D.Krustev Публикувано 17 октомври 2013 Сподели Публикувано 17 октомври 2013 Колеги, искам да попитам от какво може да ти падне предното колело. Днеска сутринта видях един галант, на който при десен завой гумата му беше влязла вътре. Та това малко ме стресна и се запитах от какво може да стане и мога ли да се застраховам като проверя съответните причини. Но какви са те? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 17 октомври 2013 Сподели Публикувано 17 октомври 2013 Колеги, искам да попитам от какво може да ти падне предното колело. Днеска сутринта видях един галант, на който при десен завой гумата му беше влязла вътре. Та това малко ме стресна и се запитах от какво може да стане и мога ли да се застраховам като проверя съответните причини. Но какви са те? Долен прав носач, вади се от ябълката на шарнира. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 октомври 2013 Сподели Публикувано 17 октомври 2013 Колеги, искам да попитам от какво може да ти падне предното колело.От разбити шарнири на носачите и от рециклирани такива .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Krustev Публикувано 17 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 17 октомври 2013 Това че са разбити предполагам предварително ще го чуя? Хлопане тропане нещо такова? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 17 октомври 2013 Сподели Публикувано 17 октомври 2013 Погледни тази темаhttp://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=29919има и малко снимки Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 17 октомври 2013 Сподели Публикувано 17 октомври 2013 (редакция) Това че са разбити предполагам предварително ще го чуя? Хлопане тропане нещо такова?Правият носач не тропа. Понякога се появява скърцане при въртене на волана на място. Трябва да се проверява редовно на крик или стенд, тогава може да се хване достатъчно рано. Виж конкретно този пост на Пламен. Редактирано 17 октомври 2013 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 17 октомври 2013 Сподели Публикувано 17 октомври 2013 (редакция) При мен нямаше никакви видими или звукови симптоми за смяна на правия носач. По друг повод колата беше качена на крик бях изумен, когато ми показаха, че е "тръгнал". Редактирано 17 октомври 2013 от de4i Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 17 октомври 2013 Сподели Публикувано 17 октомври 2013 И при мен стана така. Най-добре е да се свали носача и да се пробва шарнира на ръка. Шарнирът към колелото, то друг няма по него. При мен с два пръста може да се мести с лекота във всички посоки и не усещам никакво съпротивление. Има някакво, но по-скоро е от гумения маншон около него :D Нищо не е скърцало, тропало и пр. Закърпих положението с втора употреба носач. Знам че са за кофата и двата и е най-добре да купя два нови. Кофти е да знаеш че животът ти може да зависи от един скапан болт... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 октомври 2013 Сподели Публикувано 17 октомври 2013 При мен нямаше никакви видими или звукови симптоми за смяна на правия носач. По друг повод колата беше качена на крик бях изумен, когато ми показаха, че е "тръгнал"........хаха, ти ли беше при нас тогава...... :D Тръгнал викаш.... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 4 октомври 2014 Сподели Публикувано 4 октомври 2014 А някой може ли да ми каже как се свалят въпросните носачи? Болтът на шарнира сочи навътре. Няма как да натисна конуса с някаква скоба - полуоската и карето ми пречат. Главината ли да свалям? Или някакво блъскане с по-голям чук докато се "охлаби"? Гледам, че много хора го практикуват. Но много мразя някой да ми разглобява нещо по този начин, ако има какъвто и да е друг вариант. Аз например ги мъча със скоби за лагери и др. такива. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 4 октомври 2014 Сподели Публикувано 4 октомври 2014 (редакция) Ето така: във видеото е доста добре обеснено и за демонтаж и за монтаж и за особености (на Английски)...иначе за това, което питаш на 3:40 с чука яко ... Редактирано 4 октомври 2014 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 4 октомври 2014 Сподели Публикувано 4 октомври 2014 А ето на 14:45 показва и как се проверяват за луфтове - повдига гумата с щанга отдолу.Не се бях сетил да потърся в youtube. Много ти благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.