Премини към съдържание

lancer mitsu

Потребител
  • От него общо

    28
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    sofia

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    lancer 1.8mivec 2010

lancer mitsu's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. аз ве светкам най-колегиално как съм си решил проблема эа 0 време и без пари и си карам вече половин година без проблем пък вие си слушайте махленските маистори професори.По добре било да си скърцал :icon_doh: Това да не е москвич да си ти скърца и да си караш .Японска кола нова при това мицубиши и скърцащ съединител срам и резил.
  2. Маитапа на страна всичко се оправя със спреи но в никакъв случаи wd-40 или нещо подобно.Спреят трябва да бъде СИЛИКОНОВ и е необходимо някакво приспособено дълго тънко мъркучле за да достигнете помпата на съединителя но не вътре в купето а под капака откъм двигателя.ВИДИМОСТТА е лоша достъпът също необходим е фенер и доста търпение и настояване.наквасете добре помпата със силиконов спреи и никога повече няма да чуете скръц и мръц.Не ползваите wd 40 защото първият ми опит беше с такъв и ефектът беше за около час.WD-ТО просто се изпарява и не остава траино покритие.Пожелажам успех надявам се да съм бил полезен а и забравих да ви кажа че в Б.С ме посъветваха да сменя помпата а тя струва само 580 лв. :icon_doh: :icon_clap: :icon_doh: :icon_clap:
  3. Уважаеми колеги реших проблема със скърцането само се чудя сега за колко пари да продам патента на балканстар.
  4. Колега вярвам ти но искам да попитам кьде напрьска и дали успя да напруска6 остта там кьдето е захваната за педала.Аз инче пръсках с оръжеина смазка едва ли това е проблем но 6те опитам и с вд40.Не ми се ходи в бс там наи-много да ми кажат че освен целия съединител са ми за смяна и двигателя и скоростите.
  5. Колеги здравеите имам същия проблем със скърцането.Наврях се под педалите което би било лесна задача само за 40 килограмова шампионка по художествена гимнастика .Напръсках със спреи всички точки свърэани със хода на самия педал но не постигнах желания ефект.НЕ ИСКАМ ДА ВЛИЗАМ в спорове с колегата дето пише че е от лагер.За мен не е това понеже скърцането започва още в първия сантиметър на хода на педала тоест при обиране на работния луфт а тогава съответно помпата още не е активна.Единственото място което не успях да смажа е захващането на остта на помпата към педала .Самата ос лагерува в ябълка и матеряла е пластмасал.Освен хода напред-назад остта има и лек луфт ляво-дясно в самата ябълка както споменах.при раэвъртане на остта ляво-дясно се чува прискръцване подобно на това при натискане на педала но тази ябълка е много трудно достъпна за смаэване.Има и нещо друго което установих при ряэко натискане и отпускане няма никакво скърцане странно нали.Това са наблюденията от моето раэследване ште се радвам да пишат и други колеги эанимавали се с проблема.
  6. Здрасти, аз се връщам на темата за CD-то. Би ли ми казал къде си поправи твоето?

    Мерси предварително!

  7. Колега 2см. диамет.се равнява на 1см. радиус както колегата правилно написа клиеранса демек става 1см минус.Аз карам с 205 55 16 поради рекия размер 205 60 16.За мен 1см.не е болка за умиране,иначе зимно време бих карал и 205 65 15 колкото по висок профил толкова по добре това важи обаче само за сняг,дупки и легнали полицаи.
  8. Колеги здравеите искам да попитам дали сте ползвали този саит за поръчка, става ли за България?Понеже цените са доста добри и има интересни работи.
  9. Колега писал съм и друг път за този проблем, аз имам същата година лансер и същия проблем. Свалих сидито и го дадох на майстор дето се занимава с аудиотехника. Той просто го препои и вече може би над половин година нямам проблеми. Зa да свалиш сидито първо трябва да свалиш голямата лайсна под него. Това ти го казвам в случай, че решиш да постъпиш като мен. Другия вариант е да си хабиш нервите с б.с. Успех и ако имаш по подробни въпроси пиши.
  10. Колеги да ви споделя че на мен както и на вас предполагам ми писна да ме правят на маймуна във великите оторизирани сервизи и поради тази причина им показах среден пръст.Обслужвам си колата сам при един познат сипвам си каквото масло си избера сменям си филтрите и то за 40лв а не за 140 сложих си газ и изобщо не ща да чувам за мизерната им гаранция.
  11. Колега ако държиж преди всичко на безпроблемно каране с по малко посещения в сервизи бих ти препоръчал да се ориентираш към бензинов lancer.А и там мотора е 100 пр.японски.Проблемите при колегите с дизела идват не от лошия им избор на кола а от гадната бг.нафта.Не че бензина ни е много читав но все пак няма толкова последтвия за мотора.
  12. Благодаря колеги като се позамисля може и това да е от първокачественото ни родно bg гориво.Иначе препоръчителната смяна от Б.С е 80000.Баща ми има mercedes cls 350 и неговите оригинални свещи изкараха 250000 км.без майтап.Невероятно но факт.Благодарство на колегата NOBY съдейки по неговия пробег няма да ги пипам поне до 80-100 000.
  13. Здравеите колеги,имам въпрос по специално насочен към колегите които карат на пропан-бутан.Някой дали вече е менил свещи и дали пропан-бутана скъсява пробега на свещите.Аз вече съм на 43000км.23 от които съм минал на газ.Колата си върви добре и с приличен разход градско 9-10 извън 7-8.Притеснява ме това,че сутрин при палене при студен двигател се усеща колебание в работата на празен ход,та от това имам съмнения ,че евентуално свещите вече не са на 100 процента.Колата ми е 1.8 бензин 2010г.Ако някой вече е менил свещи моля да сподели.Благодаря предварително на всички колеги.
  14. Колега ако те интересува имам такъв лансер 100 процента заводски без тунинг 2010 г. на 40000км купен от балкан стар черен седан ръчна ск.кутия,но е на 16-ки джанти и няма туба в багажника.Има и газ. инж. landi renco в гаранция.Ако имаш интерес ще пратя снимки.А на колегата с тунинга поздравления справил се е чудесно мн. ми харесва и за всеки влак си има пътници.А колегата дето разправяше че за 5-6 бона отгоре щял да си купи от магазина ще му кажа че всички ако мислеха така колите щяха да се продават само в шоурумите.Лесно е да викаш дай 5-6 бона отгоре,но когато в сметката имаш 100.
×
×
  • Създаване...