Премини към съдържание

Обслужване


social1986

Препоръчано мнение

Маслото за галант е едно - Petronas Syntium 3000AV. Туйто :rulez:

 

 

Колко литра ??

Редактирано от М.А.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 107
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

На шестцилиндровия събира 4,3л.

Low SAPS?

Не знам лоу ли е, не е ли, но това е маслото, вече 2 смени направих, не мисля да го сменя с друг вид някога...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, смятам и аз да взема от това на Petronas. Пак питам - колко литра ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, смятам и аз да взема от това на Petronas. Пак питам - колко литра ?

 

При GDI-то не съм сигурен. Може би 4 - 4.5 литра, някой с GDI трябва да каже.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересно аз със Low SAPS маслата имам отрицателни отзиви на старите мотори. Основно по шумна работа и завишен разход. До колкото знам тия масла са въведни зарати филтрите за твърди частици на новите автомобили. Като цяло са и по-скъпи точно заради това, че са по-нови като технология.

 

Ама щом има ентусиасти да се пробват :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За каращи GDI се сещам за ... точно нито един :rolleyes: . Предполагам Yacco VX 1600 SAE 0W/30 (ACEA A3/B4) ще свърши идеална работа. 5 литра за да може да си го направиш на max и да долееш по-късно няколкостотин ml. Най-евтино ти е 5 шишета Mitsubishi Diamond Performance 5W40 - 18 кинта за литър. Питай Miroslav дали става за ГДИ. Дават го API: SL/CF и ACEA: A3/B4.

 

И какво викате за лоу сапс присадките? На двигател 95-та година low saps ... Хм!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На самата опаковка си пише да не се слага на двигател, който не отговаря на изискването и може да има сериозни щети. Ама щом има ентусиасти да пробват :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За каращи GDI се сещам за ... точно нито един :rolleyes: . Предполагам Yacco VX 1600 SAE 0W/30 (ACEA A3/B4) ще свърши идеална работа. 5 литра за да може да си го направиш на max и да долееш по-късно няколкостотин ml. Най-евтино ти е 5 шишета Mitsubishi Diamond Performance 5W40 - 18 кинта за литър. Питай Miroslav дали става за ГДИ. Дават го API: SL/CF и ACEA: A3/B4.

 

И какво викате за лоу сапс присадките? На двигател 95-та година low saps ... Хм!

 

 

Няколко пъти наблюдавам някаква неприязън към GDI-та. Защо ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На самата опаковка си пише да не се слага на двигател, който не отговаря на изискването и може да има сериозни щети. Ама щом има ентусиасти да пробват :-)

 

За GDI си има друга спецификация и съответно друг вискозитетен клас, различен от този на шестцилиндровите галанти. В този смисъл питащият може да продължи да очаква мнение за съвет. 4 литра ще стигнат, ако не гори масло.

 

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няколко пъти наблюдавам някаква неприязън към GDI-та. Защо ?

 

Спокойно, с всичко на което не може да се сложи газ безпроблемно е така. С дизелите е същата работа :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, смятам и аз да взема от това на Petronas. Пак питам - колко литра ?

4.3 литра и бъди сигурен, че за ГДИ-то има поне 100 марки масла, които са по добре от точно този Петронас ..;)

Достатъчно е да покрива SH/A2 стандарта, който е от далечната 96 г., а повечето съвременни масла покриват много по високи стандарти ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

4.3 литра и бъди сигурен, че за ГДИ-то има поне 100 марки масла, които са по добре от точно този Петронас ..;)

Достатъчно е да покрива SH/A2 стандарта, който е от далечната 96 г., а повечето съвременни масла покриват много по високи стандарти ..

 

 

Добре, препоръчай ми друго.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няколко пъти наблюдавам някаква неприязън към GDI-та. Защо ?

Всички бензинови двигатели с директно впръскване имат проблеми с образуването на нещо като нагар върху буталата и горивните камери. Налягането на бензина трябва да е винаги тип-топ, инжекторите да са в супер здраве и т.н. Поради късното впръскване на основната порция гориво и повишеното налягане в горивните камери на тези двигатели, вътре се образуват тези твърди съединения. Като четеш предимствата пред обикновените бензинови двигатели ти се иска веднага да скочиш и да си купиш такава кола: по-малък разход на бензин, по-висока мощност (по-високо КПД), подобрени преходни режими на работа, по-добра еластичност, по-добра екологичност... Обаче на практика, както най-често се получава, оправиш едно като внедряваш куп сложнотии и същевременно разваляш друго. Например, емисиите на СН при ниско натоварване са по-големи от на "нормален" двигател и също емисиите на NOx са по-големи при голямо натоварване. Излишно се усложнява автомобила и оскъпява поддържането и ремонтите. На мен няма кой да ми го поправи, а аз не му разбирам. Ремонтите не са по силите на всеки монтьор.

Много трудно се постига необходимият синхрон, за да може такъв двигател да работи както е замислен - моментът и налягането на впръскването на бензин от разпръсквачите, моментът на подаване на запалителната искра, начина на разпръскване на капчиците бензин в горивните камери и др. Когато това не стане, се образуват тези твърди отлагания, вкл. върху разпръсквачите, двигателят започва да не работи добре и предимствата му стават недостатъци. Чувал съм за случаи на спечени бутални пръстени и голям разход на масло плюс ниска мощност.

При новите двг с дир. впръскване на VAG са намалили степента на сгъстяване и казват, че е с цел намаляване на тези твърди образования и по-добро смесване на въздуха с бензина. Четох нещо за динамика на горивния факел и как тя се подобрявала при новите двигатели, но какво точно се случва в горивните камери и дали има ефект, не знам.

В моите очи най-лошата комбинация за галант е GDi с автоматични скорости и комби. Когато си търсех такава кола гледах само предложения, които нямат тези три характеристики. Резултатът е (дали добър или не толкова) е V6 с впръскване в смукателния колектор, ръчни скорости и седан.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Остава да ги изброиш и да споменеш поне нещо съществено по въпроса.

Много харесвам крайни оценки без да се спомене нищо конкретно - изключително са полезни за потребителите.

 

Аз пък мога да кажа, че наистина точно този продукт на Петронас се държи чудесно в двигатели GDI на Mitsubishi, и тъй като внасяме и ползваме доста видове масла, твърдя че от всички ползвани до момента продукти, двата продукта, които най-добре се "отразяват" на GDI двигатели са Petronas Syntium 3000AV и Petronas Syntium 7000.

 

Остава да споделиш личния си опит с други продукти при GDI двигатели - конкретни продукти, защото да говорим за марки масла не е удачно.

 

Точно кой параметър/и на посочените продукти не е подходящ за GDI и е по-лош (нисък) от стоте продукта който надявам се ще изброиш (предполагам някои от тях дори си ползвал).

Да, аз също много обичам крайни оценки като тази ..http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=31414&view=findpost&p=312347 , крайно изчерпателна и много полезна ..

Ама на теб точно това мнение не ти прави впечатление, ;) защо ли (риторичен въпрос) .

По рано от Даймънд по Убаво масло за Мицубиши нямаше, сега понеже продавате Петронас, то ли стана най хубавото ? ..

Има и Кастрол, Мобил, Ред Лайн, Амсойл и т.н.... няма да ги изброявам всичките, които правят продукти подходящи за всякакви видове двигатели, така че да кажеш, че Петронас е върха на сладоледа е малко крайно ..

Имаме и участник във форума, на който джидиайката от 7-8 г. не е видяла масло различно от Приста и няма никакви проблеми, това означава ли, че Приста е най подходящото ? ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

бъди сигурен, че за ГДИ-то има поне 100 марки масла, които са по добре от точно този Петронас ..;)

 

Aпелирам към всички съфорумци, прочели, че маслото е Петронас Синтиум 3000, да не вярват на нищо написано от мен, тъй като страдам от раздвоение на личността, все още неосвидетелствано(отдавна стрелям с огнестрелни оръжия ПО МНОГО, отскоро тренирам и източно бойно изкуство, доста раздвоен се чувствам напоследък :icon_blush: ). Моля никой да не си купува гореописаното масло, още повече пък и някой с галант ГДИ да се излъже, недай боже...Открито си признавам, че Ратола ми плащат дебел хонорар да драскам по форумите и да им хваля продуктите(прости ми Миро)... :icon_thumbup: Всичко написано от мен е с цел да ви заблудя и да се прецакате... :icon_thumbup: (такъв съм си от малък)...Ай лека нощ :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aпелирам към всички съфорумци, прочели, че маслото е Петронас Синтиум 3000, да не вярват на нищо написано от мен, тъй като страдам от раздвоение на личността, все още неосвидетелствано(отдавна стрелям с огнестрелни оръжия ПО МНОГО, отскоро тренирам и източно бойно изкуство, доста раздвоен се чувствам напоследък :icon_blush: ). Моля никой да не си купува гореописаното масло, още повече пък и някой с галант ГДИ да се излъже, недай боже...Открито си признавам, че Ратола ми плащат дебел хонорар да драскам по форумите и да им хваля продуктите(прости ми Миро)... :icon_thumbup: Всичко написано от мен е с цел да ви заблудя и да се прецакате... :icon_thumbup: (такъв съм си от малък)...Ай лека нощ :D

А защо, все пак, това масло е най -доброто?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На шестцилиндровия събира 4,3л.

 

Не знам лоу ли е, не е ли, но това е маслото, вече 2 смени направих, не мисля да го сменя с друг вид някога...

+1 .. това масло е уникат.

 

А защо, все пак, това масло е най -доброто?

От 5 години имам колата, за пръв път нивото на маслото не мърда повече от милиметър за целия пробег между смените + повдигачите които купих (понеже когато и с Мотул 8100 се поразтракаха след 3к пробег, вече бях решил че смяната е неминуема) така си седят в шкафа и изглежда така и ще си останат.. от тук вече се сещаш, че не ме интересува теория и състав, при положение че резултата е налице и е красноречив :icon_bye:

 

По рано от Даймънд по Убаво масло за Мицубиши нямаше, сега понеже продавате Петронас, то ли стана най хубавото ? ..

Марин, с цялото ми уважение към теб, това масло не ни е било препоръчано от Мирослав, ако изобщо има значение. Мисля че е добре да се извиниш. Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Леле, скарахме се в нашия форум! Ще валят ... ТУХЛИ :icon_doh: . Я се стегнете!

 

Да, комбито е въпрос на предпочитание. Правилно си разбрал, Krasko.

................

 

Слабо давате газ и затова маслото не изчезва от двигателя. Както казва един приятел - "давайте газ на тия буджаци бе" :D .

Ще споделите ли по какво съдите за качествата на това масло? Аз не мога да направя разлика. Допуските в лагерите са малки, двигателят си бръмчи еднакво и не блокира, значи има маслен клин. Разход на масло има някакъв миниатюрен (нещо като 100 мл/1500 км) и компенсаторите и с Yacco -то не хълцат :) По друго какво го разбирате? Ааа, при мен почернява чак като го смажа от градско на къси отсечки плюс доста скоростни, иначе си седи кафяво. Така беше с Даймънд, Кастрол и сега с това (от което съм ползвал два вида) - едно и също е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Ето една пресна случка с маслото.

Тръгвам от София - Словения - Италия (Триест). Зареждам на бензиностанция в Италия на Agip. Хората любезни - проверяват гумите, течност за чистачки, масло...

Оказва се, че маслото е на минимума. Естествено доливам ТОВА. В случая нямам избор. Настроен съм с предубеждение...

От там Испания - Южна Франция...бърза проверка...маслото не мърда...

Двигателят работи, като часовник. Не си внушавам след близо 15 години каране на Галант-и.

А кажете сега какво е това? :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето една пресна случка с маслото.

Тръгвам от София - Словения - Италия (Триест). Зареждам на бензиностанция в Италия на Agip. Хората любезни - проверяват гумите, течност за чистачки, масло...

Оказва се, че маслото е на минимума. Естествено доливам ТОВА. В случая нямам избор. Настроен съм с предубеждение...

От там Испания - Южна Франция...бърза проверка...маслото не мърда...

Двигателят работи, като часовник. Не си внушавам след близо 15 години каране на Галант-и.

А кажете сега какво е това? :rolleyes:

Ами това е доказателство, че освен Петронас и други компании могат да произвеждат масла ..:D

И тези компании не са 1 и 2 , и в края на миналия век силите така се изравниха, че е малко пресилено в днешно време да кажеш, "еди кое си масло е най доброто" .

Има си достатъчно фирми които произвеждат масла, препокриващи стандарта който се изисква за ГДИ моторите, така че няма нужда всеки да хвали това с което кара или разполага, защото няма физическата възможност да опита продуктите на всички останали марки ..

 

 

А защо, все пак, това масло е най -доброто?

Е как защо, защото Илийката си е сипал от него ..:D

После освен с оръжия и бойни изкуства е започнал сигурно и с разглобяване на двигатели да се занимава, и е установил, че Петронас даже му е възстановил щетите нанесени от предишните масла ..:icon_thumbup:

 

Не съм казал че е най-доброто (покажи ми едно мое мнение, което да твърди нещо такова, аз съм казал че от маслата, които внасяме и ползваме в сервизите ни конкретно тези два продукта, субективно мое мнение е че се държат най-добре - не назовавам конкретни марки и техните продукти), просто очаквам да споделиш кои са тези 100 продукта (или поне около 100), които са по-подходящи и по-добри и защо според теб това масло е толкова лошо.

Също така очаквам мнение от теб за посочените продукти, така като си го написал явно си ги пробвал всичките и имаш изгредено мнение от практиката - наблюдавал си автомобилите 5-6 смени, използвайки тези около 100 продукта и явно са на по няколко еднакви автомобила (грубо сменил си маслата на 5-6хиляди автомобила и по този начин си изградил мнението си от практическия опит). Пак ти казвам дай конкретните продукти и кажи поради кои параметри са по-подходящи.

Аз говоря за конкретни продукти ти се опитваш да срявняваш марки, аз лично не се наемам да твърдя, че някоя фирма е най-добрата фирма произвеждаща масла. Също така нямам нищо против и фирми като Приста, така че не знам защо когато се спомене Българска фирма трябва да се приема че продуктите са и некачествени, а когато "изникне" някоя фирма я от сърцето на Германия, я от Белгия или някоя друга европейска държава, тогава сме склонни да приемем продуктите и за много качествени нищо, че цената на продуктите им е приблизително равна на 1л дизелово гориво на бензиностанцията.

И аз не съм казал, че "ти си казал", казах, че просто такива мнения (като на Илийката) не ти правят впечатление, а се захващаш за метафората със стоте масла ..;)

Нали не очакваш сериозно да седна да ти изброявам всичките производители на масла и продуктите им, като нищо може да се окажат и повече от 100 ..:)

В такъв случай аз трябва да очаквам, ти да си сравнил въпросния Петронас налят в ГДИ мотор с 5-6 хиляди ГДИ-та карани с всичките останали масла на пазара и после разглобени и проверени щетите по мотора .:)

И защо пък, Германия, Белгия или която и да е Европейска страна, да не могат да правят добри масла ?

В Америка например цената на повечето масла не е приблизително равна на нашето дизелово гориво, а е по ниска, това означава ли, че маслата им не струват ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... плюс това ние почти не произвеждаме масла и нямаме находища на нефт. Е, намерили там две кофи нефт и построили сонда, хайде сега.

 

Някой ентусиаст да разясни какво означава доволен съм от маслото? Аз не съм доволен от нито едно масло - цапам се с него, трудно се мие от ръцете, дрехите трудно се перат и освен това са скъпи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...