mario64 Публикувано 16 август 2014 Сподели Публикувано 16 август 2014 Да, няколко пъти и с приятели го гледахме ремъка е здрав. Направо не ми го побира главата какво може да се е случило.Ти голям "късметлия" ще се окажеш с тези Галанти .. Този двигател не го ли смени веднъж, :icon_hmm: или бъркам .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 16 август 2014 Автор Сподели Публикувано 16 август 2014 (редакция) Взе ли го този Швейцарския? Така като гледам по снимките май Ники го е вкарал, така ли е, в Борово ли е колата? Ако да, би трябвало да е читава, още преди да я докарат ми я хвалеше по телефона ..и си е вкаран на ход - гаранция. На мен лично последните ми 4 коли са докарани от този човек... Да взех я, вчера я платих и е Ники от Борово. Радвам се, че попаднах на точен човек. Като се изключи вратата, колата е страхотна. Ти голям "късметлия" ще се окажеш с тези Галанти .. Този двигател не го ли смени веднъж, :icon_hmm: или бъркам .. Марио май така ще се окаже да, действително го сменях този двигател. Имаш ли някакво предположение, какво може да се е случило? Редактирано 16 август 2014 от eXistenZ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 16 август 2014 Сподели Публикувано 16 август 2014 Докато не го видя на живо, само мога да гадая ..Ако не е нещо дето може да се оправи с чук, :D значи проблемът е електрически .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 16 август 2014 Автор Сподели Публикувано 16 август 2014 Докато не го видя на живо, само мога да гадая ..Ако не е нещо дето може да се оправи с чук, :D значи проблемът е електрически .. Хаха да прав си Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 18 август 2014 Автор Сподели Публикувано 18 август 2014 Е за добро или за лошо, въпросния Галант вече е мой, днес приключих със всичко досадно в кат! Скоро ще направя снимки! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 18 август 2014 Сподели Публикувано 18 август 2014 Е за добро или за лошо, въпросния Галант вече е мой, днес приключих със всичко досадно в кат! Скоро ще направя снимки!Честито, дано е здрав като японска кола... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 18 август 2014 Автор Сподели Публикувано 18 август 2014 Честито, дано е здрав като японска кола... Хех Японска е! Останалото ще покаже късмета ми . Засега се държи страхотно и коренно различно от ЕА2А-то, което карах. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 19 август 2014 Сподели Публикувано 19 август 2014 Честито, дано е здрав като японска кола...Защо ли долавям лека ирония :rolleyes: ...Засега се държи страхотно и коренно различно от ЕА2А-то, което карах.Честито! Много приятни моменти с колата ти желая! В какъв аспект се държи различно - доволен ли си от двигателя и скоростната кутия? То това е най-различното от предишния ти. Или нещо не ти харесва? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 19 август 2014 Автор Сподели Публикувано 19 август 2014 В какъв аспект се държи различно - доволен ли си от двигателя и скоростната кутия? То това е най-различното от предишния ти. Или нещо не ти харесва? Ами досега съм карал само коли с ръчни скорости и ми е странно с автоматика. Двигателя вади страхотен звук, когато се напъна да го чуя :D. Малко муден ми се струва, но това сигурно е заради автоматика. Нормално ли е при покой на "P" в колата да има леко притреперване? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 19 август 2014 Сподели Публикувано 19 август 2014 Честито, със здраве да си го караш. :plane: :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 19 август 2014 Сподели Публикувано 19 август 2014 Ами досега съм карал само коли с ръчни скорости и ми е странно с автоматика. Двигателя вади страхотен звук, когато се напъна да го чуя :D. Малко муден ми се струва, но това сигурно е заради автоматика. Нормално ли е при покой на "P" в колата да има леко притреперване? Честито! Със здраве и разум да си я караш! Относно "притреперване"-то, не е нормално според мен. Галантът, когато е в добро състояние, не трепва въобще нито на празен ход, нито при подаване или отнемане на газта (последното не е толкова вярно при каране на Газ поради обясними причини). Причините обаче за дребни вибрации и/или притрепване могат да бъдат много - свещи, кабели, тампони и т.н., които са или трудни за откриване или на майсторите не им се занимава да ти ги открият (нали не ги карат те тези коли, а и за същото загубено време биха свършили доста по-доходна работа...). Поздрави и хиляди безаварийни! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C0ldblooded Публикувано 19 август 2014 Сподели Публикувано 19 август 2014 Ами досега съм карал само коли с ръчни скорости и ми е странно с автоматика. Двигателя вади страхотен звук, когато се напъна да го чуя :D. Малко муден ми се струва, но това сигурно е заради автоматика. Нормално ли е при покой на "P" в колата да има леко притреперване? Определено не е нормално. Имах между другото подобен проблем наскоро с VR-a, оказа се един пластмасов Г-образен клапан който седи отгоре на капака на главата. Името му беше някакво 3-буквено съкращение дето все го забравям. Добре че Пламен го забеляза че бяха тръгнали да ме пускат по пързалката със свещи кабели и всякакви други глупости.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 19 август 2014 Сподели Публикувано 19 август 2014 (редакция) Да, свещи и кабели са определено големи глупости, за капачка и палец да не говорим .. независимо че има предписан период на смяна в книжката на колата. По въпроса, нямам автомат да проверя, но чисто нов автомат от магазина когато карах (служебна хонда една), на спирачка в покой пак не беше спокоен колкото ръчка.. има си напрежение, все пак само спирачката го задържа на място .. така че според мен не го мисли за сега и не ги слушай философите тука - иди на някоя среща и се качи в някой друг за да сравниш. А капачката и палеца задължително отвори да си ги видиш, може да са оригиналните - по спомен им даваха 180к до смяна, а тя колата ти нали е около тези км.., за свещите на шестака 90к мисля беше смяната, т.е. пак може да са ти за втора смяна. Редактирано 19 август 2014 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 19 август 2014 Автор Сподели Публикувано 19 август 2014 Да, свещи и кабели са определено големи глупости .. независимо че има предписан период на смяна в книжката на колата. По въпроса, нямам автомат да проверя, но чисто нов автомат от магазина когато карах (служебна хонда една), на спирачка в покой пак не беше спокоен колкото ръчка.. има си напрежение, все пак само спирачката го задържа на място .. така че според мен не го мисли за сега и не ги слушай философите тука - иди на някоя среща и се качи в някой друг за да сравниш. За момента не смея изобщо да я карам, докато не я обслужа! Утре ми пристигат ремъци ролки и масълце, едва след обслужването мога вече да мисля за срещи и т.н. . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 19 август 2014 Сподели Публикувано 19 август 2014 Да, свещи и кабели са определено големи глупости, за капачка и палец да не говорим .. независимо че има предписан период на смяна в книжката на колата. По въпроса, нямам автомат да проверя, но чисто нов автомат от магазина когато карах (служебна хонда една), на спирачка в покой пак не беше спокоен колкото ръчка.. има си напрежение, все пак само спирачката го задържа на място .. така че според мен не го мисли за сега и не ги слушай философите тука - иди на някоя среща и се качи в някой друг за да сравниш. А капачката и палеца задължително отвори да си ги видиш, може да са оригиналните - по спомен им даваха 180к до смяна, а тя колата ти нали е около тези км.., за свещите на шестака 90к мисля беше смяната, т.е. пак може да са ти за втора смяна. Не знам колко е спокоен галанта с ръчни скорости на работа на место (може би също толкова, колкото автоматик на P или N режим), но съм карал три галанта с автоматични и (на бензин) не тресат и няма вибрации на работа на двигателя на место. Като закупих моя, имаше вибрация - съвсем леко и едва уловимо притрисане, което Пламен поправи по време на първото обслужване. След това се появи притрисане/притласкване само като карам на Газ (в следствие на грешен монтаж), което отново е отстранено почти изцяло (има съвсем леко и предимно при влажно време, но не е толкова дразнещо към момента). Разбира се, при леко натисната спирачка и на режим D на скоростната кутия, при включване на климатик или повишаване на ел. консумацията, се повишават оборотите на двигателя и има едно странно усещане, като че ли ще тръгне колата, но това е нормално. Не прочетох някой да е посъветвал колегата eXistenZ да се "хвърля" във филми :icon_hmm: Беше зададен въпрос, на който му беше отговорено. Факт е, че такова явление не е нормално. Всеки си преценява дали да живее с него или да го отстрани. Аз лично не бих се занимавал, докато не почне или много да ме дразни или да се изрази дотолкова, че да е разбираема първопричината и дефектиралия модул, който да се модмени или ремонтира. :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 19 август 2014 Сподели Публикувано 19 август 2014 (редакция) Факт е, че такова явление не е нормално. А факт ли е 100%-ов, че евентуално сте разбрали еднозначно какво точно се случва единствено от описанието "притреперване", дадено от човек, който не е карал автомат до сега и има впечатления само от ръчка? Съвсем ли е невъзможно да говори именно за това "странно чувство на D или P" както ти го наричаш, а аз го наричам "неспокоен", а друг го нарича "едикакси" ? Характерното за 2.5 притрисане на празен ход когато е загрял напълно е отделна тема, но не мисля че за това говорим в случая. :drinks: Редактирано 19 август 2014 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 19 август 2014 Сподели Публикувано 19 август 2014 А факт ли е 100%-ов, че евентуално сте разбрали еднозначно какво точно се случва единствено от описанието "притреперване", дадено от човек, който не е карал автомат до сега и има впечатления само от ръчка? Съвсем ли е невъзможно да говори именно за това "странно чувство на D или P" както ти го наричаш, а аз го наричам "неспокоен" ? Характерното за 2.5 притрисане на празен ход когато е загрял напълно е отделна тема, но не мисля че за това говорим в случая. :drinks: Да, input-а не е еднозначно описан и е възможно да се получи объркване, въпреки че според мен "неспокоен" се изразява в напрегнатост, но не и "притреперване". Затова е по-добре да се изясни въпроса, а от там и отговора, вместо косвено да се "закачаме", нали така? ;) Иначе е най-добре да си направи сравнение с други галанти, както ти му спомена :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C0ldblooded Публикувано 19 август 2014 Сподели Публикувано 19 август 2014 Да, свещи и кабели са определено големи глупости, за капачка и палец да не говорим .. независимо че има предписан период на смяна в книжката на колата. Ами глупости са, ако в книжката пише да се сменят на 100хил км, а колата е доста под тях. Плюс това проблема се беше появил след разни други намеси... ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 19 август 2014 Автор Сподели Публикувано 19 август 2014 (редакция) А факт ли е 100%-ов, че евентуално сте разбрали еднозначно какво точно се случва единствено от описанието "притреперване", дадено от човек, който не е карал автомат до сега и има впечатления само от ръчка? Съвсем ли е невъзможно да говори именно за това "странно чувство на D или P" както ти го наричаш, а аз го наричам "неспокоен", а друг го нарича "едикакси" ? Характерното за 2.5 притрисане на празен ход когато е загрял напълно е отделна тема, но не мисля че за това говорим в случая. :drinks: Леле за какво станах причина . Под притреперване имам предвид, че колата беше на "P" и се усещаше една лека краткотрайна вибрация в купето на равни интервали така да се каже (просто незнам как да го опиша, но не е прекъсване в двигателя). И да наистина е най-добре да се кача и на друг такъв да видя как е. Редактирано 19 август 2014 от eXistenZ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 19 август 2014 Сподели Публикувано 19 август 2014 Леле за какво станах причина ... грешиш, причината в случая е малко по-грубото изразяване на Любо и моята докачливост. Под притреперване имам предвид, че колата беше на "P" и се усещаше една лека краткотрайна вибрация в купето на равни интервали така да се каже (просто незнам как да го опиша, но не е прекъсване в двигателя). Точно това усетих при огледа на галанта, който закупих в последствие. Все пак, сравни как ти го усещаш при други екземпляри... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 19 август 2014 Сподели Публикувано 19 август 2014 (редакция) Аз се извинявам за (не)малко (по-)грубото изразяване . Редактирано 19 август 2014 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 19 август 2014 Сподели Публикувано 19 август 2014 Моя леко притреперва, когато е на Н на кръстовище, след като е бил на Д дотогава, докато се оправят оборотите. Не смятам това за някакъв проблем, споко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 19 август 2014 Сподели Публикувано 19 август 2014 И при други марки има някаква вибрация или по-скоро притрисане. При V6 и най-вече V8 (автоматици). Описват го като по-скоро ритмично и едвам доловимо. Не всички хора го усещат. Нали лоста не се клати напред-назад (за "ръчките") при даване и отпускане на газта както при някои други автомобили. А муден какво трябва да значи - по-муден от двойката ли или? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 19 август 2014 Автор Сподели Публикувано 19 август 2014 (редакция) И при други марки има някаква вибрация или по-скоро притрисане. При V6 и най-вече V8 (автоматици). Описват го като по-скоро ритмично и едвам доловимо. Не всички хора го усещат. Нали лоста не се клати напред-назад (за "ръчките") при даване и отпускане на газта както при някои други автомобили. А муден какво трябва да значи - по-муден от двойката ли или? По скоро, като на "нееее защо ме тормозиш сега да тръгвам" Сега като се замисля, може би всичко произлиза от това, че не смея да му подам пълна газ. Не че съпругата ми не изпищя няколко пъти при тръгване де :icon_blush: Редактирано 19 август 2014 от eXistenZ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 19 август 2014 Сподели Публикувано 19 август 2014 (редакция) Автомата се кара малко по-различно. Ще свикнеш. Но положението на газта и по-точно колко точно си натиснал педала е от голямо значение за това как реагира .. типтроника се и нагажда спрямо водача, така че ако само го галиш е решил че си някой пенсионер сигурно :icon_angel: Това в рамките на шегата, но наистина отпускането на педала го възприема като сигнал че си приключил с ускорението и искаш да караш икономично, така че връща скорост назад - когато искаш по-рязко да ускори си го настъпвай, няма да му стане нищо.. Редактирано 19 август 2014 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.