Премини към съдържание

Новият Лансър дизел 2012г.


Препоръчано мнение

Абе тези шегуват ли се - 116hp от 1.8 двигател така ли? Тази фирма върви права надолу! Цената на ИНСТАЙЛ е 53990 лв с ДДС, за 116hp? Моя беше 48000 лв с ДДС 2008г., на БАЗАТА НА КАКВО тоя ще е по-скъп и с тоя двигател? Аз сигурно нещо не разбирам и ще се радвам да ми обясните? След като и 2008г. тепърва идваше кризата и към края на годината вече бяхме в нея, а сега ще ми го продават със 6000лв отгоре и то с някакъв двигател, който не се е доказал пред никого? Имат ли представа, какви коли се продават за тези пари в момента и с какви двигатели. Това за мен е пълен абсурд!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко прекрасно, ама не виждам да предлагат същия двигател с по-висока мощност?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аха и той за колко 60 000лв? Тия съвсем откачиха. Явно голям мерак за затриване на марката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще го взимаш нов, огледай и останалите продавачи от ЕС, все пак сме в съюза. :icon_n_king: (практиката е такава, че скъпите неща се купуват от вън на по-ниска цена, защото сме от най-богатите :icon_censored: )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За сравнение, новата Мазда 6 ми се струва повече автомобил и на подобна цена.. 53 хил. лв за подобно ниво на оборудване.. 57 хил лв. за по-високо само, че с ескри немислими за лансъра.. като завиващ би-кесенон, автоматично превключване на къси-дълги и пр и пр. и двигател 2.0 скайактив със среден разход 6/100 и извънградски 5/100 :)

 

Вънпреки, че съм фен на ашата марка (имаме 4 митсу-та в семейството), при следващ нов автомобил определено бих избрал друго..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За сравнение, новата Мазда 6 ми се струва повече автомобил и на подобна цена.. 53 хил. лв за подобно ниво на оборудване.. 57 хил лв. за по-високо само, че с ескри немислими за лансъра.. като завиващ би-кесенон, автоматично превключване на къси-дълги и пр и пр. и двигател 2.0 скайактив със среден разход 6/100 и извънградски 5/100 :)

 

Вънпреки, че съм фен на ашата марка (имаме 4 митсу-та в семейството), при следващ нов автомобил определено бих избрал друго..

 

Специално завиващия ксенон го има и Лансер-а. Автоматичното превключване на къси/дълги не можах да го намеря и за Мазда, ама може и в мен да е грашката.

Освен това цените които си гледал са промоционални, иначе тези мазди са 55-60 хиляди и отгоре. БС също имат някакви отстъпки за коли на склад, но не обявяват цени на сайта, трябва да питаш дилър.

 

Та може и да е скъп Лансера, ама поне не говори чак толкова наизуст. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я? Къде го тоя завиващ ксенон :) на Лансъра? Адаптивен предполагам те обърква :)? Това е, че сам се мърда на горе, надолу, а това дето свети в завой е друг фар, но ксенона не завива :). Колкото до това което е написал за Мазда 6 колегата, всичко е така, защото и аз я гледах, да прав си че отива към 60, само с малката подробност, че е една идея по-висок клас :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм.. и за двете коли пише, че са със система AFS за адаптивно насочване при завиване. Вече кое точно свети и завива не знам, но според брошурките ми изглеждат еднакви. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я? Къде го тоя завиващ ксенон :) на Лансъра? Адаптивен предполагам те обърква :)? Това е, че сам се мърда на горе, надолу, а това дето свети в завой е друг фар, но ксенона не завива :). Колкото до това което е написал за Мазда 6 колегата, всичко е така, защото и аз я гледах, да прав си че отива към 60, само с малката подробност, че е една идея по-висок клас :).

 

На Пасат за 75 бона също не му завива ксенона а свети отделен фар... всъщност никога не съм виждал завиващ ксенон..:icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има автомобили със завиващи, но не са много.. на Ес-класата ни от 2008ма има.

 

И не говоря наизуст. Гледам ценовата листа при поръчка, а не промоции.

 

Ниво Revollution e предпоследното оборудване и струва 57 хил за бензина (автомат) и 60 хил за дизела (даже 58 е дизела ако е ръчка) .. като от последния почти не виждам смисъл при положение, че бензина харчи 5/100 (но в крайна сметка си има любители и на бензин и на дизел.. индивидуално си е :) ).

 

LDW (Lane Depature Warning) – система, следяща за

отклонение от лентата на движение

HBC (High Beam Control) – система за автоматично

управление на дългите светлини в зависимост

от трафика

■ RVM (Rear Vehicle Monitoring) – радарна система за следене

на мъртвата зона с предупредителен сигнал при наличие

на превозно средство

удоБСтво и комфорт

■ Преден и заден парктроник с визуализация на основния

дисплей – 8 сензорна система подпомагаща паркирането

интериор

■ Подгряване на предните седалки – 3-степенно с електонно

управление

екСтериор

■ Bi-XENON – ксенонови къси и дълги светлини

с автоматично ниворегулиране и система за измиване

под налягане

AFLS – завиващи, адаптивни предни светлини, следящи

кривата на завоя

■ DEVIL’S LOOK – 6-сегментни LED-дневни светлини около

основните фарове

 

 

И мн. други (това е допълнителното оборудване към предишното.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност исках само да отбележа, че при вече толкова вече близки цени вероятно бих избрал друг автомобил.

 

Преди топ-оборудването на лансъра беше като че ли доста по-изгодно..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това са новите тендеции в дизеловите двигатели (не са съвсем нови, защото при други фирми това съществува от около 2002г). На един и същи като обем двигател се пускат две версии с нормална мощност и с понижена мощност. Тези с понижената мощност обикновенно са и с по-ниска степен на сгъстяване (не е задължително и си зависи от целите поставени пред конструкторите), целта е изместване на кривата на въртящия момент надолу - максималния въртящ момент се постига при по-ниски обороти на двигателя, а максималната мощност е ограничена най-вече софтуерно от екологични съображения. При тези двигатели се забелязва същата динамика сравнена с по-мощния двигател и единствено имат по-ниска максимална скорост. Също така имат и по-малка еластичност при скорости над 130км/ч. Разхода на гориво обаче особенно при градски режим е с около 15-20% по-нисък в сравнение с версията с по-висока мощност. Иначе относно цените в кризата вървяха към понижение основно за автомобили налични на склад. Въпреки всичко цената за Лансер наистина е висока, защото за тези пари може да закупиш доста по-добър автомобил от другите марки, но цените се регулират от пазара, така че предполагам ще има понижение.

 

Точно, моята е такава. Голям мотор 2 литра, 116 коня - именно този тип двигател има големи предимства. Относно цената на Лансера: Цената включва ли и шумоизолация? :) Иначе еквивалентно на INSTYLE напудрено Ауди или БМВ би струвало доста над 54 000лв, но работата е следната - този Лансер си остава Лансер и няма стойност за 54 000лв без значение оборудването. Ако базовата версия няма всички характеристики на добър автомобил по основните показатели, няма как аудиосистема, навигация, пластмасови лайсни да направят колата добра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно, моята е такава. Голям мотор 2 литра, 116 коня - именно този тип двигател има големи предимства. Относно цената на Лансера: Цената включва ли и шумоизолация? :) Иначе еквивалентно на INSTYLE напудрено Ауди или БМВ би струвало доста над 54 000лв, но работата е следната - този Лансер си остава Лансер и няма стойност за 54 000лв без значение оборудването. Ако базовата версия няма всички характеристики на добър автомобил по основните показатели, няма как аудиосистема, навигация, пластмасови лайсни да направят колата добра.

И аз забелязах тази тенденция да слагат относително маломощни софтуерно ограничени двигатели. На мазда 5, която макар и мини, е все пак ван, дизеловият двигател е със 115 к.с и определено изпитва затруднения, по-старият двигател със 143 коня и 360 нютона е съвсем друго нещо. Иначе сравняването на лансер и мазда 6 изглежда леко шеговито, някакси. Лансерът даже се рекламира от предпоследната си модификация като допълнително шумоизолиран, но определено не струва 54 000 лв., както и С класата на мерц не струва 70 000 лв.

И после защо хората си купували дачия, кия или шкода, в краен случай хюндай.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роска, какво значи в краен случай Хюндай, искам да ти кажа, че в момента над 50% от масовите марки дишат прахта на Хюндай, просто погледни по улиците новите коли - каква марка са. Колите са им СТРАХОТНИ! Екстри, сервиз, гаранция... просто взеха обаче и те да вървят с цените на горе.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роска, какво значи в краен случай Хюндай, искам да ти кажа, че в момента над 50% от масовите марки дишат прахта на Хюндай, просто погледни по улиците новите коли - каква марка са. Колите са им СТРАХОТНИ! Екстри, сервиз, гаранция... просто взеха обаче и те да вървят с цените на горе.

Споделям, хюндай са чудесни коли, но вече съвсем не толкова евтини. Пичовете от Корея почнаха да си капитализират брандовата известност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Иначе сравняването на лансер и мазда 6 изглежда леко шеговито, някакси.

Като да сравняваш Боинг 737 с 747. В Тор Гиър сравнявят Мазда 6 и Мондео ST220.

http://www.youtube.com/watch?v=oPjc4CZ6YtA

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роска, какво значи в краен случай Хюндай, искам да ти кажа, че в момента над 50% от масовите марки дишат прахта на Хюндай, просто погледни по улиците новите коли - каква марка са. Колите са им СТРАХОТНИ! Екстри, сервиз, гаранция... просто взеха обаче и те да вървят с цените на горе.

 

Ранга, я си изчисти пощата, моля, че трябва да те питам едни гумени работи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напомням ви, че това е форум за марката :mitsu-smiley:. Напомням ви и за точка 3 от правилника. Ако ви вълнуват екстрите, поведението, техническата поддръжка и други относно гореспоменатите марки, моля да посетите съответните форуми. Поздрави.

Редактирано от Емил Димитров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз забелязах тази тенденция да слагат относително маломощни софтуерно ограничени двигатели. На мазда 5, която макар и мини, е все пак ван, дизеловият двигател е със 115 к.с и определено изпитва затруднения, по-старият двигател със 143 коня и 360 нютона е съвсем друго нещо. Иначе сравняването на лансер и мазда 6 изглежда леко шеговито, някакси. Лансерът даже се рекламира от предпоследната си модификация като допълнително шумоизолиран, но определено не струва 54 000 лв., както и С класата на мерц не струва 70 000 лв.

И после защо хората си купували дачия, кия или шкода, в краен случай хюндай.

 

Без да нарушаваме правилници, без значение марката: Тези дефорсирани 115кс. в масовия случай са с 250 нютона. Това си е бая сила, Галантения 6А13 е 210 нютона (но със 100 кила желязо повече) и с 4 скорости автомата е отчайващо по-бавен в елементарни ситуации..., онези са с по 6 ръчни или 8 автомат и мотора все си е в оптимума, какво като е тесен - в резултат колата е по-теглива, по-динамична макар и с тези мизерни 116кс. Проблем (за някои) - макс. скорост докъм 180км/ч, нагоре умира изведнъж тази конфигурация, но в 99.99% от случаите това е без значение и не и е това целта изобщо. Проблем 2 - турбо лаг - ако ще туин скрол - обаче на път като е развъртяно турбото - проблем никакъв, дърпа моментално. Разходът съм го споменавал, 4 литра с дисциплина са реалност :icon_thumbup: За момента това е конфигурация-лидер в еко-сегмента, ненапразно се прилага масово в новите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А какво стана с 1.8-литровия DI-D DOHC MIVEC 150 к.с. двигател който е монтиран на ASX. Не се ли монтира в Лансър? И този 1.8 DI-D 116 к.с. същия двигател ли е (скопен) или е съвсем различен?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема, е че Мицубиши в момента нямат лек автомобил в горния сегмент, при тази ситуация винаги се наблюдава изкуствено повишение на цената на моделите в ниския и средния сегмент.

 

Е, другите които управляват пазара в горния сегмент, да не би да са евтини в средния и ниския... Проблемът идва от липсата на обем на продажби и трудното погасяване на развойните разходи. Друг проблем е, че рисковите нови технологии при немските производители се въвеждат първо в горния сегмент (тъй като се продават малко бройки) и чак когато се реализира второ или трето поколение на агрегат, система и т.н. , чак тогава минава в масовия сегмент. Това Мицубиши не може да си го позволи, и съответно или купува лицензи от всички останали, т.е. продуктът няма как да е по-евтин, или използва свои оригинални скъпи технологии от първо поколение, със съответните технически рискове и висока цена. В крайна сметка, дори да продават на загуба, клиентите ще абсорбират под една или друга форма този проблем. С други думи, защо да си купи човек нов дизел от Мицубиши като първи напън по тематиката пълен с купени лицензи, а да не си купи пето поколение "оригинал".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...