Премини към съдържание

Нов Galant в клуба + въпрос


max_l

Препоръчано мнение

Здравейте!

 

От скоро и аз съм в клуба с :mitsu-smiley: та да се похваля и да питам нещо :help:

Доста интересни неща и теми прочетох тук :icon_rock: и ми дойде смелост за това

http://media.snimka.bg/s1/3309/032862025.jpghttp://media.snimka.bg/s1/3309/032862026.jpg

http://media.snimka.bg/s1/3309/032862023.jpghttp://media.snimka.bg/s1/3309/032862027.jpg

идеята ми бе да накарам дисплея на климатроника да свети постоянно силно, че денем като пекне нищо се невиди :icon_crying: . И както се бях заиграл с пробната ламба по пиновете на буксите на климатроника и си базарам по по-голямата букса http://media.snimka.bg/s1/3309/032862022.jpg закачам се на 3-ти пин и почнаха да мигат лампите на таблото за (ABS)и (Check Engine) :blink: та ето го и ефекта

. Въпроса ми е дали е това което си мисля и аз след като прочетох тази много полезна тема тук --цък--? А именно грешка в заден ляв датчик ABS (има и логика защото не ми работи ABS-a и лампата си свети постоянно, но ми казаха че не искам да знам колко струва нов :icon_crying: и не съм се занимавал още с него) и защо подяволите си базарам по климата а дава грешките.

 

А иначе резултата от цялото разглабяне се оказа (както беше писал някой колега тук, но сега не мога да намеря темата), че след като прекъснах кабела който подава сигнал от габарита дисплея си свети ама копчетата по климатроника НЕ :icon_hammering: . Имам още една идея ама малко по-късно ще пиша за нея :D

 

А и още нещо. А някой знае ли защо на същата въпросна букса на 4-ти пин излиза +6V и цъка някакво реле някъде зад волана?

 

Малко дълго се получи :icon_n_oops: но...

 

Благодаря предварително :worthy:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега ..прочетох пост-а ти няколко пъти...може би аз нещо не съм разбрал.. ако е така се извинявам...

Изках да обърна внимание, че диагностичната букса е тази:

http://min.us/mbsW2d1uRaKzZz (под волана, над педала за газта, има снимки от различни посоки)

... А тази дето си я номерирал горе си е за управлението на климатика... може и аз да се бъркам, но останах с впечатление, че правиш диагностиката през буксата от снимките дето си показал?

Отностно светенето на панела за климатроника.. може за 20-30лв да си сложиш един модул за пускане на дневни светлини. (ето една полезна тема http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=15212 )Ем няма да ти светва таблото през деня (както и това на километража) ем може да си регулираш фаровете да светят с по-ниска мощност, че и да греят по-малко в жегите, ем няма да ги забравяш "непуснати", ем няма да си повредиш управлението на климатика в опити за преправяне и т.н..

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И ем ако го сложиш на дългите,ем ще те псуват и ем ще те сърби гъзо. Като гледам,не си намерил линка към схемите,така че щракни тук и си изтегли файловете със схемите,разгледай,проумей,вникни в проблема и вярвам всичко ще е наред.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ръчкай наред всичко по буксите.. Може би ще трябва да видиш по схемите къде идва сигналът за габарити и да видиш после в дисплея какво трябва да се преправи, така че хем да светят бутоните, хем и да не свети по-слабо дисплея. (може и да го пише някъде в нет-а.)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отваряш климатроника, виждаш къде са лампите, проследяваш им захранването и ще стигнеш до 3 последователни диода.... Те се дават на късо. Друго може и да не преработваш. Така направено като светнеш габаритите дисплея няма да намаля, а копчетата ще светнат и гаснат.

 

П.С. Третия пин е за самодиагностиката, той се дублира с първи пин на диагностичната букса. И понеже пробната лампа е с прекалено ниско съпротивление...... т.е. ситемите са влезли в режим на самодиагностика което е равносилно на замасяването на първо краче на диагн. букса.

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И ем ако го сложиш на дългите,ем ще те псуват и ем ще те сърби гъзо...

Това за дългите не е точно така...виж разликата тук:

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=26395&view=findpost&p=259338

А като стана дума за псуване .. малко оффтопик.. да спемена и тези с китайските ксенони на фарове без лупи :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това за дългите не е точно така...виж разликата тук:

http://www.mitsubish...ndpost&p=259338

А като стана дума за псуване .. малко оффтопик.. да спемена и тези с китайските ксенони на фарове без лупи :(

 

Да,аз не карам прекалено често срещу такива "тарикати" и изобщо не дразнят сигурно,айде моля ти се,а за навирените фарове,то е ясно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да,аз не карам прекалено често срещу такива "тарикати" и изобщо не дразнят сигурно,айде моля ти се,а за навирените фарове,то е ясно.

Ако са пуснати на 100% ще дразнят определено...ама няколко пъти писах че не става дума за толкова :) .. иначе в БГ като няма контрол така ще е ;)

Имай на предвид че примерно в Америка и Канада дневните светлини са именно на дългите светлини с по-слаба мощност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите отговори.

Колега zexer наистина не си се объркал това е буксата на климатроника и просто проследявах пиновете с пробната лампа. Колегата Milen_z

П.С. Третия пин е за самодиагностиката, той се дублира с първи пин на диагностичната букса. И понеже пробната лампа е с прекалено ниско съпротивление...... т.е. ситемите са влезли в режим на самодиагностика което е равносилно на замасяването на първо краче на диагн. букса.

е дал обяснението и решението на моето начинание :good: за което много благодаря.

 

А за осветлението на часовника прочетох че по моя метод с прекъсване на + от габарит се получава ефекта без дефекти :rolleyes: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да,аз не карам прекалено често срещу такива "тарикати" и изобщо не дразнят сигурно,айде моля ти се,а за навирените фарове,то е ясно.

Колега тези модули се слагат точно на дългите светлини и не създават никакъв проблем на колегите отреща ,модула се регулира от 30% до 70% така ще при примерни 45 % на дълги проблема е точно никакъв.(може би това има в предвид колегата zexer)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега тези модули се слагат точно на дългите светлини и не създават никакъв проблем на колегите отреща ,модула се регулира от 30% до 70% така ще при примерни 45 % на дълги проблема е точно никакъв.(може би това има в предвид колегата zexer)

Практиката показва, че оптималния % напрежение, който модула подава на дългите не трябва да надвишава 20! Иначе дразни.

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако караш в мрачно време заслепяват донякъде. Но в слънчев ден и с 30% не пречи. То отдалеч се вижда, ама отблизо мъждука все едно вътре гори свещ. Във всеки случай е пъти по-добре от китайските ксенони на обикновен рефлектор. Нема такова пречене през нощта в дъжд и отсреща да идват сини фарове, част от лъчите на които светят горе в тополите и бият гургулици.

 

А аз кои връзки да проверя при положение че не ми светят копчетата и от двете страни на дисплея на климатроника? мисля че не са изгорели, защото се е случвало да светват след тръскане по неравни шосета. Сега, да ме питате къде пък съм намерил неравен асфалт... Ми има тук-там... Прибирам колата със светещи копчалъци от лявата страна, гася, давам пак габарит - не свети. До тук.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Практиката показва, че оптималния % напрежение, който модула подава на дългите не трябва да надвишава 20! Иначе дразни.

+1

Аз съм ги настроил на 30% и според мен това донякъде дразни.

Ще ги сваля на 20%.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не че не оспамихме темата на човека... и не искам да се заяждам но исках само да допълня това.

На снимките които показах и по-рано:

http://picbg.net/u/14364/28446/thumbs/662046_fr.jpg http://picbg.net/u/14364/28446/thumbs/662047_fr.jpg http://picbg.net/u/14364/28446/thumbs/662048_fr.jpg

дълги на 30%                     къси на 100%              дълги и къси на 100%

 

Ясно се вижда че дългите на 30% светят по-слабо от късите на 100% (а както знаем 99% от колите карат на къси през деня).

Да ... наистина снимките са правени на около 10 метра от колата.. и може би на 100м ще има малка разлика но ще направя и този тест по-късно да видим как е.

Като цяло идеята на тези дневни светлини е да те забелязват... нали затова го измислиха тоя глупав закон дето с нищо не помогна за намаляване на кастрофите според мен. Бива ли да си сложиш дългите на 10-20% колкото да не те глоби КАТ че уж си пуснал фаровете, а то да не се и вижда...

И все пак говорим за фарове през деня... какво заслепяване и дразнене може да има през деня. Аз в Пловдив виждам доста коли дето в стремежа си да карат на пуснати фарове (може би и не разбират) са с пуснати и къси и дълги... (като на снимка 3) да признавам личат си... малко пречи, но само ако зяпш директно в тях че да видиш наистина ли карат така. Има и много колеги дето пускат дългите за дневни светлини без да ги намалят (светят си на 100%)... но както казах този вариянт не го коментираме... :)

 

Пак се извинявам за оффтопика в темата на колегата :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И ем ако го сложиш на дългите,ем ще те псуват и ем ще те сърби гъзо.

 

20% на дългите не заслепява! 30%, на колкото е дефаулта, заслепява и дразни - така си е, особено привечер и рано сутрин. За съжаление малко хора си го пренастройват - и това е истина...

За китайско-синия ксенон на рефлектор предлагам да не отваряме дума.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Зексер, като правиш снимките приклекни леко, симулирайки нивото на очите при седнал в кола човек. По този начин не е коректен кадъра и ще видиш, че позаслепява, дори и на 30%. Затова казах, че 20% е вариант не лош и за да няма недоволни, като колегата stevensgr, така трябва да е настроен модула! :rulez:

:drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Зексер, като правиш снимките приклекни леко, симулирайки нивото на очите при седнал в кола човек. По този начин не е коректен кадъра и ще видиш, че позаслепява, дори и на 30%. Затова казах, че 20% е вариант не лош и за да няма недоволни, като колегата stevensgr, така трябва да е настроен модула! :rulez:

:drinks:

Малко по-горе съм дал линк към старата тема: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=26395&view=findpost&p=259338

Та.. снимките са правени точно на височината на шофьора ... като апарата е горе-доло на височината на пъпа ми :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе. Не съм очаквал от Светльо да има ксенон на нормален рефлектор. Според мен дългите на 20-25% не заслепяват (освен уточнението ми по-горе) и се забелязват отдалеч. Не са само 1% с дневни процент дълги. Повече са така направените автомобили. Когато казах на приятел че ще слагам дрл модул и му обясних как ще стане, той ми каза: Ааа, затова ли виждам толкова много коли да светят със събрани светлини на носа си. Ясно.". Аз сложих не за да се забелязвам по-добре или по-зле, а защото ми омръзна да човря крушчици по купето с пинсета и то трябва да ги поръчвам онлайн и стават златни. Сега нека горят дългите. Сменят се със затворени очи и ги има дори в някои хранителни магазини...

Да оставим това. Някой с мнение по моето питане случайно?

 

п.п. сетих се че ВождЪТ (atila) беше пуснал видео с неговия казан с дрл на 25% (май), още един галант с други светлини и точно тогава зад тях се зададе патрулка на къси. Беше се получило много добро сравняване на трите варианта. Всички се виждаха добре, само дето на вожда бубуто заслепяваше най-малко. Като заслепяване тук е мръсна дума. Не заслепяваше изобщо.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На Вожда, както и на С.Ангелов са на 20%, лично съм се погрижил :icon_blush: . Последно карахме пакет от Ст.З и със сигурност НЕ заслепява на 20%.

 

П.С.> А на Дайхатсуто, по технически причини (конкретно изпълнение на ел. инсталацията на фаровете) съм го закачил за късите на 50% и е перфектно! Така че който все пак има скруполи, може да си го закачи за късите без да има притеснения и възползвайки се напълно от останалите предимства, които дава модула. Дори ще стане още по-лесно, т.к. няма да има нужда от отвързване през реле...

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

П.С2> Това е темата с описание на монтажа ако не си я открил сам.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карам с модул от август мин. година благодарение на теб. Две от буксите за крачетата на Н1 лампите си ги направих, защото такива не можах да намеря и още работи без грешка. Принципно като видя повече от 4 кабела на едно място ми става лошо и се обърквам, но с твоята схема нямах никакви затруднения. Перкам си по дефоулт настройки на модула и досега никой не ми е казал че му светя в окото. Рано сутрин и рано привечер си включвам късите. Дип че нямаме борд с разход на място да се види разликата в консумацията на къси и с модул. Според мен едни 150-200 мл/ч на място харчи по-малко галант V6 когато е с % дълги (20-30%). Също отоплението на огледалата и задното стъкло смъква много ток и вдига разхода.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Отваряш климатроника, виждаш къде са лампите, проследяваш им захранването и ще стигнеш до 3 последователни диода.... Те се дават на късо. Друго може и да не преработваш. Така направено като светнеш габаритите дисплея няма да намаля, а копчетата ще светнат и гаснат.

 

П.С. Третия пин е за самодиагностиката, той се дублира с първи пин на диагностичната букса. И понеже пробната лампа е с прекалено ниско съпротивление...... т.е. ситемите са влезли в режим на самодиагностика което е равносилно на замасяването на първо краче на диагн. букса.

 

Благодаря колега Milen_z за съвета, стана точно както ти каза без други преправяния само укъсяваш транзистора който управлява диодите. Да знаеш че имаш едн бира от мен :drinks:.

 

Още веднъж благодаря :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...