social1986 Публикувано 12 февруари 2014 Сподели Публикувано 12 февруари 2014 Съединителят ми се беше разцентровал и отделяше много горе, даже не отделяше докрай. Един приятел ми го настрой точно както го искам, но след известно време възникна следният проблем.... След около 15 мин. каране ( дали възниква при загряване на колата или брой натискания на съединителя не знам ) съединителя пропада като от началото хода на педала по-скоро няма съпротивление и накрая се появява. Продължа ли да карам след като пропадне, пропада още повече и е невъзможно да се вкл. на скорост ( вече закъсах така на едно кръстовище :Д ) В сащия момент на изгасен автомобил няма проблеми с влизането на предавката, но като запаля дори и с натиснал съединител колата се леко потегля и ако натисна спирачката угасва. След като оставя колата и се кача след няколко часа например вече проблема го няма докато не минат отново 15 мин. и всичко на ново Та въпроса ми е от какво се получава това ? Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 февруари 2014 Сподели Публикувано 12 февруари 2014 Съединителят ми се беше разцентровал и отделяше много горе, даже не отделяше докрай. Един приятел ми го настрой точно както го искам, но след известно време възникна следният проблем.... След около 15 мин. каране ( дали възниква при загряване на колата или брой натискания на съединителя не знам ) съединителя пропада като от началото хода на педала по-скоро няма съпротивление и накрая се появява. Продължа ли да карам след като пропадне, пропада още повече и е невъзможно да се вкл. на скорост ( вече закъсах така на едно кръстовище :Д ) В сащия момент на изгасен автомобил няма проблеми с влизането на предавката, но като запаля дори и с натиснал съединител колата се леко потегля и ако натисна спирачката угасва. След като оставя колата и се кача след няколко часа например вече проблема го няма докато не минат отново 15 мин. и всичко на ново Та въпроса ми е от какво се получава това ? Благодаря предварително От помпите на съединителя, рециклират се за 100-ина лева. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 12 февруари 2014 Сподели Публикувано 12 февруари 2014 От помпите, огледай в купето около педала на съединителя за омасляване и изпод колата за омасляване на долната помпа. Има ремонтни комплекти, с които ще решиш проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 февруари 2014 Сподели Публикувано 12 февруари 2014 Съединителят ми се беше разцентровал и отделяше много горе, даже не отделяше докрай. Един приятел ми го настрой точно както го искам, но след известно време възникна следният проблем.... След около 15 мин. каране ( дали възниква при загряване на колата или брой натискания на съединителя не знам ) съединителя пропада като от началото хода на педала по-скоро няма съпротивление и накрая се появява. Продължа ли да карам след като пропадне, пропада още повече и е невъзможно да се вкл. на скорост ( вече закъсах така на едно кръстовище :Д ) В сащия момент на изгасен автомобил няма проблеми с влизането на предавката, но като запаля дори и с натиснал съединител колата се леко потегля и ако натисна спирачката угасва. След като оставя колата и се кача след няколко часа например вече проблема го няма докато не минат отново 15 мин. и всичко на ново Та въпроса ми е от какво се получава това ? Благодаря предварително Освен проблем с помпите, може да имате проблем и със самия съединител, или по точно с ламелите на притискателя, ако са се "уморили " много или пък феродовия диск е износен достатъчно, то тогава помпата си работи и има ход да бута лагера към притискателя, но ламелите да "подават" и да не може да отдели мотора спрямо скоростите......в този ред на мисли , сменян ли е съединителя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
social1986 Публикувано 13 февруари 2014 Автор Сподели Публикувано 13 февруари 2014 Освен проблем с помпите, може да имате проблем и със самия съединител, или по точно с ламелите на притискателя, ако са се "уморили " много или пък феродовия диск е износен достатъчно, то тогава помпата си работи и има ход да бута лагера към притискателя, но ламелите да "подават" и да не може да отдели мотора спрямо скоростите......в този ред на мисли , сменян ли е съединителя? Ами съединителя е сменян преди няма и 10000км ( притискателен, феродов и лагер ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 февруари 2014 Сподели Публикувано 13 февруари 2014 Ами съединителя е сменян преди няма и 10000км ( притискателен, феродов и лагер )...тогава остава да имате проблем с помпите......трябва да се види .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
social1986 Публикувано 25 февруари 2014 Автор Сподели Публикувано 25 февруари 2014 А да ви попитам следното нещо.... тъй като си спомних, че когато ми регулираха съединителят, моя човек ми каза, че имало някаква контра, която не можел да затегне докрай и поради това първите 1-2 см от хода на педала бяха без съпротивление. Възможно ли е това недозатягане да е проблемът ми? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 февруари 2014 Сподели Публикувано 26 февруари 2014 А да ви попитам следното нещо.... тъй като си спомних, че когато ми регулираха съединителят, моя човек ми каза, че имало някаква контра, която не можел да затегне докрай и поради това първите 1-2 см от хода на педала бяха без съпротивление. Възможно ли е това недозатягане да е проблемът ми?.........е как да не може......? Всичко може .........и да, когато не е стегнал контрата, се разхлабва и пак има мъртъв ход и съединителя не работи правилно....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ishtako Публикувано 26 февруари 2014 Сподели Публикувано 26 февруари 2014 И в крайна сметка къде точно трябва да застане гайката, най-горе, най-долу или по средата? При мен има проблем, скоростите включват, ама съединителя буксува. Като гайката е най-горе-буксува малко, като е най-долу буксува много, като е на средата пак буксува, съединителя е на около 20000км, за това смених долната помпа, горната не е текла и ми се вижда нова. Как да го регулирам от гайката, за да не буксува? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 26 февруари 2014 Сподели Публикувано 26 февруари 2014 Смени и горната и тогава вече си играй със съединителя,тя ако е износена помпата,нали знаеш каква работа ще ти свърши. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 26 февруари 2014 Сподели Публикувано 26 февруари 2014 (редакция) Че може ли да боксува от помпа? Няма ли значение само за отделянето, а сцеплението зависи от феродовия и притискателя. И отчасти от маховика, ама той трябва да е много изтънял и надран че да не лепи феродовия за него. А за мен какво може да кажеш - има голям свободен ход и отделя ниско. При включване на студено масло прихърква лекичко, т.е. не отделя напълно. Не боксува и педалът е мек. Дали няма да мина с настройка или съединителят ми е пътник? Не е изключен проблем с някоя помпа и/или въздух, който така и не можах да изкарам. Отделяше на средата, нямаше нужда да го натискам до долу, но след качване на кутията се получи проблема. Съединителят не сме го "разкръщали", демек не сме го и поглеждали. Само кутията на операционната. Това от април 2010-та е така :icon_hmm: , но в последните месеци стана малко по-зле. А като загрее маслото си сменя. Може би отделя на косъм и става. Редактирано 26 февруари 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 26 февруари 2014 Сподели Публикувано 26 февруари 2014 Не са ти регулирани помпите,а може да има и въздух в тръбичките,ама пак казвам,като остареят и започват да се магарят,а вие си мислите,че е съединител. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 27 февруари 2014 Сподели Публикувано 27 февруари 2014 Че може ли да боксува от помпа? Няма ли значение само за отделянето, а сцеплението зависи от феродовия и притискателя. И отчасти от маховика, ама той трябва да е много изтънял и надран че да не лепи феродовия за него. А за мен какво може да кажеш - има голям свободен ход и отделя ниско. При включване на студено масло прихърква лекичко, т.е. не отделя напълно. Не боксува и педалът е мек. Дали няма да мина с настройка или съединителят ми е пътник? Не е изключен проблем с някоя помпа и/или въздух, който така и не можах да изкарам. Отделяше на средата, нямаше нужда да го натискам до долу, но след качване на кутията се получи проблема. Съединителят не сме го "разкръщали", демек не сме го и поглеждали. Само кутията на операционната. Това от април 2010-та е така :icon_hmm: , но в последните месеци стана малко по-зле. А като загрее маслото си сменя. Може би отделя на косъм и става. Може да боксува от помпите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 28 февруари 2014 Сподели Публикувано 28 февруари 2014 Как? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 28 февруари 2014 Сподели Публикувано 28 февруари 2014 (редакция) Като е износена гумата - сегмента на горната помпа и не може да направи хубав вакуум , и да издърпа долното бутало. Същевременно се получава обратно - противоналягане при горната помпа заради износването . а това с налагането се получава заради херметизацията в резервоара и по този начин няма възможност за разтоварване в атмосферата. И е така става приплъзвъне при дисковете. :icon_blush: Редактирано 28 февруари 2014 от МИХТИ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 28 февруари 2014 Сподели Публикувано 28 февруари 2014 Звучи като относително рядко срещаща се причина за приплъзване. Добре, това няма ли да се усети като промяна в "работата" на педала - колко свободен ход има, къде отделя и колко трудно се натиска в сравнение с преди да се прояви такъв проблем? Не че проявявайки се постепенно във времето човек може да разбере дали има такива изменения... като кара всеки ден и натиска по 500 пъти/ден. Ако правилно съм разбрал, хидравличната система продължава отчасти да натиска вилката при отпуснат педал. С други думи - в нея има налягане, което не трябва да го има.Не ми е ясна тази работа, досега не се е налагало да сменям съединител и затова питам.Наблюдавам голямо неразбиране в диагностицирането мястото на проблема - феродов, притискател, помпа или нещо друго. Има случаи да се сменя съединител заради буксуване и новият пак да забуксува след да кажем едни 1-2000 км. Понякога е резултат от калпава изработка (показали се вече нитове за никакъв пробег), друг път явно от проблем вътре в главната помпа. Може педалът да си е мек, но проблемът да е в притискателя. Може и във феродовия да е... абе шантава работа. Едно време като бяха с жило няма такива проблеми. Е, по-трудно се задейства, но пък имаш идеален усет за свободен ход, кога точно почва да се задейства, колко трудно е самото задействане... може да го регулираш чрез обтягане/отпускане и ако буксува спрямо свободния ход (който трябва да е в някакъв тесен изразен в милиметри диапазон), вече е лесно да определиш за смяна ли е или не е за смяна. Беше елементарно. Отделя ли много горе и малко ли е свободният ход и буксува, значи отхлабваш. Отхлабиш ли го, получи ли по-голям свободен ход, отделянето става вече ниско, но пак буксува - смяна. А сега ми е неясно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 февруари 2014 Сподели Публикувано 28 февруари 2014 Как?Като ти е натегната горната помпа и педала няма никакъв свободен ход ..;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 28 февруари 2014 Сподели Публикувано 28 февруари 2014 Като ти е натегната горната помпа и педала няма никакъв свободен ход ..;)Тогава ще му отделя високо.Когато съеденителя /феродовия диск/ е износен отделя високо.Щом отделя ниско значи помпите не са наред /ако е регулиран правилно/. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 28 февруари 2014 Сподели Публикувано 28 февруари 2014 Да, благодаря за полезната и така любезно предоставена информация.От 31.08.2008 г. до април 2010 г. отделяше по средата. След това сваляхме кутия и на първото тръгване отделянето вече беше на 1 см от пода. Даже трудно включваше. Махнах гумената стелка и докато бърборихме, колата и кутията загряха и взех че се прибрах. На другия ден запалих сутринта и ха да включа задна - не стаа`а. Загасих двигателя, ръгнах задна и запалих на съединител. Запали и подбегнах леко назад с нежелание, но очаквано. Както и да е. Прибрах се и залегнах при контра-гайката, която е долу при педала в купето. Някак се изкилифирчих, сгънах, пречупих и стигнах до там. Направих й един оборот (не помня накъде) и вече отделяше и при студен автомобил.След това пробвахме обезвъздушаване - изкарва течност, без въздух. Резултат - няма подобрение. Но не стана и по-зле, което все пак беше добре. Очаквах в следващите вече близо 4 години проблемната помпа (не знам коя от двете) да се предаде и да кажа ааа, ето, ти си била виновна и да я ремонтирам/сменя. Няма промяна. Имам един километър свободен ход, работен към 2 см на толкова отделя от пода. Пак почна да прихърква първа ако колелата се въртят с 1 км/ч. След няколко минути работа, се включва и първа в движение. От І към ІІ и ІІ към ІІІ се чува хръц при смяната. Малко твърдичко - резултат от непълно отделяне явно. И затова задавам въпроси. Да мога да се ориентирам. Насочвам се към проблем с някоя помпа. Мисля да натегна от горната помпа за да смаля километричния свободен ход и да отделя по-високо. Къде отделя не ме бърка. Трябва ми по-пълно отделяне. Кое винтче накъде да бутна кажете? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 28 февруари 2014 Сподели Публикувано 28 февруари 2014 Анди,ти си технически грамотен. Проследи мислено какво става от натискането на педала нататък.Остава /ако всичко друго е наред/ да ти е омекнала диафрагмената пружина на притискателния диск. Това е възможно, но рядко срещано. Аз залагам на некачествено обезвъздушаване. Споменах преди време в друга тема, че си нямах работа в началото на придобиването да мръдна на ръка "стержена" на долната помпа да видя дали маншона е здрав. После два дни зор, а не обезвъздушавам за първи път. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.