Премини към съдържание

Новият Лансър дизел 2012г.


Препоръчано мнение

Без да нарушаваме правилници, без значение марката: Тези дефорсирани 115кс. в масовия случай са с 250 нютона. Това си е бая сила, Галантения 6А13 е 210 нютона (но със 100 кила желязо повече) и с 4 скорости автомата е отчайващо по-бавен в елементарни ситуации..., онези са с по 6 ръчни или 8 автомат и мотора все си е в оптимума, какво като е тесен - в резултат колата е по-теглива, по-динамична макар и с тези мизерни 116кс. Проблем (за някои) - макс. скорост докъм 180км/ч, нагоре умира изведнъж тази конфигурация, но в 99.99% от случаите това е без значение и не и е това целта изобщо. Проблем 2 - турбо лаг - ако ще туин скрол - обаче на път като е развъртяно турбото - проблем никакъв, дърпа моментално. Разходът съм го споменавал, 4 литра с дисциплина са реалност :icon_thumbup: За момента това е конфигурация-лидер в еко-сегмента, ненапразно се прилага масово в новите.

Слабеят ми 250 нм. На ван, иначе съм съгласен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Слабеят ми 250 нм. На ван, иначе съм съгласен.

 

Слабеят не слабеят, това е два пъти колкото старите атмосферки бензин и както споменах, повече от култовия 6А13. С 6 или 8 скорости това става по-динамична кола, с 4-5 литра разход това е също така два-три пъти по-икономична кола. Така че, (без значение марката...), подобна конфигурация има своите големи предимства в икономичния-"нормален" клас...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...