atila Публикувано 13 април 2015 Сподели Публикувано 13 април 2015 Някой може ли да каже дали за Галанта стават гуми с размер 215/60/16 ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 13 април 2015 Сподели Публикувано 13 април 2015 Прекалено голям диаметър ще са. На 16-ки джанти бих сложил 225/50. В момента карам с 5 милиметра по-високи от 225/50 16, но на 17 цола капли. 215/60 16 идват с 28 мм отгоре на моите. Ще се тормози колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 14 април 2015 Сподели Публикувано 14 април 2015 Прекалено голям диаметър ще са. На 16-ки джанти бих сложил 225/50. В момента карам с 5 милиметра по-високи от 225/50 16, но на 17 цола капли. 215/60 16 идват с 28 мм отгоре на моите. Ще се тормози колата. Да де, но дали си заслужава цената?!?!?!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 14 април 2015 Сподели Публикувано 14 април 2015 След много експерименти се оказа, че за окачването на галант най - оптималната ширина на гумата е 205. Освен ако искате да ви "водят" волана пътните неравности, това е друг въпрос. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 22 март 2017 Сподели Публикувано 22 март 2017 Някой има ли опит с michelin pilot sport 4 ? Чудя се дали да са с load index 91 или 94 (XL), като се има в предвид по-твърдото окачване с което съм и размера 225/45/R17. Има вариант със speed index: V, W, Y Приключих с goodyear eagle f1 asymmetric 2. Първите 2 сезона бяха ОК, но 3-тия буквално и преносно беше катастрофа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 22 март 2017 Сподели Публикувано 22 март 2017 Някой има ли опит с michelin pilot sport 4 ? Чудя се дали да са с load index 91 или 94 (XL), като се има в предвид по-твърдото окачване с което съм и размера 225/45/R17. Има вариант със speed index: V, W, Y Приключих с goodyear eagle f1 asymmetric 2. Първите 2 сезона бяха ОК, но 3-тия буквално и преносно беше катастрофа. Перфектни! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 26 март 2017 Сподели Публикувано 26 март 2017 Перфектни! Взех две за предни. Наистина са много добри :icon_thumbup: Изминах 500 spiritual km - 250 магистрали, 200 планинско извънградско и 50 градско... и съм повече от впечатлен! Еднинствената down side e малко повечето шум, но не е фрапиращо и в бъдеще бих отново заменил за сцеплението. Дано повече сезони и км да са все така добри. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 26 март 2017 Сподели Публикувано 26 март 2017 Взех две за предни. Наистина са много добри :icon_thumbup: Изминах 500 spiritual km - 250 магистрали, 200 планинско извънградско и 50 градско... и съм повече от впечатлен! Еднинствената down side e малко повечето шум, но не е фрапиращо и в бъдеще бих отново заменил за сцеплението. Дано повече сезони и км да са все така добри.За шума се обърни към производителя на автомобила http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 29 март 2017 Сподели Публикувано 29 март 2017 Колеги летните ми са 205-60-15 зимните 195-65-15 питането ми е!.Дали ще има проблем колата,ако сложа 205-65-15..? да са малко по-високи... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 2 април 2017 Сподели Публикувано 2 април 2017 Става въпрос за галант 2.5 99 година комби. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 2 април 2017 Сподели Публикувано 2 април 2017 Колеги летните ми са 205-60-15 зимните 195-65-15 питането ми е!.Дали ще има проблем колата,ако сложа 205-65-15..? да са малко по-високи... Става въпрос за галант 2.5 99 година комби. Същите джанти, 15ки (381 мм):205/60: 123 мм -> 627 mm205/65: 133.25 мм -> 647.5 mm Много зависи от състоянието на окачването и офсета на джантите. Ако е омекнало и/или джантите са прекалено навътре (или навън) може тези ~2 сантиметра да са критични и гумите да започнат да упират вътрешно при завиване, вътрешно при натиск (допълнителна тежест или преминаване на дупка или изпъкналост) или пък във веждата на калника. Аз съм с 225/45 R17 -> 634.3 mm със сменени пружини/амове (3 см по-ниски) и досега съм нямал проблем освен при крайно завиване на гумите (забелязах го само със зимните) - леко потъркват вътрешно калника.Има съфорумци, които карат с 215/50 R17 -> 646.8 mm и твърдят, че няма проблем. При 215/55 R17 -> 668.3 mm обаче вече опирало. Имам спомен, че някой беше писал за този размер, но не си спомням ясно... потърси из форума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.