naso Публикувано 28 ноември 2014 Сподели Публикувано 28 ноември 2014 Колеги, имам проблем. Ще съм благодарен ако някой от вас има идея как да го оправя. Допълнителните халогени, които се включват заедно с дългите, от скоро спряха да светят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 ноември 2014 Сподели Публикувано 28 ноември 2014 Колеги, имам проблем. Ще съм благодарен ако някой от вас има идея как да го оправя. Допълнителните халогени, които се включват заедно с дългите, от скоро спряха да светят........бушон, изгорели и двете крушки ( има го и това ),късо съединение или неправилна "експоатация"... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 28 ноември 2014 Автор Сподели Публикувано 28 ноември 2014 .......бушон, изгорели и двете крушки ( има го и това ),късо съединение или неправилна "експоатация"... :DНадали са изгорели и двете едовременно, защото един ден светеха като включвах дългите, на следващия вече не. Бушоните ги прегледах, но всичките бяха наред - тези под таблото и тези при двигателя...да не са на отделен бущон или реле някъде..експлоатацията е в рамките на указаното за какво се ползват :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 29 ноември 2014 Сподели Публикувано 29 ноември 2014 При мен тези фарове бяха на отделен бушон разположен между акумулатора и предния ляв фар, но аз махнах тези фарове и си монтирах на местото им дневни светлини :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizardone Публикувано 18 Май 2015 Сподели Публикувано 18 Май 2015 Здравей, разреши ли този проблем в крайна сметка? Имам същият, двата халогена спряха да работят едновременно( или поне аз ги забелязах по едно и също време, все пак не ги пускам всеки ден). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki Публикувано 18 Май 2015 Сподели Публикувано 18 Май 2015 Здравей, разреши ли този проблем в крайна сметка? Имам същият, двата халогена спряха да работят едновременно( или поне аз ги забелязах по едно и също време, все пак не ги пускам всеки ден). :mitsu-smiley: Здравей колега,тази кола вече смени 2-ма собственици.Дано някой все сподели. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizardone Публикувано 18 Май 2015 Сподели Публикувано 18 Май 2015 Хехе, дано тогава. Аз днес прегледах бушоните и не видях някой разтопил се, така че може и да съм изтеглил късата клечка и двете крушки просто да са изгорели Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 19 Май 2015 Сподели Публикувано 19 Май 2015 Хехе, дано тогава. Аз днес прегледах бушоните и не видях някой разтопил се, така че може и да съм изтеглил късата клечка и двете крушки просто да са изгорели При мен в един и същи момент (или доста близо във времето) късите светлини си заминаха, при положение, че сравнително скоро ги бях подменил. Оказа се, че с времето се получава окисляване на клемите на преходника между главната букса и крушката. Според мен това е недоразумение в изпълнението, тъй като няма читава защита от влага. След старателно почистване със пила на накрайниците на преходника (вкл. почистване и стягане на женските накрайници) като че ли проблемът изчезна, поне засега. Т.е. освен бушони и други възможни проблеми, разгледайте за окисляване на връзките, само с пръскане с контактен спрей не знам дали е достатъчно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C0ldblooded Публикувано 20 Май 2015 Сподели Публикувано 20 Май 2015 Халогени на дългите? Много интересно - винаги съм си мислел че халогените при Avance-a са опростен вариант на тези във VR-4? Някой да сподели малко подробности...? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 20 Май 2015 Сподели Публикувано 20 Май 2015 Когато са 4 броя фарчетата на бронята, вътрешните са си халогените, а външните се активират при използване на дъгите светлини, за да помагат. Аз съм ги преправил на дневни светлини, за да не ми светят постоянно фаровете, иначе с дъгите много полза няма да светят,освен естетическа такава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iskrenkrustev Публикувано 20 Май 2015 Сподели Публикувано 20 Май 2015 Когато са 4 броя фарчетата на бронята, вътрешните са си халогените, а външните се активират при използване на дъгите светлини, за да помагат. Аз съм ги преправил на дневни светлини, за да не ми светят постоянно фаровете, иначе с дъгите много полза няма да светят,освен естетическа такава. Интересно, не знаех, че на Avance външните халогени светят с дългите светлини. Мислех, че са като на VR4 - външните светят при включване на мигач, съответно ляв или десен за по-добра осветеност в кривата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C0ldblooded Публикувано 20 Май 2015 Сподели Публикувано 20 Май 2015 Аз пък съм с впечатление, че такова нещо като Avance с фабрични 4 халогена просто не съществува. Халогена на Avance е само с една лампа със стъкло покриващо цялото тяло на фара - другото е афтърмаркет капак с място за две лупи. Някой да ме поправи ако греша? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 20 Май 2015 Сподели Публикувано 20 Май 2015 Аз пък съм с впечатление, че такова нещо като Avance с фабрични 4 халогена просто не съществува. Халогена на Avance е само с една лампа със стъкло покриващо цялото тяло на фара - другото е афтърмаркет капак с място за две лупи. Някой да ме поправи ако греша?Има и с 4 фара, не са като на ВР4, а по-малки, двойни лупи. И работят както е описано по-горе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C0ldblooded Публикувано 20 Май 2015 Сподели Публикувано 20 Май 2015 Дайте една снимка на това чудо да го видим? Аз съм виждал ето тези: http://i206.photobucket.com/albums/bb306/Beside2k/photoshopsaaker.png и тези: http://img7.auto24.ee/auto24/560/279/31297279.jpg Като вторите съм 99.9% сигурен че са aftermarket, защото ги няма на схемите при дилърите.Да разбирам че има и 3ти вид? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 20 Май 2015 Сподели Публикувано 20 Май 2015 Не, разбирай че са вторите,оригинални са на Hella и ги имам на моя звяр. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 21 Май 2015 Сподели Публикувано 21 Май 2015 Хайде да внесем уточнение. Авансовия пакет до 2001г е с 4 халогенчета, след което става с 2, като изключим тези на вр-4. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 21 Май 2015 Сподели Публикувано 21 Май 2015 (редакция) И аз да внеса малко уточнение. Това е от каталога за аксесоари на Galant EA_, който знае немски добре да превежда. Пише фар за мъгла дълги светлини. Слага се допълнително, като серийно за Galant Avance. Това разбрах аз :icon_bye: .http://prikachi.com/images/640/8126640g.jpg :mitsu-smiley: Редактирано 21 Май 2015 от Threatmore Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C0ldblooded Публикувано 21 Май 2015 Сподели Публикувано 21 Май 2015 Sport Optics light for the front of the vehicle . The additional fog and driving lights are distinguished by an excellent light output . To replace the standard fog headlights of Avance Galant models ..според Google translate. Не съм по немския,но дълги светлини няма май,пък и нещо ми е антилогично да е вързано с тях. Както и да е - това май попада в категорията на Borbett-a за тия коли - като се опиташ да го търсиш при дилъра, не съществува... Помежду другото ги има и на коли преди 2001ва, което е вече по-логично, след инфото което даде Threatmore Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizardone Публикувано 26 Май 2015 Сподели Публикувано 26 Май 2015 Да, моята е 2000 и ги има. Не знам дали са оригинални, защото предполагам, че ако някой реши да сменя бронята може и да напасне халогените. Да върна темата в първоначалната и посока: при мен проблемът с халогените се оказа в няколко разкачени кабела отдолу. Тази зима ми се налагаше да карам доста в големите снегове и явно това е оказало влияние. Същият проблем имах и с дългите светлини, едната букса беше излязла от гнездото и се беше забутала до акумулатора. Мислех какви ли не други варианти преди изобщо да се сетя да погледна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.