Сподели Публикувано 15 септември 2015 П.П. aз пък рaзрaботвaм въздушно регулируемо окaчвaне зa гaлaнтa със същaтa цел кaто нa Coilover springs сaмо че не дa въртя с ключa a дa стaвa aвтомaтично. Аз имах такова на първия ми Галант модел Е15 производство 1986 г. изпълнение "Роял"."Електронен контрол на окачването".Имаше си отделен дисплей за управление и компресор който помпаше амортисьорите които бяха обвити в гумен херметичен маншон. Три положения на ниво: Нормално, високо и ниско. Ниското не можеше да се включи ръчно, а само автоматично при скорости над 120 км/ч. Две положения на твърдост на окачването: Комфорт и Спорт. При нормално положение като минеше предния мостпрез дупка или неравност автоматично повдигаше купето с три пръста и после пак сваляше. Като ходех по язовирите включвах "Високо /Hi и тя щръкваше. Оттогава друга кола с такава возия не съм карал /в Ролс-Ройс не съм се качвал/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 септември 2015 Сподели Публикувано 15 септември 2015 Аз имах такова на първия ми Галант модел Е15 производство 1986 г. изпълнение "Роял"."Електронен контрол на окачването".Имаше си отделен дисплей за управление и компресор който помпаше амортисьорите които бяха обвити в гумен херметичен маншон. Три положения на ниво: Нормално, високо и ниско. Ниското не можеше да се включи ръчно, а само автоматично при скорости над 120 км/ч. Две положения на твърдост на окачването: Комфорт и Спорт. При нормално положение като минеше предния мостпрез дупка или неравност автоматично повдигаше купето с три пръста и после пак сваляше. Като ходех по язовирите включвах "Високо /Hi и тя щръкваше. Оттогава друга кола с такава возия не съм карал /в Ролс-Ройс не съм се качвал/......ехх,какви времена бяха.......и баща ми навремето имаше такава кола,купи я чисто нова през 1986 година....всъщност от тогава съм фен на марката......спомняш ли си какви му бяха седалките? Като диваните у вас.....нашия беше вишневочервеникав плюш...... :D предишната му кола беше Субару Легаси,май 2.2 мотора и изглеждаше като кон с каруца пред Рояла.....тогава съм се возил и на Буик,не знам кой модел и година, но по возия и комфорт си съперничеше с Е15 , а беше 3 пъти по скъп..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 16 септември 2015 Admin Сподели Публикувано 16 септември 2015 Да, обаче това са минали времена. Няма да има повече декове с метални касетки с шумоподтискащи системи Dolby HX Pro*, грамофони, Галанти с електронни меки окачвания и т.н.Тук говорим за многолостово окачване дъбъл уишбон в последствие леко модернизиран от Сейго Наказава, така характерен за автомобилите от края на 90-те.На това окачване практически монтирането на такава система е несъвместимо.Ако колата се вдигне с 10 см. ъгъла на шарнирите се променя повече от 8 градуса. Голямо натоварване има в горния U-oбразен носач, започва силно износване на лагерите-главини и кормилните накрайници.Преди години в Япония се заиграха с този вариант шепа ентусиасти, но много бързо се разбра, че това е илюзия.Най-добрия вариант е една покупка на Паджеро (2,3,4) в зависимост от финансите и всичко приключва. :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 16 септември 2015 Сподели Публикувано 16 септември 2015 На това окачване практически монтирането на такава система е несъвместимо.Ако колата се вдигне с 10 см. ъгъла на шарнирите се променя повече от 8 градуса. Голямо натоварване има в горния U-oбразен носач, започва силно износване на лагерите-главини и кормилните накрайници.Преди години в Япония се заиграха с този вариант шепа ентусиасти, но много бързо се разбра, че това е илюзия.Най-добрия вариант е една покупка на Паджеро (2,3,4) в зависимост от финансите и всичко приключва. :icon_bye: При анализ на динамиката, лабораторията на Митсубиши груп конструира цитирания горен носач да се монтира в купето, чрез вертикални втулки със стегнатост - те са 68 мм дълги, а в долния край е обособена вилка за лагеруване ляво/дясно към горе/долу и твърдо закрепване напред/назад.Резултат след вдигане 100 мм:1. за да се запази инерционния момент на сглобката при втулките - те и болтовете трябва да се увеличат мин. 20 мм в дължина и спец. болт да е с диаметър във втулката 16 и термообработка 0к. 40 HRC, респективно втулката 30 HRC (повърхностно закаляване е желателно по вътрешен диаметър) за заварката и е необходимо външно нормализиране, което обуславя външен диаметър 2х вътрешния. Това всичко асемблирано с двете втулки стига до пружината. Огромен проблем! Следва изчисляване на натоварването в ланжероните, което води до спрягането им с напречна греда в горния край, което пък обезмисля Макферсона - не случайно гореописаните коли са нестабилни при 120 км/ч, - това ми напомня за ЖИГУЛИ2. При сметка на лагеруващата част на носача идва втори огромен проблем: а) статично в посока напред/назад б) динамично - горе/долу към ляво/дяснонатоварва на лагерите,Смятате го и търсите лагерите, най-подходящи за това (съществуващото на вилката лагеруване чрез триене не върши работа):Избирате подходящ лагер 2бр. ролкови с наклонени ролки насрещно монтирани - ако не поставите такива ще претоварите цялото окачване и лагеруването на колелетата.Очевидно е, че такъв обемист механизъм е пълен абсурд за някакви си 10 см условна височина. Това е поредното доказателство че Галант е най-изчислявания и най-балансиран автомобил! Идеята за Паджеро е доброто решение. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 16 септември 2015 Сподели Публикувано 16 септември 2015 (редакция) Това е поредното доказателство че Галант е най-изчислявания и най-балансиран автомобил!Това за всички времена или за 90-те години?Нещо за антикорозионната обработка?За хилавите спирачки?Не троля, обичам си Галанта, но определено не е най-най.Окачването му е ок, докато не почнат да го налазват афтърмаркет частите. Редактирано 16 септември 2015 от frantic_ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 16 септември 2015 Сподели Публикувано 16 септември 2015 Това за всички времена или за 90-те години?Нещо за антикорозионната обработка?За хилавите спирачки?Не троля, обичам си Галанта, но определено не е най-най.Окачването му е ок, докато не почнат да го налазват афтърмаркет частите. Естествено, че е за времето си!Да не забравяме, че сегашните европейски автомобили дори след 20 год. приличат по всичко на баба ми!Въпрос: Кое е изчислено в Мерцедес? ------ Отговор: Това на което пише МитсубишиСправка GLK. Безсмислен е спора, преди да започне някой да променя конструкцията на някой възел - да пресмята и анализира, ако се получава да го направи и тества.Аз съм стигнал до сметките - достатъчно за да го определя като перфектно изчислен и балансиран. По оновната тема - изказването за 120 км/ч е показателно - ако ще си караш Аудито до 120 км/ч. явно си избрал правилната кола!Аз карам по сравнително лошите пътища с 90-160 км/ч. и не виждам автомобил с толкова добра стабилност и динамика, затова не мисля да сменям Галанта, а още повече да го променям.Мисля че инженерите на Митсубиши доста по-добре и по-бързо ще се справят с това и ще ми предложат нов. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 16 септември 2015 Сподели Публикувано 16 септември 2015 Аз поне така и не разбрах за кое Ауди говориш - A4?, A6? коя година?Иначе евала, че правиш и променяш по Галанта и че подхождаш старателно към всичко това - така и трябва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 16 септември 2015 Сподели Публикувано 16 септември 2015 Аз поне така и не разбрах за кое Ауди говориш - A4?, A6? коя година?Иначе евала, че правиш и променяш по Галанта и че подхождаш старателно към всичко това - така и трябва. Което и да хванеш - принципно е едно и също. Германците винаги са били на принципа мащабираш малкото и правиш голямо Така, че и изкилиферчените им серии нямат нищо повече от дизайн на костенурка и технологии от баба. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 16 септември 2015 Сподели Публикувано 16 септември 2015 (редакция) rafaelo: помисли върху вариант вместо койловъри, да направиш втори комплект амортисьори + пружини за зимата - с нормална височина.Сега за повдигането над стандартното - предполагам с цел да се пази бронята - или жертваш стабилността/окачването на автомобила или бронята.Нормалния просвет на Галант-а мисля беше 150мм, което е напълно достатъчно за зимно придвижване, дори и с авансова броня.Е ще трябва да се оглеждаш из малките заледени улички, ама няма пълно щастие.Виждал съм из руските сайтове/форуми преработени стандартни амортисьори на койловъри, но си е разправия според мен. Bogdan Hlebarov: А4/А6 набори на Галант също са с двоен уишбоун отпред, сега дали този на Галант-а или на Ауди е по-изчислен, няма как да знам.Това с горепосочените 120км/ч не знам даже как да го коментирам. Факт че немските производители лежат на стари лаври за здравина и качество, но продажбите им си вървят. Лично за себе си аз бих избрал Макферсон окачване сложено на едни галанти с месингови табелки xxxx/1000 или xxxx/2000. Редактирано 16 септември 2015 от frantic_ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 16 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 16 септември 2015 Мда, при всички случаи ще има промяна на геометрията, стар автомобил не трябва да се товари по този начин. Той и толкова години галанто е бил на 17-ки сега и да го повдигна сигурно ще пропадне някъде по пътя. Я паджеро я нещо друго японско ще се взима явно... просто не искам да рискувам хубавата броня... мерси за компетентните мнения момчета :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 16 септември 2015 Сподели Публикувано 16 септември 2015 За немското качество и здравина:Много време се опитвам като европеец да се пригодя към техните машини и системи за управление:Генерален извод - няма по-голямо дърво от електроника и софтуер произведени в или близо до Европа.Факт е че при много по-сложни механизми и машини изобщо, Японските производители са No. 1. Колко се продават автомобилите се вижда не в Европа, а извън нея - само в САЩ има повече Консуматори.Европейските автомобили в съюза (както и изобщо тхника, машини и пр.) се харчат само защото няма мито! Но мисля да не участвам в по-нататъшен спор - който иска съвет относно Японски техника и технологии може да отсее доста мнения тук във форума и ако не намери това, което го интересува - да пита. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 16 септември 2015 Сподели Публикувано 16 септември 2015 Нещо се изкриви темaтa дaдох пример зa товa което съм видял пипнaл и кaрaл пък се зaпочнa еднa тирaдa колко сa отврaтителни немските кaруци и колко сa перфектни японците.Дa и aз меко кaзaно не хaресвaм aудитaтa от серия A но все пaк мaй пропуснaхте ключовото в примерa ЗИМAТA Е ЛЕКО ВИРНAТA МОЖЕ БИ ДВA ПРЪСТA НAД НОРМAЛНОТО ,A ЛЯТОТО ЗAЛЕПЕНО ЗA AСФAЛТA, РAЗЛИКA В УПРAВЛЕНИЕ И СТAБИЛНОСТ СAМО СЛЕД 120КМ НО ЗИМAТA КОЙ КAРA СЪС 120КМ.Не говорим зa прaвене нa гaлaнтa кaто джип a сaмо приповдигaне до нормaлното зимaтa и свaляне до гъзaрското лятото, пък вие почвaте едни теории и тирaди сякaш кой знaе кaкво е стaнaло. Aз в моментa си прaвя въздушно окaчвaне със регулирaне нa клиренсa.Ще бъде мaксимaлно просто без електроникa ,a сaмо мехaникa.Ще бъде нормaлнa височинa кaто зa всекидневно кaрaне по мaгистрaли и в грaдa със крaн-кaнтaри зa подържaне нa тaзи височинa и комфортa но и допълнителнa възможност зa вдигaне със около 7-9см зa преминaвaне нa препятствие.Прaвя го зaщото в селото където живея зимaтa улиците изобщо не се чистят и ми омръзнa дa бъдa снегоринa в мойтa улицa и всякa пролет дa прaвя броня решеткa или хaлогени.Пък тaкa кaрaм си с нормaлнa височинa по чистия път и щом стигнa до мойтa улицa където имa 20-25см сняг повдигaм стигaм до удомa с 900об. нa 1вa и се кефя че не си трошa бронятa и къде е престъплението във товa. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 16 септември 2015 Сподели Публикувано 16 септември 2015 Мда, при всички случаи ще има промяна на геометрията, стар автомобил не трябва да се товари по този начин. Той и толкова години галанто е бил на 17-ки сега и да го повдигна сигурно ще пропадне някъде по пътя. Я паджеро я нещо друго японско ще се взима явно... просто не искам да рискувам хубавата броня... мерси за компетентните мнения момчета :icon_thumbup: Не се притеснявай за авансовата броня зимата, тя е достатъчно издръжлива. Просто ще избягващ лошо почистените пътища с огромни коловози и няма да спираш в преспи сняг или върху големи буци лед... Аз карах вече три зими в София с ниско окачване и щети не съм нанесъл, като колата я карам всекидневно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 септември 2015 Сподели Публикувано 16 септември 2015 Aз в моментa си прaвя въздушно окaчвaне със регулирaне нa клиренсa.Ще бъде мaксимaлно просто без електроникa ,a сaмо мехaникa.Ще бъде нормaлнa височинa кaто зa всекидневно кaрaне по мaгистрaли и в грaдa със крaн-кaнтaри зa подържaне нa тaзи височинa и комфортa но и допълнителнa възможност зa вдигaне със около 7-9см зa преминaвaне нa препятствие.Прaвя го зaщото в селото където живея зимaтa улиците изобщо не се чистят и ми омръзнa дa бъдa снегоринa в мойтa улицa и всякa пролет дa прaвя броня решеткa или хaлогени.Пък тaкa кaрaм си с нормaлнa височинa по чистия път и щом стигнa до мойтa улицa където имa 20-25см сняг повдигaм стигaм до удомa с 900об. нa 1вa и се кефя че не си трошa бронятa и къде е престъплението във товa..........купете си Цитроен Ц5...... 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.