Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Гарнитура Галант 2.5 в6-24


Shufflin

Препоръчано мнение

2 ри опит :)Преди седмица ми се скъса маркуча от радиатора към двигателя.Смених го и днес пак се скъса,което ме навява на мисълта ,че май ще трябва да отварям двигателя.Някой правил ли е това упражнение и колко пари би ми струвало (гарнитура,шлайф и тн.)?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,виждам че си от София обърни се към DJ Tumby за съвет и цени.Телефона е в профила му. Успех. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2 ри опит :)Преди седмица ми се скъса маркуча от радиатора към двигателя.Смених го и днес пак се скъса,което ме навява на мисълта ,че май ще трябва да отварям двигателя.Някой правил ли е това упражнение и колко пари би ми струвало (гарнитура,шлайф и тн.)?

......от 900 до 1300 лв. зависи много .......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2 ри опит :)Преди седмица ми се скъса маркуча от радиатора към двигателя.Смених го и днес пак се скъса,което ме навява на мисълта ,че май ще трябва да отварям двигателя.Някой правил ли е това упражнение и колко пари би ми струвало (гарнитура,шлайф и тн.)?

Гарнитура цената е според марката която си вземеш,но не вярвам да е повече от 100лв.Шлайф между 50-100 , труд за тази процедура не повече от 300 ,всичко е по мои наблюдения не виждам как би стигнала цената от 1000 освен ако не сменяш двигател.Успех :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитура цената е според марката която си вземеш,но не вярвам да е повече от 100лв.Шлайф между 50-100 , труд за тази процедура не повече от 300 ,всичко е по мои наблюдения не виждам как би стигнала цената от 1000 освен ако не сменяш двигател.Успех :mitsu-smiley:

......има две глави, два пъти шлайф, два пъти напасване на клапани, комплект гарнитури и О-пръстени за този мотор ( всичко по 2) труд -няма да е по 2,но ще да е към 400-450 лв.,агренажен ремък, ролки, масло, филтър, антифриз и всичко останало което изникне в процес на работа......и сметката става малко по голяма.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

......има две глави, два пъти шлайф, два пъти напасване на клапани, комплект гарнитури и О-пръстени за този мотор ( всичко по 2)

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Добре, че не е някой триглав змей ..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Егати цените :) ... скоро не съм ходил до София ама явно стават европейски :)

На Галант гарнитура на главите не съм сменял дано и да не ми се налага, но на субару импреза турбо съм сменял началото на 2014г. в Пловдив - лагери, сегменти, и всички гарнитури и гумички по мотора и турбото (гарнитури), смяна на 2те глави с шлайф и напасване на клапани и дадох 500лв за труд :) (шлайфа отделно беше около или под 100лв) ... а ако покажа снимки ще се види, че двигателя се вади от колата и всичко става на съставните си части .. миене шлайф пак миене и така ;) Без да искам да налагам мнението си поросто го изказвам (все пак е форум) - аз 450лв само за труд за смяната на гарнитура на 6а13 не бих дал :)

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
2013г. за 250лв взех цял работещ двигател 6а13, 99г. от англичанка с документи :) ... ей така да си имам ... още ми седи цял... за части някой ден евентуално хаха :)
Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Егати цените :) ... скоро не съм ходил до София ама явно стават европейски :)

На Галант гарнитура на главите не съм сменял дано и да не ми се налага, но на субару импреза турбо съм сменял началото на 2014г. в Пловдив - лагери, сегменти, и всички гарнитури и гумички по мотора и турбото (гарнитури), смяна на 2те глави с шлайф и напасване на клапани и дадох 500лв за труд :) (шлайфа отделно беше около или под 100лв) ... а ако покажа снимки ще се види, че двигателя се вади от колата и всичко става на съставните си части .. миене шлайф пак миене и така ;) Без да искам да налагам мнението си поросто го изказвам (все пак е форум) - аз 450лв само за труд за смяната на гарнитура на 6а13 не бих дал :)

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
2013г. за 250лв взех цял работещ двигател 6а13, 99г. от англичанка с документи :) ... ей така да си имам ... още ми седи цял... за части някой ден евентуално хаха :)

...аре не си измисляйте, че точно пък при вас на един клиент са му съдрали кожата.....цени бол....това че се сваля мотора донякъде е по добре,но на Галант да тръгеш да му сваляш мотора за да направиш две глави......???не мерси....сравняват се две различни коли....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За 900-1300 лева, ще си вземе колегата 3-4 двигателя и като издъни единия, направо слага другия и газ :plane::drive:.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как се вади бутало на боксер? Трябва ли да махам двигателя? Примерно на импреза, легаси?

За порше не питам. Не вярвам някога да си купя порше. Види ми се теснотия, тегава за работа, пък и е скъпа машина. Аз съм скъсан.

 

Май съм единствения, който не разбира връзката между скъсан маркуч от двигателя до радиатора и ремонт на двигателя. Защото се къса маркуча, а не защото двигателят е останал без антифриз и буталата са му се заварили за блока....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скъсана гарнитура. През дупката налягането от цилиндъра, през водната магистрала, у мъркучо :) Но би могло да е друга повреда.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смени първо капачката на радиатора и термостата, ако не се оправи лошо :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...аре не си измисляйте...

Сравнението с импрезата и галанта е че и при двете се шлайфат 2 глави (което ти спомена).. за това го написах :)

Кое точно е измислянето?

Как се вади бутало на боксер? Трябва ли да махам двигателя? Примерно на импреза, легаси?

Ми според мен без да се извади не може ;) Най-много с малки японски ръчички да смениш свещи на място или да свалиш капак на глава ама до там :)

В нета има доста клипове как се разглобява/сглобява :)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скъсана гарнитура. През дупката налягането от цилиндъра, през водната магистрала, у мъркучо :) Но би могло да е друга повреда.

Този сценарий е по-характерен за лятото. Тогава белята става почти неусетно. Ако допуснем, че водната помпа се е предала и двигателят е престанал да се охлажда, все пак са минали няколко минути, през които стрелката за Т се е покачила много над средата. Парното със сигурност е изчезнало, което е признак за такъв проблем. Не съм сигурен какво ще показва уреда за температура на охл. течност ако тя изтече. На мен ако ми изчезне парното, бих спрял и бих проверил маркучите за надуване. Твърди ли са, нататък на буксир или платформа.

 

Едни ликвидатори навремето опитали да счупят хонда акорд от 97-98 година, 2.0 бензин. Първо не сменявали маслото години, след това антифриза изтекъл при някакъв оффроуд и решили да я довършат в една нива. Мръсна газ без антифриз и със старо масло. Един приятел ми разказа как поне 10 минути колата си е вървяла на първа в "критичните" с ровене в пръстта, но после си е тръгнал. И той като мен не може да гледа такива деяния. Същия приятел пък опитал да убие едно субару от старите. Не съм сигурен дали импреза или друго, но стар модел. Всичко си е имало по колата и е си е била в отлично здраве. Вкарал я в едно оране с гьолове да я поломи, незнайно защо. Не успял. Накрая се отказал и го прибрал. Ако субитата не бяха поразени от склонността метала им да прави съединения с влагата, да съм взел едно врх досега.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смени първо капачката на радиатора и термостата, ако не се оправи лошо :icon_crying:

Радиатора е нов.Преди месец и половина го смених...Преди около месец и направих обслужване.Досега беше на 10в40 ,а аз сложих 8100 xcess 5w40.Това може ли да е оказало влияние?А маркучите на пипане не са толкова твърди.Може ли просто маркуча да не е бил качествен?:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имал ли си проблеми с охлаждането - с термостат, водна помпа, губене на антифриз, температурата по уреда докъде се е качвала най-много?

Тия кратуни не може да се изкривят без яко прегряване. С мръсна газ е по-вероятно да хвърли лагери отколкото да духне гарнитура или изкриви глава.

Когато нещо се счупи, се търси причината и се отстранява първо тя и след това следствието. Иначе ще последва déjà-vu с още по-големи повреди. Примерно прегряване на двигател и изкривяване на глава. Шлайфаш, напасваш клапани ако речеш, нова гарнитура и сглобяваш обратно. Да, ама не подменяш водната помпа и двигателя на баира при витиня с 5 човека загрява до 120 градуса за в миг и се получава поне същото като предния път...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имал ли си проблеми с охлаждането - с термостат, водна помпа, губене на антифриз, температурата по уреда докъде се е качвала най-много?

Тия кратуни не може да се изкривят без яко прегряване. С мръсна газ е по-вероятно да хвърли лагери отколкото да духне гарнитура или изкриви глава.

Когато нещо се счупи, се търси причината и се отстранява първо тя и след това следствието. Иначе ще последва déjà-vu с още по-големи повреди. Примерно прегряване на двигател и изкривяване на глава. Шлайфаш, напасваш клапани ако речеш, нова гарнитура и сглобяваш обратно. Да, ама не подменяш водната помпа и двигателя на баира при витиня с 5 човека загрява до 120 градуса за в миг и се получава поне същото като предния път...

 

Напълно подкрепям Andy, преди да се действа трябва да се помисли и да се потърси истинската причина за проблема.

Много им е лесно и финансово изгодно на някои от така наречените 'Майстори" да стряскат хората, като им казват че проблемът им е от най-тежките.

 

Навремето баща ми имаше BMW E34. Веднъж на път ни се беше скапал термостата и колата вдигна температурата повече от обичайното. Въпреки това обаче не беше влязла в червената зона, защото татко я видя. Отби веднага и остави да поработи на място с парното на макс за да охлади. Като се прибрахме леко-леко веднага го сменихме.

За карък малко след това колата взе да губи антифриз. "Майсторите" казаха, че сме я прегряли и ни чака ремонт. Което не се връзваше, защото не беше влизала в червената зона и веднага я охладихме. Думите на "Майсторите" бяха - мани ги тия шестаци те масово прегряват и кривят глави. Отвориха мотора и направиха основен ремонт. Колата продължи да губи антифриз и вече не знаехме какво се случва. Един ден се хващам да чистя вътре и вдигам стелкта на шофьора, която беше гумена, а мокета сив на цвят. Подпирам се на пода докато обирам с прахосмукачката и ръката ми мокра. Оказа се че през цялото време антифриза е изтичал от пробито радиаторче на парното и е подлизвал отсрани покрай пластмасовата кора и директно под стелката без да забележим и ние и "Майсторите". Сменихме радиаторчето с мисълта, че вече всичко е наред. Е да ама не - много скоро дойдоха пак проблеми. Колата духна гарнитурата - оказа се, че "Майсторите" оставили мотора навън докато бил отворен, а беше зима. Причината - защото имали друга кола в гаража. Този път проблема беше от замръзнала вода. Та настнаха едни разпробивания, лепенета дето не ми се мисли. Още му се чудя на баща ми, че тогава бях дете и нямаше какво да направя.

На мен сега ако ми се случи такова нещо тея "Майстори" няма да се разминат току така.

Просто оставихме някакви хора да се учат на колата ни ...а те даже и нищо не научиха, но гордо се наричат "Майстори".

 

 

200-300 кинта е мотор 6А13 втора ръка. :rulez:

 

Да намират се мотори по 200-300лв., ама рискът е много голям. Плащаш левче на 1000 навъртяни км. :D демек мотора e поне на 200-300к.

С какви малса е каран и колко ремонта са му правени като горния за който разказах не е ясно.

Ремъци за боклука, свещи за боклука, повдигачи за боклука, гори масло и ти си викаш мале каква сделка направих.

 

В момента имам за продажба или за части и аз се чудя още - V6 мотор на 130 000км. от колата, която ми блъснаха и знам пълната му история.

Като сметна, че само за свещите съм дал 150лв., а са едва на 500км., се чудя дали бих го подарил целия на някой за 200лв.

Ако не се намери разумен купувач, май по-добре да го оставя за научно изследователска дейност :) или да си направя мотокар от него :)

Казваш го така, защото не си търговец на части, а аз по неволя станах. Утре ако те блъснат би ли си продал двигателя за 200лв., едва ли...

 

С приятелски тон без да се опитвам да засягам някого, мисля че крайностите са лоши съвети както ремонти от 1300лв. така и двигатели от 200лв.

 

Извинявам се на колегата за спама по темата му и му желая успех в намирането на проблема и дано да е нещо дребно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за изчерпателните отговори! :icon_thumbup: Ще ви държа в течение на ремонта :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...