Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

ishtako

Потребител
  • От него общо

    19
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Кюстендил

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Galant VI 2.0 TDI

Интернет контакт

  • Skype
    ishtako

ishtako's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. ishtako

    Трудно палене

    И аз сложих клапан за нафтата преди филтъра, ама пак пали от 3-4 превъртания, понякога и повече. Някой намерил ли е причина и евентуално решение на проблема?
  2. Здравейте! Карам Галант 97ма дизел. Ръждата на задните вежди преди време я правих при един майстор, пригоди вежди от вектра с малко резане и пилене, но на края резултата беше отличен. Това беше преди 4-5 години. Сега Ръждата пак изби, на мехури, от долу, отстрани... Въпроса ми е има ли някакви лайсни от пластмаса, които да са специално за галант-а или поне да пасват на калника? Ръждата не мога толкова често да я оправям, знам че пласмасата е временно решение и от долу ще изгние още повече като се събира вода, но все пак, ако някои има идеи, нека сподели! Благодаря!
  3. Здравейте колеги, колата ми е Галант дизел 2.0 tdi 1997. От два дни имам проблеми с електрическата система. Първо да кажа какво правих преди проблемите да се появят... не можах да запаля и ми дадоха ток от един хладилен бус транспортер. После, както го планувах от неколко дни, свалих подгревните свещи да ги проверя дали работят и разбрах, че са си здрави... пробвах ги с една жица на плюса, а самата свещ я допирам до един болт на купето... След около час-два установих, че не ми работят централното, запалката, радиото, халогените... халогените се пускат за секунда и угасват, цъка едно реле при предните бушони. Не знаех, че под волана имам още бушони, но стигнах и до тях, беха изгорели 2 - за запалката и за музиката! Сега има ток навсякъде - на запалката, на радиото, централното, плафона, светлините под вратите, халогените работат само на запален двигател, пускам ги и работят, като пусна задните за мъгла се гасат халогените, като изгася задните сами се пускат предните... Всичко работи обаче само като е на контакт... махна ли ключа всичко угасва - плафони странични светлини, централното, запалката.... може ли да дадете някакъв съвет от къде да почна или да я карам направо на някой майстор... Надявам се, че съм обяснил всичко както трябва! Поздрави!
  4. ishtako

    Сaмо един въпрос

    По-добре да намериш време да ти оправят скоростите. Аз така карах една година с разбит лагер, виеше като трамвай... на края ме беше срам да минавам по улиците и като спирам на пешеходна пътека хората се плашеха :D На края лагера на първичния вал разбил семерингата и масло е текло на съединителя. Почна да боксува, сменявах долна помпа...много мъки преди да разбера че е текло масло. Направо ми излезна през носа... На края ми смениха лагера на скоростите, феродов диск, масло на скоростите... за синхронизатора на 2ра немах пари... ама съм свикнал да я карам така и не ми прави впечатление Така че мой съвет, по-добре смени лагера да не ти причини още мъки.
  5. Галанта ми е дизел 97ма. Смених лявото странично огледало, само че е друг цвят. Огледалото разглобява ли се, може ли от старото огледало да се използва пластмасата на гърба и ако става, как точно се разглобява ?
  6. ishtako

    За дизеловите галанти..?

    Всички ли имате по 2 перки? Аз немам климатик... :( за това ли ми е само една перка?
  7. Вече съм с един 74 А на 740 стартов ток Bosch! Сега пали от раз!
  8. Оправих го. Раздвижих буталцето с една летвичка,чук и удължител от гидория. Прибирам го, закачам го на спирачната система, помпам на педала като преди това съм долял течност... помпам докато не излезне почти цялото буталце. Пак го прибирам с подръчни инструменти и така 4 пъти. На края се движеше свободно на ръка с малко повече усилия. Буталцето е наразено, изглежда като изядено на дупчици и не знам до кога ще кара! Дано да не отказва на път само...
  9. Изчистих буталцето, имаше черно по него като от гума. Раздвижих го неколко пъти на вътре на вънка. Сега стигнах до слагане на маншончето отвънка с пръстенчето и до там. Как се слага точно гумата? Цилиндърчето как се прибира само, вакум ли се получава или нещо друго трябва да се направи?
  10. Като ми направиха профилактиката с ремонтен комплект преди 2 години, тогава си взех колата от сервиза и немаше спирачки почти никакви. Връщам се и питам нормално ли е, а отговорът ми беше направено е каквото трябва и ми пожелаха приятен ден! Карах така 2-3 дена и реших да обезвъздушавам спирачките с един познат и... се оказа че въобще не са отвъртани пропките, където излиза въздуха, даже за задната ми трябваше гарга да го отвивам... Както и да е, тогава целата течност за спирачки се смени. А сервиза, в който са много "любезни" и "кадърни" е на разклона за село Тънково, на околовръстния път на Слънчев Бряг
  11. Спирачката на предна десна гума задържа постоянно, даже е надраскан леко диска вече! Преди 2 години ми го прави тоя номер и тогава си купих ремонтен комплект за спирачките, смениха гумички и т.н. и се оправи и си карах без проблем. Нов апарат ли трябва да търся или пак с гумички да се прават упражнения? От какво може да е блокирало буталцето? Последно като тръгнах от Кюстендил до Слънчев Бряг и околията съм минал 550км за един ден... Ако само се раздвижи буталцето ще се оправи ли или трябва и още нещо... Станаха много въпроси.... :D Благодаря!
  12. Като взех колата беше 95А с 800A стартов ток, беше заминал и купих нов 100 ампера пак с 800A стартов ток марка Enexy ("Made in EU"). Имаше 2 години гаранция, на година и половина ми изгоря една клетка и ми го смениха. Сега на нема и година пак изгоря една клетка и вече няма гаранция! Въпросът ми е какъв акумулатор мога да сложа в съотношения цена/ампери. Може да е и 75A, въпроса е да пали винаги и да не горат клетки. Също и за марка да ме ориентирате каква да е. Удачно ли е някакъв акумулатор на старо да купувам, поне да пали колата, че сега колата е пред един магазин.... Иначе алтернатора зарежда, клемите са стегнати, всичко е 6... Явно съм попаднал на гадна марка... беше 100 ампера за 229лв. с ддс! Благодаря!
  13. ishtako

    Проблем със съединител

    И в крайна сметка къде точно трябва да застане гайката, най-горе, най-долу или по средата? При мен има проблем, скоростите включват, ама съединителя буксува. Като гайката е най-горе-буксува малко, като е най-долу буксува много, като е на средата пак буксува, съединителя е на около 20000км, за това смених долната помпа, горната не е текла и ми се вижда нова. Как да го регулирам от гайката, за да не буксува?
  14. Здравейте, колеги! Преди време съединителя почна да буксува във високи обороти, караше се и така,но в разстояние на една седмица почнаха да не включват скоростите. Съединителя е на около 20 000 и според мен е здрав, за това смених долната помпа на съединителя. Обезвъздуших и почна да работи горе долу добре. Решихме да регулираме педала, който е свързан с горната помпа(която мисля, че е сменявана преди мен) и стана идеално! Съединителя отделяше по средата, усещаше се как колата дърпа напред! После решихме последен оборот да направиме да стане още "по-добре" и така развалихме всичко... и сега се опитвам да го регулирам на кое положение отделя най-хубаво, без да буксува съединителя над 2000об/мин. Скоростите се включват добре при всяко положение на педала. Обаче буксува постоянно над 2000 об/мин. Къде трябва да застане гайката? Горе, долу или по-средата? Махам шпленда и нита, завъртам на 180 градуса, слагам пробвам и не става и така много опити! Карах я на така наречените "майстори" в един сервиз в Разлоч(Разлог)! Взеха ми пари за регулиране на педала и едвам се прибрах... Казаха,че проблема е бил в скоростите и че скоро ще ме остават на път. Да-проблеми си имат - изтъркани синхронизатори за от 3та на 2ра и ромоли лагер на първичния вал, но така карам от 20 000! Колата е Галант 6та генерация 2.0 дизел 1997!
  15. И един въпрос за охладителната система, с колко перки на радиатора са дизеловите галанти '97ма? На моя радиатор си личи, че все едно е имало още един радиатор, а в момента е един, не че с един не се охлажда, работи си нормално, парното загрява бързо топли като на никоя друга кола! Нямам климатик, ако има значение.
×
×
  • Създаване...