Премини към съдържание

Халогените за дългите не светят


naso

Препоръчано мнение

Колеги, имам проблем. Ще съм благодарен ако някой от вас има идея как да го оправя. Допълнителните халогени, които се включват заедно с дългите, от скоро спряха да светят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам проблем. Ще съм благодарен ако някой от вас има идея как да го оправя. Допълнителните халогени, които се включват заедно с дългите, от скоро спряха да светят.

.......бушон, изгорели и двете крушки ( има го и това ),късо съединение или неправилна "експоатация"... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.......бушон, изгорели и двете крушки ( има го и това ),късо съединение или неправилна "експоатация"... :D

Надали са изгорели и двете едовременно, защото един ден светеха като включвах дългите, на следващия вече не. Бушоните ги прегледах, но всичките бяха наред - тези под таблото и тези при двигателя...да не са на отделен бущон или реле някъде..експлоатацията е в рамките на указаното за какво се ползват :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен тези фарове бяха на отделен бушон разположен между акумулатора и предния ляв фар, но аз махнах тези фарове и си монтирах на местото им дневни светлини :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

Здравей, разреши ли този проблем в крайна сметка? Имам същият, двата халогена спряха да работят едновременно( или поне аз ги забелязах по едно и също време, все пак не ги пускам всеки ден).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, разреши ли този проблем в крайна сметка? Имам същият, двата халогена спряха да работят едновременно( или поне аз ги забелязах по едно и също време, все пак не ги пускам всеки ден).

:mitsu-smiley: Здравей колега,тази кола вече смени 2-ма собственици.Дано някой все сподели. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хехе, дано тогава. Аз днес прегледах бушоните и не видях някой разтопил се, така че може и да съм изтеглил късата клечка и двете крушки просто да са изгорели :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хехе, дано тогава. Аз днес прегледах бушоните и не видях някой разтопил се, така че може и да съм изтеглил късата клечка и двете крушки просто да са изгорели :)

 

При мен в един и същи момент (или доста близо във времето) късите светлини си заминаха, при положение, че сравнително скоро ги бях подменил. Оказа се, че с времето се получава окисляване на клемите на преходника между главната букса и крушката. Според мен това е недоразумение в изпълнението, тъй като няма читава защита от влага. След старателно почистване със пила на накрайниците на преходника (вкл. почистване и стягане на женските накрайници) като че ли проблемът изчезна, поне засега. Т.е. освен бушони и други възможни проблеми, разгледайте за окисляване на връзките, само с пръскане с контактен спрей не знам дали е достатъчно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Халогени на дългите? Много интересно - винаги съм си мислел че халогените при Avance-a са опростен вариант на тези във VR-4? Някой да сподели малко подробности...?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато са 4 броя фарчетата на бронята, вътрешните са си халогените, а външните се активират при използване на дъгите светлини, за да помагат. Аз съм ги преправил на дневни светлини, за да не ми светят постоянно фаровете, иначе с дъгите много полза няма да светят,освен естетическа такава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато са 4 броя фарчетата на бронята, вътрешните са си халогените, а външните се активират при използване на дъгите светлини, за да помагат. Аз съм ги преправил на дневни светлини, за да не ми светят постоянно фаровете, иначе с дъгите много полза няма да светят,освен естетическа такава.

 

Интересно, не знаех, че на Avance външните халогени светят с дългите светлини.

Мислех, че са като на VR4 - външните светят при включване на мигач, съответно ляв или десен за по-добра осветеност в кривата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм с впечатление, че такова нещо като Avance с фабрични 4 халогена просто не съществува. Халогена на Avance е само с една лампа със стъкло покриващо цялото тяло на фара - другото е афтърмаркет капак с място за две лупи. Някой да ме поправи ако греша?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм с впечатление, че такова нещо като Avance с фабрични 4 халогена просто не съществува. Халогена на Avance е само с една лампа със стъкло покриващо цялото тяло на фара - другото е афтърмаркет капак с място за две лупи. Някой да ме поправи ако греша?

Има и с 4 фара, не са като на ВР4, а по-малки, двойни лупи. И работят както е описано по-горе.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дайте една снимка на това чудо да го видим? Аз съм виждал ето тези:

 

http://i206.photobucket.com/albums/bb306/Beside2k/photoshopsaaker.png

 

и тези:

 

http://img7.auto24.ee/auto24/560/279/31297279.jpg

 

Като вторите съм 99.9% сигурен че са aftermarket, защото ги няма на схемите при дилърите.

Да разбирам че има и 3ти вид?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хайде да внесем уточнение. Авансовия пакет до 2001г е с 4 халогенчета, след което става с 2, като изключим тези на вр-4.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз да внеса малко уточнение. Това е от каталога за аксесоари на Galant EA_, който знае немски добре да превежда. Пише фар за мъгла дълги светлини. Слага се допълнително, като серийно за Galant Avance. Това разбрах аз :icon_bye: .

http://prikachi.com/images/640/8126640g.jpg

:mitsu-smiley:

Редактирано от Threatmore
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Sport Optics light for the front of the vehicle . The additional fog and driving lights are distinguished by an excellent light output . To replace the standard fog headlights of Avance Galant models

 

..според Google translate. Не съм по немския,но дълги светлини няма май,пък и нещо ми е антилогично да е вързано с тях. Както и да е - това май попада в категорията на Borbett-a за тия коли - като се опиташ да го търсиш при дилъра, не съществува... Помежду другото ги има и на коли преди 2001ва, което е вече по-логично, след инфото което даде Threatmore

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, моята е 2000 и ги има. Не знам дали са оригинални, защото предполагам, че ако някой реши да сменя бронята може и да напасне халогените.

 

Да върна темата в първоначалната и посока: при мен проблемът с халогените се оказа в няколко разкачени кабела отдолу. Тази зима ми се налагаше да карам доста в големите снегове и явно това е оказало влияние. Същият проблем имах и с дългите светлини, едната букса беше излязла от гнездото и се беше забутала до акумулатора. Мислех какви ли не други варианти преди изобщо да се сетя да погледна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...