Премини към съдържание

Изкривяване/Падане на гумата


D.Krustev

Препоръчано мнение

Колеги, искам да попитам от какво може да ти падне предното колело. Днеска сутринта видях един галант, на който при десен завой гумата му беше влязла вътре. Та това малко ме стресна и се запитах от какво може да стане и мога ли да се застраховам като проверя съответните причини. Но какви са те?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, искам да попитам от какво може да ти падне предното колело. Днеска сутринта видях един галант, на който при десен завой гумата му беше влязла вътре. Та това малко ме стресна и се запитах от какво може да стане и мога ли да се застраховам като проверя съответните причини. Но какви са те?

 

Долен прав носач, вади се от ябълката на шарнира.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, искам да попитам от какво може да ти падне предното колело.

От разбити шарнири на носачите и от рециклирани такива ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това че са разбити предполагам предварително ще го чуя? Хлопане тропане нещо такова?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това че са разбити предполагам предварително ще го чуя? Хлопане тропане нещо такова?

Правият носач не тропа. Понякога се появява скърцане при въртене на волана на място. Трябва да се проверява редовно на крик или стенд, тогава може да се хване достатъчно рано. Виж конкретно този пост на Пламен.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен нямаше никакви видими или звукови симптоми за смяна на правия носач. По друг повод колата беше качена на крик бях изумен, когато ми показаха, че е "тръгнал".

Редактирано от de4i
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен стана така.

Най-добре е да се свали носача и да се пробва шарнира на ръка. Шарнирът към колелото, то друг няма по него. При мен с два пръста може да се мести с лекота във всички посоки и не усещам никакво съпротивление. Има някакво, но по-скоро е от гумения маншон около него :D

Нищо не е скърцало, тропало и пр. Закърпих положението с втора употреба носач. Знам че са за кофата и двата и е най-добре да купя два нови. Кофти е да знаеш че животът ти може да зависи от един скапан болт...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен нямаше никакви видими или звукови симптоми за смяна на правия носач. По друг повод колата беше качена на крик бях изумен, когато ми показаха, че е "тръгнал".

.......хаха, ти ли беше при нас тогава...... :D Тръгнал викаш.... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 11 месеца ...

А някой може ли да ми каже как се свалят въпросните носачи? Болтът на шарнира сочи навътре. Няма как да натисна конуса с някаква скоба - полуоската и карето ми пречат. Главината ли да свалям?

 

Или някакво блъскане с по-голям чук докато се "охлаби"? Гледам, че много хора го практикуват. Но много мразя някой да ми разглобява нещо по този начин, ако има какъвто и да е друг вариант. Аз например ги мъча със скоби за лагери и др. такива.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето така:

във видеото е доста добре обеснено и за демонтаж и за монтаж и за особености :) (на Английски)

...иначе за това, което питаш на 3:40 с чука яко ... :)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А ето на 14:45 показва и как се проверяват за луфтове - повдига гумата с щанга отдолу.

Не се бях сетил да потърся в youtube. Много ти благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...