Премини към съдържание

Избор м/у Mitsubishi Galant и Audi - A4


Dodo76

Препоръчано мнение

Какъв е бюджетът за покупката на кола. А4 и галант дизел на са директно сравними коли по причина, че за еднакъв бюджет ще се разположат в различно състояние и възраст.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Ако се спре на авансето, трябва да знае, че това на бензин с приоритетно градско в София, ще харчи доста бензин. Ако се подава плавно газ, изключва на неутрална тук-там, е ок

Анди, как се подава плавно газ на шестака, че аз за три години така и не се научих. :icon_rock: Извинявам се за спама.

Иначе по темата. Както е написал SLX по- горе, зависи за какъв бюджет говорим, мисля, че около 3000-4000 лв по спомен от началото на темата. За тези пари си мисля, че е по добре някакво Галантче да се вземе, аз винаги бих препоръчал шестака, обаче там ако не е гледан винаги се вкарваш в приключение. Говоря от личен опит. За дизела не знам нищо, из форума съм чел,че пукат глави, това е тема на лют спор и някак си не искам да я отварям. :icon_box: Съвета ми е прост, качи се на колите,които си харесал, покарай ги и вземай тази, която ти е на сърце. В крайна сметка за мен усмивката на лицето, когато погледнеш колата си е много важна. А повярвай с Галанта винаги ще я имаш.... :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Анди, как се подава плавно газ на шестака, че аз за три години така и не се научих. :icon_rock: Извинявам се за спама.

Иначе по темата. Както е написал SLX по- горе, зависи за какъв бюджет говорим, мисля, че около 3000-4000 лв по спомен от началото на темата. За тези пари си мисля, че е по добре някакво Галантче да се вземе, аз винаги бих препоръчал шестака, обаче там ако не е гледан винаги се вкарваш в приключение. Говоря от личен опит. За дизела не знам нищо, из форума съм чел,че пукат глави, това е тема на лют спор и някак си не искам да я отварям. :icon_box: Съвета ми е прост, качи се на колите,които си харесал, покарай ги и вземай тази, която ти е на сърце. В крайна сметка за мен усмивката на лицето, когато погледнеш колата си е много важна. А повярвай с Галанта винаги ще я имаш.... :rulez:

 

Така поставен въпросът има лесен отговор. За 3000 - 4000 лв. ИЗОБЩО не можеш да си купиш А4. Камо ли дизелова, камо ли в някакво приемливо състояние. Остава очевидният въпрос да се избира от по-предвидими в кусурите галанти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При бензиновите V6 някои имат ASC (Active Stability Control) и TCL (Tracktion Control), тези системи обаче не се монтират на Галант с дизеловия мотор.

Нaй-сетне някой дa потвърди товa което кaзвaм.Не си измислям нa някоя срещa aко се оргaнизирa ще му нaпрaвя демонстрaция.Извинявaм се зa офтопикa.Инaче колегaтa дa пробвa някой шестaк и aко му хaресa дa се мятa.Дa пробвa и дизелa рaзбирa се!

Редактирано от Кристиян
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

1-вият ми въпрос към вас е как е като потдръжка японския автомобил спрямо немския дали е значително по скъп (до сега не съм имал никакъв сблъсак с японски), като се има впредвид че за Galant-а съм се ориентирал към 90к.с. мотора и годината след 2001 по възможност.

2-ри въпрос колко пари ми трябват за първоначално обслужване ремаци масла и всичко -ориентировачно ако някои е сменял скоро.

3-ти въпрос много голям ли е проблема с ръждата , всмисъл автомобила се предполага че ще е на улицата (нямам гараж в момента) и задължително ли тръгва ръжда като се има и впредвид че предстои зима

4-то бихте ли ми препоръчали сервиз/човек (от София съм) които разбира от точния модел и знае какво да гледа евентуално преди покупката ,а и за последващо обсужване.

 

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
КОЛЕГИ ЗАЩО ОСРАХТЕ ТЕМАТА НА МОМЧЕТО?!

от 30 поста дали имаше 3 дето да са по темата. Човекът е задал кратко и ясно въпросите си а вие тръгнахте да разтягате локуми за тази и онази екстра. Който няма намерение да говори по темата поне да си огражда отговора с оффтопик.

 

1. Колега аз карам такъв галант и според мои наблюдения спрямо познати които карат ауди А4 обслужването обслужването и поддръжката на галанта е малко по-евтино от това на аудито (което в никакъв случай не е за сметка на качеството).

2. Цената на обслужването е относително и много зависи с какви консумативи и кой ще ти го сменя лично на мен без да съм търсил отстъпки или близък майстор ми излезе около 500 лева при това с качествени консумативи.

3. Проблема с ръждата има почти винаги но това не е болка за умиране. Всичко се прави.

4. От форума DJ Tumbi е от София и в този форум е един от хората с дългогодишен опит конкретно в тази марка и модел, но изборът си е твой.

Това е надявам се да съм ти бил с малко поне полезен. Иначе като модел е изключително надежден непритенциозен по отношение на горивото, мека возия лично за мен доста "пъргав" като за конете си особенно при 2-ра и 3-та предавка и разбира се изключителна визия, нещо което е рядкост при повечето автомобили през тези години.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако бяхме чакали вие с дизелите да напишете ПО ТЕМАТА, сега щеше да има точно три постинга - на човека, на пичагата от Козлодуй и твоя. Кое му е било полезно, ще си прецени той и четящите. Не си ти този, който ще казва кой с какво да огражда писанията си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам преки наблюдения върху А4, но за Галант мога да кажа само, че след всеки един изминат ден с него ми харесва все повече и повече. Даже често ми се случва да си търся поводи да пътувам напред назад само и само да раздвижа малко шестака. Даже тези дни ей така понеже три почивни + хубаво време и газ към морето...

 

Накратко:

1. Ако търсиш скучна кола без никакво излъчване, с която ще се возиш кротко и незабелязвано измежду хиляди други автомобили то вземи А4.

2. Ако търсиш агресивна, но същевременно стилна и комфортна кола без много глезотии и екстри огледай се за Галант (Аванс или Спорт Едитион). И както колегите вече споделиха ще ти е трудно да отидеш някъде без да бъдеш забелязан...

 

Отплеснах се малко, но що се касае до поддръжката не мисля, че ще има драстична разлика между двете коли. Все пак сокоро гледах в youtube клипче за смяна на ангренажен ремък на А4 1.9 TDI (

)...беше брутално...свалиха предната броня, маската, радиатор и още куп неща от коша на двигателя за да си свършат работата. Редактирано от GalantDream
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да оцениш дизеловия Галант, трябва да си карал и други коли.

Не може да се сравнява с бензиновите по динамика, но не отстъпва с много. Бензиновите ги "усещаш" от 4000 оборота нагоре, докато дизела е най-добър от 2000 /като включи турбото/ до 3000-3500. На 3000 об. е със 140+ км/ч. Достатъчно е чевръст за ситуациите на пътя без да се правиш на голям състезател. Най-хубавото му е разхода и това как "яде" баирите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ха-ха, аз току що се връщам от почетна обиколка из града. Викам к`во да правя ... ще измия галантния. Измих го и викам сега ще го покарам да изсъхне. И така 20 минути се возех без посока :rolleyes:

По въпроса за ходовата част. А3 ("А" три) и Леон са със здраво и просто устроено окачване. То и тук не е нещо съвременно и кой знае какво, но ако му видиш схемата, повече ще ти хареса. А4 -ките имат по-капризно предно окачване. Чувал съм хора да казват как са сменили пролетта всичките 8 носача и как досега (някъде лятото беше) било добре. Е, аз 5 години и ~40 000 км търкалям моя из ... по-добре да не караш по такива пътища, и утре ще отделя половин ден за профилактика. Ще сваля носачите, ще ги прегледам и каквото трябва ще сменям. 17-ките ги направих на осмици из траполяците. Само че много го вардя, намалявам, прелазвам... не е да кажеш че давам газ без да ме интересува. То ако съм го карал така какво да е останало здраво... нищо. Щеше да клопа и резервната гума :D

И пак ходя да го погледна, обръщам се като се отдалечавам. Абе може да съм превъртял или изтрещял, както се изразиха наскоро в една тема, но в много отношения дори след 5 години и 9 дни заедно все още ме кефи. Има си своите недостатъци. Наистина колкото повече го караш, толкова повече ти харесва. Не знам, трябва да пробваш и след година или две да опиташ да си харесаш кола като него. Особено ако е и за тези пари. Аз не успявам, а знам и други от форума, които също не са успели :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако бяхме чакали вие с дизелите да напишете ПО ТЕМАТА, сега щеше да има точно три постинга - на човека, на пичагата от Козлодуй и твоя. Кое му е било полезно, ще си прецени той и четящите. Не си ти този, който ще казва кой с какво да огражда писанията си.

 

 

Не се карайте колеги :icon_angel: . Автора на темата да взима галанта, стига с тия немски бангии :yes3: . Аз виждам по сервизите само немски и френски коли !!! Преди време някой ми беше писал , че да минавам на следващия галант е няква никва еволюция при смяната на кола , но толкова ми е красив и злобен , че няма да пропусна да си взема един !!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така поставен въпросът има лесен отговор. За 3000 - 4000 лв. ИЗОБЩО не можеш да си купиш А4. Камо ли дизелова, камо ли в някакво приемливо състояние. Остава очевидният въпрос да се избира от по-предвидими в кусурите галанти.

Тука си в грешка ,даже имам приятели ,които в момента продават А4 1.9 тди 110 коня за тези пари. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така :) Следя темата с интерес (както и обявите) За А4 определената сума е 7-8 к(говорим без обслужването)знам за алуминиевите носачи по предницата имам приятел със S4 ,не вози зле, за Галант незнам какъв ми е определеният бюджет,все още се опитвам да се ориентирам за колко бих могъл да си взема.Определено ми се ще колата да е след 2001 тоест поне 2002.При тази година обаче не съм сигурен дали изобщо го има вариянта с 90кс дизел ,те като гледам са си кът поне към момента.От към екстри не съм притенциозен , колкото повече толкова по добре, но определящото при покупката е състоянието на конкретния автомобил.Годината също никога не ми е била фактор , но същото важи и тук - колкото по нова е колата толкова по добре.Единствено за комбито то на конкретния модел или ми харесва или не , за Mitsubishi Galant определено предпочитам да не е комби(изобщо нямам в предвид че е грозно просто другото размазва :)).До сега винаги съм си купувал кола на "сляпо".Отивам уж да се разходя и се връщам с предварителен договор.От опита ми определено съм 50/50 , имало е случаи да съм много доволен (особено ако колата е била под 5к ) и други в които съм се вкарвал в разни приключения, но определено всичко се прави стига да имаш желание.За първи път реших да използвам форум (всъщност за втори , в предишният търсих кординати на препоръчани маистори :)) за събиране на повече информация и тук е мястото да кажа едно голямо БЛАГОДАРЯ на всички които се включиха.За дизел или бензин нямам конкретно предпочитание , карал съм и двете и бях късметлия на дизеловият мотор да не правя по сериозни ремонти.Изходих от 90кс (това важи само за Mitsubishi Galant)от идеята за по лека потдръжка и това че няма филтър за твърди частици (ако наистина няма)също така като се има впредвид че не съм особен фен на газта (освен ако не е фабрична) ще ми излиза по на сметка за ежедневно използване (бензиновите са доста повече к.с.).Като аз на годишна база ги виждам 15 000 км грубо да минавам за последните няколко , като повечето са градско.

Редактирано от Dodo76
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако си семеен, триврати автомобили не са удачен вариант според мен.

Значи ти си говорел за А4 В6, тоест модела от 2001-2003 г. Пък аз досега мислех че за В5 говориш. Тогава SLX е прав.

В6 е двойно по-скъпа за покупка и доста по-съвременна и елегатна. Няма как да е другояче, тъй като галант е модел 97-ма.

Или даваш 9 бона за читава В6-ца и поемаш по-скъпата поддръжка за сметка на по-елегатна визия и по-нов автомобил, или приготвяш 4к лева и бръмчиш с мицубиши галант седан дизел. Или бензинов на газ. Шестак градско не е добра идея, но много хора от форума са от София и са на газ. Карат си и са доволни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Взимай читав Галант и няма да съжаляваш. :rulez:

Проблемът е, че дизеловите почти липсват вече по обявите и ще ти е доста трудно да попаднеш на добър такъв. При него най-много обърни внимание на скоростите, как се превключват. Около 200 000км почти всички имат проблем със синхронизатора на 2 скорост. Ще забележиш, като включваш от възходяща към низходяща скорост, като симптомите са трудно превключване или невъзможността да стане без междинна газ. Добре е да покараш колата докато загрее добре и да видиш какво се случва с антифриза в разшерителния съд, да няма бълбукане или спад на течност.

Галант без ръжда по веждите трудно ще намериш, но поне гледаш да няма по възловите места.

Обслужването на масла, филтри, ремъци и ролки ще ти е около 500лв.

Добре е да се огледа ходовата част, отпред по-скъпите неща са ти носачите. Там оригиналните са около 400лв., но има и алтернативи, може и да се рециклират.

Ако не са сменяни амортисьорите и това ще ти се наложи най-вероятно със задни пружини, ако искаш колата да е перфектна. :yes3: Там ще трябва да отделиш около 600лв. за всичко.

 

Аз лично карам Галант от около 3 години. Първо бях си взел 2.0 бензин, сега съм с 2.5 бензин. Карал съм и съм се возил на дизела, също ми харесва, но няма екстрите, които аз търсих.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,както колегата SNS каза дизела има проблем със скоростите от преминаването им от 3 към 2 (но не е болка за умиране ,май повечето свикват да карат така от колкото да го поправят :) ) Също така основен проблем при Галантите е кривенето на спирачните дискове .Оборудването на дизела е горе долу стандартно(ел.стъкла, ел.огледала с подгрев,ел.фарове,климатроник ).Също така трябва да обърнеш внимание и на лапичката за подгряващите свещи , тя трябва да угасва почити мигновено макс.2-3 секунди ,а ако е и по топло може и изобщо да не светне.Другите по основни неща колегите са ги споменали по на горе в темата.

Ако си харесаш конкретен автомобил,може да го пуснеш тук всеки ще каже нещо за него,а ако е от друг град все ще се намери някой който да отиде да му хвърли едно око.

 

Успех с избора на автомобил. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така :) Следя темата с интерес (както и обявите) За А4 определената сума е 7-8 к(говорим без обслужването)знам за алуминиевите носачи по предницата имам приятел със S4 ,не вози зле, за Галант незнам какъв ми е определеният бюджет,все още се опитвам да се ориентирам за колко бих могъл да си взема.Определено ми се ще колата да е след 2001 тоест поне 2002.При тази година обаче не съм сигурен дали изобщо го има вариянта с 90кс дизел ,те като гледам са си кът поне към момента.От към екстри не съм притенциозен , колкото повече толкова по добре, но определящото при покупката е състоянието на конкретния автомобил.Годината също никога не ми е била фактор , но същото важи и тук - колкото по нова е колата толкова по добре.Единствено за комбито то на конкретния модел или ми харесва или не , за Mitsubishi Galant определено предпочитам да не е комби(изобщо нямам в предвид че е грозно просто другото размазва :)).До сега винаги съм си купувал кола на "сляпо".Отивам уж да се разходя и се връщам с предварителен договор.От опита ми определено съм 50/50 , имало е случаи да съм много доволен (особено ако колата е била под 5к ) и други в които съм се вкарвал в разни приключения, но определено всичко се прави стига да имаш желание.За първи път реших да използвам форум (всъщност за втори , в предишният търсих кординати на препоръчани маистори :)) за събиране на повече информация и тук е мястото да кажа едно голямо БЛАГОДАРЯ на всички които се включиха.За дизел или бензин нямам конкретно предпочитание , карал съм и двете и бях късметлия на дизеловият мотор да не правя по сериозни ремонти.Изходих от 90кс (това важи само за Mitsubishi Galant)от идеята за по лека потдръжка и това че няма филтър за твърди частици (ако наистина няма)също така като се има впредвид че не съм особен фен на газта (освен ако не е фабрична) ще ми излиза по на сметка за ежедневно използване (бензиновите са доста повече к.с.).Като аз на годишна база ги виждам 15 000 км грубо да минавам за последните няколко , като повечето са градско.

 

Сам си дошъл до очевидния извод, че това са съвсем различни коли, поне в ценово отношение. Аудито е близо двойно по-скъпо от галанта, като определено не е двойно по-добро :icon_thumbup: . Галантът, макар и по-евтин, ще изисква около 1500 лв. допълнително в първата година на експлоатация, за да стане кола, което е напълно приемливо. Определено бензиновите са по-добър избор по отношение на екстри, газифицирането категорично не е никакъв проблем нито за сигурността, нито за техническата здравина на двигателя. Така че двулитровите и 2,5 бензинови двигатели са разумен избор. Тук обаче трябва да добавим и още 1500 лв. за газов инжекцион.

Дизелът е морално стар на галант, мощността му е напълно задоволителна, динамичните качества също. Разходът му на гориво обаче не е особено нисък, а в сравнение с този на VAG групата е направо доста висок. Независимо от клетвите на неговите собственици във форума :icon_thumbup: , е изложен на поне 50% риск от пукане на глава, което също не непоносимо скъпо за ремонт. Галантът има редица фабрични недостатъци, чието отстраняване е поносимо откъм пари, но е досадно, като се разположи във времето. Та в обобщение, ако се намери галант с доказан пробег около 200 000 км. (тези на по 134 000 дори можеш да не ги гледаш изобщо :icon_thumbup: ) на цена около 5000 лв. бензинов и с последващата техническа профилактика и обслужване до около 6500 - 6700 ще направиш добър избор. Купуване "на сляпо" е най-глупавото нещо, което може да се направи при 13- годишна кола. Има достатъчно специализирани майстори, които ще ти направят списък с недостатъците.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Взимай читав Галант и няма да съжаляваш. :rulez:

Проблемът е, че дизеловите почти липсват вече по обявите и ще ти е доста трудно да попаднеш на добър такъв. При него най-много обърни внимание на скоростите, как се превключват. Около 200 000км почти всички имат проблем със синхронизатора на 2 скорост. Ще забележиш, като включваш от възходяща към низходяща скорост, като симптомите са трудно превключване или невъзможността да стане без междинна газ. Добре е да покараш колата докато загрее добре и да видиш какво се случва с антифриза в разшерителния съд, да няма бълбукане или спад на течност.

Галант без ръжда по веждите трудно ще намериш, но поне гледаш да няма по възловите места.

Обслужването на масла, филтри, ремъци и ролки ще ти е около 500лв.

Добре е да се огледа ходовата част, отпред по-скъпите неща са ти носачите. Там оригиналните са около 400лв., но има и алтернативи, може и да се рециклират.

Ако не са сменяни амортисьорите и това ще ти се наложи най-вероятно със задни пружини, ако искаш колата да е перфектна. :yes3: Там ще трябва да отделиш около 600лв. за всичко.

 

Аз лично карам Галант от около 3 години. Първо бях си взел 2.0 бензин, сега съм с 2.5 бензин. Карал съм и съм се возил на дизела, също ми харесва, но няма екстрите, които аз търсих.

Липсват защото са добри дизелчета , хубаво е да се спомене за бълбукането :) да .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Анди, как се подава плавно газ на шестака, че аз за три години така и не се научих.

Темата замря и реших да ти отговоря :) Няма нищо сложно.

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Често като возя хора в галанта, те заспиват :yes3: Между тях двама с оплаквания от безсъние :D . Откакто карам така, не получавам честитки и не давам грешни пари за глоби. Така и свикнах.

Веднъж пътуваме към София с приятел. Карам с около 100 и той казва "с тая скорост няма да стигнем никога". Аз се подсмихвам и си поддържам същата скорост. Звънна мобилния ми - отивам за една пратка и мацката дошла от Виена по-рано и чака на автогарата от цели 10 мин. Газ, гааз, гааааз и приятеля се хвана за дръжката горе, каза няколко пъти "край, избихме сЪ, намали" и повече не гъкна :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да оцениш дизеловия Галант, трябва да си карал и други коли.

Не може да се сравнява с бензиновите по динамика, но не отстъпва с много. Бензиновите ги "усещаш" от 4000 оборота нагоре, докато дизела е най-добър от 2000 /като включи турбото/ до 3000-3500. На 3000 об. е със 140+ км/ч. Достатъчно е чевръст за ситуациите на пътя без да се правиш на голям състезател. Най-хубавото му е разхода и това как "яде" баирите.

 

 

:yes3: Cъгласен съм :) 4 човека в колата големия баир го няма за нищо.На 5та с 2к оборота съм със 90км/ч и оттам става красиво турбо мурбо , абе ще си напълни километража стария кораб :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:yes3: Cъгласен съм :) 4 човека в колата големия баир го няма за нищо.На 5та с 2к оборота съм със 90км/ч и оттам става красиво турбо мурбо , абе ще си напълни километража стария кораб :).

 

По моя километраж

На V предавка

2000 об/м - 97 км/ч

2500 - 120

3000 - 143

 

В "най-силните" обороти най-ползваните скорости

Адекватен на пътя, не ами оттатък.

Повече от 160 с дизела не съм вдигал, но пък ги вдига за норматив, а не са ми и трябвали.

Тассо казва, че пълни километража, но трябва хубава нафта, иначе 180 изобщо не са проблем с всякаква нафта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По моя километраж

На V предавка

2000 об/м - 97 км/ч

2500 - 120

3000 - 143

 

В "най-силните" обороти най-ползваните скорости

Адекватен на пътя, не ами оттатък.

Повече от 160 с дизела не съм вдигал, но пък ги вдига за норматив, а не са ми и трябвали.

Тассо казва, че пълни километража, но трябва хубава нафта, иначе 180 изобщо не са проблем с всякаква нафта.

 

Твоя е по младата версия :) аз гледам да карам до 2к оборота :) да не си мъча турбинката , но по някога отивам и до 4к , като ме натискат . Днес си карам(Козлодуй-Враца) и ми се искаше 6та да вкарам ама няма :) .

Редактирано от badcookie666
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...