Tihomir Tonchev Публикувано 16 Май 2014 Сподели Публикувано 16 Май 2014 Здравейте винаги когато натисна съединителя се чува едно изскърцване. Някой имал ли е подобен проблем. :( Колата е лансър 2008ма бензин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badfish Публикувано 16 Май 2014 Сподели Публикувано 16 Май 2014 Здравейте винаги когато натисна съединителя се чува едно изскърцване. Някой имал ли е подобен проблем. :( Колата е лансър 2008ма бензин. Моя прискърцва при пускане на педала понякога, (1.8, 2009) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 16 Май 2014 Сподели Публикувано 16 Май 2014 Еми щом е винаги, наведи се и погледни от къде евентуално скърца. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 Май 2014 Сподели Публикувано 16 Май 2014 Скърца ви лагер помпата,която е вътре в кутията, за съжаление няма "прозорче" , през което да бръкнеш и напръскаш в ВД40 примерно и да спре...........има и вариант да са ламелите на притискателния диск,но това е по рядко...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tihomir Tonchev Публикувано 17 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 17 Май 2014 Да наистина май от там идва шума. Мерси Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spp Публикувано 18 юли 2014 Сподели Публикувано 18 юли 2014 На мен пък ми скърца седалката като минавам през дупките :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 юли 2014 Сподели Публикувано 19 юли 2014 На мен пък ми скърца седалката като минавам през дупките :D %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifНа мен пък нищо не ми скърца . :( :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 19 юли 2014 Сподели Публикувано 19 юли 2014 Може да напръскате с вд-40 там където лагерува педала на съединителя,( опорните точки) и скърцането може да изчезне.Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spp Публикувано 19 юли 2014 Сподели Публикувано 19 юли 2014 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifНа мен пък нищо не ми скърца . :( :lol: %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifНа всеки по нещо му скърца ( :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 юли 2014 Сподели Публикувано 20 юли 2014 Aз имам същия проблем, когато е студено скърца по-малко , но в повечето случаи шума е адски дразнещ.. няма ли някакъв начин да се пооправи, като изключим подмяната му с нов.. Лансера ми е предпоследния модел от 2006 година..........при вас може да се оправи без да се сваля кутията с малко късмет....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer mitsu Публикувано 8 август 2014 Сподели Публикувано 8 август 2014 Може да напръскате с вд-40 там където лагерува педала на съединителя,( опорните точки) и скърцането може да изчезне.Успех.Колеги здравеите имам същия проблем със скърцането.Наврях се под педалите което би било лесна задача само за 40 килограмова шампионка по художествена гимнастика .Напръсках със спреи всички точки свърэани със хода на самия педал но не постигнах желания ефект.НЕ ИСКАМ ДА ВЛИЗАМ в спорове с колегата дето пише че е от лагер.За мен не е това понеже скърцането започва още в първия сантиметър на хода на педала тоест при обиране на работния луфт а тогава съответно помпата още не е активна.Единственото място което не успях да смажа е захващането на остта на помпата към педала .Самата ос лагерува в ябълка и матеряла е пластмасал.Освен хода напред-назад остта има и лек луфт ляво-дясно в самата ябълка както споменах.при раэвъртане на остта ляво-дясно се чува прискръцване подобно на това при натискане на педала но тази ябълка е много трудно достъпна за смаэване.Има и нещо друго което установих при ряэко натискане и отпускане няма никакво скърцане странно нали.Това са наблюденията от моето раэследване ште се радвам да пишат и други колеги эанимавали се с проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 8 август 2014 Сподели Публикувано 8 август 2014 Мда. Съединителите на нашите коли са направо непредвидими... И непоправими... Ама това ще го научите по-късно. Скърцането се чува вътре в купето. Всички други предположения изглеждат несериозни. Чак пък лагер-помпа. И ще я чуеш през камбаната та в купето!? Да бе. Само е от лагеруването на педала! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 8 август 2014 Сподели Публикувано 8 август 2014 При мен wd-то помогна на Два Лансера и на един Колт, като при колта не само , че спря да скърца, а и самият педал стана по- лек за натискане, не се шегувам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer mitsu Публикувано 8 август 2014 Сподели Публикувано 8 август 2014 При мен wd-то помогна на Два Лансера и на един Колт, като при колта не само , че спря да скърца, а и самият педал стана по- лек за натискане, не се шегувам.Колега вярвам ти но искам да попитам кьде напрьска и дали успя да напруска6 остта там кьдето е захваната за педала.Аз инче пръсках с оръжеина смазка едва ли това е проблем но 6те опитам и с вд40.Не ми се ходи в бс там наи-много да ми кажат че освен целия съединител са ми за смяна и двигателя и скоростите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 8 август 2014 Сподели Публикувано 8 август 2014 Хаха, при дилърите е така, wd-40 е строго секретно оръжие и се ползва само от най-големите специалисти под прикритие, а за обикновения човек е дар от науката и спасява и спестява До колкото си спомням пръсках там където педалът лагерува, мисля, че беше нит или нещо такова като ос, и там където буталото на помпата се захваща за педала, при мен се получи , но при вас може да е друго, опитай с вд и виж какво ще стане. Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer mitsu Публикувано 6 септември 2014 Сподели Публикувано 6 септември 2014 Хаха, при дилърите е така, wd-40 е строго секретно оръжие и се ползва само от най-големите специалисти под прикритие, а за обикновения човек е дар от науката и спасява и спестява До колкото си спомням пръсках там където педалът лагерува, мисля, че беше нит или нещо такова като ос, и там където буталото на помпата се захваща за педала, при мен се получи , но при вас може да е друго, опитай с вд и виж какво ще стане. УспехУважаеми колеги реших проблема със скърцането само се чудя сега за колко пари да продам патента на балканстар. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer mitsu Публикувано 6 септември 2014 Сподели Публикувано 6 септември 2014 Маитапа на страна всичко се оправя със спреи но в никакъв случаи wd-40 или нещо подобно.Спреят трябва да бъде СИЛИКОНОВ и е необходимо някакво приспособено дълго тънко мъркучле за да достигнете помпата на съединителя но не вътре в купето а под капака откъм двигателя.ВИДИМОСТТА е лоша достъпът също необходим е фенер и доста търпение и настояване.наквасете добре помпата със силиконов спреи и никога повече няма да чуете скръц и мръц.Не ползваите wd 40 защото първият ми опит беше с такъв и ефектът беше за около час.WD-ТО просто се изпарява и не остава траино покритие.Пожелажам успех надявам се да съм бил полезен а и забравих да ви кажа че в Б.С ме посъветваха да сменя помпата а тя струва само 580 лв. :icon_doh: :icon_clap: :icon_doh: :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 6 септември 2014 Сподели Публикувано 6 септември 2014 Това е основният им съвет, около който се крепи сервиза. Там не отремонтират, а само подменят! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 15 септември 2014 Сподели Публикувано 15 септември 2014 Няколко майстора ми казаха , че е по -добре да карам колата със скърцащ съединител , при смазването на въпросните компоненти, е имало някакъв риск от прецакване на съединителя ... Може ли някой да ме светне как да процедирам ?Чакай малко, тук говорите за смазване на помпата (CMC - clutch master cylinder). На съединителя няма какво да му стане, но виж помпата може да я прецакаш евентуално. Тя така или иначе е супер слабо място. Както при Лансера така и при Евото са пластмасови тези помпи и просто се чупят след известни километри или след ъпгрейд на съединителя. За Евотата има кампания за подмяна на въпросната помпа, моето Ево също е в този списък. Уви за нормалните Лансери не знам да има кампания. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer mitsu Публикувано 5 ноември 2014 Сподели Публикувано 5 ноември 2014 Малко да конкретизираме нещата: Долна помпа на съединителя:Лансер ЕВО X - помпата на съединителя е външна, съединителя си е с вилка и лагер.Лансер 1,5 и 1,6 (след 2006г) - ситуацията е подобна като при ЕВО-то - външна помпа, вилка и лагер за съединителя.Всички други модели на Лансер (след 2006г) са с лагер-помпа. Горната помпа на всички е еднаква (като техническо решение). Относно смазването и каквито и да е други манипулации, първо е необходимо да се установи в кой възел е проблема и за кой от моделите става въпрос и тогава да се търси конкретното решение.аз ве светкам най-колегиално как съм си решил проблема эа 0 време и без пари и си карам вече половин година без проблем пък вие си слушайте махленските маистори професори.По добре било да си скърцал :icon_doh: Това да не е москвич да си ти скърца и да си караш .Японска кола нова при това мицубиши и скърцащ съединител срам и резил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.