Премини към съдържание

Моля за мнение


Препоръчано мнение

Тъй, да обобщим ..

За двигателите вече разбрахме, за окачването дискутирахме, споменахме и хидравличните компенсатори (дето някои им викат повдигачи, пък те нищо не повдигат) , :lol: уточнихме и кое е по хубаво комби или седан, пропуснахме скоростите кое е по добре ръчка или автомат, но не е късно и това да стане :D и остава накрая да уточним кой цвят е най хубав ..:icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 115
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Тъй, да обобщим ..

За двигателите вече разбрахме, за окачването дискутирахме, споменахме и хидравличните компенсатори (дето някои им викат повдигачи, пък те нищо не повдигат) , :lol: уточнихме и кое е по хубаво комби или седан, пропуснахме скоростите кое е по добре ръчка или автомат, но не е късно и това да стане :D и остава накрая да уточним кой цвят е най хубав ..:icon_hmm:

 

сивия:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тъй, да обобщим ..

За двигателите вече разбрахме, за окачването дискутирахме, споменахме и хидравличните компенсатори (дето някои им викат повдигачи, пък те нищо не повдигат) , :lol: уточнихме и кое е по хубаво комби или седан, пропуснахме скоростите кое е по добре ръчка или автомат, но не е късно и това да стане :D и остава накрая да уточним кой цвят е най хубав ..:icon_hmm:

 

Ръчка, ако обичаш да режеш пътищата на две; Автоматик, ако ти е писнало от ръчката (но само ако е типтроник) :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо не се замислиш за седан, има вариянт да се вземе от Испания, тогава не би трябвало да има проблеми с ръждата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Комбито е по-практично, няма спор. Обаче нали всеки си има вкус. Според мен седана е по-красив в случая с модела Galant. Има много красиви комбита, но пък те са по-малко практични спрямо "по-грозните" такива. Много често практичността е в конфликт с визията(красотата). В крайна сметка модификацията на модела би следвало да се избира спрямо специфичните нужди на купувача.

 

Това е точно така и аз уважавам чуждото мнение и избор. Просто става досадно във всяка втора тема да се нарежда комбито колко е грозно или 2.5 колко бил по тежък за поддръжка и изхранване от 2.0. И двете са просто неверни твърдения, но са със статус градски легенди в нашия форум. Нормално е да предизвикват реплики тук и там.

 

:drinks:

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо не се замислиш за седан, има вариянт да се вземе от Испания, тогава не би трябвало да има проблеми с ръждата.

 

Варианти има всякакви, но на каква ли цена ще дойде Галант от Испания? Иначе, да - ръжда няма да има изобщо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е точно така и аз уважавам чуждото мнение и избор. Просто става досадно във всяка втора тема да се нарежда комбито колко е грозно или 2.5 колко бил по тежък за поддръжка и изхранване от 2.0. И двете са просто неверни твърдения, но са със статус градски легенди в нашия форум. Нормално е да предизвикват реплики тук и там.

 

:drinks:

 

Любо, същата работа както с нареждането на дизеловите Галанти :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми колеги, скоро като дойде време да купувам кола, ще видя какво има в мобиле и карс-а и купувам или 2.0 независимо дали е комби или седан или най-запазеният екземпляр , който видя независимо дали е дизел, бензин, седан или комби. Впечатлението, което ми направиха всичките коментари е добро, малко поспорихте за латинските букви ( U, C и т.н :D ) и всеки който притежава галант г/д ми казва едно и също независимо с какъв двигател разполага. Окачването, 2-ра скорост и още някои дреболии са проблемни, а от към мотор всичко е точно. Благодаря за мненията ви и ако има нещо, което е пропуснато и е важно нека сподели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми колеги, скоро като дойде време да купувам кола, ще видя какво има в мобиле и карс-а и купувам или 2.0 независимо дали е комби или седан или най-запазеният екземпляр , който видя независимо дали е дизел, бензин, седан или комби. Впечатлението, което ми направиха всичките коментари е добро, малко поспорихте за латинските букви ( U, C и т.н :D ) и всеки който притежава галант г/д ми казва едно и също независимо с какъв двигател разполага. Окачването, 2-ра скорост и още някои дреболии са проблемни, а от към мотор всичко е точно. Благодаря за мненията ви и ако има нещо, което е пропуснато и е важно нека сподели.

А пари приготвил ли си за тая кола. Щото има за 3 има и за 8?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

независимо дали е комби или седан или най-запазеният екземпляр , който видя независимо дали е дизел, бензин, седан или комби..

 

Това е!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Варианти има всякакви, но на каква ли цена ще дойде Галант от Испания? Иначе, да - ръжда няма да има изобщо.

Ей ги на два броя този и този, ако няма да слагаш газ този

Пътните са повечко от Испания, ама поне имаш купе. Ей го целия списък. Може да ти допадне и някой друг екземпляр.

Редактирано от meltin
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте,

 

Малко да върна темата към хидравличните компенсатори ( или повдигачи), колко струва смяната им при 2.5 V6 мотора - знам, че са 24 но цена, труд?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Малко да върна темата към хидравличните компенсатори ( или повдигачи), колко струва смяната им при 2.5 V6 мотора - знам, че са 24 но цена, труд?

 

20-25лв./брой + ~ 100-150 труд

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...