Премини към съдържание

Тресене при подаване на газ


Препоръчано мнение

Здравейте , колеги.Имам Галант 2.5 2000г. с АГУ , колата имаше проблем с предърпване между 1500-2000 оборота майстор газаджия ме посъветва да сменя кабели и свещи.След като изпълних указанията все едно се качих в друга кола но след седмица имах каране по магистралата забелязах че на пета предавка като подам газ независимо от скоростта колата започва първоначално да тресе леко вдигам крака от педала и автомобила се успокоява после пак настъпвам и отново тресе ( усеща се повече от купето отколкото във волана) .Дай те ми идея от какво може да е или къде да я прегледам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каренце, ма вътрешно ли външно ли беше с тези симптоми...?

 

Sent from my Nook HD+ using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако това се случва само при каране на ГАЗ, ще трябва настройва не на газовата. Предполага се, бедна смес.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината не съм преминавал на бензин да видя дали има разлика, но утре ще ходя до София и ще пробвам. Газовата уредба е Т-газ ( ТАМОНА ) преди 4 дни майстора намали налягането заради прекъсването с което то изчезна.Свещи и кабели -NJK ( нови ) не съм сменял дистрибуторна капачка . Сложих нови гуми естествено са балансирани.Днес ще търся да проверя каретата.Благодаря за съветите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобно тресене при подаване на гас в диапазона от 90 до 120км/ч. Колкото повече беше натоварена колата и наклона нагоре беше по-голям толкова повече тресеше. Оказа се вътрешно каре. Тресенето беше от дясната страна, а за смяна беше карето от лявата страна :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вътрешно каре. Същия проблем го имаше и при мен. Нови са доста скъпи, взех от Алекс и засега няма проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте. Дайте линк или някакви контакти от къде да се сдобия и аз с такова каре. Става въпрос за 2.5 v6 galanta 2002г ляво вътрешно каре?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При вътрашно каре тресе.Ако е външно на завой ще щтрака и пука.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При вътрашно каре тресе.Ако е външно на завой ще щтрака и пука.

При ,мен също тресе при ускоряване ,а как да разбера ляво или дясно вътрешно каре ли е колеги... :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вдигни колелото и започни да въртиш бавно. Ако усетиш някакво моментно задържане, значи най-вероятно е това каре (вътрешното). Вторият момент е да хванеш здраво карето и да го раздрусаш нагоре-надолу да видиш дали и колко луфт има между корпуса му и полуоската. След това правиш същото от другата страна.

При мен тресе при скорост 120 и нагоре. След 145 затихва. Отдавам го на небелансирани гуми, понеже от години не съм ги проверявал, а ежедневно се джаса по някакви гьолове...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вдигни колелото и започни да въртиш бавно. Ако усетиш някакво моментно задържане, значи най-вероятно е това каре (вътрешното). Вторият момент е да хванеш здраво карето и да го раздрусаш нагоре-надолу да видиш дали и колко луфт има между корпуса му и полуоската. След това правиш същото от другата страна.

При мен тресе при скорост 120 и нагоре. След 145 затихва. Отдавам го на небелансирани гуми, понеже от години не съм ги проверявал, а ежедневно се джаса по някакви гьолове...

Благодаря ,колега моята също след 130км/ч. не тресе.Започва от 90-100км/ч.да тресе... :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С теб сме писали в подобна тема от миналата година. Имаше изброени няколко точки (мисля че 7) като причини за вибрации в движение. Две от тях се отнасят до балансираност на гумите/кривини по джантите и правилното налягане в гумите. Преди да предприемеш действия по вътрешните карета, съветвам да провериш баланса на 4-те колела. По възможност на различна от досега ползваната машина, за да избегнеш евентуална неизправност в досегашната, където си ползвал услугата.

Може и да е леко крива полуоска.

Моите карета ги гледахме през 2010-та ако не се лъжа. Свалихме ги, измихме ги за по-добра видимост към игличките и прилежащите части. Не открихме следи от износване. Понякога стават аномалии - уж всичко е наред, пък причината е точно където най-малко си очаквал; преди с разкривени 17-ки, покривени и напукани дискове и виещи предни лагери, колата вървеше в идеална права с нулеви вибрации. Ако ще с 200 да е върви. Имаше разбити 3 накрайника от 4. Смених ги. След това минах стенд, сложих 15-ки прави, нови дискове, други гуми и почна да трепери, да дърпа надясно и т.н. Та, понякога с износени части върви без грешка и с нови нещо се обърква (аномалиите). Друг път нещо скърца, клопа, трака ... отиваш на майстор, това е изчезнало и повече не се явява. Или е там, разпарчетоства се кутия, полувалове, карета и всичко е бетон. А има проблем. Такива едни работи...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Здравейте , колеги.Имам Галант 2.5 2000г. с АГУ , колата имаше проблем с предърпване между 1500-2000 оборота майстор газаджия ме посъветва да сменя кабели и свещи.След като изпълних указанията все едно се качих в друга кола но след седмица имах каране по магистралата забелязах че на пета предавка като подам газ независимо от скоростта колата започва първоначално да тресе леко вдигам крака от педала и автомобила се успокоява после пак настъпвам и отново тресе ( усеща се повече от купето отколкото във волана) .Дай те ми идея от какво може да е или къде да я прегледам.

Ако си оправил проблема, сподели какво е било защото и аз имам такъв проблем но тия карета са много скъпи и ако причината е била друга искам да съм я проверил като вероятност за да не се прецакам с почти 300лв.

Вдигнах колата на крик и от 2-те страни (една по една) и тресенето е доста силно в едната страна при 60 и 90км/ч а от другата при 90км/ч и после утихват а няма как да е джанта/и ,понеже вибрациите са все едно си спукал гума и караш по павета :) но мнението на Andy Van Der Drift е изключително полезно и ще го пробвам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...