Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Сервизно обслужване "Балкан Стар"


Препоръчано мнение

Здравейте,

От скоро съм във форума, но мога да кажа, че страшно ми допада - на зададените от мен въпроси до момента съм получавал ясни и компетентни отговори.

Тъй като много сериозно се замислям за ново Mitsubishi (конкретно модела Outlander) ми се иска да разбера как стои въпроса със сервизното обслужване и то конкретно за Варна. Тук таме се прокраднаха не много ласкави отзиви за Балкан Стар, та ми се ще да чуя независими и компетентни оценки на гаранционното обслужване на колата,

Поздрави и благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

От скоро съм във форума, но мога да кажа, че страшно ми допада - на зададените от мен въпроси до момента съм получавал ясни и компетентни отговори.

Тъй като много сериозно се замислям за ново Mitsubishi (конкретно модела Outlander) ми се иска да разбера как стои въпроса със сервизното обслужване и то конкретно за Варна. Тук таме се прокраднаха не много ласкави отзиви за Балкан Стар, та ми се ще да чуя независими и компетентни оценки на гаранционното обслужване на колата,

Поздрави и благодаря предварително.

 

Сервиза става.С един приятел ходим от Слънчев Бряг ,там да му правим Е-класата през лятото.Поне на мен не ми се е налагало да ползвам сервиз извънредно, но досега съм ходил с него няколко пъти да си оставя колата и е доволен.Все пак карам :mitsu-smiley: и не мисля че и на теб ще ти трябва сервиз освен за смяната на маслото и другите консумативи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сервиза става.С един приятел ходим от Слънчев Бряг ,там да му правим Е-класата през лятото.Поне на мен не ми се е налагало да ползвам сервиз извънредно, но досега съм ходил с него няколко пъти да си оставя колата и е доволен.Все пак карам :mitsu-smiley: и не мисля че и на теб ще ти трябва сервиз освен за смяната на маслото и другите консумативи.

На мой приятел с Мерцедес пък му скъсаха нервите, сто пъти връща колата, плати безумни ремонти и...накрая проблема му го решиха на друго място...за 1/1000 от дадените в Балканстар-Варна пари.

Но да се има впредвид, че това стана преди 3 години :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

защо не опиташ в Ратола Варна?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

защо не опиташ в Ратола Варна?

Ще се опитам да обясня - ако си купя кола от Балкан Стар, през периода на гаранционно обслужване, ще се налага да правя всичко там - така е за всички останали марки автомобили, предполагам и за Mitsubishi. Ако в сервиза са некоректни или немарливи, колкото и да ме кефи марката, няма да се спра на нея, заради сервизното обслужване.

Аз разсъждавам като потенциален клиент, който очаква на първо място от колата удобство и сигурност.

Ако засягам някого с казаното по-горе се извинявам :icon_blush:

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Кофти е, че в БалканСтар (София) не могат да разчетат компютър на Еклипс. А те поддържат и Крайслер, където е произведен самия двигател. Мистика :icon_hmm: :huh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

'99 година е с американски двигател

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сервиза е Балкан Стар те все пак са официалния представител, аз не съм чувал в някой сервиз всеки да е доволен!!! За Ratola нощо хубаво не съм чувал, мое съвет е коли копувайте и ремонтирайте само в официалните представителства, на която и да е марка. Ратола си копува колите от Балкан Стар. Също има и една друга фирма, където мой познат вече "изгоря" внасят Мицубиши от Дубай лъжат хората и накрая няма гаранция, така че внимавайте!!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам предвид Ратола, а една друга фирма, но в момента не се сещам за името и, ще проверя точно как се казваше и ще го напиша!!!

А за Ратола исках да кажа, че все пак Балкан Стар са официалните представители за BG и моето мнение, с което не искам да ангажирам никой е, че е по добре да се вземе автомобил от тях отколкото от някой дилър!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам предвид Ратола, а една друга фирма, но в момента не се сещам за името и, ще проверя точно как се казваше и ще го напиша!!!

А за Ратола исках да кажа, че все пак Балкан Стар са официалните представители за BG и моето мнение, с което не искам да ангажирам никой е, че е по добре да се вземе автомобил от тях отколкото от някой дилър!!!

 

 

Къде имат представителство, само :mitsu-smiley: ли продават или са дилъри и на други марки?Защото аз се сещам за една Варненска фирма, но....

Кога ще дойде момента в който ще има един представител -дилър само на :mitsu-smiley: и да обръща внимание само и единствено на любимата ни марка не е ясно. Тогава може и да се надяваме на подобаващи грижи и внимание от негова страна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно за Варненска фирма става въпрос, шефа и е работил в Балкан Стар и сега внася от Дубай! Мой приятел си купи от него Pajero, оказа се, че в колата първо няма парно, което е нормално, защото в Дубай не им трябва, след това имаше проблеми със скоростната кутия, оказа се, че няма и гаранция!!!! Накрая отиди в Балкан Стар плати си и му я направиха, така че внимавайте от кого копувате!!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Ами фирмата е Инвест Моторс най-вероятно. Ето тук преди време бяхме писали за нея: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...ost&p=16396. Защо не й споменавате името? Говорете в прав текст :) . Ако са такива мошеници по-добре да я махнем тази тема дето съм я пуснал. Това си е един вид реклама. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...
Точно за Варненска фирма става въпрос, шефа и е работил в Балкан Стар и сега внася от Дубай! Мой приятел си купи от него Pajero, оказа се, че в колата първо няма парно, което е нормално, защото в Дубай не им трябва, след това имаше проблеми със скоростната кутия, оказа се, че няма и гаранция!!!! Накрая отиди в Балкан Стар плати си и му я направиха, така че внимавайте от кого копувате!!!!

 

 

Уважаеми колеги,

Няколко пъти срещаме името на нашата компания във вашият форум! От този момент ние също имаме регистрация в сайта (макар и закъсняла)!Прочитаме много невярна и неточна ( може би тенденциозна) информация, свързана с автомобилите Мицубиши които продаваме и сервизираме!

Поради тази причина сме длъжни да ви информираме, че можете да се обръщате към нас по всякъкви въпроси, слухове, информация, която Ви интересува свързана с автомобилите Мицубиши, които ние предлагаме! Убедени сме, че сме в състояние да ви предложим полезна за вас информация. Надяваме се и бихме били благодарни, ако се обръщате директно към нас!

Пожелаваме Ви успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво! Похвално е от ваша страна че търсите и този контакт с клиентите си чрез форума и Интернет като цяло.

Не очаквайте че ще се спре да ви обсъждат - това е естествения ход на информацията, която споделяме и това е нормално, вместо общи думи най-подходящо е да дадете конкретна информация и отговори.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Здравейте и добре дошли в нашия форум :rolleyes: !

Много добре правите, че се регистрирате. Може да дадете малко повече подробности за фирмата ви, защото не е много позната. Що се отнася до отрицателните мнения - ще се радваме да ги опровергаете с факти. Хубаво е да чуем позициите и на двете страни. Тук всеки ма право на мнение и ако има хора, които тенденциозно разпространяват невярна информация можем да ви гарантираме, че ще им бъде посочен верният път. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Здравейте и добре дошли в нашия форум :rolleyes: !

Много добре правите, че се регистрирате. Може да дадете малко повече подробности за фирмата ви, защото не е много позната. Що се отнася до отрицателните мнения - ще се радваме да ги опровергаете с факти. Хубаво е да чуем позициите и на двете страни. Тук всеки ма право на мнение и ако има хора, които тенденциозно разпространяват невярна информация можем да ви гарантираме, че ще им бъде посочен верният път. :mitsu-smiley:

 

Благодарим за коректното Ви становище!

Гарантираме, че ще даваме коректни отговори на всички въпроси които ни бъдат поставени!Ще се опитаме на по - късен етап да направим презентация на компанията "Инвест Моторс"! Разполагаме с богата информация и затова предпочитаме това да стане на по-късен етап, като през това време се надяваме да съберем още мнения, предложения и становища от наши и Ваши колеги!

Подготвяме нов сайт, който отговаря на днешния динамично развиващ се пазар! Считаме, че до 1 месец нашите програмни специалисти ще го завършат и тогава всички желаещи ще могат да получат необходимата богата информация!

Като до тогава отново потвърждаваме ангажимента да отговаряме точно и коректно на всички удобни и неудобни въпроси!

Нашата цел и идея е една - Да налагаме марката Мицубиши в България!

Поздрави и приятна вечер!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди около седмица, след като написах,че очакваме Лансер от Дубай, и се разбра,че става въпрос за Инвест моторс, някои съклубници написаха не много хубави неща за тази фирма.Отново както и тогава отговорих на тези писания, че от доста време работя с тази фирма, поръчал съм няколко коли/джипове от тях, резервни части, консумативи и други услуги и досега НЕ СЪМ ИМАЛ НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ!Така, че нека да говорим направо, а не със слухове. Който е имал проблем нека да го сподели и предполагам, че Инвест моторс ще му отговори!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да се видят някъде наличности и крайни цени.

Прегледах бегло сайта ви и не намерих подобна информация.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли ще се случи, това дори и в Европа го няма, най-малкото Мицубиши е в групата на Даймлер-Крайслер, така че едва ли ще се случи. Остава да се надяваме нещата със сервизите да се нормализират, това поне е по-възможно.

 

Mitsubishi вече не е в групата на Даймлер! Крайслер също вече не в тази група!

Вярно е обаче, че Mitsubishi продължават съвместното сътрудничество с Mercedes по разработка на автомобили.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще се опитам да обясня - ако си купя кола от Балкан Стар, през периода на гаранционно обслужване, ще се налага да правя всичко там - така е за всички останали марки автомобили, предполагам и за Mitsubishi. Ако в сервиза са некоректни или немарливи, колкото и да ме кефи марката, няма да се спра на нея, заради сервизното обслужване.

Аз разсъждавам като потенциален клиент, който очаква на първо място от колата удобство и сигурност.

Ако засягам някого с казаното по-горе се извинявам :icon_blush:

Поздрави

 

Купуването на колата няма нищо общо с ползването на сервиз. Не само, че не е забранено ползването на друг сервиз, а е забранено "привързването" към съответния продавач. Важното е, обаче сервиза да е сертифициран от Mitsubishi! В противен случай губиш гаранцията!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просто така се представя информацията от дилъра защото така му е изгодно, в случая Балканстар, Митсубиши са с гаранция валидна за Европа, ако си купиш автомобил ще получиш една карта за 24 часова подръжка валидна за цяла Европа и списък с оторизираните сервизи - реално това са сервизите които могат да ти обслужват автомобила. Разбира се че има доста недоволни, а предполагам и достата доволни от всеки един сервиз, така е и с Балканстар, но това е валидно за повечето марки в България. Няма нужда да ти споменавам че за някои за да си смениш маслото трябва да се записваш около 1 месец по-рано. Така че е възможно каквато и марка автомобил да си купиш да бъдеш разочарован от сервиза, единственото което мога да кажа е, че досега моделите на Митсубиши много рядко показват гаранционни проблеми (повреди покрити от гаранцията), в повечето случаи сменяш масла накладки и филтри, според мен с това ще се справи всеки сервиз.

 

Съвсем скоро няма да остане нито един "ексклузивен дистрибутор за България" или "представител на ........", говорим за всички марки автомобили. Според правилата на ЕС, всеки автопроизводител ще има в страната свое Представителство, което ще координира продажбите и сервизното обслужване на автомоблите си. Но Представителството няма право да продава автомобили, с това ще се занимават дистрибуторите и сервизните центрове, които се договорят с Представителството. И това могат да са няколко фирми, работещи на еднакви условия с Представителството.

Много от автопроизводителите преминаха на новата схема в България, и другите ще го направят. Съшо така е вярно, че някои разделиха Представителството от Дилъра само чисто формално юредически, но все пак всички тези промени водят само към добро за нас, клиентите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Колеги от ИНВЕСТМОТОРС, споделям Вашето отношение към марката Mitsubishii и желанието да задоволите потребностите на крайните клиенти в BG! Най- удачният начин да ни спечелите е компетентното сервизно обслужване! Вносител на автомобили, който не е разбрал това златно правило няма никакъв шанс!Лошите новини за сервизно обслужване и други недоразумения, специфични за българският пазар по отношение на фирмени сервизи и официални вносители се разпространяват безотказно и със скоростта на светлината.Независимо от спецификата на българският пазар Ви желая успех в борбата с конкуренцията!.Нека по-добрия победи!А всички ние феновете на най-добрата марка ще сме печелившите от създалата се ситуация!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от ИНВЕСТМОТОРС, споделям Вашето отношение към марката Mitsubishii и желанието да задоволите потребностите на крайните клиенти в BG! Най- удачният начин да ни спечелите е компетентното сервизно обслужване! Вносител на автомобили, който не е разбрал това златно правило няма никакъв шанс!Лошите новини за сервизно обслужване и други недоразумения, специфични за българският пазар по отношение на фирмени сервизи и официални вносители се разпространяват безотказно и със скоростта на светлината.Независимо от спецификата на българският пазар Ви желая успех в борбата с конкуренцията!.Нека по-добрия победи!А всички ние феновете на най-добрата марка ще сме печелившите от създалата се ситуация!

 

Кирилица!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кирилица!!!

Ето едно мнение написано от бивш служител на Инвест мотор,кадето е описано отношението към служители и клиенти

мнението е копирано от сайта на bg.rabotodatel.com

ЗАПЛАЩАНЕ: ако слушаш С. (собственик и управител, противно на очакванията съдружника му не е Пулев) няма начин да не осъществиш мечтите си - ако очакваш 500 със сигурност ще ти обещае, че ще изкараш 1500, ако очакваш 1500 с лекота ще бройкаш по 2500 и т.н. истината обаче е на светлинни години от приказките му - няма трудов договор и получаваш на черно нещо, за което изобщо не сте се договаряли. Когато му кефне може и да ти отреже от заплатата за някоя простотия. Комисиони за продажбите не се изплащат никакви, въпреки че С. се кълне в противното. ЗАПЛАЩАНЕ ПОД ВСЯКАКВА КРИТИКА УВАЖЕНИЕ: С. е ........, срещу него има няколко заведени дела за измама в Стара Загора, Варна, Русе и Разград. Отношението му към служителите е измамно внимателно - той лично управлява фирмата си на принципа разделяй и владей. Непрекъснато всява смут и пуска интриги - влизаш при него и започва да ти говори колко е некомпетентна служителката в офиса, на нея обяснява същото за теб самия. Колектива обаче е малък и все пак не всички са лумпени ПРИВИЛЕГИИ: Ъ? Т`ва к`во е? А може би крантите внесени от Корея, които се водят привилегия служебен автомобил - не се качвайте в тези морги аз лично съм катастрофирал два пъти с такава поради неизправност на автомобила (единия път ..... ме изпрати посред зима до Бургас и т.к. тръгнах посред нощ изобщо не забелязах, че гумите на колата са като цвички). ФИРМЕНА СИГУРНОСТ: странно понятие във фирма, в която работодателя ти се "опитва да те убие" (вж Привилегии), клиентите са готови да те разстрелят защото за измамени (вж Уважение) и чакаш я данъчните я полицията да дойде на някакво разследване РАБОТА/СВОБОДНО ВРЕМЕ: във фирмата се работи 6 дни в седмицата (никой не знае защо) "командировките" започват в непознати за обикновения труженик часове и завършват след 35-40 часа шофиране из цялата страна без никаква почивка. Не ви се полага хотел, храна и т.н. по време на тези луди обиколки из страната. В много случаи за една командировка служителят пропътува над 1000-1200 км без почивка и без сън. ПОТЕНЦИАЛ ЗА РАЗВИТИЕ: фирмата е п. за пари - свързана е с някаква м. група - простичкия извод не е възможно нищо да не правиш и да не продаваш и непрекъснато да изкопаваш пари за това онова. Възможностите за развитие се свеждат до това: колко голяма присъда може да си издействате работейки за ИнвестМоторс ООД МЕСТОПОЛОЖЕНИЕ: Варна. Въпреки очарованието на този град основният "търговски отдел" на фирмата се помещава във вонящо офисче в коридора на Двореца на културата и спорта и гордо се зове "шоу рум". Отопление през зимата няма през лятото не се диша. Скотски условия КОЛЕГИ: тези с които работих отдавна ги няма - все пак не пълни идиоти и се изнесохме всички. Има обаче една змия М. В. (к...е на 20-тина години, което д.... на С. за да го държи при себе си) това е най отвратителното, лъжливо и подмолно същество, което съм срещал. Комбинацията С. - В. наистина не се издържа РАБОТНА СРЕДА: това е най-отвратителното място за работа. Няколко факта: доставките на всички продадени автомобили или не се извършват изобщо (познайте за какво са делата за измама) или стават с огромно закъснение. При Мицубиши доставките се бавят с по 4-6 месеца но все пак ги има, при Сонатите доставките бяха всичко на всичко 2 останалите са измама, а автобусите Ютонг просто не съществуват - фирмата няма договор с китайския производител. Има само един внесен автобус и той ще си остане единственият. ЗАКЛЮЧЕНИЕ: - ако искате кариера във Варненския затвор - ако искате да ви пребият недоволни таксиджии с недоставени Сонати - ако искате м. да си упражнява десния прав върху физиономията ви заради закъсняващото Паджеро - ако мразите работодателя ви да се отнася към вас като с човек - ако обичате риска от катастрофа поради неизправност в автомобила ви след 20 часа шофиране - ако обожавате да мръзнете зиме и да се обливате в пот лятото в кутия от шперплат вместо офис - ако обожавате да си съчинявате измислици за поредния пропуснат срок за доставка на автомобила на клиента ви - ако изпададе във възторг от жалби и заплахи от клиенти поради липса на части за автомобилите "в гаранция" - ако обичате да ви пренебрегват заради една малка с..... независимо от усилията, които полагате за фирмата - ако мразите за се прибирате в къщи изобщо или поне по 12 часа на ден вкл и събота Тогава ИнвестМоторс е точно за Вас. ПОДАЙТЕ СИ ДОКУМЕНТИТЕ НЕЗАБАВНО - С. ЩЕ ВИ ИЗЛЪЖЕ ... пардон ПРИЕМЕ С УДОВОЛСТВИЕ

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...