scarlum Публикувано 11 юли 2014 Сподели Публикувано 11 юли 2014 (редакция) Колеги! След като ползвах климатика преди няколко дни започна да се усеща кофти мирзма в купето - без да е пуснат климатика или вентилатора, по време на ползването също не се усети миризма, но на другия ден влизам в колата и мирише на мърша. Може би трябва да сменя филтър на купето или филтър на климатика (ако има такъв)?! Помощ - кой филтър и къде се намира?! Благодаря! :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Редактирано 11 юли 2014 от scarlum Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 12 юли 2014 Admin Сподели Публикувано 12 юли 2014 Ето тук в първото мнение има снимки как се сменя поленов филтър. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 12 юли 2014 Сподели Публикувано 12 юли 2014 Три-четири до 5 минути преди да пристигнеш спирай компресора от копчето "*" (снежинката). Остави вентилатора да работи на зададената до този момент температура и скорост. Да, точно си разбрал, пускаш парното в жегата. Така въздуховодите се обдухват и изсушават, в резултат на което не може да се развият бактериите (които посмръдват). Иначе от останалата по тръбите влага при гасене на двигател и компресор наведнъж и престой на колата те се развиват и ето ти резултата :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scarlum Публикувано 12 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 12 юли 2014 Ето тук в първото мнение има снимки как се сменя поленов филтър. :good: Благодаря! Точно, кратко и ясно! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scarlum Публикувано 23 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 23 юли 2014 Благодаря! Точно, кратко и ясно! :icon_thumbup: Отново изненада!!! Свалям жабката и к'во..... вече се сещате - заводско мястот за филтър си е затворено. Какво следва?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 23 юли 2014 Сподели Публикувано 23 юли 2014 Това звучи много съмнително, я снимай това заводско затваряне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scarlum Публикувано 24 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 24 юли 2014 Това звучи много съмнително, я снимай това заводско затваряне.Довечера ще кача снимка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scarlum Публикувано 24 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 24 юли 2014 Колеги на линк-а може да видите как изглежда ситуацията! Очаквам предложения! Благодаря! :icon_thumbup: http://scarlum.snimka.bg/automobiles/filt-r.828980 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uck Публикувано 24 юли 2014 Сподели Публикувано 24 юли 2014 Колеги на линк-а може да видите как изглежда ситуацията! Очаквам предложения! Благодаря! :icon_thumbup: http://scarlum.snimka.bg/automobiles/filt-r.828980Предложение номер 1: http://www.senax.bg/eshop/product/210/sprey-za-pochistvane-na-klimatik-150-ml.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mav4o Публикувано 24 юли 2014 Сподели Публикувано 24 юли 2014 Ти да видиш :D Това е нова модификация. Колега, това лъскавото щипки ли са? Да не би те да се махат и там да е филтъра. Не вярвам да няма. Нека кажат и по - запознатите колеги. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scarlum Публикувано 24 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 24 юли 2014 Ти да видиш :D Това е нова модификация. Колега, това лъскавото щипки ли са? Да не би те да се махат и там да е филтъра. Не вярвам да няма. Нека кажат и по - запознатите колеги. Съдейки от https://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_all/einbau/HBZ74pR7.pdf штипки не се махат, но в интерес на истината си го помислих, но не съм проверявал, за това е форума, когато не си сигурен да не разглобяваш цялата кола по метода проба грешка! Благодаря ти за съвета иначе! :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 24 юли 2014 Сподели Публикувано 24 юли 2014 За съжаление нямаш филтър Дидо. Може да стане,ако се смени тая черната част дето я виждаш или може би,ако се изреже мястото за филтъра,но не знам отзад дали има разстояние между питата и вентилатора за да влезе филтъра. Иначе като се извади стария и се налапаш с листа като пуснеш вентилатора, след това е хубаво да напръскаш с някакъв спрей за климатици самата пита,за да избяга и смрадта . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 25 юли 2014 Сподели Публикувано 25 юли 2014 (редакция) Нямаш филтър, баси :icon_doh: Потърси втора употреба такива части съм сигурен, че отиват с колите за скрап, кой да ти търси тая пластмаса... Или изрязваш отвор и ръгаш филтър, таман да си изчистиш мизерията от питата... Това, което колегата по - горе е дал като линк не съм сигурен дали ще ти свърши работа в конкретния случай, просто щото там се събират всякакви мизерии, не е само плесента по питата, поради неразумно направения филтър на галанта. Редактирано 25 юли 2014 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scarlum Публикувано 25 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 25 юли 2014 (редакция) Случайно бях чел за Сузуки Лиана, че някои били така - има отделено място за филтър, но заводско не е сложен и мястото е заводско затворено и след като ми позамириса един път (от тогава не съм усещал) реших да сменя тоя консуматив, обаче гледам, гледам и не вярвам даже ходих при един майстор и той шах. Вкрайна сметка може би е предвидено да отворя щипките и да изчистя питата, а другия вариант е да отрежа така и така отреденото място за филтър и да го сложа?! :icon_doh: Редактирано 25 юли 2014 от scarlum Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.