Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

От кои тампони зависи возията на най-галантните автомобили?


Препоръчано мнение

Нямам представа как вози моята кола спрямо други от същия клас, включително спрямо друг галант. Аз в чужди коли не се возя просто защото не ми се налага. Никой не ми казва ела да те повозя. Все пак в които съм се возел са били по-твърди, но и по-евтини на пазара на употребявани возила.

Предишният собственик не вярвам да е сменял тампони и понеже аз също не съм, предполагам че е хубаво да се подменят с пресни заради стареене на материала и загуба на качествата му. Става въпрос за същите тези тампони (цена и откъде), които ако се сменят с полиуретанови, втвърдявали возията. За оригинални тампони ми е питането, т.е. не искам да вдървявам возията.

 

И другото вълнуващо ме нещо са уплътненията на предните врати. Чува се ясно как предните гуми "свистят" като карам по мокро. Особено върху редуващ се сух и мокър участък - стъпи ли на мокрото, веднага се чува и шумът сякаш преминава не откъде да е, а през гумените уплътнения около вратите. Сега, шумо- и виброизолация ... това ясно, тънки стъкла - и това ясно. Лявото уплътнение миналата зима го поотлепих вследствие леден дъжд и станалата като огромно ледено блокче кола. При едно от отварянията на шофьорската врата ми се отлепи уплътнението и не знам с какво да го залепя или по-добре да взимам нови, макар че тези на външен вид изглеждат изключително свежи и еластични. В тях съм напъхал 6 мм маркучета, ама не усетих никакъв ефект. Отзад тези шумчета се чуват значително по-приглушено и затова смятам, че причина са уплътненията. Цена и откъде да ги взема ако някой знае.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Решението е да си купиш предния модел , не чувам нищо отвън :) :icon_dance: :icon_dance: .

 

Още малко :yes3:

По-предния Е33 най-добрия модел на Галант. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Лявото уплътнение миналата зима го поотлепих вследствие леден дъжд и станалата като огромно ледено блокче кола. При едно от отварянията на шофьорската врата ми се отлепи уплътнението и не знам с какво да го залепя или по-добре да взимам нови, макар че тези на външен вид изглеждат изключително свежи и еластични. В тях съм напъхал 6 мм маркучета, ама не усетих никакъв ефект. Отзад тези шумчета се чуват значително по-приглушено и затова смятам, че причина са уплътненията. Цена и откъде да ги взема ако някой знае.

Що се отнася до отлепеното уплътнение, аз преди три години (веднага щом купих колата) видях, че е отлепено - това на дясната врата, долу посредата висеше доста. Едно комшийче ми даде някакво много силно двойнозалепващо (двустранно лепящо) тиксо, зелено-синьо на цвят и не тънко, а да речем към 1мм дебело. Сложих съвсем малко на няколко места. Оттогава не съм виждал уплътнението да виси. Щипката му беше счупена, иначе да бях го закрепил с нея. Мисълта ми е - залепи го с квот да е :)

 

За шумоизолация аз ползвам касетофона, а когато стане нетърпимо, намалям :D

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да се доближаваш до оригиналната мека возия, без полиуретанови тампони и газови амортисьори. Според мен няма смисъл да сменяш тампони, освен ако не са скъсани. Оригиналните са много издражливи. Аз лично съм сменял тампоните на двата предни криви носача, понеже така и така им рециклирах шарнирите. Не бяха скъсани, но ми се струваха, че са омекнали. Но след смяната не усетих нищо по-различно. Дори майстора не искаше да ги маха и каза, че оригиналните ще са по-добри от тези които ще сложа и се махат, само ако са скъсани. Сменял съм също на предната греда, бяха 4бр., от към страната на радиатора, но мисля че те не оказват влияние на возията.

 

Колкото до уплътненията, ако самите закопчалки за счупени го залепи, ако самата гума вече е много нацъвкана си вземи някое втора употреба, но здраво. Може да пробваш после и варианта да пъхнеш шлауфка в уплътнението по този начин се притискат по-добре едно към друго и според мен има положителен резултат в темата за изолациите го има описано. Единственият минус е, че вратите се затварят по-трудно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Нямам представа как вози моята кола спрямо други от същия клас, включително спрямо друг галант. Аз в чужди коли не се возя просто защото не ми се налага. Никой не ми казва ела да те повозя. Все пак в които съм се возел са били по-твърди, но и по-евтини на пазара на употребявани возила.

Предишният собственик не вярвам да е сменял тампони и понеже аз също не съм, предполагам че е хубаво да се подменят с пресни заради стареене на материала и загуба на качествата му. Става въпрос за същите тези тампони (цена и откъде), които ако се сменят с полиуретанови, втвърдявали возията. За оригинални тампони ми е питането, т.е. не искам да вдървявам возията.

 

И другото вълнуващо ме нещо са уплътненията на предните врати. Чува се ясно как предните гуми "свистят" като карам по мокро. Особено върху редуващ се сух и мокър участък - стъпи ли на мокрото, веднага се чува и шумът сякаш преминава не откъде да е, а през гумените уплътнения около вратите. Сега, шумо- и виброизолация ... това ясно, тънки стъкла - и това ясно. Лявото уплътнение миналата зима го поотлепих вследствие леден дъжд и станалата като огромно ледено блокче кола. При едно от отварянията на шофьорската врата ми се отлепи уплътнението и не знам с какво да го залепя или по-добре да взимам нови, макар че тези на външен вид изглеждат изключително свежи и еластични. В тях съм напъхал 6 мм маркучета, ама не усетих никакъв ефект. Отзад тези шумчета се чуват значително по-приглушено и затова смятам, че причина са уплътненията. Цена и откъде да ги взема ако някой знае.

 

 

Здравей, колега!

Най-вероятно шума от въздуха се чува повече когато седиш отпред, отколкото отзад - аз пък в моята кола май само веднъж съм се возил отзад за малко и то когато я купувах. Загледай се при отворени врати във вертикалната колона между вратите отвън. Уплътнението на задната врата много хитро ляга върху колоната и самата колона е добре проектирана спрямо задната врата. Проблема според мен е във вертикалната фуга между двете врати на височината на стъклата и в разположението на вертикалното уплътнение на предната врата. То просто е много напред и оставя фуга между двете врати, където влиза въздуха. Дали са правилни тези мои разсъждения ще разбера след месец-два като се постопли времето и като се организирам да изследвам правотата на разсъжденията си и евентуално като добавя вертикалното уплътнение между вратите, такова каквото имат "далеч по-върхови" модели като Опел Зафира около 2006 година. Просто се загледай в Опел Зафира около 2006 г. и ще разбереш какви са предположенията ми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 9 месеца ...

В момента при мен не може да се говори за комфорт и мека возия. Причините са, че три от ключовите компоненти, от които зависи возията най-много, са не добре поставени. Това са пружини, амортисьори и гуми. Отзад съм с усилени пружини, отпред са оригиналните но спорт едишън (които са малко по-ниски и по-твърди от елеганс и аванс); отзад колата е с монро рефлекс, газови. Шефът ги нарече кокали. А те наистина са кокали в комбинация с усилени пружини и гуми без капка възможност за деформация. Същински бакелит. На практика всичко пада върху окачването. От гумите никаква помощ през неравности. Разликата в преминаването през напречни фуги е много голяма между предния и задния мост - докато отпред има някакво филтриране и омекотяване, то отзад е все едно с цял мост с листови ресори ... на пикап без товар. И третата компонента - гумите - 17-цолови 215/45, много остарели и на всичкото отгоре с борд. Бонус е че задните бучат още 30 км/ч и че са шумни заводски (гудиър-ки). Няма как да се очаква някаква прилична возия в тази конфигурация :icon_hmm: .

Чудя се кое да променя първо, преди колата да се е разрушила от подскачане и всичко да заскърца, заклопа и т.н. Мислех за нови гуми и то летни такива. Проблемът ми е, че 15-цоловите джанти са ми много грозни. Приличат все едно са с тасове. А 17-цолова нова гума си е цифра. Харесах Ханкуук К115 - 200 кинта парчето от размер 205/50 17`. Хайде с помощ от форумен приятел може да ги получа за 50 кинта по-малко. Мислел съм за 16-цолови капли, но изискванията са такива изкилифирчени, че почти не може да се намерят втора ръка, които да ми харесват.

 

Комфортът е доста субективно усещане, особено когато свикнеш с един автомобил, но все пак, в какви коли сте се возили и как е комфортът в тях в сравнение с галант? Питам за тръскане и стабилност, къси неравности, напречни фуги, грапав асфалт, отсечен асфалт. Например алфа 156, ауди а4 (всички модификации), тойота авенсис, мазда 6, мерцедес С-classe, пежо 407, форд мондео и др.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В момента при мен не може да се говори за комфорт и мека возия. Причините са, че три от ключовите компоненти, от които зависи возията най-много, са не добре поставени. Това са пружини, амортисьори и гуми. Отзад съм с усилени пружини, отпред са оригиналните но спорт едишън (които са малко по-ниски и по-твърди от елеганс и аванс); отзад колата е с монро рефлекс, газови. Шефът ги нарече кокали. А те наистина са кокали в комбинация с усилени пружини и гуми без капка възможност за деформация. Същински бакелит. На практика всичко пада върху окачването. От гумите никаква помощ през неравности. Разликата в преминаването през напречни фуги е много голяма между предния и задния мост - докато отпред има някакво филтриране и омекотяване, то отзад е все едно с цял мост с листови ресори ... на пикап без товар. И третата компонента - гумите - 17-цолови 215/45, много остарели и на всичкото отгоре с борд. Бонус е че задните бучат още 30 км/ч и че са шумни заводски (гудиър-ки). Няма как да се очаква някаква прилична возия в тази конфигурация :icon_hmm: .

Чудя се кое да променя първо, преди колата да се е разрушила от подскачане и всичко да заскърца, заклопа и т.н. Мислех за нови гуми и то летни такива. Проблемът ми е, че 15-цоловите джанти са ми много грозни. Приличат все едно са с тасове. А 17-цолова нова гума си е цифра. Харесах Ханкуук К115 - 200 кинта парчето от размер 205/50 17`. Хайде с помощ от форумен приятел може да ги получа за 50 кинта по-малко. Мислел съм за 16-цолови капли, но изискванията са такива изкилифирчени, че почти не може да се намерят втора ръка, които да ми харесват.

 

Комфортът е доста субективно усещане, особено когато свикнеш с един автомобил, но все пак, в какви коли сте се возили и как е комфортът в тях в сравнение с галант? Питам за тръскане и стабилност, къси неравности, напречни фуги, грапав асфалт, отсечен асфалт. Например алфа 156, ауди а4 (всички модификации), тойота авенсис, мазда 6, мерцедес С-classe, пежо 407, форд мондео и др.

 

И при мен возията е доста твърда за модела,а пък шума от пътя го чувам все едно съм с лагерница http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/yes3.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drive.gif. Извода за мен е ,че Каризмата е много по кола от галанта в това отношение , но външен вид НЯМА.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каризма съм я виждал по таблиците с измерени нива на шум. По спомен бе 72дб.

Харесах си едни яки галоши - ханкуук вентус с1 ево 2. Те пък по таблиците за сравнения са окупирали местата до трето :icon_dance: За шумовете от околната среда имам планове от доста отдавна. Говорих с майстор да свалим таблото и да изградим моторния щит до пространството пред предните седалки, плюс странично панелите пред предните врати над пода. Задните калници ще си направя сам, както и ще махна тракането на камъчетата от предните гуми. Само че времето за тези процедури изтече, а аз нямам под ръка отопляем гараж. Моят е като фризер. Пружините, ако въобще ще ги сменям, са 126 лева двете (каяба). Но най-вероятно няма да ми трябват.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Продавай.

 

Колега,много ме позабавлява със този отговор :) даже леко и си се подхилвам.(стягай)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...