Премини към съдържание

Coilover Springs за галантчета


rafaelo

Препоръчано мнение

За немското качество и здравина:

Много време се опитвам като европеец да се пригодя към техните машини и системи за управление:

Генерален извод - няма по-голямо дърво от електроника и софтуер произведени в или близо до Европа.

Факт е че при много по-сложни механизми и машини изобщо, Японските производители са No. 1.

 

 

......и аз така, не само с колите....... :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Снегът не е проблем. Колко сняг е изринала моята броня ... Проблем е ледът и замръзналите буци сняг, които не можеш да разпердушиниш с ритник.

Когато условията са лоши, не карам. Намирам друг транспорт ако ми е спешно. Ако не, изчаквам часове, най-много ден и пак свършвам работа. Това се почиства и огазва от другите МПС.

Малка "джипка" в ледовете е друго нещо, но усещането си е като в стар камион - друса та е ужас. Брутално друсане, клатене, подскачане... Дори асфалтът да е равен, пак има вертикални колебания. Лично мен не ме бърка де.

Всяко окачване, с изключение на електронно регулируемото като на любимия на всички ви модел GOLF, но в последната си серия 7, тоест окачването DCC с трите режима: comfort, normal и sport, за което се доплащат между 1000 и 2000 евро (не съм сигурен коя цифра беше), е компромисно. При голфката обаче натискаш едно копче с върха на пръстенцето и започваш да се носиш над неравностите. Искаш да щурмуваш планински завои - избираш спорт и даваш газ.

Дано някой ауди фен не прочете сравненията че много ще се смее. Оставяме всички сравнения настрана и гледаме само как минава едната през неравности и как а6 същия набор. Дори а6 може да е на 17-ки. Една тайна има само - окачването да е нормалното меко, щото те имат поне 4-5 вида окачвания. 17-ки, 15-ки ... едно и също е, не сеща. Та карате по паважа на Цар Борис ІІІ с 40 в дясната лента и казвате на глас продължително "аааааааааа". А да видим къде вибратото ще е като на Бинка Добрева :lol: Еле па в галант спорт едишън, или с ниски пружини и на 17 цола капли.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нека изкоментираме следната извадка от каталога с части:

http://195.149.248.189:8080/2015-09-16/98abd74f52f689fadb8c85283548ecf3_120x90.jpg

 

Та въпростното high ground clearance suspension очевидно съществува като заводски вграждана опция и съответно набавянето на пълния комплект (предполагам 4 амортисьора + 4 пружини) би дало поне отчасти търсеният от ОП ефект.

Друг е въпросът специално за бройката на Рафаело дали си заслужава каквато и да е сериозна инвестиция, предвид стадия на корозиране и приблизително-оставащият живот в колата ( без да се обижда - всички сме на този път за съжаление, едни по-напред, други близко следващи ги).

 

:rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.........купете си Цитроен Ц5......

Aйде без обиди моля!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...