Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Hristo I Hristov

Потребител
  • От него общо

    25
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Lancer '08 Intense 4B10 / Pajero 3,2 DID '06

Посетили профила

557 посетили

Hristo I Hristov's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. Hristo I Hristov

    K&N cold air intake

    Нова цена 250 лв.
  2. Hristo I Hristov

    Daylight Lancer 2008 did

    Пробвай с това: https://www.aliexpress.com/item-img/Shin-Man-Samsung-chip-T20-7440-WY21W-Car-LED-light-Mitsubishi-Lancer-Daytime-Running-Lights-DRL/32677397658.html?spm=2114.10010108.1000017.2.3403ab1aAQvK5L Ползвам ги от половин година. Изпълняват всички изисквания на DRL. Само им правиш едно управление да изключват когато включиш късите и си ти.
  3. Продавам 2 броя Nokian Z-Line 225/40/R18 - 40 лв. брой. 2 броя Accelera 225/40/R18 - 30 лв. брой. Снимки: https://www.dropbox.com/sh/qwfa2byl4oradcb/AADWgvedjuvvTtdFcYTffSFSa?dl=0
  4. Продавам K&N cold air intake за Lancer 2008. Много запазен! http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=69-6544ts Цена 350 лв.
  5. Hristo I Hristov

    Препоръчайте масло

    Здравейте колеги. Във връзка с темата искам да споделя моя опит относно двигателните масла. Моя Lancer е с двигател 4B10 (2008). Взех колата на 60 000 км. Сменям маслото на всеки 10 000 за по-сигурно. В момента съм на 138 000 км. Използвам Bardahl XTV 5W30 със следните спецификации: ACEA C3-12 API SN-SM/CF На всяка 2-ра смяна ( на всеки 20 000) слагам: Bardahl - Long Life 6 в 1 - Фюлеринова добавка за масло. Също така промивам системата със съответната добавка (и това на всеки 20 000) Мога да кажа, че двигателя работи много добре. Единствено това лято сложих 5W40 пак на Bardahl със Спецификации: API SN/CF, ACEA A3/B4-12 5W40 e с по-ниска цена от 5W30. Предполагам това се дължи на спецификациите. Според Вас правилно ли е лятото (сменям го Април до към средата на Септември) да се кара с 5W40, а зимата с 5W30? Или да залагам на по добрите спецификации и да си карам само с 5W30 (въпреки че в БГ външните температури надвишават 30 градуса през лятото)
  6. Hristo I Hristov

    Свещи Lancer 2008 бензин

    Моите ги смених на 70 000. Поръчах ги от колега, който имаше обява във форума, но сега не се сещам за името. Излязоха ми 110 лв. с доставката. Колегата ги доставя от USA. В оригиналната опаковка има паста (лубрикант) за резбата и инструмент за регулиране на разстоянието, който не се наложи да използвам. Прилагам снимка.
  7. Здравей колега, Предполагам грешката ти е: P0171 - System too lean - или преведено на разбираем език - в сместа от бензин и въздух има повече въздух. При мене постоянно се появява P0171. Това е така заради K&N Cold air Intake-а който съм инсталирал. От 3 години (общо 60 000 км) карам така Мойте грешки ги чистя от телефона си като ползвам OBDII Bloutooth адаптер и една програмка за Android. Разбира се ако е нещо по-сериозно (в моя случай си знам че виновника за тази грешка съм аз) трябва по кода на грешката да търсиш причината за грешката.
  8. Hristo I Hristov

    Изкривени дискове

    Ясно. Изглеждат перфектно затова се обърках. Надявам се PROFI серията да се държат наистина по добре от оригиналните. Не че имам проблеми но забелязвам че много бързо се износват и се появява ръб.
  9. Hristo I Hristov

    Изкривени дискове

    Здравей колега, дисковете които са показани по нагоре (drilled and slotted) сигурно ли е че са на Текстар? Предстои ми да сменям и това което исках да сложа е PROFI серията на Текстар но не видях да са надупчени.
  10. Не съм я проверявал със сервизен тестер. Колега как се прави тази настройка и по точно кой може да я прави?
  11. Всъщност е кит. Ето този http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=69-6544ts Всички пластмаси съм изхвърлил. Тръбата е метална и има място за оригиналния MAF Sensor.
  12. Здравейте колеги, Мойте грешки ги чистя от телефона си като ползвам OBDII Bloutooth адаптер и една програмка за Android. При мене постоянно се появява P0171 - System too lean - или преведено на разбираем език - в сместа от бензин и въздух има повече въздух. Това е така заради K&N Cold air Intake-а който съм инсталирал. Винаги когато я изрежа се появява. Добре че е само тази грешка.
  13. Именно .... различните катаджиите тълкуват нещата по различен начин .....
  14. Оригиналното място е посредата и може би така са я регистрирали в началото. Просто предния собственик си е купил стойка от Evolution и го е преместил. В средата има 2 дупки от номера .....
×
×
  • Създаване...