mario64 Публикувано 13 юни 2013 Сподели Публикувано 13 юни 2013 Тъй, да обобщим ..За двигателите вече разбрахме, за окачването дискутирахме, споменахме и хидравличните компенсатори (дето някои им викат повдигачи, пък те нищо не повдигат) , :lol: уточнихме и кое е по хубаво комби или седан, пропуснахме скоростите кое е по добре ръчка или автомат, но не е късно и това да стане :D и остава накрая да уточним кой цвят е най хубав ..:icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 13 юни 2013 Сподели Публикувано 13 юни 2013 Тъй, да обобщим ..За двигателите вече разбрахме, за окачването дискутирахме, споменахме и хидравличните компенсатори (дето някои им викат повдигачи, пък те нищо не повдигат) , :lol: уточнихме и кое е по хубаво комби или седан, пропуснахме скоростите кое е по добре ръчка или автомат, но не е късно и това да стане :D и остава накрая да уточним кой цвят е най хубав ..:icon_hmm: сивия:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CBeTHaX Публикувано 13 юни 2013 Сподели Публикувано 13 юни 2013 Тъй, да обобщим ..За двигателите вече разбрахме, за окачването дискутирахме, споменахме и хидравличните компенсатори (дето някои им викат повдигачи, пък те нищо не повдигат) , :lol: уточнихме и кое е по хубаво комби или седан, пропуснахме скоростите кое е по добре ръчка или автомат, но не е късно и това да стане :D и остава накрая да уточним кой цвят е най хубав ..:icon_hmm: Ръчка, ако обичаш да режеш пътищата на две; Автоматик, ако ти е писнало от ръчката (но само ако е типтроник) :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 13 юни 2013 Сподели Публикувано 13 юни 2013 Защо не се замислиш за седан, има вариянт да се вземе от Испания, тогава не би трябвало да има проблеми с ръждата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 13 юни 2013 Сподели Публикувано 13 юни 2013 (редакция) Комбито е по-практично, няма спор. Обаче нали всеки си има вкус. Според мен седана е по-красив в случая с модела Galant. Има много красиви комбита, но пък те са по-малко практични спрямо "по-грозните" такива. Много често практичността е в конфликт с визията(красотата). В крайна сметка модификацията на модела би следвало да се избира спрямо специфичните нужди на купувача. Това е точно така и аз уважавам чуждото мнение и избор. Просто става досадно във всяка втора тема да се нарежда комбито колко е грозно или 2.5 колко бил по тежък за поддръжка и изхранване от 2.0. И двете са просто неверни твърдения, но са със статус градски легенди в нашия форум. Нормално е да предизвикват реплики тук и там. :drinks: Редактирано 13 юни 2013 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 13 юни 2013 Сподели Публикувано 13 юни 2013 Защо не се замислиш за седан, има вариянт да се вземе от Испания, тогава не би трябвало да има проблеми с ръждата. Варианти има всякакви, но на каква ли цена ще дойде Галант от Испания? Иначе, да - ръжда няма да има изобщо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 13 юни 2013 Сподели Публикувано 13 юни 2013 Това е точно така и аз уважавам чуждото мнение и избор. Просто става досадно във всяка втора тема да се нарежда комбито колко е грозно или 2.5 колко бил по тежък за поддръжка и изхранване от 2.0. И двете са просто неверни твърдения, но са със статус градски легенди в нашия форум. Нормално е да предизвикват реплики тук и там. :drinks: Любо, същата работа както с нареждането на дизеловите Галанти :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lev4eto Публикувано 13 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 13 юни 2013 Еми колеги, скоро като дойде време да купувам кола, ще видя какво има в мобиле и карс-а и купувам или 2.0 независимо дали е комби или седан или най-запазеният екземпляр , който видя независимо дали е дизел, бензин, седан или комби. Впечатлението, което ми направиха всичките коментари е добро, малко поспорихте за латинските букви ( U, C и т.н :D ) и всеки който притежава галант г/д ми казва едно и също независимо с какъв двигател разполага. Окачването, 2-ра скорост и още някои дреболии са проблемни, а от към мотор всичко е точно. Благодаря за мненията ви и ако има нещо, което е пропуснато и е важно нека сподели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 13 юни 2013 Сподели Публикувано 13 юни 2013 Еми колеги, скоро като дойде време да купувам кола, ще видя какво има в мобиле и карс-а и купувам или 2.0 независимо дали е комби или седан или най-запазеният екземпляр , който видя независимо дали е дизел, бензин, седан или комби. Впечатлението, което ми направиха всичките коментари е добро, малко поспорихте за латинските букви ( U, C и т.н :D ) и всеки който притежава галант г/д ми казва едно и също независимо с какъв двигател разполага. Окачването, 2-ра скорост и още някои дреболии са проблемни, а от към мотор всичко е точно. Благодаря за мненията ви и ако има нещо, което е пропуснато и е важно нека сподели.А пари приготвил ли си за тая кола. Щото има за 3 има и за 8? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lev4eto Публикувано 13 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 13 юни 2013 А пари приготвил ли си за тая кола. Щото има за 3 има и за 8? 3000- 3500 + 900-1000лв + 900-1000лв за неща след покупката Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 13 юни 2013 Сподели Публикувано 13 юни 2013 независимо дали е комби или седан или най-запазеният екземпляр , който видя независимо дали е дизел, бензин, седан или комби.. Това е! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 13 юни 2013 Admin Сподели Публикувано 13 юни 2013 http://www.picvalley.net/u/1718/16607000935327475751371156840tJNi94TT8f1lPHRDFLUk.JPG Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 13 юни 2013 Сподели Публикувано 13 юни 2013 (редакция) Варианти има всякакви, но на каква ли цена ще дойде Галант от Испания? Иначе, да - ръжда няма да има изобщо.Ей ги на два броя този и този, ако няма да слагаш газ тозиПътните са повечко от Испания, ама поне имаш купе. Ей го целия списък. Може да ти допадне и някой друг екземпляр. Редактирано 13 юни 2013 от meltin Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko86 Публикувано 3 юли 2013 Сподели Публикувано 3 юли 2013 Здравейте, Малко да върна темата към хидравличните компенсатори ( или повдигачи), колко струва смяната им при 2.5 V6 мотора - знам, че са 24 но цена, труд? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CBeTHaX Публикувано 3 юли 2013 Сподели Публикувано 3 юли 2013 Здравейте, Малко да върна темата към хидравличните компенсатори ( или повдигачи), колко струва смяната им при 2.5 V6 мотора - знам, че са 24 но цена, труд? 20-25лв./брой + ~ 100-150 труд Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Krustev Публикувано 3 юли 2013 Сподели Публикувано 3 юли 2013 (редакция) От 25лв до 70лв.24х25 600лв около 800лв с работата Редактирано 3 юли 2013 от D.Krustev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.