Премини към съдържание

Галант за оглед


eXistenZ

Препоръчано мнение

Да, няколко пъти и с приятели го гледахме ремъка е здрав. Направо не ми го побира главата какво може да се е случило.

Ти голям "късметлия" ще се окажеш с тези Галанти .. Този двигател не го ли смени веднъж, :icon_hmm: или бъркам ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Взе ли го този Швейцарския? Така като гледам по снимките май Ники го е вкарал, така ли е, в Борово ли е колата? Ако да, би трябвало да е читава, още преди да я докарат ми я хвалеше по телефона ..и си е вкаран на ход - гаранция.

На мен лично последните ми 4 коли са докарани от този човек...

 

Да взех я, вчера я платих и е Ники от Борово. Радвам се, че попаднах на точен човек. Като се изключи вратата, колата е страхотна.

Ти голям "късметлия" ще се окажеш с тези Галанти .. Този двигател не го ли смени веднъж, :icon_hmm: или бъркам ..

 

Марио май така ще се окаже да, действително го сменях този двигател. Имаш ли някакво предположение, какво може да се е случило?

Редактирано от eXistenZ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Докато не го видя на живо, само мога да гадая ..:)

Ако не е нещо дето може да се оправи с чук, :D значи проблемът е електрически ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Докато не го видя на живо, само мога да гадая ..:)

Ако не е нещо дето може да се оправи с чук, :D значи проблемът е електрически ..

 

Хаха да прав си :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е за добро или за лошо, въпросния Галант вече е мой, днес приключих със всичко досадно в кат! Скоро ще направя снимки!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е за добро или за лошо, въпросния Галант вече е мой, днес приключих със всичко досадно в кат! Скоро ще направя снимки!

Честито, дано е здрав като японска кола...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито, дано е здрав като японска кола...

 

Хех Японска е! :) Останалото ще покаже късмета ми :). Засега се държи страхотно и коренно различно от ЕА2А-то, което карах.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито, дано е здрав като японска кола...

Защо ли долавям лека ирония :rolleyes:

 

...Засега се държи страхотно и коренно различно от ЕА2А-то, което карах.

Честито! Много приятни моменти с колата ти желая!

В какъв аспект се държи различно - доволен ли си от двигателя и скоростната кутия? То това е най-различното от предишния ти. Или нещо не ти харесва?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В какъв аспект се държи различно - доволен ли си от двигателя и скоростната кутия? То това е най-различното от предишния ти. Или нещо не ти харесва?

 

Ами досега съм карал само коли с ръчни скорости и ми е странно с автоматика. Двигателя вади страхотен звук, когато се напъна да го чуя :D. Малко муден ми се струва, но това сигурно е заради автоматика. Нормално ли е при покой на "P" в колата да има леко притреперване?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами досега съм карал само коли с ръчни скорости и ми е странно с автоматика. Двигателя вади страхотен звук, когато се напъна да го чуя :D. Малко муден ми се струва, но това сигурно е заради автоматика. Нормално ли е при покой на "P" в колата да има леко притреперване?

 

Честито! Със здраве и разум да си я караш!

 

Относно "притреперване"-то, не е нормално според мен. Галантът, когато е в добро състояние, не трепва въобще нито на празен ход, нито при подаване или отнемане на газта (последното не е толкова вярно при каране на Газ поради обясними причини). Причините обаче за дребни вибрации и/или притрепване могат да бъдат много - свещи, кабели, тампони и т.н., които са или трудни за откриване или на майсторите не им се занимава да ти ги открият (нали не ги карат те тези коли, а и за същото загубено време биха свършили доста по-доходна работа...).

 

Поздрави и хиляди безаварийни!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами досега съм карал само коли с ръчни скорости и ми е странно с автоматика. Двигателя вади страхотен звук, когато се напъна да го чуя :D. Малко муден ми се струва, но това сигурно е заради автоматика. Нормално ли е при покой на "P" в колата да има леко притреперване?

 

Определено не е нормално. Имах между другото подобен проблем наскоро с VR-a, оказа се един пластмасов Г-образен клапан който седи отгоре на капака на главата. Името му беше някакво 3-буквено съкращение дето все го забравям. Добре че Пламен го забеляза че бяха тръгнали да ме пускат по пързалката със свещи кабели и всякакви други глупости..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, свещи и кабели са определено големи глупости, за капачка и палец да не говорим .. независимо че има предписан период на смяна в книжката на колата.

 

По въпроса, нямам автомат да проверя, но чисто нов автомат от магазина когато карах (служебна хонда една), на спирачка в покой пак не беше спокоен колкото ръчка.. има си напрежение, все пак само спирачката го задържа на място .. така че според мен не го мисли за сега и не ги слушай философите тука - иди на някоя среща и се качи в някой друг за да сравниш.

 

А капачката и палеца задължително отвори да си ги видиш, може да са оригиналните - по спомен им даваха 180к до смяна, а тя колата ти нали е около тези км.., за свещите на шестака 90к мисля беше смяната, т.е. пак може да са ти за втора смяна.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, свещи и кабели са определено големи глупости .. независимо че има предписан период на смяна в книжката на колата.

 

По въпроса, нямам автомат да проверя, но чисто нов автомат от магазина когато карах (служебна хонда една), на спирачка в покой пак не беше спокоен колкото ръчка.. има си напрежение, все пак само спирачката го задържа на място .. така че според мен не го мисли за сега и не ги слушай философите тука - иди на някоя среща и се качи в някой друг за да сравниш.

 

За момента не смея изобщо да я карам, докато не я обслужа! Утре ми пристигат ремъци ролки и масълце, едва след обслужването мога вече да мисля за срещи и т.н. :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, свещи и кабели са определено големи глупости, за капачка и палец да не говорим .. независимо че има предписан период на смяна в книжката на колата.

 

По въпроса, нямам автомат да проверя, но чисто нов автомат от магазина когато карах (служебна хонда една), на спирачка в покой пак не беше спокоен колкото ръчка.. има си напрежение, все пак само спирачката го задържа на място .. така че според мен не го мисли за сега и не ги слушай философите тука - иди на някоя среща и се качи в някой друг за да сравниш.

 

А капачката и палеца задължително отвори да си ги видиш, може да са оригиналните - по спомен им даваха 180к до смяна, а тя колата ти нали е около тези км.., за свещите на шестака 90к мисля беше смяната, т.е. пак може да са ти за втора смяна.

 

Не знам колко е спокоен галанта с ръчни скорости на работа на место (може би също толкова, колкото автоматик на P или N режим), но съм карал три галанта с автоматични и (на бензин) не тресат и няма вибрации на работа на двигателя на место. Като закупих моя, имаше вибрация - съвсем леко и едва уловимо притрисане, което Пламен поправи по време на първото обслужване. След това се появи притрисане/притласкване само като карам на Газ (в следствие на грешен монтаж), което отново е отстранено почти изцяло (има съвсем леко и предимно при влажно време, но не е толкова дразнещо към момента).

 

Разбира се, при леко натисната спирачка и на режим D на скоростната кутия, при включване на климатик или повишаване на ел. консумацията, се повишават оборотите на двигателя и има едно странно усещане, като че ли ще тръгне колата, но това е нормално.

 

Не прочетох някой да е посъветвал колегата eXistenZ да се "хвърля" във филми :icon_hmm: Беше зададен въпрос, на който му беше отговорено. Факт е, че такова явление не е нормално. Всеки си преценява дали да живее с него или да го отстрани. Аз лично не бих се занимавал, докато не почне или много да ме дразни или да се изрази дотолкова, че да е разбираема първопричината и дефектиралия модул, който да се модмени или ремонтира.

 

:drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Факт е, че такова явление не е нормално.

 

А факт ли е 100%-ов, че евентуално сте разбрали еднозначно какво точно се случва единствено от описанието "притреперване", дадено от човек, който не е карал автомат до сега и има впечатления само от ръчка? Съвсем ли е невъзможно да говори именно за това "странно чувство на D или P" както ти го наричаш, а аз го наричам "неспокоен", а друг го нарича "едикакси" ?

 

Характерното за 2.5 притрисане на празен ход когато е загрял напълно е отделна тема, но не мисля че за това говорим в случая.

 

:drinks:

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А факт ли е 100%-ов, че евентуално сте разбрали еднозначно какво точно се случва единствено от описанието "притреперване", дадено от човек, който не е карал автомат до сега и има впечатления само от ръчка? Съвсем ли е невъзможно да говори именно за това "странно чувство на D или P" както ти го наричаш, а аз го наричам "неспокоен" ?

 

Характерното за 2.5 притрисане на празен ход когато е загрял напълно е отделна тема, но не мисля че за това говорим в случая.

 

:drinks:

 

Да, input-а не е еднозначно описан и е възможно да се получи объркване, въпреки че според мен "неспокоен" се изразява в напрегнатост, но не и "притреперване". Затова е по-добре да се изясни въпроса, а от там и отговора, вместо косвено да се "закачаме", нали така? ;)

 

Иначе е най-добре да си направи сравнение с други галанти, както ти му спомена :yes3:

 

:drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, свещи и кабели са определено големи глупости, за капачка и палец да не говорим .. независимо че има предписан период на смяна в книжката на колата.

 

Ами глупости са, ако в книжката пише да се сменят на 100хил км, а колата е доста под тях. Плюс това проблема се беше появил след разни други намеси... ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А факт ли е 100%-ов, че евентуално сте разбрали еднозначно какво точно се случва единствено от описанието "притреперване", дадено от човек, който не е карал автомат до сега и има впечатления само от ръчка? Съвсем ли е невъзможно да говори именно за това "странно чувство на D или P" както ти го наричаш, а аз го наричам "неспокоен", а друг го нарича "едикакси" ?

 

Характерното за 2.5 притрисане на празен ход когато е загрял напълно е отделна тема, но не мисля че за това говорим в случая.

 

:drinks:

 

Леле за какво станах причина :). Под притреперване имам предвид, че колата беше на "P" и се усещаше една лека краткотрайна вибрация в купето на равни интервали така да се каже (просто незнам как да го опиша, но не е прекъсване в двигателя). И да наистина е най-добре да се кача и на друг такъв да видя как е.

Редактирано от eXistenZ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Леле за какво станах причина :)...

 

:) грешиш, причината в случая е малко по-грубото изразяване на Любо и моята докачливост.

 

 

Под притреперване имам предвид, че колата беше на "P" и се усещаше една лека краткотрайна вибрация в купето на равни интервали така да се каже (просто незнам как да го опиша, но не е прекъсване в двигателя).

 

Точно това усетих при огледа на галанта, който закупих в последствие. Все пак, сравни как ти го усещаш при други екземпляри...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз се извинявам за (не)малко (по-)грубото изразяване :yes3: .

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя леко притреперва, когато е на Н на кръстовище, след като е бил на Д дотогава, докато се оправят оборотите. Не смятам това за някакъв проблем, споко :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при други марки има някаква вибрация или по-скоро притрисане. При V6 и най-вече V8 (автоматици). Описват го като по-скоро ритмично и едвам доловимо. Не всички хора го усещат.

Нали лоста не се клати напред-назад (за "ръчките") при даване и отпускане на газта както при някои други автомобили.

А муден какво трябва да значи - по-муден от двойката ли или?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при други марки има някаква вибрация или по-скоро притрисане. При V6 и най-вече V8 (автоматици). Описват го като по-скоро ритмично и едвам доловимо. Не всички хора го усещат.

Нали лоста не се клати напред-назад (за "ръчките") при даване и отпускане на газта както при някои други автомобили.

А муден какво трябва да значи - по-муден от двойката ли или?

 

По скоро, като на "нееее защо ме тормозиш сега да тръгвам" :) Сега като се замисля, може би всичко произлиза от това, че не смея да му подам пълна газ. Не че съпругата ми не изпищя няколко пъти при тръгване де :icon_blush:

Редактирано от eXistenZ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Автомата се кара малко по-различно. Ще свикнеш. Но положението на газта и по-точно колко точно си натиснал педала е от голямо значение за това как реагира .. типтроника се и нагажда спрямо водача, така че ако само го галиш е решил че си някой пенсионер сигурно :icon_angel: Това в рамките на шегата, но наистина отпускането на педала го възприема като сигнал че си приключил с ускорението и искаш да караш икономично, така че връща скорост назад - когато искаш по-рязко да ускори си го настъпвай, няма да му стане нищо..

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...