KrumBo Публикувано 22 август 2015 Автор Сподели Публикувано 22 август 2015 Очаквайте скоро степ бай степ ъпгрейд :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 22 август 2015 Автор Сподели Публикувано 22 август 2015 Някой ако може да ми даде жокер за дебелината адапторните планки? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 22 август 2015 Сподели Публикувано 22 август 2015 (редакция) Някой ако може да ми даде жокер за дебелината адапторните планки?От какво ще са изработени, какви ще са резбите в нея.Малко материал - цък, цък, цък.От последния линк ми прави впечатление, че преходника е с дебелина почти колкото ухото на апарата.P.S. ползвайте болтове минимум клас 10.9, резбите 12х1.5/1.25 14х1.5/1.25. Редактирано 22 август 2015 от frantic_ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 22 август 2015 Автор Сподели Публикувано 22 август 2015 От какво ще са изработени, какви ще са резбите в нея.Малко материал - цък, цък, цък.От последния линк ми прави впечатление, че преходника е с дебелина почти колкото ухото на апарата.P.S. ползвайте болтове минимум клас 10.9, резбите 12х1.5/1.25 14х1.5/1.25.Колега последния цък не работи само 1-те два Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 22 август 2015 Автор Сподели Публикувано 22 август 2015 Те със тези се обзаведох Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 22 август 2015 Сподели Публикувано 22 август 2015 (редакция) Оправих го.Отзад на 262mm диска ли ще разчиташ или ще има конверсия към VR4 диск + апарат. Редактирано 22 август 2015 от frantic_ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 22 август 2015 Автор Сподели Публикувано 22 август 2015 Оправих го.Отзад на 262mm диска ли ще разчиташ или ще има конверсия към VR4 диск + апарат.Нека първо оправя предните. Задните преди 3-4 дена ми ги раздвижиха и засега спират добре. Но при необходимост ще прибегна до 3000gt Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 23 август 2015 Сподели Публикувано 23 август 2015 Тези апарати от гт-то какъв цолаж джанти ги покриват? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 23 август 2015 Сподели Публикувано 23 август 2015 Илийка, цолажът има значение разбира се, но също така много е важен дизайнът на джантата. Вчера си взех 16-цолови капли с 5 спици и по пет болта между спица, с широк долен борд, немски. Сложих една отпред вдясно, завъртях колелото и апаратът подпира в балансиращите тежести. Буквално ще ги подстриже - толкова близо минава. Пролуката между най-ниската точка на джантата и апарата е нищожна. Тежестите могат да се отлепят от там и да се сложат по-навътре, но искам да ти кажа, че 16-те цола далеч не гарантират безпроблемност при 294 диск и 2-бутален апарат от галант. Т.к. апаратът с по две бутала от галант е доста дебеличък (тоест висок). Събрах 15, 16 и 17 цола капли :icon_doh: . 15-ките в комплект със зимните ми гуми ще ги пускам на обява тук малко по-натам. Точно сега не вярвам да има какъвто и да било интерес. Особено в тема за по-големи от 276 мм дискове ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 23 август 2015 Автор Сподели Публикувано 23 август 2015 Тези апарати от гт-то какъв цолаж джанти ги покриват?Дано ги покрият 17-те които съм взел Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 23 август 2015 Сподели Публикувано 23 август 2015 (редакция) Зависи колко е ET-то на джантите и формата на спиците.Винаги можеш да ползваш и фланци. Редактирано 23 август 2015 от frantic_ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 23 август 2015 Автор Сподели Публикувано 23 август 2015 По спомен 40 Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 23 август 2015 Автор Сподели Публикувано 23 август 2015 В раздела Купувам Части имам обява за шенкели там ги има снимани Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 23 август 2015 Сподели Публикувано 23 август 2015 По спомен 40.В раздела Купувам Части имам обява за шенкели там ги има сниманиС такова ET, според мен фланец ще е необходим - с каква дебелина - предполагам 10-15мм, зависи и от използваните дискове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 23 август 2015 Сподели Публикувано 23 август 2015 Илийка, цолажът има значение разбира се, но също така много е важен дизайнът на джантата. Вчера си взех 16-цолови капли с 5 спици и по пет болта между спица, с широк долен борд, немски. Сложих една отпред вдясно, завъртях колелото и апаратът подпира в балансиращите тежести. Буквално ще ги подстриже - толкова близо минава. Пролуката между най-ниската точка на джантата и апарата е нищожна. Тежестите могат да се отлепят от там и да се сложат по-навътре, но искам да ти кажа, че 16-те цола далеч не гарантират безпроблемност при 294 диск и 2-бутален апарат от галант. Т.к. апаратът с по две бутала от галант е доста дебеличък (тоест висок). Събрах 15, 16 и 17 цола капли :icon_doh: . 15-ките в комплект със зимните ми гуми ще ги пускам на обява тук малко по-натам. Точно сега не вярвам да има какъвто и да било интерес. Особено в тема за по-големи от 276 мм дискове ...Въххх, аз също съм замислил такава доработка по спирачките, ама не знам сегашните ми 16-ки дали ще станат... :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: Ще трябва да ходя до Кнежа, май :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 23 август 2015 Автор Сподели Публикувано 23 август 2015 Въххх, аз също съм замислил такава доработка по спирачките, ама не знам сегашните ми 16-ки дали ще станат... :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: Ще трябва да ходя до Кнежа, май :icon_doh:А дали няма да се намери някой колега от форума който е минавал през тази операция да му закарам колата с всичко необходимо и за един ден да я опаткаме и да направим хубава фото тема . Всичко необходимо съм го набавил джанти апарати дискове планки(неразпробити) колегата Наско от Смолян ще услужи с фланци(при нужда). Поне да стане мераклийската :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 23 август 2015 Автор Сподели Публикувано 23 август 2015 Кешовищата и бирата са ясни Sent from my Lenovo S5000-H using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 25 август 2015 Автор Сподели Публикувано 25 август 2015 Майстор намерих другата седмица е старта......но в ОЛХ гледам че се продават едни задни апарати от 3000гт там има ли някой запознат при задните как става номера? Монтажните отвори съвпадат директен монтаж на апарата....... но диска какъв да е че има и челюсти за ръчна оригиналните Галантски 262мм диаметър височина 60.1 1 см дебелина на диска а тези от 3000гт 281 или 282 диаметър височина 41 или нещо подобно давайте акъли Sent from my Lenovo S5000-H using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 27 август 2015 Сподели Публикувано 27 август 2015 Някой да знае супортите от вр4 преди фейслифта с какво междуцентрово разстояние са?Предните де, пък и за задните ме интересува. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 27 август 2015 Сподели Публикувано 27 август 2015 (редакция) 130(129)mm.Задните довечера мога да ги измеря, но разстоянието е същото като при EAxx т.е. пасват 1:1. Редактирано 27 август 2015 от frantic_ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 27 август 2015 Автор Сподели Публикувано 27 август 2015 Диска какъв да е че са различни галантаките и от 3000гт? Sent from my Lenovo S5000-H using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 27 август 2015 Сподели Публикувано 27 август 2015 Диска какъв да е че са различни галантаките и от 3000гт? Sent from my Lenovo S5000-H using TapatalkУстановка 4х поршневых суппортов, 3000GT (VR-4) - за 2G Eclipse.Тормоза Sumitomo от GTO/3000GT - за Legnum VR-4. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 29 август 2015 Автор Сподели Публикувано 29 август 2015 Установка 4х поршневых суппортов, 3000GT (VR-4) - за 2G Eclipse.Тормоза Sumitomo от GTO/3000GT - за Legnum VR-4.Попрочетох ги темите които си споделил но нищо конкретно за задните :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 29 август 2015 Сподели Публикувано 29 август 2015 Здр. Отново и тъй кaто и aз искaм дa нaпрaвя лекa конверсия нa спирaчките от 256мм и едно бутaлен aпaрaт дa минa нa 274мм и двубутaлен aпaрaт зa дa зaпaзя 15ките търся тaкивa aпaрaти но се окaзвa че нa 130мм междуболтово е мисия невъзможнa нaмирaнето по лесно е от вр4 преди фейслифтa дa се нaмерят.Тa въпросa е тaкъв взимaм нa 160мм междуболтово и не могa ли дa го нaгодя с плaнкa или рaспробивaне нa държaчa нa aпaрaтa с цел дa не сменям шенкелите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 29 август 2015 Сподели Публикувано 29 август 2015 276 mm са. В линковете на frantic е представена реализирана идеята с планка. Планката като гледам е не по-малко от 5 мм желЕзо в Г-образна форма. Дупчи се три пъти. Два пъти - да съвпадне с дупките на шенкела и третия път за ухото на апарата. Правиш като руснаците (снимките от един от линковете) и ще имаш 276 мм диск с двубутален апарат. Моите предишни 276 мм дискове се изкривиха и не разбрах кога и как точно стана. Карал съм 95% в града до 2000-2300 оборота ... до трета предавка :rolleyes: . Що не пробваш варианта 276 мм, но с еднобуталните апарати. Те са по-леки и рядко имат проблем с болт-водачите. Да не кажа, че във форума не съм срещал никой да се оплаква от това. Да, ти ще си с 15 цола капли, а това значи много по-малко вибрации към купето и по-малко подскачане на колата по неравностите. Би трябвало да карат много.Иначе руснаците добре го правят със сп. апарати от друг модел :mitsu-smiley: . Хареса ми това с дискчетата над 308 ли колко там милиметра бяха. Днес огледах една мазда 323F 99-та някъде. 15 цола джанти и едни миници отпред като капаци на консерва русенско варено. Тези на 17 цола джанта няма да се виждат сигурно. Остава загадка спират ли тия коли, как спират, имат ли проблеми ...Принципно по-големи задни дискове фабрично слагат на комбитата. На наточените версии също разбира се, но при "цивилните" седани, купета, кабриолети дисковете отзад са по-малко от комби модификацията. Направено е така с цел когато колата е натоварена, както обикновено става с комбитата, задните спирачки вече захапват асфалта и правят нещо повече от обикновено намаляване. При празна кола си е като без файда от тях. Трябва отзад да седят двама човека, или да има постоянен товар в багажника - виброизолациика, субуфер, бутилка за газова и пр. Пробвайте да спрете от 50 км/ч със седан само с ръчна спирачка на прага на блокирането им и ще се убедите колко спира задния мост. Пък ако блокират, малко пепел да има на пътя и продължавате пътуването с влачещи две колелета. Пътуването продължава доста дълго докато колата спре. Или друго, натискате спирачния педал, стискате зъби и дърпате ръчната. Кога спирачният път ще е по-дълъг - с или без ръчна... при тази помощ към задния мост. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.