Премини към съдържание

Mitsubishi Lancer 1.8 CVT


Препоръчано мнение

Здравейте! Имам въпрос, някой гледал ли го е този екземпляр на Горубляне

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11424010388265933&slink=ae4yto

 

Бях си обещал от там да не поглеждам нищо, но това е най-свежото и запазено, на което попадам. Ако някой има за или против, сега е момента да каже.

Единствено в багажника, под гумата леко лъха на мухъл и предния прозорец мисля, че е сменян. Други забележки няма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 65
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Здравей,

 

Карам абсолютно същия красавец, ама 1 към 1 и съм страшно доволен. Този е внос и трябва да обърнеш специално внимание на CVT кутията. Много е важно да се разбере дали е обслужвана правилно. Знам че масло и филтър на скоростната кутия се обслужват между 70 и 90 хил.км и че не е евтино (между 380 и 700 лв, зависи къде отидеш). Другото му слабо място са спирачните дискове, при моят лансер като намалям на магистралата от 140 до 120 тресе, а ги пазя като цяло.

 

Препоръчвам ти ако не държиш на тези 18ки джанти да свалиш до 16, аз карам с 16 през зимата и 18 през лятото, но с 18ките всяка дупка е мини инфаркт :D

 

Виж дали е обслужвана от митсубиши по някоя кампания, например моята е получила нов компютър за скоростната кутия от балкан стар и т.н.

 

Поздрави,

Алекс

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам 2.0 DI-D с ръчни скорости, моят е средният клас оборудване. И за да го направя да изглежда като този - предните ъгли, страничните прагове, джантите 18-ки, дадох сума пари. А още нямам фарове против мъгла. Не знам как е бензин и автоматик, но като цяло цената ми се струва много изгодна. А тя вероятно може да бъде и допълнително обсъдена. Ако всичко му е наред, изглежда страхотна сделка. Ако беше и топ нивото - с кожени седалки, безконтактно запалване и навигация... ехеее :icon_clap:

Редактирано от СтоянБ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано, малко ме притеснява, да не е от наводняваните. Не видях обаче нищо, което да ме покрепи в тези терзания. Цената седи изгодна, много мъничко може би ще мога да я смъкна.

18-ките определено ме притесняват, защото карам пежо 406 в което много от неравностите ги поглъща, но пък то има нестабилна и олюляваща се возия, малко в другата крайност.

CVT-то също е риск, от това което съм чел. Аз градско не карам, а дори ако карам е тогава, когато няма задръствания. Карал съм автоматици, имат много предимства, но аз съм по-склонен да карам ръчка. В случая обаче колата е автомат, така че такава ще я взема.

Гледах я отдолу, няма и една следа от драскано, по-опъната е отколкото отгоре.

Притеснява ме сменения преден прозорец. При горния ляв ъгъл на прозореца на тапицерията на тавана има малко петно от влага. Остава въпроса влагата от преди смяната на прозореца ли е или след. Щото ако е след трябва да се маха и лепи на ново.

Няма я и кората върху двигателя, но тя е по-скоро декоративна и не ми притеснява. Акумулатора е за смяна, но това е редовен номер на секънд хенд автомобилите. Генерацията е много запазена, като на кола на тези километри. Дисковете, предни и задни са сякаш сменяни, щото са без грам ръб от работа. Двигателя работи много добре, но ще си викна хора, които да я прегледат независимо от мен.

Интересно ми е какъв е мотива да си смениш колата за 90 000 км, с уговорката,че са истински, щото може и да не са, цената е само 1/4 от ново състояние, освен ако няма някакво техническо обяснение. Гумите са летни, за дъжд, Унироял с ДОТ 2014.

Чудя се дали не е по-разумно да си взема нова, ще дам тази вноска за първоначална и ще си изплащам останалите 16 000 лв за нещо сигурно като състояние. Ще е 1.6 с ръчка, но аз и така не съм сътезател и ще ми пасва.

Ей такива са ми терзанията.

Редактирано от Stanislav Konstantinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, теглича също повдига някакви въпроси. Може да си е дърпал лодката до някое езеро. Колата е внос от Германия, а там езера бол. Лодката мога да я преглътна.

Каравана също може да е теглена, тогава обаче нещата вече загрубяват и добиват съвсем друг облик, особено що се касае CVT-то.

Редактирано от Stanislav Konstantinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Опитвам се да се свържа с Балканстар, но уви без успех.

Някой може ли да ми каже 1.8 / 143 hp CVT vs 1.6 / 117 hp с ръчка, кое е по-удачно и динамично до 100 к.ч. Аз като цяло с повече от 110 не карам. По-брутално сритвам при някакви рядки изпреварвания. Със сигурност 1.6 ръчка ще ми е по-икономично в града, но не толкова удобно, както автомата.

Ако взимам 1.6 ще е ново и на лизинг. Исках да говоря с Балканстар за един тест драйв, ама там бомба е паднала, а нямам как да ходя до тях безцелно.

Ако някой има техни телефони, различни от тези на WEB страницата им, би било полезно.

Редактирано от Stanislav Konstantinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Lancer 1.8 / 143 hp CVT има една много съществена екстра, която ти позволява да караш с каквато си искаш скорост от 40 до MAX - така наречения "Круиз контрол".

До колкото ми е известно при автомобилите с ръчни скорости тази система се изключва при превключване на скоростите и като достигнеш желаната скорост отново трябва да я задействаш.

При Lancer 1.8 / 143 hp CVT, ако настроиш скоростта на 90, то тя си остава такава независимо дали спускаш или изкачваш. Докато не натиснеш спирачката, преминеш на N или не натиснеш Cancel. Ако искаш ще направя клипчета за разхода на равно с 50, 60 и 80 км/ч на "Круиз контрол". До колкото си спомням при 60 км/ч даваше 4.8 разход, но все пак при различни климатични условия, гуми и настилка стойността може да варира. В София разхода е 9.5 - 10 при нормално каране, а CVT-то ти позволява да караш буквално пенсионерската.

Изпреварването също е много приятно. Просто натискаш педала на газта и от 80 се изтрелваш на 130 за 5-6 секунди. Няма да ровиш за 4-та или 3-та скорост, а ако ти се наложи още по-бързо да се ускориш, дърпаш един-два пъти лявата лопатко на волана и вече си на максимална мощност. С други думи можеш да сменяш скоростите от волана или от скоростния лост. Разликата е, че от скоростния лост трябва да минеш на автоматичен режим с преместването му в дясно, а от волана с задържане на дясната лопатка за поне 2 секунди или да спреш. При ръчни скорости, скоростите сами се превключват към по-ниска предавка, когато спираш, а ако си минал в този режим от волана, минаваш в автоматичен щом спреш.

Ако си на "Круиз контрол" след завършване на изпреварването, като отпуснеш педала колата само се връща на зададената скорост.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, това звучи доста привлекателно. И аз бих искал да се сдобия със CVT-то, но само ако DJ Tymbi каже че става. Не ми се ще да попадна на нещо за което ще трябва да дам още 2 - 3к за ремонти на автомата.

Бях чел в един руски форум, че някакъв гении при 130 с перата върнал скоростите назад, така че колата почти спряла, ама отишъл металния ремък в CVT-то. Това възможно ли е? Няма ли някаква дурако защита срещу такова изстъпление ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят лансър е дизеловият, с ръчни скорости. Не мога съвсем добре да си обясня описаното по-горе за круиз контрола в реална употреба. Аз също имам круиз контрол. Но го ползвам много след скорост 40км/ч. и, съответно, без да се налага повече да сменям скоростите нагоре. Т.е. аз ползвам круиза само на магистралата, на 6-а предавка, скорост 110+, когато пътят пред мен е чист и се вижда, че за дълги периоди от време мога да поддържам постоянна скорост. Подаването на повече газ за изпреварване запазва настройката на круиза, след отнемане на газта се възстановява зададената скорост. Натискането на педала на спирачката отменя настройката. Но има бутон за възстановяване на последната зададена скорост и след неговото натискане круизът ускорява до нейното достигане и след това поддържа скоростта.

 

Не мога да си обясня употребата на круиз при скорости до 80 км/ч., когато при тези условия или става дума за градско каране (40-50 км/ч., светофари и прочее препятствия) или извънградско, но неудобно за поддържане на постоянна скорост.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето я твоята кола! Дизеловият двигател на VW, ръчни скорости, още по-висок клас на оборудване от показания от теб в първия пост! Бензини, автомати, въпроси судоку - това е изборът:

 

http://www.alo.bg/3244530 :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Двигател помпа-дюза в комбинация с български горива :) доста съм разколебан и скептичен.

Единствения плюс от това, че е двигател на VW би трябвало да бъде евтина подръжка, но на този мотор, поне на познати с Пасати, подръжката не е евтина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не споря, но се почувствах задължен да ти покажа тази обява. Ако не за друго, поне да си направиш съответните сравнения.

 

Впрочем, потвърждава се написаното от мен в началото, че цената, която искат за колата в откриващия ти пост е доста изгодна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали някой го е споменл по-горе, но снимките са на кола с INTENSE оборудване, което ще рече че тия екстри ги няма:

• GPS система за проследяване ( ако са имали предвид навигацията, иначе Lancer въобще няма такава екстра "GPS система за проследяване")

• Подгряване на седалките (за това трябва кожени седалки, а тази не е с такива)

• Адаптивни предни светлини (мне, даже и не е с ксенони)

 

За Lancer със CVT кутия е много важно ск. кутия да е обслужвана навреме и с качествени/оригинални консумативи, иначе можеш да си набиеш голяма греда.

Разход в София ~11, може и повече :drive:

Масов проблем е кривенето на дисковете, което е дразнещо, но колата си спира добре.

Скъпи свещи(иридиеви, че накъде на тия км се сменят , ако не са вече сменени)

За обслужването на CVT са ти споменали цена.

Редактирано от me4o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали някой го е споменл по-горе, но снимките са на кола с INTENSE оборудване, което ще рече че тия екстри ги няма:

• GPS система за проследяване ( ако са имали предвид навигацията, иначе Lancer въобще няма такава екстра "GPS система за проследяване")

• Подгряване на седалките (за това трябва кожени седалки, а тази не е с такива)

• Адаптивни предни светлини (мне, даже и не е с ксенони)

 

За Lancer със CVT кутия е много важно ск. кутия да е обслужвана навреме и с качествени/оригинални консумативи, иначе можеш да си набиеш голяма греда.

Разход в София ~11, може и повече :drive:

Масов проблем е кривенето на дисковете, което е дразнещо, но колата си спира добре.

Скъпи свещи(иридиеви, че накъде на тия км се сменят , ако не са вече сменени)

За обслужването на CVT са ти споменали цена.

 

Посочените екстри:

• GPS система за проследяване

• Подгряване на седалките

• Адаптивни предни светлини

тази кола ги няма.

 

Дисковете, 4-те броя са сменени, направо са нови и не е карано с тях.

 

Не споря, но се почувствах задължен да ти покажа тази обява. Ако не за друго, поне да си направиш съответните сравнения.

 

Впрочем, потвърждава се написаното от мен в началото, че цената, която искат за колата в откриващия ти пост е доста изгодна.

 

 

И все пак ако ще да е чисто нова колата, ако не съм сигурен, в CVT-то не бих я взел.

Цената може и да седи изгодна, но не е ясно какви ремонти могат да излезат. Предното стъкло е сменено с ново, по предните калници и предните врати, за моето око са с някаква козметична интервенция. Ако я прегледам под лупа сигурно дори и 10 000 лв ще са и много. До сега е седяла над 2 месеца, а и колкото повече поседи, цената няма да и се вдига.

 

Друго, което за мен не е предимство за Българските пътища и за моя стил на шофиране са джантите 18 ки. Да гумите са нови, но с тях ще вози доста по-дървено, аз не карам спортно, а и разхода за други гуми ще ми е поне х3, което ще ме накара да си взема отделни джанти 16 ки за зимните гуми.

Да с 18 ките визията и е страхотна, но за сметка на возията :)

Редактирано от Stanislav Konstantinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Джантите лесно ще ги продадеш. Лично аз чрез този форум купих комплект от тези джанти преди 2 месеца. Ще ги карам с летните, за зимните гуми имам 16-ки. Моята препоръка е да запазиш джантите за магистралата през лятото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Заводските джанти въобще не са лесни за продажба. Стояха ми 1 година на балкона докато ги продам.

Печката на VW не я хвалете. Ръчка 1.6 ще ти създава най-малко ядове - няма турбо, няма EGR, няма DPF, няма DMF, няма CVT :) Доста по-малко възможности да се скапе нещо.

Покупката на CVT втора ръка е рисковано, особено на кола внос, за която нямаш история как е била поддържана. Сервизните книжки ги пишат търговците, така че не се доверявай много на коли внос.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Заводските джанти въобще не са лесни за продажба. Стояха ми 1 година на балкона докато ги продам.

Печката на VW не я хвалете. Ръчка 1.6 ще ти създава най-малко ядове - няма турбо, няма EGR, няма DPF, няма DMF, няма CVT :) Доста по-малко възможности да се скапе нещо.

Покупката на CVT втора ръка е рисковано, особено на кола внос, за която нямаш история как е била поддържана. Сервизните книжки ги пишат търговците, така че не се доверявай много на коли внос.

 

Ще я погледна тази с човек, който съм сигурен, че разбира. Което пак не е 100% гаранция, но е много по-добре от всичко друго.

Ще се разходя и до Балканстар, тъй като по телефона не ги откривам, сякаш фирмата се е изпраила. Вътрешно в мен нараства и нагласата за нов Лансър 1.6 За момента 1.6 са доста нови и в Бг не съм попадал на обяви. Ако е употребяван, трябва да се търси само от Германия или Австрия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще я погледна тази с човек, който съм сигурен, че разбира. Което пак не е 100% гаранция, но е много по-добре от всичко друго.

Ще се разходя и до Балканстар, тъй като по телефона не ги откривам, сякаш фирмата се е изпраила. Вътрешно в мен нараства и нагласата за нов Лансър 1.6 За момента 1.6 са доста нови и в Бг не съм попадал на обяви. Ако е употребяван, трябва да се търси само от Германия или Австрия.

С човек можеш да разбереш какви удари е имала, CVT-то няма как да разбереш в какво състояние е без да влезе в сервиз.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ние ся лансери ли караме или детски колички в Южния парк... :icon_thumbup:

 

Не е въпроса какво ние караме, а какво иска да си купи човека ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бях чел в един руски форум, че някакъв гении при 130 с перата върнал скоростите назад, така че колата почти спряла, ама отишъл металния ремък в CVT-то. Това възможно ли е? Няма ли някаква дурако защита срещу такова изстъпление ?

Няма такъв филм!

Ако компютъра на CVT-то сметне, че ще надвишиш максималните обороти ще пусне звуков сигнал и няма да ти позволи да минеш по-надолу със скоростите.

На този модел няма прекъсвач.

 

Поддържането на 80, 60 или по-ниска скорост извън града е много полезно, когато караш в колона, зад TIR (те имат такава система) или в населено място.

В София, ако поддържаш 45 км/ч, можеш да минеш от моста на "Захарна фабрика" до "Сточна гара" само на зелено. Ако караш като състезател и разхода и спирачните дискове ще хвръкнат.

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Конструктивно, бензиновите 1,5; 1,6 и 1,8 (преди 2011г) са със сходна конструкция и с един изявен проблем - клапани. На практика трудно издържат 100 000км без да излезат хлабините на клапаните извън нормите, по-лошото е че потъват и в един момент клапаните на практика спират да затварят плътно, а натам проблемите са по-трудно (по-скъпо) решими. При работа на газ, проблемите започват и по-рано.

Най-безпроблемен като конструкция е новия 1,8 (след 2011) бензинов двигател, там отварянето на клапаните е направено много по-надежно.

 

Това с клапаните е нов момент, който леко ме шокира. Може ли при такъв пробег да се налага ремонт на главата ???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Във форума има човек, който 8-ма година кара Лансер с CVT, минал е към 150 000 км и никога не се е оплакал от скоростната кутия и колата е с АГУ.

Поне половината от времето шофира в Смолян и не кара като пенсионер. Изминавал е разстоянието от Пловдив до Смолян за по-малко от час.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...