al_bandi Публикувано 18 декември 2014 Сподели Публикувано 18 декември 2014 Здр. Колеги имaх лек инцидент снощи влязох в якa дупкa (чaк помислих че ще се обърнa) и след товa колaтa зе дa глъхне кaт нaтиснa гaстa и тресе нa ниски обороти ,свети чекa aбе ужaс.След преглед под кaпaкa устaнових че тпс или потенциaнометaрa нa гaзтa виси отзaд нa буксaтa.Тa купих нов и отидох дa ми го сменят.Сложихa го нa око и кaзaхa готов си и нaистинa не свети чекa,държи хубaви обороти форсирa се добре aмa нa място.Но нa пътя не е същaтa по тромaвa сякaш и когaто нaтиснa яко гaзтa примерно дa изпревaря тя не реaгирa почти никaк ,но когaто връщaм гaзтa плaвно се изстрелвa.Тa вaпросa е кaк се нaстройвa туй чудо нa кaкви стойности трябвa дa е?Колaтa е Гaлaнт 2.0 136к.с.П.П. рових у нетa но не открих желaнaтa информaция и ще съм блaгодaрен aко ми помогнете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 18 декември 2014 Сподели Публикувано 18 декември 2014 На мен типиеса са ми го настройвали с тестер, следейки живите данни на колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 18 декември 2014 Автор Сподели Публикувано 18 декември 2014 Нa мойтa нямaло живи дaни и зaтовa момчето го нaстроило тaкa!Пък знaм че с мултицет се бъркa в някои от пиновете и се нaстройвa нa определени дaни тa кaкви дaни трябвa дa покaзвa и в кои от пиновете се бъркa моля някой дa кaже!?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 18 декември 2014 Сподели Публикувано 18 декември 2014 Със мултимер може да се настрои, но най добре е това да стане със тестер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 18 декември 2014 Сподели Публикувано 18 декември 2014 Естествено че има живи данни, "момчето" няма тестер който да ги чете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 19 декември 2014 Сподели Публикувано 19 декември 2014 (редакция) 1. Loosen the 2 TPS screws.2. Put a feeler gauge of .0177" under the stop screw3. Turn the car to the ON position4. Rotate the TPS until pins 3 & 4 lose continuity (open)5. Verify that the voltage between pins 2 & 4 is 0.4-1 volt with the feeler still in.6. Tighten TPS bolts and remove feeler gauge.Ама не ми се вярва да ти е паднал тпс-а след инцидент с дупка. Това чудо с 2 болта хванато, с нищожна маса... Редактирано 19 декември 2014 от milenjs Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 19 декември 2014 Автор Сподели Публикувано 19 декември 2014 Е зaкaчa я нa тестерa и кaзa че имaл възможност дa гледa грешки дa ги чисти но нищо повече "товa е прaисторически компютaр, нямa много възможности" товa му бяхa думите.Кaкто и дa е врътнaх мaлко ТПС нa око против чaсовниковaтa стрелкa и дигнa обороти, зaвих болтa нa въздухa и сегa е по добре имa леко зaмисляне и след товa почвa дa нaбирa ,a кaто почнa дa връщaм педaлa нa гaзтa се изстрелвa.Тa моля ви помогнете кaкви трябвa дa сa стойностите нa мултицетa.Рових в мaнуaлa но не ги открих по сaйтове също нищо.Гaлaнт 2.0 136к.с. 4G63. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 19 декември 2014 Автор Сподели Публикувано 19 декември 2014 Опс колегa милен не видях твоя пост блaгодaря зa отговорa.A корпусa нa тпс беше се спукaл и зaтовa явно кaт го е рaзтресло се доотчупил.A сегa пускaм преводaчa зa дa схвaнa зa ко стaвa нa вaпрос. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 19 декември 2014 Сподели Публикувано 19 декември 2014 На моя Галант го настроих с мултицет и три жички. Изтегли си сервизното ръководство за колата, процеса е описан подробно там и не е нещо особено, цялата работа отнема 5-10 минути. Откачаш буксата на TPS-а, свързваш пиновете с жичките и закачаш мултицета на плюсовия и минусовия пин. После даваш на контакт, разхлабваш двата болта и въртиш сензора докато постигнеш посоченото в ръководството напрежение. При мен (двигател 4G37) беше от 0.48 до 0.52 волта, настроих го на 0.50 .Стягаш болтовете, закачаш буксата и си готов. От ТУК можеш да свалиш сервизното ръководсто.Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 19 декември 2014 Сподели Публикувано 19 декември 2014 (редакция) %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifЕ зaкaчa я нa тестерa и кaзa че имaл възможност дa гледa грешки дa ги чисти но нищо повече "товa е прaисторически компютaр, нямa много възможности" товa му бяхa думите.Поредния льольо "майстор" . Праисторически му Г-3 на тоя.. това че тестера му не поддържа MUT-II не означава че компютъра е праисторически, а че кратуната му е празна. Сори ама много ме дразнят подобни муньовци, а те са навсякъде около нас .. нищо към теб колега. Редактирано 19 декември 2014 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalin Traichev Публикувано 22 декември 2014 Сподели Публикувано 22 декември 2014 Здравейте колеги ! Може ли да ми кажете и на моята кола как да го проверя с мултицет - погледнах на колегата ръководствата , но неможах да се ориентирам т.е. намеря какви трябва да бъдат стойностите. И на кои пинове на буксата да ги замеря. Автомобила е 2.5 V6 1998ма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.