to6o4033 Публикувано 15 февруари 2014 Сподели Публикувано 15 февруари 2014 Здравейте, акумулаторът свърши и се наложи да купя нов, но след като отворих капака на Спейс стара видях, че в лавата долна част акумулаторът е хванат с нещо ката щипка или планка (пластмасова)и не можах да разбера как се маха за да сваля акумулатора. Моля ако някой знае да каже за да не я счупя като я напъна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinkacha Публикувано 15 февруари 2014 Сподели Публикувано 15 февруари 2014 Аз имам същото питане!И още нещо....чувам,че след смяна на акумулатора се бъгва компютъра? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 15 февруари 2014 Сподели Публикувано 15 февруари 2014 И още нещо....чувам,че след смяна на акумулатора се бъгва компютъра? Най-добре би било слагането на нов двигател да стане на загрят двигател. Така стартиран след това за 10 мин биха се оправили първоначаните колебливи обороти (ако това е оплакването).Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
to6o4033 Публикувано 15 февруари 2014 Автор Сподели Публикувано 15 февруари 2014 Най-добре би било слагането на нов двигател да стане на загрят двигател. Така стартиран след това за 10 мин биха се оправили първоначаните колебливи обороти (ако това е оплакването).ПоздравиКолега кажи ако знаеш как да го сваля тоя акумулатор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
to6o4033 Публикувано 15 февруари 2014 Автор Сподели Публикувано 15 февруари 2014 Благодаря но се справих сам, а що се отнася за колеблива работа на двигателя след смяна на акумулатора, няма нищо такова, запали и работи като часовник. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 15 февруари 2014 Сподели Публикувано 15 февруари 2014 Благодаря но се справих сам, а що се отнася за колеблива работа на двигателя след смяна на акумулатора, няма нищо такова, запали и работи като часовник. Явно е относително. Колкото пъти свалям акумулатора толкова пъти ми играят оборотите, но се оправят разбира се! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kentavar Публикувано 15 февруари 2014 Сподели Публикувано 15 февруари 2014 При дизела явно нещата със свалянето на акумулатора не са като при бензина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinkacha Публикувано 15 февруари 2014 Сподели Публикувано 15 февруари 2014 Най-добре би било слагането на нов двигател да стане на загрят двигател. Така стартиран след това за 10 мин биха се оправили първоначаните колебливи обороти (ако това е оплакването).Поздрави Днес си заредих малко акумулатора,преди това ми светеше една лампа нз точно как се казва прилича като на динамо....казватче е нещо по двигателя електроника,датчкик след като заредих акумулатора тя изгасна......но след 5то запалване пак светна.....съвет? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizan Публикувано 15 февруари 2014 Сподели Публикувано 15 февруари 2014 Здравей колега. Виж дали динамото зарежда акумулатора. С уред провери колко е напрежението. Обикновено 14, 14,5 V. Виж масата. Случвало ми се е да имам скъсан кабел и да ми свети лампата. Ако не е във всичко от гореизброеното си за ремонт на Динамо (четки, реле регулатор, не знам за лагери :? ) . Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinkacha Публикувано 15 февруари 2014 Сподели Публикувано 15 февруари 2014 (редакция) Здравей колега. Виж дали динамото зарежда акумулатора. С уред провери колко е напрежението. Обикновено 14, 14,5 V. Виж масата. Случвало ми се е да имам скъсан кабел и да ми свети лампата. Ако не е във всичко от гореизброеното си за ремонт на Динамо (четки, реле регулатор, не знам за лагери :? ) . Успех. Сменил съм консумативът и не е от маслата.Може ли да е от слаб акумулатор,че този май е вече за смяна? Редактирано 15 февруари 2014 от dinkacha Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizan Публикувано 16 февруари 2014 Сподели Публикувано 16 февруари 2014 Не съм сигурен. На моята кола преди да го сменя ми светна жълтата лампа на двигателя. Дори се бях стреснал и щях да ходя да видя каква е таз грешка. Но след смяната на акумулатора всичко си дойде на мастото . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinkacha Публикувано 17 февруари 2014 Сподели Публикувано 17 февруари 2014 (редакция) Не съм сигурен. На моята кола преди да го сменя ми светна жълтата лампа на двигателя. Дори се бях стреснал и щях да ходя да видя каква е таз грешка. Но след смяната на акумулатора всичко си дойде на мастото . ПРоверих динамото ( като разкача акумулатора при работещ двигател не изгасва двигателя) смених си акумулатора сложих нов и пали като часовник,не играят обороти,върви добре,динамиката е супер,ноооооооо си свети чека...предполагам лабда сонда е отишла.Трябва да се ходи на диагностиа,но в моят град няма читав жичкаджия или човек с познания в тази област.Даже като смянх консумативите майстора не можа да намери къде е бензиновия филтър...?Ще ходя и без това в Пловдив и ще се отбия при този Милен.Чувам добри отзиви за него.Дано не греша....колата иначе е перфектна....семейна жена,деца,багажи...да добавя че разхода ми поне според борда е 5,5-6,2 извън града при честа смяна на скорости 4та и 5та.Иначе колата не е за любители на бързото каране,а за улегнали мъже ,които искат удобство и конфорт за смейеството си. Редактирано 17 февруари 2014 от dinkacha Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 17 февруари 2014 Сподели Публикувано 17 февруари 2014 (редакция) ПРоверих динамото ( като разкача акумулатора при работещ двигател не изгасва двигателя) смених си акумулатора ... Не си прави такива експерименти, че може да се вкараш в страшен филм... :fool:И все пак коя лампа свети? №13 или №15 Редактирано 17 февруари 2014 от Peter G Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinkacha Публикувано 17 февруари 2014 Сподели Публикувано 17 февруари 2014 Не си прави такива експерименти, че може да се вкараш в страшен филм... :fool:И все пак коя лампа свети? №13 или №15 15 лампа ми свети.Това трябва да е "чека" ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 17 февруари 2014 Сподели Публикувано 17 февруари 2014 Зарежи всякакви опити с акумулатора и бягай някъде на диагностика. Това е пътя :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinkacha Публикувано 17 февруари 2014 Сподели Публикувано 17 февруари 2014 Зарежи всякакви опити с акумулатора и бягай някъде на диагностика. Това е пътя :icon_clap: Ще бягам още края на седмицата,иначе колата си върви мн добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoil_dinev Публикувано 3 април 2014 Сподели Публикувано 3 април 2014 Колеги някой имал ли е следния проблем: при откачане на акумулатора колата не държи обороти и гасне.Всеки път се налага изминаване на все по - дълъг пробег, за да се оправи проблема. Колата е Space Runner 1.8 . Ще съм благодарен ако някой може да ме насочи къде е проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Ru Публикувано 3 април 2014 Сподели Публикувано 3 април 2014 Колеги някой имал ли е следния проблем: при откачане на акумулатора колата не държи обороти и гасне.Всеки път се налага изминаване на все по - дълъг пробег, за да се оправи проблема. Колата е Space Runner 1.8 . Ще съм благодарен ако някой може да ме насочи къде е проблема.Нормално е да ти играят оборотите след сваляне на акумулатора, да не държи обороти и да гасне. Не знам какъв е алгоритъма за самонастройка. Може при един или друг режим на двигателя времето за самонастройка да е различно. Имам впредвид - само празен ход, градско с много спирания тръгвания и от там по-голяма динамика в оборотите, каране в ненатоварен трафик, изреждаш до някоя предавка и караш без чести падания на оборотите до празен ход. Предполагам че времето за самонастройка при различните режими ще е различно. А какъв пробег се налага да правиш, след колко време оборотите на празен ход се стабилизират? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 3 април 2014 Сподели Публикувано 3 април 2014 При мен от разбъзикана дросел-клапа и TPS-датчик след разкачане на акумулатора играеха оборотите (комп-а постоянно ги ръчкаше от моторчето за празен ход), но след загряване на двигателя ефектът оставаше. След правилната им настройка мисля, че си тръгна нормално без никаква адаптация. По принцип компютърът се опитва да се адаптира към различни отклонения в механиката и в показанията на датчиците. Колкото са по-големи отклоненията, след толкова повече време и изминато разстояние успява да уцели как да работи с тях. Но кое точно при теб не функционира нормално е трудно да се каже. Виж ако искаш дали дросел-клапата има нужда от почистване и по винтовете (също и тези на датчика й) - дали има следи някой да ги е развивал. Сигурно може да гасне и от други неща - например от дебитомер, или от нарушен вакуум да смуче въздух от някъде. Много неща са, някои от които водят до почти един и същ ефект. Ако не откриеш явен проблем, не сменяй части наред. По-добре потърси някой, който може да направи диагностика - не само да прочете показанията от датчиците, но и да интерпретира резултата, за да разбере какво точно се случва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoil_dinev Публикувано 4 април 2014 Сподели Публикувано 4 април 2014 Нормално е да ти играят оборотите след сваляне на акумулатора, да не държи обороти и да гасне. Не знам какъв е алгоритъма за самонастройка. Може при един или друг режим на двигателя времето за самонастройка да е различно. Имам впредвид - само празен ход, градско с много спирания тръгвания и от там по-голяма динамика в оборотите, каране в ненатоварен трафик, изреждаш до някоя предавка и караш без чести падания на оборотите до празен ход. Предполагам че времето за самонастройка при различните режими ще е различно. А какъв пробег се налага да правиш, след колко време оборотите на празен ход се стабилизират?Първия път нещата се нормализираха след 60-70 км,след това 130-140, а последния път 250-300 км. За 8 г. не е болка за умиране, но все някога се налага да свалиш акумулатор= Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ffenep Публикувано 3 август 2014 Сподели Публикувано 3 август 2014 Ще бягам още края на седмицата,иначе колата си върви мн добре. Чека е.Той светва по ред други причини,което не пречи на "доброто"вървене на колата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.