Desireous Публикувано 29 януари 2015 Сподели Публикувано 29 януари 2015 (редакция) Здравйте колеги има лек проблем с колата ми Mitsubishi Carisma 1.6 90hp 1996г.Сутрин когато градосите са под нулата при палене изчаквам помпата и после въртя пали веднага но с леко претръскване и не успява да дигне оборотите и огасва веднага.След това въртя пак и пали без никакви проблеми.Искам да ви попитам нормално ли е това.Прави го само сутрин при първото палене и то само ако е студено. Редактирано 29 януари 2015 от Desireous Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MusicMAN Публикувано 29 януари 2015 Сподели Публикувано 29 януари 2015 Може да разгледаш тази тема http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=4411 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
стивън-69 Публикувано 29 януари 2015 Сподели Публикувано 29 януари 2015 Здравей,бенз.помпа при Каризма сработва заедно със стартера.До проблема ако може да се нарече така от разтояние едва ли може да ти се помогне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 17 февруари 2015 Сподели Публикувано 17 февруари 2015 Имаше тема за тебе...от горивния клапан може да е и е вероятно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MusicMAN Публикувано 18 февруари 2015 Сподели Публикувано 18 февруари 2015 (редакция) Тази сутрин палих колата при -10 градуса и ми го направи този номер. Запали от втория път.От много време не го беше правила този номер, но не ме дразни чак толкова. Редактирано 18 февруари 2015 от MusicMAN Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorkata-160 Публикувано 19 февруари 2015 Сподели Публикувано 19 февруари 2015 (редакция) При мен също го има, задържам стартера малко повече, около 3-4 секунди, и пали. :icon_rock: Редактирано 19 февруари 2015 от jorkata-160 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sviliv Публикувано 19 февруари 2015 Сподели Публикувано 19 февруари 2015 (редакция) Аз не въртя дълго на стартер. При мен когато е под -5, -8 пали и от третия път, но забелязвам, че като карам повече на бензин при студено време пали по-лесно, от втория или първия път при над 1-2 градуса. Мисля си, че кото карам на газ при студено време, помпата върти горивото, което като мине пред двигателя се стопля,връщайки се топло в резервоара, се получава конденз. Ако горивото е малко създава повече конденз и е възможно и помпата за засмуче част - вода, която или затруднява помпата или я пенсионира. Бях сипал добавка от Кауфланд за 10лв,/пише, че е и против конденз/, на части за 15литра в резервоара, след време сипах от ОМВ 100 октана за 10лв. Това, което забелязвам, е че когато при студено карам на бензин и горивото е около 15л пали по-лесно/от първия път/.Обикновенно карам градско на къси разстояния. Редактирано 19 февруари 2015 от sviliv Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 19 февруари 2015 Сподели Публикувано 19 февруари 2015 Имам го и аз този "проблем" с паленето ама само на под -10...Иначе винаги си пали от раз...На газ я карам ,сипвам 95,почти винаги е малко над червената черта...Мисля че това са нормални явления за почти 20г автомобили...Карайте си Каризмите и бъдете внимателни на пътя с идиотите...Тука за две седмици на един същи маршрут ,две ударени Каризми и един Спейс стар...Много гадно ми става... :icon_censored: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorkata-160 Публикувано 19 февруари 2015 Сподели Публикувано 19 февруари 2015 Това ми прилича на заговор :D ! Преди десетина дни ми счупиха преден ляв мигач, добре, че се размина само с него,и леки драскотини по прекрасната гъвкава броня.НИЕ да сме здрави. :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
james_bond Публикувано 22 март 2015 Сподели Публикувано 22 март 2015 Смени датчика за температурата на инжекциона. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.