Премини към съдържание

Mitsubishi Lancer 1.8 CVT


Препоръчано мнение

 

При 140km/h колко са оборотите на двигателя на 5-та? (максималния въртящ момента на този двигател е 178Nm при 4250 об/мин).

 

при 140km/h е на 4000 оборота/мин. както и друг колега е казал. Определено 6 липсва на равен път. Имам и дизелова кола с 6 скорости, 120к.с. и е по-тежка от тази. Определено на 6 пада разхода.

Но както казах разхода не ме бърка, така че каквато скоростна кутия са сложили с такава карам:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 65
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

в общи линии това ми е ясно, но да не оспамим много темата. Всеки автомобил си има предимства и недостатъци. Важното е да си купиш такъв, какъвто в най-голяма степен ще удовлетвори изискванията ти. Лансер Спортсбек комбиниран с подходящите екстри е съвсем приличен автомобил на добра цена.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ок, нека коментираме цената на този автомобил.

Коя е справедливата цена, изгодна и за купувача и за продавача ?

Колата е добра с някакви приемливи забележки, не е съвсем като нова, а и не е нова, все пак е на 80 000 км

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако сериозно се интересуваш да закупиш Lancer 1.8 2008 86хил. км. Пиши ще ти пратя снимки и повече инфо на моя. Все още се колебая дали да се разделям с него и да мина към по голяма кола.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ок, нека коментираме цената на този автомобил.

Коя е справедливата цена, изгодна и за купувача и за продавача ?

Колата е добра с някакви приемливи забележки, не е съвсем като нова, а и не е нова, все пак е на 80 000 км

 

Според мен цената си е добра ако всичко и е наред в момента и няма удари и сериозни ремонти.

Мин 1500 се избиват само от зимните гуми с джантите и каското.

Обаче започвате да гледате какви консумативи са и сменяни и ако не е пипана досега имате повод за сваляне.

Да не стане след покупка да трябва подред: окачване, дискове, накладки, всичките течности, свещи, масло скорости ... сигурно и забравям нещо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еее. Как си я представяш тая кола?! Като от магазин?! Пропусна пълен резервоар.Бъдете реалисти! Ако една сделка ти се вижда много изгодна, огледай се за балък. Ако не видиш, явно си ти! Всичко си има цена! И всеки си преценява рисковете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еее. Как си я представяш тая кола?! Като от магазин?! Пропусна пълен резервоар.Бъдете реалисти! Ако една сделка ти се вижда много изгодна, огледай се за балък. Ако не видиш, явно си ти! Всичко си има цена! И всеки си преценява рисковете.

 

Моята цена за тази кола е максимум 14 700. И то с огромни резерви. Колата изисква пълно обслужване, масла, свещи, накладки и дискове, на прима виста, за да може да се кара. Отдолу е доста драна по пластмасите, носещите греди и генерацията. Съответно на остърганите до метал мест е ръждиво. Отгоре на покрива, явно е закрепван багажник за ски или кутия. Та едно че липсват 4-те капачки на тавана, плюс това тавана е целия в паяжина от деруги.

Не си я представям нова като от магазина, но си я предтавям без тези "екстри" от надиране отдолу и по тавана при тази максимална цена.

Редактирано от Stanislav Konstantinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каквато кола да вземеш, те очакват тези "инвестиции". Ще те "успокоя" за капачките от покрива. Изчезват заради кражба или по автомивките от пароструйките.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Алооо, какво го плашите човека бе???? Тва ще се прецака, онва е такова, другото онакова!?!?!?! Все пак ще вземе кола втора ръка. Каквото и да се сменя не е болка за умиране. Аз вече подминах 170 000км, като от 93 000км съм с АГУ. Освен дискове, шарнири, тампони на стабилизираща щанга и предни амортисьори(без да има нужда), не съм сменял! Първата смяна на масло и филтри на CVTто я направих на 90 000км както изискват от производителя, сега втората я направих на 165 000 заедно с маслото на двигателя. Свещите са по 20-30 лв, но се сменят веднъж на 120-130 000км (Аз сложих старите на LIX), трябвало веригата да сменям на 100 000, ама аз си я карам още и няма грижа.

Вярно не е Мaybach, ама си струва парите(с някои търпими забележки и недостатъци).

LIXе, при мен е проблема в цената и за това седи! Нали знаеш че съм малко особен човек! Не ме интересува пазарната стойност щото така вървяли подобни!?! Моята струва толкова и това е! ;-) Ама аз и нямам някакъв зор да я продавам, ако някой с пари дойде , ще я дам, ако не ще си я карам.

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

здравейте какво мислите за тази кола http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11436775961230132&slink=aktyfg струва ли си или е гола вода

Редактирано от holemden
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Интересно ми е, ако влезна в хипотезата, да взема Горублянката за 13 000 с риск CVT-то да ме издъни. Заслужава ли си ?

Ще го отремонтирам със смяна на конусния модул и веригата (ремък), ще ми оскъпи колата с поне 5 000 лв, но ще имам перфектно купе и двигател със CVT с ресурс 100К км.

Заслужава ли си подобна авантюра ? Като пояснявам, че може CVT-то да не се нуждае от нищо повече от смяна на масло и да си изкара колкото си му е ресурса.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е, ако влезна в хипотезата, да взема Горублянката за 13 000 с риск CVT-то да ме издъни. Заслужава ли си ?

Ще го отремонтирам със смяна на конусния модул и веригата (ремък), ще ми оскъпи колата с поне 5 000 лв, но ще имам перфектно купе и двигател със CVT с ресурс 100К км.

Заслужава ли си подобна авантюра ? Като пояснявам, че може CVT-то да не се нуждае от нищо повече от смяна на масло и да си изкара колкото си му е ресурса.

 

Защо проблемите със CVT ги свеждаш само до ремък и конуси? Причините за дефект може да са много повече и да се налага смяна на цялата кутия или закупуване на друга втора ръка за части. Какъвто и да е случая ще трябва да се бръкнеш на дълбоко и да предвидиш доста down time. Не знам колко е допустимо за теб да нямаш колата на разположение, но определено трябва да вземеш това под предвид.

 

Перфектно купе и двигател - как ще ги провериш? Ако колата е внос забрави какво ти говорят за произход и сервизни книжки писани от продавачите.

 

По-евтино е просто да си вземеш една ръчка и да приключиш с тази сага CVT. Да не говорим, че ръчката има повече динамика сравнено с мудното CVT.

 

Ако пък наистина искаш CVT търси кола закупена от БГ в рамките на 3 г. под 100 000 км и си удължи гаранцията в БС. Този вариант може би не ти е в бюджета, затова мини на горния ред.

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, като се пазарихме не се случи, а вчера видях, че цената на Горублянката е с 1000 лв надолу.

Въпреки, това, аз си харесах тази: Mitsubishi от Балканстар

Ще отида да я погледан, ако ми хареса, обаче ще им предложа 12 000 EUR. Повече от това не смятам, че ще дам. Принципно аз я оценявам за 10 - 11 000 EUR, но съм сколонен и 12 000 EUR, ако не се вгледам в нещо, което да ме откаже.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, като се пазарихме не се случи, а вчера видях, че цената на Горублянката е с 1000 лв надолу.

Въпреки, това, аз си харесах тази: Mitsubishi от Балканстар

Ще отида да я погледан, ако ми хареса, обаче ще им предложа 12 000 EUR. Повече от това не смятам, че ще дам. Принципно аз я оценявам за 10 - 11 000 EUR, но съм сколонен и 12 000 EUR, ако не се вгледам в нещо, което да ме откаже.

Много по-добър избор, но имай предвид, че в ремаркетинга на БС не са много по пазаренето. Веднъж ги мъчихме за един грандис. Няма по-добро решение от кола с произход.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само да спомена, че съм взимал Колт от ремаркетинга на БС, дали ще е от тях или от Горубляне, разлика няма....Ако някой си мисли, че ще направят нужните проверки и ремонти преди да продадат колата, дълбоко греши.

Редактирано от me4o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това ми е ясно, но все пак на Горубляне са си все същите менти. Как за толкова години не се шлифоваха малко, не еволюираха, а приказките са им абсурни , жалки и смешни. Търговеца ми заяви, че нов Лансър в Балканстар стартирал от 83 000 лв. Това дете с достъп до интернет няма да го изръси. Дразня се от такова липса на всякакво отношени и разум. Все си мисля, че нямам вид на малоумник, за да предизвиквам такава реакция.

Редактирано от Stanislav Konstantinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...