Премини към съдържание

AlexG

Потребител
  • От него общо

    30
  • Регистрация

  • Беше тук

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Carisma 1.9 TD

AlexG's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. ОК благодаря за бързата реакция. Иначе за таблото и централния панел стават най-обикновени крушки, които се продават на всякъде, имам в предвид бензиностанции, практикер или бриколаж. Вярно без синя шапчица но ако се вземе от старата крушка става, ако ли не светлината е ок и не е необходимо да се правят допълнителни приспособления.
  2. Видях, че няма кой да ми отговори на запитването, за това давам нов жокер-когато фаровете са запалени дали светлината на часовника намалява своя интезитгет или остава константна величина. БЛГ
  3. Темата е от доста време и е доста добре онагледена. Все пак имам една молба, ако някой е сменял всички крушки на таблото и централната конзола, включително часовника запалката и пепелника нека постне една снимка с вида им и необходимата бройка от всеки вид. Ако посочите и магазин, в който са в час с материята и най-вече да ги имат налични ще бъде просто чудесно. Предварително благодаря. :help:
  4. AlexG

    Още един нов щастливец

    Честита придобивка! Със здраве да си я караш!
  5. Колега, смятам, че нямя да съжаляваш! Карам дизелова Каризма и съм страшно доволен. Колата си е замислена и изпълнена съвсем практично. Относно видимостта назад- мисля, че това е проблем на всички съвременни коли с пета врата. Просто е въпрос на навик и свикване с колата. В началото и аз като колегите спирах на значително разстояние от другите коли и ли различен тип препятствия (стени, бордюри и т.н), но в последствие се свиква и не прави впечатление, въпрос на практика. То като се замисля, то целия шофьорлък си е до практика, така, че нищо особенно по отношение на колата. По отношение на окачването-въпрос на предпочитание. Старата ми кола беше опел вектра и возеше много меко, толкова меко, че на стоящите отзад им ставаше лошо. Направо ги хващаше морската болест. С Каризма, това не може да се случи, страшно устойчива в завой и даваща усещане за сигурност при каране.Успех!
  6. AlexG

    Рейка

    До Окръжна болница - срещу пазарчето. Мисля, че работят качествено. Оправяха ми рейката на предишната ми кола и съм доволен. Без проблем.
  7. :mitsu-smiley: Честита Коледа на всички! Много здраве, успех и най-вече безаварийно!
  8. Този път ме бройте, почти на 99.9 % съм на линия!
  9. AlexG

    Топка на скоростен лост...

    Колеги, благодаря за съдействието!Действително топката на скоростния лост е набита. Края на лоста за скоростите завършва с един елемент, който е набразден (както каза колегата ico icov на ромбоидчета). Вади се като се дърпа силно и леко се разклаща. Лошото е че не можах да ползвам новата топка, която си бях купил. Ако я сложа няма да мога да включвам на задна, защото няма празен ход за движение на ринга за задна скорост. За сега оставам със старата. Успех на всички!
  10. Колеги от ИНВЕСТМОТОРС, споделям Вашето отношение към марката Mitsubishii и желанието да задоволите потребностите на крайните клиенти в BG! Най- удачният начин да ни спечелите е компетентното сервизно обслужване! Вносител на автомобили, който не е разбрал това златно правило няма никакъв шанс!Лошите новини за сервизно обслужване и други недоразумения, специфични за българският пазар по отношение на фирмени сервизи и официални вносители се разпространяват безотказно и със скоростта на светлината.Независимо от спецификата на българският пазар Ви желая успех в борбата с конкуренцията!.Нека по-добрия победи!А всички ние феновете на най-добрата марка ще сме печелившите от създалата се ситуация!
  11. AlexG

    Топка на скоростен лост...

    ОК, благодаря, ще опитам и ще постна резултата (след четвъртък).
  12. AlexG

    Топка на скоростен лост...

    Не съм още защото не съм имал време, даже днес по обяд пак заминавам в командировка, благодаря за вниманието. Искам колегата ico icov да ми поясни повече за тези ромбоитчета, не ми стана много ясно. Просто се дърпа нагоре или се освобождава някаква контра (напромер с отверка) от вътрешна страна?
  13. AlexG

    Топка на скоростен лост...

    И аз мисля, че е на резба, защото в началото си тръгна нормално и съвсвм логично усилието намаляваше, докато се стигна до положение да се върти свободно без да може да излезе (явно от контра гайката).Въпреки всичко ще продължа с опитите. Благодаря!
  14. AlexG

    Топка на скоростен лост...

    Благодаря! Ще опитам.
  15. Колеги, някой до сега свалял си си е оригиналната топка на скоростния лост? В началото ми тръгна, като че ли с резба, но стигна до някъде и вече се върти безконечно без да мога да я извадя, сякаш я задържа нещо. Ако знаете как става, моля за малко разяснения. :help:
×
×
  • Създаване...