SLX Публикувано 14 април 2013 Сподели Публикувано 14 април 2013 Без да нарушаваме правилници, без значение марката: Тези дефорсирани 115кс. в масовия случай са с 250 нютона. Това си е бая сила, Галантения 6А13 е 210 нютона (но със 100 кила желязо повече) и с 4 скорости автомата е отчайващо по-бавен в елементарни ситуации..., онези са с по 6 ръчни или 8 автомат и мотора все си е в оптимума, какво като е тесен - в резултат колата е по-теглива, по-динамична макар и с тези мизерни 116кс. Проблем (за някои) - макс. скорост докъм 180км/ч, нагоре умира изведнъж тази конфигурация, но в 99.99% от случаите това е без значение и не и е това целта изобщо. Проблем 2 - турбо лаг - ако ще туин скрол - обаче на път като е развъртяно турбото - проблем никакъв, дърпа моментално. Разходът съм го споменавал, 4 литра с дисциплина са реалност :icon_thumbup: За момента това е конфигурация-лидер в еко-сегмента, ненапразно се прилага масово в новите.Слабеят ми 250 нм. На ван, иначе съм съгласен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 16 април 2013 Сподели Публикувано 16 април 2013 Слабеят ми 250 нм. На ван, иначе съм съгласен. Слабеят не слабеят, това е два пъти колкото старите атмосферки бензин и както споменах, повече от култовия 6А13. С 6 или 8 скорости това става по-динамична кола, с 4-5 литра разход това е също така два-три пъти по-икономична кола. Така че, (без значение марката...), подобна конфигурация има своите големи предимства в икономичния-"нормален" клас... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.