Премини към съдържание

Светна ми жълта лампа! Сервиз за диагностика в Бургаска област


ferrarko

Препоръчано мнение

От няколко дни ми свети тази лампа http://www.mitsubishibg.com/forum/uploads/monthly_09_2011/post-9207-072744200%201316859607_thumb.jpg, понякога изчезва, но по-често свети!

Казаха ми че вероятно е от бензина и като го сменя ще се оправи, ама май няма ефект!

 

Някой имал ли е този проблем и къде да си закарам колата за диагностика? Към Дарс Ауто съм малко скептичен от към компетентност, но ако трябва и там ще се ходи!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, без да прочетеш каква е грешката само ще гадаем. Ходи на диагностика и кажи после каква е грешката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да е от бензина, но сама няма да се изчисти! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif

Закарай я да я "закачат", пък и ще си сигурен какво точно е !http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rulez.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами намерих един сервиз в който ми закачиха колата към компютър. Програмата им беше стара, нямаше такъв Лансър, но с някакъв по стар бензинов се получи. Излиза че е грешка от някакъв въздушен датчик. Човека не беше сигурен къде е и ми препоръча ако пак ми светне да отида в Митсубиши сервиза. Пак ми светна и днес отидох в Митсубиши сервиза, взеха колата за почти час и ми звънят че е готова. Питах ги какво направили, отоговориха че изчистили грешката(пак същата) и почистили буксата на датчика. Хем им казах че грешката след чистене пак се появява.

Не те били сигурни че няма нищо и след като почистили буксата повече няма да се появи. Накарах приемчика да ми покаже буксата и след кратко чудене ми показа една!!! Взеха 31лв за тая услуга.

 

След 30 мин пак ми светна лампата, ама им беше свършил работния ден. Утре пак ще ходя. От официалния сервиз нито веднъж не съм бил доволен и сега за пореден път! Отношение, умение и знания никакви.

Редактирано от ferrarko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кода на грешката е важен в случая, казаха ли ти го?

 

Така както го описваш подозирам, че са ти чистили MAF сензора.

 

 

Редактирано от LiX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами в първия сервиз го казаха , но не го запомних. Тъй като го закачихме под друг модел Лансър мислех, че кода може да не е точен.

В Мицубиши не го казаха, но явно първия код е бил верен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Предполагаемо проблема е в MAF сензора. С чистене няма да стане работата. Трябва да се подмени.

Изчисляването на грешката е в kOhm и се влияе от температурата.

 

Например:

13 - 17 kOhms [at -20 °C (-4 °F)]

5.3 - 6.7 kOhms [at 0 °C (32 °F)]

2.3 - 3.0 kOhms [at 20 °C (68 °F)]

1.0 - 1.5 kOhms [at 40 °C (104 °F)]

0.56 - 0.76 kOhms [at 60 °C (140 °F)

0.30 - 0.45 kOhms [at 80 °C (176 °F)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

Предполагам грешката ти е: P0171 - System too lean - или преведено на разбираем език - в сместа от бензин и въздух има повече въздух.

При мене постоянно се появява P0171.

Това е така заради K&N Cold air Intake-а който съм инсталирал.

От 3 години (общо 60 000 км) карам така

Мойте грешки ги чистя от телефона си като ползвам OBDII Bloutooth адаптер и една програмка за Android.

Разбира се ако е нещо по-сериозно (в моя случай си знам че виновника за тази грешка съм аз) трябва по кода на грешката да търсиш причината за грешката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

Предполагам грешката ти е: P0171 - System too lean - или преведено на разбираем език - в сместа от бензин и въздух има повече въздух.

При мене постоянно се появява P0171.

Това е така заради K&N Cold air Intake-а който съм инсталирал.

От 3 години (общо 60 000 км) карам така

Мойте грешки ги чистя от телефона си като ползвам OBDII Bloutooth адаптер и една програмка за Android.

Разбира се ако е нещо по-сериозно (в моя случай си знам че виновника за тази грешка съм аз) трябва по кода на грешката да търсиш причината за грешката.

 

От 3 години караш с бедна смес :) Ма ти си супер бре :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е като наръчник за купуване на кола втора употреба. "Съвестни" собственици и купувачи, изпълнени с надежда! :) Честито на печелившите!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отново отидох в Митсубиши, този път с очите си видях че я закачиха към компютър и провериха колата.

Казаха че всичко проверили,нямало нищо повредено и препрограмирали някакъв блок, нямало смисъл от ремонт и смяна на части. Малко съм я карал след втория преглед но засега нямам проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

Предполагам грешката ти е: P0171 - System too lean - или преведено на разбираем език - в сместа от бензин и въздух има повече въздух.

При мене постоянно се появява P0171.

Това е така заради K&N Cold air Intake-а който съм инсталирал.

От 3 години (общо 60 000 км) карам така

Мойте грешки ги чистя от телефона си като ползвам OBDII Bloutooth адаптер и една програмка за Android.

Разбира се ако е нещо по-сериозно (в моя случай си знам че виновника за тази грешка съм аз) трябва по кода на грешката да търсиш причината за грешката.

........не трябва да караш така, с бедна смес, особено за двигатели 4В10 и 4В12......намерете причината и я отстранете....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да продължа историята!

 

Малко след второто ходене в Дарс Ауто :mitsu-smiley: (май след втория ден) лампата отново светна. Още преди това ми се струваше че колата леко придърпва и мислих че си втълпявам, но с времето придърпването стана ясно.

 

Двама различни човека ме питаха дали съм сменял свещи и се сетих че в форума някой беше писал за подобен проблем и след смяна на свещите се оправило. Отидох в моя сервиз за консултация и там казаха че има логика придърпването да е от свещите,защото и скъпите свещи се сменяли на 60000км. А аз съм с оригиналните свещи на 115500 км. Сменихме свещите с нови NGK Iridium тъй като са японски, оказа се старите били Bosh Iridium. Старите като ги изкарахме под човката нямаха капка.

Веднага след смяната на свещите с първото запалване на колата лампата сама изгасна! И аз вече доволен, даже се похвалих на аверите, викам вече всичко ОК.

Да ама още на следващия ден цък лампата отново светна :icon_censored: , на мен пак ми се беше сторило усещане за придърпване, ама викам внушавам си, но лампата го потвърди.

 

Хайде пак директно в Дарс Ауто :mitsu-smiley:. Накратко много съм недоволен от Дарс Ауто :mitsu-smiley: ,абсолютна липса на организация, експертност, сработеност и уважение на клиента . След голямо чакане и вероятно са забравили да ми се обадят, по техни думи изчистили грешката, гледали баили не успели да накарат лампата да светне, ама явно трябвало да се смени дебитомера който струвал 272.12лв. Аз като се качих в колата без форсиране , на 500-я метър лампата светна!

За моя радост успях да видя номера на датчика MN195775 и тъй като ме изнервиха :mitsu-smiley: ще им търся алтернатива, поне тоя път ми взеха само 23лв за диагностика.

Редактирано от ferrarko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, така и не разбрах номера на грешката ти??

 

Ако така сменяш част след част ще ти излезне скъпо удоволствие.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, така и не разбрах номера на грешката ти??

 

Ако така сменяш част след част ще ти излезне скъпо удоволствие.

 

Не са ми я казали, грешка в това, грешка в онова.

Но ако трябва да съм честен не съм ги питал конкретно за номера на грешката.

Не вярвам че в :mitsu-smiley: ще ми я кажат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не са ми я казали, грешка в това, грешка в онова.

Но ако трябва да съм честен не съм ги питал конкретно за номера на грешката.

Не вярвам че в :mitsu-smiley: ще ми я кажат.

 

Как няма да ти я кажат бре, не си си отворил устата - не са ти я казали. При положение, че си ходил няколко пъти и резултат никакъв, най-малкото което трябва да направят е да ти кажат кода на грешката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Приемам забележката че не съм си отворил устата.

Не знам как е обслужването в София но в Бургас е зле, трябва да ги гоня и да вадя думите с ченгел.

Но и да ми каже грешката, аз колата сам не мога да я оправя.

По-важното е че видях номера на датчика и като го напиша в нета веднага ми изкачат снимки и теми свързани с конкретната лампа. Интересно е и че повечето са от руски сайтове!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Приемам забележката че не съм си отворил устата.

Не знам как е обслужването в София но в Бургас е зле, трябва да ги гоня и да вадя думите с ченгел.

Но и да ми каже грешката, аз колата сам не мога да я оправя.

По-важното е че видях номера на датчика и като го напиша в нета веднага ми изкачат снимки и теми свързани с конкретната лампа. Интересно е и че повечето са от руски сайтове!

 

Ако знаеш кода на грешката аз мога да ти помогна. Отварям сервизното ръководство и там има процедури за диагностика за всяка грешка. Все пак от атмосферна кола направих половин Ево, така че колко съм ги играл тези неща с грешките....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип какво точно може да се повреди при изписване на грешка Р0171 ?

Това не е ли грешка излизаща често при автомобилите , които са с газови и метанови уредби?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лампата която ти светва е обща, тя само указва, че имаш проблем, така че това не може да ти помогне в диагностиката. По принцип е възможно да има проблем с дебитомера, но това не е съвсем сигурно, така че задължително ще ти трябва сервиз, в който да направят диагностиката и да установят проблема. С изтриване на грешки проблеми не се отстраняват. Търси някой друг сервиз след като в Дарс Ауто не се справят. Датчика, който си дал като номер е за налягането във всмукателния колектор - това само за уточнение, ако тръгнеш да си търсиш този датчик.

 

Ами те в Дарс Ауто три пъти я гледаха и на последния път казаха това бил датчика и питаха дали да го поръчват.

Да датчика съм го поръчал в сервиза на моя познат и ако не стане работата ще го върне. Отделно този датчик струвал от 70 до 120 лв в зависимост от фирмата производител, а в Дарс Ауто искаха 272лв само за него :)

Редактирано от ferrarko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този код показва бедна горивна смес.

Проблема може да е от пропуски в херметичността - маркучи, колектор, дроселова клапа и т.н - проверка на целия път от въздушен филтър през дроселова клапа, всмукателен колектор.

-проблем в температурен датчик на двигателя

-проблем в датчик температура на входящия въздух

-проблем в някоя от дюзите.

-проблем в изпускателна система (пропуски на изгорели газове)

-проблем с лабда-сонда

-проблем в някоя от дюзите

-ниско налягане в горивната рейка

 

има и още възможности, но смяната на датчици на посоки не е добър вариант.

Първо провери дали няма пропуски в хереметичността.

 

На какъв пробег е автомобила?

 

На 70000 мили, но съм на газ и може би затова.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И така да сложа край на историята!

 

Смених датчика за който писах по-горе, карам вече няколко дена и нямам проблем! Дано и така да остане!

Излиза че смяната на свещите не е помогнало и интересно още колко щяха да изкарат, при положение че дават 60000км живот на хубавите свещи.

 

Ако :mitsu-smiley: бяха по-големи професионалисти като умение и обслужване щяха да ми вземат 272лв за тоя датчик.

Добре че не са! На мен това ми излезе 115лв, за абсолютно същия датчик като оригиналния в колата, 1:1 BOSH ! :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Ако знаеш кода на грешката аз мога да ти помогна. Отварям сервизното ръководство и там има процедури за диагностика за всяка грешка. Все пак от атмосферна кола направих половин Ево, така че колко съм ги играл тези неща с грешките....

 

 

Как се прави това с атмосферната кола ? Напоследък чета само депресиращи неща по темата с вадене на някаква мощност от атмосферен двигател..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Турбиниране. Няма вариант за постигане на серьозни резултати от атмосферен двигател. За да има повишаване на мощността, по някакъв начин трябва да вкараме по-голямо количество въздух - необходим е за да може да се изгори по-голямо количество гориво, а от там и по-голяма мощност.

 

 

Да, но възможно ли е някой да го изпълни в рамките на 2000 до 3000 лв..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...