mario64 Публикувано 20 март 2018 Сподели Публикувано 20 март 2018 Амортисьорите са Monroe Reflex - със същите е карана и преди това - но бяха сменяни 2008 и реших че ще е добре да сложа нови.Върни си старите амортисьори на местата и ако изчезне люлеенето със сигурност ще трябва да им правиш рекламация на новите . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nastyboy Публикувано 22 март 2018 Сподели Публикувано 22 март 2018 След като имаш съмнения в стенда им (или в уменията за работата с него), отиди на друго място, където правят реглаж на преден и заден мост. Окачването на галанта не е като на голф. Аз след един лек инцидент ходих 2 пъти на стенд в един сервиз в Габрово и след 2-та пъти колата ми теглеше надясно. Смених сервиза и волана си дойде, колата си държи пътя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iskrenkrustev Публикувано 22 март 2018 Сподели Публикувано 22 март 2018 Аз също залгам на задните амортисьори. При мен беше изпуснал единият и имаше точно същото усещане, което описваш колега. Отвратително нестабилна кола става. След смяна на амортисьорите всичко си дойде на мястото. Аз сложих ТОКИКО. Възможно ли е да са се объркали при положение, че старите и новите са едни и същи и да са сложили пак единия стар?Също не би ме учудило някой от новите да е с фабричен дефект. Преди време имах едно Деу с тресящи спирачки, смених предните дискове с нови, но тресенето си остана. После смених сума неща по окачването и задните спирачки, а накрая се оказаха, че единият от чисто новите дискове също беше крив. Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 март 2018 Сподели Публикувано 23 март 2018 Също не би ме учудило някой от новите да е с фабричен дефект.И мене също, http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif особено ако не са от официален вносител на марката, а от някое съмнително магазинче . Точно за това го посъветвах да върне старите амортисьори по местата, до колкото разбрах с тях не го е имало проблема с танцуващата задница . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 23 март 2018 Сподели Публикувано 23 март 2018 Хората пари дават - за въртене на задница, пък вие.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 23 март 2018 Сподели Публикувано 23 март 2018 Хората пари дават - за въртене на задница, пък вие....Тоо, на Емо тва е девиза :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Beoulf Публикувано 30 юли 2018 Сподели Публикувано 30 юли 2018 Здравейте,имам проблем със задните пружини,преди 2 седмици забелязах,че отдясно е клекнала доста,ходих в 3 различни сервиза и всички казаха,че е от пружини,едната била омекнала...та реших да ги сменя!Поръчах 2 броя След смяната,колата клекна много,а натоварена при преминаване през легнал полицай или по-големи неравности,направо я чувам как стърже отзад,иначе не поднася,стабилна е,добре си вози,но все пак....къде е проблема според вас?И още нещо,възможно ли е след термична обработка на старите пружини състоянието им да се подобри? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 30 юли 2018 Сподели Публикувано 30 юли 2018 Здравейте,имам проблем със задните пружини,преди 2 седмици забелязах,че отдясно е клекнала доста,ходих в 3 различни сервиза и всички казаха,че е от пружини,едната била омекнала...та реших да ги сменя!Поръчах 2 броя След смяната,колата клекна много,а натоварена при преминаване през легнал полицай или по-големи неравности,направо я чувам как стърже отзад,иначе не поднася,стабилна е,добре си вози,но все пак....къде е проблема според вас?И още нещо,възможно ли е след термична обработка на старите пружини състоянието им да се подобри? Нямам представа дали тези пружини са за твоята кола и модел. Самият факт, че е "паднала" след смяната, ме сасочва, че може би са по-меки от нормата. Сменял съм и 4-те на моя галант без никакъв проблем, но с японски - Tein. Потърси характеристиките на тези пружини, които си сложил и сравни с оригинални или заменяеми на KYB. За скърцането на задницата при преминаване на легнали полицаи е писано в темата - тампони на носачи на задницата, обикновено тези по диагонал от колелото към купето - след скърцането следва прословутото "клатене" в името на темата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 юли 2018 Сподели Публикувано 30 юли 2018 След смяната,колата клекна много,а натоварена при преминаване през легнал полицай или по-големи неравности,направо я чувам как стърже отзад,иначе не поднася,стабилна е,добре си вози,но все пак....къде е проблема според вас?Проблема е че си взел грешните пружини .Тези са с дължина 336 мм. и с диаметър на навивката 10 мм. за това е клекнала и стърже .Трябвало е да вземеш 996 838 по Закс, те са дълги 405 мм. и са с навивки 11 мм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 30 юли 2018 Сподели Публикувано 30 юли 2018 Ай ся колега, признай си кой те накара да купиш тези пружини...? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Beoulf Публикувано 30 юли 2018 Сподели Публикувано 30 юли 2018 (редакция) Ай ся колега, признай си кой те накара да купиш тези пружини...? Не разбирам в какъв смисъл кой ме е накарал?!?Сам реших да ги сменя,имам колега,който има познат,занимаващ се с доставка на части за коли и чрез него поръчах,уточнявайки модела,годината,киловати,коне,комби и т,н Ето и линк към сайта на фирмата за тези пружини-https://webcat.zf.com/?SPR=4 Редактирано 30 юли 2018 от Beoulf Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 2 август 2018 Сподели Публикувано 2 август 2018 Не разбирам в какъв смисъл кой ме е накарал?!?Сам реших да ги сменя,имам колега,който има познат,занимаващ се с доставка на части за коли и чрез него поръчах,уточнявайки модела,годината,киловати,коне,комби и т,н Ето и линк към сайта на фирмата за тези пружини-https://webcat.zf.com/?SPR=4 За тези критерии (като за моя галант):1. vehicle category : passenger car 2. manufacturer: MITSUBISHI3. model list: GALANT VI (EA_) 4. type : info 2.5 V6 24V (EA5A)Engine capacity : 118 kW / 160 HPdisplacement : 2498 ccmmodel year : 09/2000 - 10/2004 Ми показва: SACHS 996 836 Fitting Position : Rear Axlefor vehicles with standard chassis, for vehicles with increased ground clearanceModel year to : 05/2003Outer diameter: 114 mmLength: 411 mmDiameter [mm]: 10 и TRW JCS490 Fitting Position: Rear AxleThickness/Strength: 10 mmLength: 411 mmOuter diameter 1: 114 mmWeight: 1,6 kg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 3 август 2018 Сподели Публикувано 3 август 2018 Питах кой те накара да купиш грешните пружини? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Beoulf Публикувано 3 август 2018 Сподели Публикувано 3 август 2018 Питах кой те накара да купиш грешните пружини? Как да знам,че са грешни,след като ги поръчва човек,който се занимава с това?Никой не ме е карал,сам реших да ги сменя,след като всички ми казаха,че е от пружините..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 3 август 2018 Сподели Публикувано 3 август 2018 Лоша работа. Човека, който се занимава с това явно не си разбира от работата... И естествено, негативите остават в теб. Затова не се доверявай на всекиго. Тук, във форума, има доста хора, които знаят и щеше да получиш ценен съвет. За в бъдеще да се знае! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.