Бозуков Публикувано 23 Май 2014 Сподели Публикувано 23 Май 2014 Здравейте , колеги.Имам Галант 2.5 2000г. с АГУ , колата имаше проблем с предърпване между 1500-2000 оборота майстор газаджия ме посъветва да сменя кабели и свещи.След като изпълних указанията все едно се качих в друга кола но след седмица имах каране по магистралата забелязах че на пета предавка като подам газ независимо от скоростта колата започва първоначално да тресе леко вдигам крака от педала и автомобила се успокоява после пак настъпвам и отново тресе ( усеща се повече от купето отколкото във волана) .Дай те ми идея от какво може да е или къде да я прегледам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 23 Май 2014 Сподели Публикувано 23 Май 2014 Каренце, ма вътрешно ли външно ли беше с тези симптоми...? Sent from my Nook HD+ using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 23 Май 2014 Сподели Публикувано 23 Май 2014 Ако това се случва само при каране на ГАЗ, ще трябва настройва не на газовата. Предполага се, бедна смес. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 23 Май 2014 Сподели Публикувано 23 Май 2014 Аз пак да питам,с каква газова е колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бозуков Публикувано 24 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 24 Май 2014 В интерес на истината не съм преминавал на бензин да видя дали има разлика, но утре ще ходя до София и ще пробвам. Газовата уредба е Т-газ ( ТАМОНА ) преди 4 дни майстора намали налягането заради прекъсването с което то изчезна.Свещи и кабели -NJK ( нови ) не съм сменял дистрибуторна капачка . Сложих нови гуми естествено са балансирани.Днес ще търся да проверя каретата.Благодаря за съветите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A9A Публикувано 26 Май 2014 Сподели Публикувано 26 Май 2014 Имах подобно тресене при подаване на гас в диапазона от 90 до 120км/ч. Колкото повече беше натоварена колата и наклона нагоре беше по-голям толкова повече тресеше. Оказа се вътрешно каре. Тресенето беше от дясната страна, а за смяна беше карето от лявата страна :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 26 Май 2014 Сподели Публикувано 26 Май 2014 Вътрешно каре. Същия проблем го имаше и при мен. Нови са доста скъпи, взех от Алекс и засега няма проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GochoTomov Публикувано 4 юни 2014 Сподели Публикувано 4 юни 2014 Здравейте. Дайте линк или някакви контакти от къде да се сдобия и аз с такова каре. Става въпрос за 2.5 v6 galanta 2002г ляво вътрешно каре? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dino412 Публикувано 4 юни 2014 Сподели Публикувано 4 юни 2014 При вътрашно каре тресе.Ако е външно на завой ще щтрака и пука. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki Публикувано 8 юни 2014 Сподели Публикувано 8 юни 2014 При вътрашно каре тресе.Ако е външно на завой ще щтрака и пука.При ,мен също тресе при ускоряване ,а как да разбера ляво или дясно вътрешно каре ли е колеги... :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 юни 2014 Сподели Публикувано 8 юни 2014 Вдигни колелото и започни да въртиш бавно. Ако усетиш някакво моментно задържане, значи най-вероятно е това каре (вътрешното). Вторият момент е да хванеш здраво карето и да го раздрусаш нагоре-надолу да видиш дали и колко луфт има между корпуса му и полуоската. След това правиш същото от другата страна.При мен тресе при скорост 120 и нагоре. След 145 затихва. Отдавам го на небелансирани гуми, понеже от години не съм ги проверявал, а ежедневно се джаса по някакви гьолове... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki Публикувано 8 юни 2014 Сподели Публикувано 8 юни 2014 Вдигни колелото и започни да въртиш бавно. Ако усетиш някакво моментно задържане, значи най-вероятно е това каре (вътрешното). Вторият момент е да хванеш здраво карето и да го раздрусаш нагоре-надолу да видиш дали и колко луфт има между корпуса му и полуоската. След това правиш същото от другата страна.При мен тресе при скорост 120 и нагоре. След 145 затихва. Отдавам го на небелансирани гуми, понеже от години не съм ги проверявал, а ежедневно се джаса по някакви гьолове...Благодаря ,колега моята също след 130км/ч. не тресе.Започва от 90-100км/ч.да тресе... :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 9 юни 2014 Сподели Публикувано 9 юни 2014 С теб сме писали в подобна тема от миналата година. Имаше изброени няколко точки (мисля че 7) като причини за вибрации в движение. Две от тях се отнасят до балансираност на гумите/кривини по джантите и правилното налягане в гумите. Преди да предприемеш действия по вътрешните карета, съветвам да провериш баланса на 4-те колела. По възможност на различна от досега ползваната машина, за да избегнеш евентуална неизправност в досегашната, където си ползвал услугата.Може и да е леко крива полуоска. Моите карета ги гледахме през 2010-та ако не се лъжа. Свалихме ги, измихме ги за по-добра видимост към игличките и прилежащите части. Не открихме следи от износване. Понякога стават аномалии - уж всичко е наред, пък причината е точно където най-малко си очаквал; преди с разкривени 17-ки, покривени и напукани дискове и виещи предни лагери, колата вървеше в идеална права с нулеви вибрации. Ако ще с 200 да е върви. Имаше разбити 3 накрайника от 4. Смених ги. След това минах стенд, сложих 15-ки прави, нови дискове, други гуми и почна да трепери, да дърпа надясно и т.н. Та, понякога с износени части върви без грешка и с нови нещо се обърква (аномалиите). Друг път нещо скърца, клопа, трака ... отиваш на майстор, това е изчезнало и повече не се явява. Или е там, разпарчетоства се кутия, полувалове, карета и всичко е бетон. А има проблем. Такива едни работи... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zanev Публикувано 17 ноември 2016 Сподели Публикувано 17 ноември 2016 Здравейте , колеги.Имам Галант 2.5 2000г. с АГУ , колата имаше проблем с предърпване между 1500-2000 оборота майстор газаджия ме посъветва да сменя кабели и свещи.След като изпълних указанията все едно се качих в друга кола но след седмица имах каране по магистралата забелязах че на пета предавка като подам газ независимо от скоростта колата започва първоначално да тресе леко вдигам крака от педала и автомобила се успокоява после пак настъпвам и отново тресе ( усеща се повече от купето отколкото във волана) .Дай те ми идея от какво може да е или къде да я прегледам.Ако си оправил проблема, сподели какво е било защото и аз имам такъв проблем но тия карета са много скъпи и ако причината е била друга искам да съм я проверил като вероятност за да не се прецакам с почти 300лв. Вдигнах колата на крик и от 2-те страни (една по една) и тресенето е доста силно в едната страна при 60 и 90км/ч а от другата при 90км/ч и после утихват а няма как да е джанта/и ,понеже вибрациите са все едно си спукал гума и караш по павета но мнението на Andy Van Der Drift е изключително полезно и ще го пробвам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.