Aardwolf Публикувано 19 март 2014 Сподели Публикувано 19 март 2014 Здравейте колеги, нов съм с :mitsu-smiley: и не знам как стои въпроса със сервизите в София. Четох някакви темички, ама ми изглеждат старички. Дайте някакво инфо кои сервизи са доверени и кои ползвате. За сега не ми трябва за нищо като цяло, колицата си бръмчи безотказно, но трябва да я закарам някъде за, знаете новопридобита кола, ремъци, масло и т.н. Второто, което искам да попитам е как се сваля централната конзола (поне така ми казаха де, че трябва да се свали централната конзола за да се свали часовника отгоре на таблото, който работи когато си иска). Ако има друг начин да го измъкна този часовник казвайте. П.П. само аз ли не мога да пиша в чата на форума или не знам как :D (това последното си е излагация ама...) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 19 март 2014 Сподели Публикувано 19 март 2014 Здравейте колеги, нов съм с :mitsu-smiley: и не знам как стои въпроса със сервизите в София. Четох някакви темички, ама ми изглеждат старички. Дайте някакво инфо кои сервизи са доверени и кои ползвате. За сега не ми трябва за нищо като цяло, колицата си бръмчи безотказно, но трябва да я закарам някъде за, знаете новопридобита кола, ремъци, масло и т.н. Второто, което искам да попитам е как се сваля централната конзола (поне така ми казаха де, че трябва да се свали централната конзола за да се свали часовника отгоре на таблото, който работи когато си иска). Ако има друг начин да го измъкна този часовник казвайте. П.П. само аз ли не мога да пиша в чата на форума или не знам как :D (това последното си е излагация ама...) Честито колега,Вече трябва да можеш да пишеш в чата. Иначе за часовника, не е нужно да сваляш конзолата, часовника е на щипки. Имаше някъде тема за това, също така в темата са отбелязани и студените спойки, заради които часовника прави проблем. Като се презапоят и нещата заспиват. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aardwolf Публикувано 19 март 2014 Автор Сподели Публикувано 19 март 2014 Честито колега,Вече трябва да можеш да пишеш в чата. Иначе за часовника, не е нужно да сваляш конзолата, часовника е на щипки. Имаше някъде тема за това, също така в темата са отбелязани и студените спойки, заради които часовника прави проблем. Като се презапоят и нещата заспиват. Благодаря, все пак е трябвало някой да ми даде достъп до чата Намерих няколко теми за часовника, до колкото разбрах се дърпа нагоре и има 4 студени спойки да ги погледна, по-късно ще сляза до колата да видя дали ще успея да го счупя :D Сега ако кажете и къде да ида да се сменя ремъците и там каквото още се сменя... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 19 март 2014 Сподели Публикувано 19 март 2014 Благодаря, все пак е трябвало някой да ми даде достъп до чата Намерих няколко теми за часовника, до колкото разбрах се дърпа нагоре и има 4 студени спойки да ги погледна, по-късно ще сляза до колата да видя дали ще успея да го счупя :D Сега ако кажете и къде да ида да се сменя ремъците и там каквото още се сменя... :D За чата ти трябваха 20 поста, запитването ти беше точно границата Иначе за майстор в София, зная само DJ Tymbi, драсни му и виж дали ще се разберете Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 19 март 2014 Сподели Публикувано 19 март 2014 (редакция) Благодаря, все пак е трябвало някой да ми даде достъп до чата Намерих няколко теми за часовника, до колкото разбрах се дърпа нагоре и има 4 студени спойки да ги погледна, по-късно ще сляза до колата да видя дали ще успея да го счупя :D Сега ако кажете и къде да ида да се сменя ремъците и там каквото още се сменя... :D Елементарно е за часовника, за 10 мин работа. Подпъхваш широка плоска отверка с парцалче и излиза нагоре като капаче. После с по-тясна плоска отверка му откопчаваш кутииките докато стигнеш до платката (тук тр. внимателно за да не се счупи). И накрая минаваш с поялника четирите спойки на куплунга. Може и чипа да пипнеш за всеки случай, както и останалите спойки. Като цяло платката е с малко и все дискретни елементи. Редактирано 19 март 2014 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
мarinm Публикувано 19 март 2014 Сподели Публикувано 19 март 2014 (редакция) Здравейте колеги, нов съм с :mitsu-smiley: и не знам как стои въпроса със сервизите в София. Четох някакви темички, ама ми изглеждат старички. Дайте някакво инфо кои сервизи са доверени и кои ползвате. За сега не ми трябва за нищо като цяло, колицата си бръмчи безотказно, но трябва да я закарам някъде за, знаете новопридобита кола, ремъци, масло и т.н. Второто, което искам да попитам е как се сваля централната конзола (поне така ми казаха де, че трябва да се свали централната конзола за да се свали часовника отгоре на таблото, който работи когато си иска). Ако има друг начин да го измъкна този часовник казвайте. Първо да ти е честита новата придобивка, а относно поддръжката се свържи с DJ Tymbi. Много добре работят с колегата там и си разбират от работата.Поздрави! Редактирано 19 март 2014 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aardwolf Публикувано 19 март 2014 Автор Сподели Публикувано 19 март 2014 (редакция) Елементарно е за часовника, за 10 мин работа. Подпъхваш широка плоска отверка с парцалче и излиза нагоре като капаче. После с по-тясна плоска отверка му откопчаваш кутииките докато стигнеш до платката (тук тр. внимателно за да не се счупи). И накрая минаваш с поялника четирите спойки на куплунга. Може и чипа да пипнеш за всеки случай, както и останалите спойки. Като цяло платката е с малко и все дискретни елементи. Благодаря, вече го оправих и работи Свалих го имаше 2 пропукани спойки, едната на тези 4-те където се свързва кабела, другата беше на един голям, може би резистор, не знам, в самия ъгъл на платката. Отидох до железарията купих си поялник и другите неща дето трябват за запояване и си я запоих :icon_dance: сега си работи супер, по едно време започна сам да си сменява часовете, но се оказа че копченцето за смяна на часа допира (не се връща добре) Първо да ти е честита новата придобивка, а относно поддръжката се свържи с DJ Tymbi. Много добре работят с колегата там и си разбират от работата.Поздрави! Значи до тук стават два сервиза. Един приятел на един приятел :D ми препоръча Mitsubishi Rubin... Редактирано 19 март 2014 от Aardwolf Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivopol82 Публикувано 20 март 2014 Сподели Публикувано 20 март 2014 Ако искаш качество според мен само при Dj Tymbi /Пламен/ ! ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 20 март 2014 Сподели Публикувано 20 март 2014 Значи до тук стават два сервиза. Един приятел на един приятел :D ми препоръча Mitsubishi Rubin... Какво? Рубин? Не!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dalex Публикувано 4 април 2014 Сподели Публикувано 4 април 2014 Пловдив също е близко, да не забравяме колегата milen_Z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shearerludmil Публикувано 5 април 2014 Сподели Публикувано 5 април 2014 Бих препоръчал гаража на Сашо и баща му Георги в Бистрица. С тях работи и Мартин Витов, който е с username - Vitov във форума, ако не се лъжа. Много коректни, цените за труд са достъпни, а след поправка не съм имал досега усложнение. Случва се често за дребни неща като крушки на фарове или поправка на неработещ клаксон, когато са в комбинация с по-сложна интервенция като смяна на амортисьори, просто да не се добавя плащане над цената. Цялостното ми усещане е за помощ и приятелско отношение без да се познаваме добре. Предлагали са ми дори, докато чакам отвън, за да си взема колата, да седна на масата със семейството им на обяд. Към това добавям и факта, че Сашо и Мартин внасят английски Галанти за части и обикновено имат бързо решение на възникналите проблеми. Мартин ми помогна да си взема Галанта от Германия без изобщо да ми се налага да ходя до там. Без да го познавам трябваше да му дам сравнително голяма сума пари на ръка, имах условие с подписване на договор, с който да изпитвам сигурност и не срещнах проблем. От там нататък всичко протече перфектно и съм супер доволен от отношението, времето и вниманието, което ми беше отделено. Той дори успя да свали цената на автомобила и да ми върне част от парите, общувайки с германския собственик. Та ако някой изпита желание, може да ми пише на лично и ще предам координатите на хората. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 5 април 2014 Сподели Публикувано 5 април 2014 Координатите са ясни колега,аз също мога да кажа само хубави неща за колегата Мартин Ветов,много честен и услужлив,дано да има повече хора като него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aardwolf Публикувано 5 април 2014 Автор Сподели Публикувано 5 април 2014 Я кажете този звук от задържащи спирачки ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shearerludmil Публикувано 5 април 2014 Сподели Публикувано 5 април 2014 Координатите са ясни колега,аз също мога да кажа само хубави неща за колегата Мартин Ветов,много честен и услужлив,дано да има повече хора като него. Пропуснах да кажа, че за хората от София, на които не им се пътува до Пловдив за поправка, те са без съмнение много добър вариант от гледна точка на локация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 5 април 2014 Сподели Публикувано 5 април 2014 Я кажете този звук от задържащи спирачки ли е?Не. Това е звука на нормалното триене на накладките и диска. Нямаш задържащи спирачки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aardwolf Публикувано 5 април 2014 Автор Сподели Публикувано 5 април 2014 Не. Това е звука на нормалното триене на накладките и диска. Нямаш задържащи спирачки.И е нормално да се допират при не натисната спирачка? Ако е така трябва да търся друг проблем, че със скорост около 40 км/ч се чува (при тази скорост се чува най-много) звук подобен на шуп-шуп-шуп-шуп... от предна дясна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 5 април 2014 Сподели Публикувано 5 април 2014 (редакция) И е нормално да се допират при не натисната спирачка? Ако е така трябва да търся друг проблем, че със скорост около 40 км/ч се чува (при тази скорост се чува най-много) звук подобен на шуп-шуп-шуп-шуп... от предна дясна. Виж си предпазните ламарини зад диска, да не опират. Редактирано 5 април 2014 от SNS Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 5 април 2014 Сподели Публикувано 5 април 2014 Според мен, ако спирачките задържаха при ненатиснат педал, нямаше колелото да се върти така свободно и да има такава инерция. От друга страна ми звучи точно сякаш нещо стържи в диска или диска стържи някъде. При мен задържаха малко спирачките, след профилактика на цилиндърчетата се оправиха. Но освен това, дисковете бяха много ръждиви по ръба и се чуваше леко "цър-цър-цър" като карам. Пристъргахме дисковете само по ръба, и се оправи всичко. На задните спирачки (барабанни са при мен) до преди 2-3 дни в продължение на 2 години имах подобен проблем, наречен "цър" . Оправих го вече. Не беше от предпазните ламарини, а от натрупана ръжда по ръбовете и каналите на капака на барабана (те са образно казано един канал и един О-образен зъб, които се търкалят един в друг, с цел да не влиза мръсотия). Да, ама като се натрупа ръжда (а при мен е много, ако я изкупуваха за желязо, досега да съм си купил Галант ) и става беля.. Издаваше шума само когато карам, като вдигна колата на крик - никой няма... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 5 април 2014 Сподели Публикувано 5 април 2014 Пътко, стига си ни занимавал с личните си драми с твоя Колт в раздел "Галант" да му се невиди. Като оня виц с краставицата си бре :drinks: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 5 април 2014 Сподели Публикувано 5 април 2014 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifИзвинете, явно не съм желан тук. При мен лични драми няма, колата е пушка. Като гледам и активността в разделите, май Галантите най-много се чупят или собствениците им са най-бъбривите :DНо спри сърце... ще се обадя пак като натрупам първия си милион. В случай, че преждевременно не взема първия си Галант...----------Просто искам да помогна на човека, все си мисля, че колелата при колите не са чак толкова различни, но може и да греша.ПП: Не го знам този виц за краставицата, да не е нещо с тиква? :drinks: - пия чай с мед Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rado Ivanov Публикувано 6 април 2014 Сподели Публикувано 6 април 2014 Не мисля че този звук е нещо нормално за който и да е автомобил,още повече и да се чува при движение.Може да не е от накладки но със сигурност дискът опира някъде защото липсва и достатъчно инерция.Трябва да се направи една хубава профилактика с разглобяване и почистване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aardwolf Публикувано 6 април 2014 Автор Сподели Публикувано 6 април 2014 Не мисля че този звук е нещо нормално за който и да е автомобил,още повече и да се чува при движение.Може да не е от накладки но със сигурност дискът опира някъде защото липсва и достатъчно инерция.Трябва да се направи една хубава профилактика с разглобяване и почистване.И аз съм на мнение, че нищо не трябва да стърже... след седмица ще се опитам да сваля всичко и да вида как е положението. (Досега не съм свалял спирани апарати дискове и т.н.) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 7 април 2014 Сподели Публикувано 7 април 2014 Добре, вие двамата карате със задържащи спирачки. Трябва да си ги оправите. Направете ги така, че при спирането си колелото да се разходи няколко пъти напред-назад докато винтила не застане най-отдолу. Сега доволни ли сте? Рита ли педала като спираш? Това шуп-шуп не е от задържаща спирачка. Колелото се върти напълно нормално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 7 април 2014 Сподели Публикувано 7 април 2014 (редакция) Задните дискове със сигурност постъргват при вдигната на крик кола - това при нови дискове и накладки и пълна профилактика на системата. За предните не съм се сещал да проверя. В движение не трябва да се чува обаче. Редактирано 7 април 2014 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 7 април 2014 Сподели Публикувано 7 април 2014 Не може да не опират въобще. Може, но трябва да избуташ накладките, да си връцкаш колелото и да се кефиш на инерцията. В момента, в който си натиснал спирачката, накладките са се отпуснали, става същото - леко се допират и се чуват при въртенето на колелото докато е във въздуха.Едно че принципът отпред е същият, а отделно отпред се върти полуоската, а на нея има вътрешно каре, външно каре и диференциал с планетен механизъм Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.