skull.guardian Публикувано 24 декември 2007 Сподели Публикувано 24 декември 2007 ам значи за балкан стар не съм от най-доволните защото първо че са некоректни.Преди около месец отидох в представителството за да си поръчам части за лансъра ... нали сичко точно,ще ми внасят части и т.н. в срок от 10 работно дни.След 2 дни отивам с парите за капарото (600лв.) и вече готов да поръчвам и младежа дет ми каза 10 дни тоя път ми обявява че частите ми ще пристигнат чак февруари....реакцията ми предполагам ви е ясна.Неговото оправдание беше че ще местят представителството.Незнам коя уважаваща себе си фирма няма да бачка 2 месеца.... още повече че са представители на мерцедес и краислер и мицубиши.Освен това ми изтъкнаха като причина за тези срокове и че колата ми е нова и трудно се намирали части..... ок това нали сравнително приемливо и все пак не мисля че кола 2004 е мн нова но както и да е,ама някав 20 и няколко годишен чичко да ми са крие зад едно бюро,да ми са прави на интересен и да ма гледа на кръв...... определено не ми допада.Абсолиутно никаква култура при общуване с клиент.... даже най-елементарното..... аз мога да му кажа добър ден пък той не може.... Вече малко са поотплеснах... че така де.Аз лично останах с мн лоши впечатления и нямам намерение да отида там втори път,защото единственото нещо което ми хареса беше сградата... е и количките не бяха лоши.. поне повечето.А за инвест моторс нищо лошо не мога да кажа поне за сега.Колата ми от там е купена,вече е на 3 години и нямам проблеми с нея.... като изключим едно птп ама те хората не са виновни че има такива явления като голфаджии Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedivine Публикувано 24 декември 2007 Сподели Публикувано 24 декември 2007 ам значи за балкан стар не съм от най-доволните защото първо че са некоректни.Преди около месец отидох в представителството за да си поръчам части за лансъра ... нали сичко точно,ще ми внасят части и т.н. в срок от 10 работно дни.След 2 дни отивам с парите за капарото (600лв.) и вече готов да поръчвам и младежа дет ми каза 10 дни тоя път ми обявява че частите ми ще пристигнат чак февруари....реакцията ми предполагам ви е ясна.Неговото оправдание беше че ще местят представителството.Незнам коя уважаваща себе си фирма няма да бачка 2 месеца.... още повече че са представители на мерцедес и краислер и мицубиши.Освен това ми изтъкнаха като причина за тези срокове и че колата ми е нова и трудно се намирали части..... ок това нали сравнително приемливо и все пак не мисля че кола 2004 е мн нова но както и да е,ама някав 20 и няколко годишен чичко да ми са крие зад едно бюро,да ми са прави на интересен и да ма гледа на кръв...... определено не ми допада.Абсолиутно никаква култура при общуване с клиент.... даже най-елементарното..... аз мога да му кажа добър ден пък той не може.... Вече малко са поотплеснах... че така де.Аз лично останах с мн лоши впечатления и нямам намерение да отида там втори път,защото единственото нещо което ми хареса беше сградата... е и количките не бяха лоши.. поне повечето.А за инвест моторс нищо лошо не мога да кажа поне за сега.Колата ми от там е купена,вече е на 3 години и нямам проблеми с нея.... като изключим едно птп ама те хората не са виновни че има такива явления като голфаджииЗащо не отидеш в Ратола Варна до гарата и си поръчай от тях! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedivine Публикувано 27 декември 2007 Сподели Публикувано 27 декември 2007 Също може да се обърнеш към Инвест Моторс, те също разполагат с богат набор от резервни части! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skull.guardian Публикувано 27 декември 2007 Сподели Публикувано 27 декември 2007 thedivine мерси за сервизите, ама вече поръчах. Определено ще са ми от полза за напред. Иначе аз от japan motors поръчах части и сравнително бързо ми докараха бронята, а за стопче ще трябва да почакам още малко, но поне са коректни хората там..... засега ядове с тях нямам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedivine Публикувано 18 януари 2008 Сподели Публикувано 18 януари 2008 Радвам се че си се оправил! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 22 август 2008 Сподели Публикувано 22 август 2008 Защо не отидеш в Ратола Варна до гарата и си поръчай от тях! В Ратола Варна могат само да ти продадат резервни части и то много коректно,но да ти ги монтират няма да стане.Както виждате темата е стара,но аз им се обадих преди няколко дена и те най-учтиво ми обясниха че не се занимават с Митсубиши,а само със Санг Ьонг.Така че остава алтернативата в Инвестмоторс. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peteto82 Публикувано 12 ноември 2008 Сподели Публикувано 12 ноември 2008 Мицубиши Мотърс (Балкан Стар) е единственият оторизиран дилър на Mitsubishi Motors Europe в България. Гаранцията на автомобила от 3 год или 100 000 км.(гаранцията е без оглед на изминатите километри през първите 2 години и до достигане на 100 000 км. през третата година) е валидна, ако всички обслужвания са извършвани в оторизиран сервиз т.е. Балкан Стар, като тези автомобили трябва да са произведени за Европа. Автомобили произведени за Америка, Близкия Изток и т.н. нямат гаранция в България. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scout_3pm Публикувано 23 ноември 2008 Сподели Публикувано 23 ноември 2008 Това е важно, ако петето82 е прав/права - супер !Ако ли не е, че кое Мицубиши се чупи на 3-тата година, японска кола, немска кола - едва ли, френска - може би ? На мен ми казаха на тейст драйв-а, че е хубаво да си карам колата (ако я взема, че още се чудя - Лансер) винаги в техният сервиз по време на гаранция, дори за смяна на маслото..., но не разбрах кое заплащам аз - труда или маслото, или и двете :? ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragon3 Публикувано 7 януари 2009 Сподели Публикувано 7 януари 2009 Ще си платиш и маслото, и труда! - като за Mercedes сервиз. И други работи ще платиш, които не се извършват - тестове на двигател, предница и т.н. Общо взето 45 минути работа се таксуват като за 3 часа - нали трябва да изкарат хубави заплати. А за щети да не говорим - определено Митсубиши са последни в Балкан Стар, Мерцедес и всички други марки, които продават са с предимство, а ти чакаш и трошиш нерви. Особенно ако си с по-евтина колица или не си нахален простак с пачка. ОПРЕДЕЛЕНО няма да си купя повече МИТСУБИШИ от Балкан Стар - не ми допадна гаранционното обслужване там. Определено ще търся дилър /както Тойота или Сузуки/ само на марката. Ако трябва и в друг град ще ходя за гаранцията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
go6oel Публикувано 7 февруари 2009 Сподели Публикувано 7 февруари 2009 Ходих в сервиза на Балкан Стар в "Хаджи Димитър" между Коледа и Нова година за преглед след първите 1000 км (колата беше реално на 2500).Чаках доста време, за да ме приемат въпреки, че имах записан предварително час. Накрая ми предадоха документите на един техник (нищо лично, но точно този не исках да ми се падне). Приемчика ми каза да дойда след 30 мин. Погледнах през прозореца и видях, че техника вкарва колата в бокса. Повярвайте ми точно след 5 мин видях колата обратно на паркинга, т.е. прегледа вече беше приключил. Не ме уведомиха веднага, за да мине половиния час, който ми дадоха. Може би за кола на 2500 км няма какво да и се "гледа" толкова, но или отменят преглед "1000" км или да го правят както трябва. Според мен за 5 мин. можеш да вкараш колата в бокса, да отвориш предния капак, да го затвориш и да върнеш колата на паркинга.Може би съм улучил "неподходящо" време за посещение, незнам .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 7 февруари 2009 Сподели Публикувано 7 февруари 2009 То няма какво толкова да гледат. Може само да вържат един компютър и да видят, какво става. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radeca Публикувано 11 февруари 2009 Сподели Публикувано 11 февруари 2009 Поне едно нормално кафе да направят в Балканстар. Последния път като ходих там за смяна на масло чаках 4 часа, въпреки че имах записан час. Само да изтече гаранцията на колата и разходите за обслужване и времето за обслужване ще намалеят поне с 60%. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobby.bg Публикувано 11 февруари 2009 Сподели Публикувано 11 февруари 2009 Днес бях в сервиза на Балкан Стар и определено си развалих мнението за тях!Имах записан час за 13:00 ч. и естествено отивам малко преди 13:00 и си чакам. В 13:20 ме приеха и обясних за какво съм там, а именно, че при отваряне на предното стъкло от страната на шофьора има силно тракане. Другия проблем, е че при натискане на спирачките се чува леко стържене.Реших да се кача горе в стол ли, кафе ли е и да изчакам там. В 3:30 слизам долу защото ми писна да вися горе и докато си разглеждам долу се засичам с приемчика и той ми казва, че спирачките са добре и най вероятно е попаднала някаква мърсотия .... За стъклото ми казва, че ще поръчат нов механизъм, а до тогава ще ми изключат механизма на вратата. Каза ми, че остава да сглобят врата и са готови. В 4:30 ч.ми казва колата е готова и аз чакам за да си я взема. Вече минава 5 ч. и аз виждам, че колата излиза и вместо да я паркират, виждам как момчето се засилва с колата и спирачки. След което излезна извън паркинга и го няма близо 10 мин. Върна се и вкара пак колата в сервиза. Аз си викам вече какво става тука! Уж е готова, а вися и.... След малко приемчика я изкарва, паркира и ме викна на каса. Там касиерката ме пита дали знам какво дължа, което е доста странен въпрос. Попитах я все пак какво дължа и тя ми казва 18 лв. и ст. При което аз я питам за какво дължа тази сума и тя ми казва, ще викне приемчика да ми обясни! Понеже колата е в гаранция и се очудих, че ми искат пари.В крайна сметка се оказва, че стъклото е оправено и няма нужда да поръчват нищо, за което не ми вземат пари, а за спирачките, който в 3:30 бяха добре, а в 5 ч. ги тестваха ми взеха 18 лв и ст.Питам ги защо плащам за труд по спирачките, а за стъклото не? Естествено нямаше адекватен отговор, а някви несвързани глупости чух без логика?Казах им, че не става въпрос за парите, а е въпрос на принцип. Попитах ги и защо не ме предупредиха, че ще отнеме толкова време, а трябваше да вися с часове и да ми губят времето! Отговорат беше, че не знаели, че ще се забавят толкова. 1. Загубеното време в сервиза + "точността" им на записаните часове!2. За мен лично са видяли, че е скъпа системата за стъклото и са я побългарили да работи за да мине номера. Понеже ми каза приемчика, че за сега ще е така и няма нужда, което значи да издържи докато мине гаранциата, а после да си платя както поп.3. Парите, който ми взеха лично за мен е просто, че като мина на каса поне да платя някой лев да не си тръгва просто така. Като цяло си тръгнах подведен, излъган и със загубено време, което струва повече от тяхните жалки 18 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto Публикувано 11 февруари 2009 Сподели Публикувано 11 февруари 2009 :wacko: :huh: Боже , Боже пожелавам си да ходя там само за смените на маслото и задължителните посещения. Аз досега един път съм ходил на Резбарска /на 1000 км/ и минах доста бързо, доволен съм от отношението на приемчика и сега ми предстои смяна на масло, ще видим как ще да е и най важното колко ще струва :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 февруари 2009 Сподели Публикувано 11 февруари 2009 Поне едно нормално кафе да направят в Балканстар. Последния път като ходих там за смяна на масло чаках 4 часа, въпреки че имах записан час. Само да изтече гаранцията на колата и разходите за обслужване и времето за обслужване ще намалеят поне с 60%.Каква е колата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radeca Публикувано 12 февруари 2009 Сподели Публикувано 12 февруари 2009 Каква е колата?Jeep Grand Cheroki 3.0 TD Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 февруари 2009 Сподели Публикувано 13 февруари 2009 Jeep Grand Cheroki 3.0 TDПодържам няколко на едно посолство...............ако имаш проблем - свирни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radeca Публикувано 14 февруари 2009 Сподели Публикувано 14 февруари 2009 И за Еклипса мисля да свирна - като му дойде времето Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.