Премини към съдържание

Скърцане от съединителя


Препоръчано мнение

Здравейте винаги когато натисна съединителя се чува едно изскърцване. Някой имал ли е подобен проблем. :( Колата е лансър 2008ма бензин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте винаги когато натисна съединителя се чува едно изскърцване. Някой имал ли е подобен проблем. :( Колата е лансър 2008ма бензин.

 

Моя прискърцва при пускане на педала понякога, (1.8, 2009)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скърца ви лагер помпата,която е вътре в кутията, за съжаление няма "прозорче" , през което да бръкнеш и напръскаш в ВД40 примерно и да спре...........има и вариант да са ламелите на притискателния диск,но това е по рядко......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

На мен пък ми скърца седалката като минавам през дупките :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък ми скърца седалката като минавам през дупките :D

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
На мен пък нищо не ми скърца . :(
:lol:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да напръскате с вд-40 там където лагерува педала на съединителя,( опорните точки) и скърцането може да изчезне.

Успех.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
На мен пък нищо не ми скърца . :(
:lol:

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
На всеки по нещо му скърца (
:lol:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aз имам същия проблем, когато е студено скърца по-малко , но в повечето случаи шума е адски дразнещ.. няма ли някакъв начин да се пооправи, като изключим подмяната му с нов.. Лансера ми е предпоследния модел от 2006 година..

........при вас може да се оправи без да се сваля кутията с малко късмет.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Може да напръскате с вд-40 там където лагерува педала на съединителя,( опорните точки) и скърцането може да изчезне.

Успех.

Колеги здравеите имам същия проблем със скърцането.Наврях се под педалите което би било лесна задача само за 40 килограмова шампионка по художествена гимнастика .Напръсках със спреи всички точки свърэани със хода на самия педал но не постигнах желания ефект.НЕ ИСКАМ ДА ВЛИЗАМ в спорове с колегата дето пише че е от лагер.За мен не е това понеже скърцането започва още в първия сантиметър на хода на педала тоест при обиране на работния луфт а тогава съответно помпата още не е активна.Единственото място което не успях да смажа е захващането на остта на помпата към педала .Самата ос лагерува в ябълка и матеряла е пластмасал.Освен хода напред-назад остта има и лек луфт ляво-дясно в самата ябълка както споменах.при раэвъртане на остта ляво-дясно се чува прискръцване подобно на това при натискане на педала но тази ябълка е много трудно достъпна за смаэване.Има и нещо друго което установих при ряэко натискане и отпускане няма никакво скърцане странно нали.Това са наблюденията от моето раэследване ште се радвам да пишат и други колеги эанимавали се с проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда. Съединителите на нашите коли са направо непредвидими... И непоправими... Ама това ще го научите по-късно. Скърцането се чува вътре в купето. Всички други предположения изглеждат несериозни. Чак пък лагер-помпа. И ще я чуеш през камбаната та в купето!? Да бе. Само е от лагеруването на педала!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен wd-то помогна на Два Лансера и на един Колт, като при колта не само , че спря да скърца, а и самият педал стана по- лек за натискане, не се шегувам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен wd-то помогна на Два Лансера и на един Колт, като при колта не само , че спря да скърца, а и самият педал стана по- лек за натискане, не се шегувам.

Колега вярвам ти но искам да попитам кьде напрьска и дали успя да напруска6 остта там кьдето е захваната за педала.Аз инче пръсках с оръжеина смазка едва ли това е проблем но 6те опитам и с вд40.Не ми се ходи в бс там наи-много да ми кажат че освен целия съединител са ми за смяна и двигателя и скоростите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, при дилърите е така, wd-40 е строго секретно оръжие и се ползва само от най-големите специалисти под прикритие, а за обикновения човек е дар от науката и спасява и спестява :)

До колкото си спомням пръсках там където педалът лагерува, мисля, че беше нит или нещо такова като ос, и там където буталото на помпата се захваща за педала, при мен се получи , но при вас може да е друго, опитай с вд и виж какво ще стане. Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Хаха, при дилърите е така, wd-40 е строго секретно оръжие и се ползва само от най-големите специалисти под прикритие, а за обикновения човек е дар от науката и спасява и спестява :)

До колкото си спомням пръсках там където педалът лагерува, мисля, че беше нит или нещо такова като ос, и там където буталото на помпата се захваща за педала, при мен се получи , но при вас може да е друго, опитай с вд и виж какво ще стане. Успех

Уважаеми колеги реших проблема със скърцането само се чудя сега за колко пари да продам патента на балканстар.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Маитапа на страна всичко се оправя със спреи но в никакъв случаи wd-40 или нещо подобно.Спреят трябва да бъде СИЛИКОНОВ и е необходимо някакво приспособено дълго тънко мъркучле за да достигнете помпата на съединителя но не вътре в купето а под капака откъм двигателя.ВИДИМОСТТА е лоша достъпът също необходим е фенер и доста търпение и настояване.наквасете добре помпата със силиконов спреи и никога повече няма да чуете скръц и мръц.Не ползваите wd 40 защото първият ми опит беше с такъв и ефектът беше за около час.WD-ТО просто се изпарява и не остава траино покритие.Пожелажам успех надявам се да съм бил полезен а и забравих да ви кажа че в Б.С ме посъветваха да сменя помпата а тя струва само 580 лв. :icon_doh: :icon_clap: :icon_doh: :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е основният им съвет, около който се крепи сервиза. Там не отремонтират, а само подменят!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Няколко майстора ми казаха , че е по -добре да карам колата със скърцащ съединител , при смазването на въпросните компоненти, е имало някакъв риск от прецакване на съединителя ... Може ли някой да ме светне как да процедирам ?

Чакай малко, тук говорите за смазване на помпата (CMC - clutch master cylinder). На съединителя няма какво да му стане, но виж помпата може да я прецакаш евентуално. Тя така или иначе е супер слабо място. Както при Лансера така и при Евото са пластмасови тези помпи и просто се чупят след известни километри или след ъпгрейд на съединителя.

 

За Евотата има кампания за подмяна на въпросната помпа, моето Ево също е в този списък. Уви за нормалните Лансери не знам да има кампания.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Малко да конкретизираме нещата:

 

Долна помпа на съединителя:

Лансер ЕВО X - помпата на съединителя е външна, съединителя си е с вилка и лагер.

Лансер 1,5 и 1,6 (след 2006г) - ситуацията е подобна като при ЕВО-то - външна помпа, вилка и лагер за съединителя.

Всички други модели на Лансер (след 2006г) са с лагер-помпа.

 

Горната помпа на всички е еднаква (като техническо решение).

 

Относно смазването и каквито и да е други манипулации, първо е необходимо да се установи в кой възел е проблема и за кой от моделите става въпрос и тогава да се търси конкретното решение.

аз ве светкам най-колегиално как съм си решил проблема эа 0 време и без пари и си карам вече половин година без проблем пък вие си слушайте махленските маистори професори.По добре било да си скърцал :icon_doh: Това да не е москвич да си ти скърца и да си караш .Японска кола нова при това мицубиши и скърцащ съединител срам и резил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...