Lyubo Dimitrov Публикувано 24 март 2013 Сподели Публикувано 24 март 2013 (редакция) Равносметка от пътуването до Шипково - 410км с 31л MaxMotion 95 (който е 98 всъшност) по нивомер и касова бележка. 120-140км/ч магистрала на круиз, 100-110км/ч по междуселския + 20-ина км трета-четвърта към Шипково, 3-4 студени старта общо. Това е положението. 2.5 V6 ръчка комби. Ако на вас ви гори повече, явно не е от модела или мотора. :mitsu-smiley: Редактирано 24 март 2013 от Lyubo Dimitrov Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 25 март 2013 Сподели Публикувано 25 март 2013 Като изчетох темата разбрах, че колегата Andy е разлюбил :mitsu-smiley: причината може и да е временен технически проблем.Към края на темата пак го подлъгва отново :D Но от заглавието "Този бензин ми идва в повече-не се издържа" веднага напрах асоциация с мен.Бивш заклет фен на газифицирането сега почвам да махам всичко на газ/бензин причината Дизел. Не, че не съм доволен от пропан бутана, но за мен дизела е в пъти по-добро решение. Маршрут-грубо 600км. на един ден пълно-пълно, осреднени стойности. само извън градско и магистралагаз 1.30 1.40 лв.Бензинови на газ 1.6-1,8-2.0 75-136 коняСвалял съм на мах 100 км/ч(бабешко каране) 7.7 газ на 100км. 10.50 лв. на 100км.мах 120 км/ч. нормално 9.5 газ на 100км. 13.00 лв. на 100км.мах 150 км/ч. бързо - не съм карал продължително, но е около и над 16.00 лв. на 100км. Опит с коли на познати ката водач и навигатор, дизел.само бързо шофиране 6,7 литра дизел 17.00 лева или 12.00 лева ТУБА ОЙЛ (спестено служебно гориво от примерни работници ) на 100км.Mercedes-Benz E-klasse E 290 http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12985Volvo - S60 - 2.4 D5 http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=9220BMW - E46 - 320 d http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=9980BMW E36 - 325 tds http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=10043Mercedes-Benz W124 - 250 D Turbo http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12704Mercedes-Benz - 190 (W201) - 2.5 TD http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12805 Срам ме е да посоча за какви коли на газ става дума :D , но са доста по-нисък ценови клас и предимно C-segmentдо ката дизеловите печки са D-segment. Euro Car Segment http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_Car_Segment Seat - Leon I (1M) - 1.9 TDI http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=13621 Даде разход 4.5 литра или 12.00 лева или 8 лева ТУБА ОЙЛVolkswagen - Golf III 1.9 TDI http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=8725 Даде разход 4.0 литра или 10.50 лева или 7.50 лева ТУБА ОЙЛ с (бабешко каране) От тук заключих, че дизела за дълго шофиране е по-изгоден и ако имаш допир до ТУБА ОЙЛ, шофираш истинска масивна стабилна голяма и на габарити кола на цената на малолитражка от среден клас. Наистина началното капиталовложение и обслужването на дизел е доста по-скъпо, но въпрос на гледна точка. За градско движение и дизел нямам опит на газ градско зимата 2 пътувания на ден студен мотор по 3-4 км. над 50 лв. за 100км. вкл. (газ, бензин)лятото от 15 до 20лв.Познати шофират предимно градско Seat - Leon I (1M) - 1.9 TDI http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=13621BMW - E46 - 320 d http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=9980http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=766http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=13484http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=2462http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=2420http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=10421http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=6988 Споделят градски разход несравним с този на газ изразен в пари, който не съм видял с очите си за да съм 100 процента сигурен в него. От колите с който съм пътувал не съм карал само 190-тката и голф 3 другите поне на едната част 300км. от пътуването съм ги шофирал.Дали съм бил изпреварен 15 пъти от някои наистина прелитащ, затова избирам 2 дизела 1 малък за града и един за дълго...........натискаш здраво разхода сравним с на кола от по долен клас..........а окачването все едно е лодка без BMW-то Да сравня разхода на колегата Lyubo Dimitrov 31 х 2.68 = 83 лева. http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=15369С http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=9220 4.1 х 6.5 = 26.50 литра х 2.63 = 70 лева или 48 лева ТУБА ОЙЛГалант в6 не съм карал, но S60 за мен е супер кола а мотора ме стресира как набира само газиш педала и набира до откат.Ако някои така за спорта каже на газ с Галант в6 с засилка колко му струва за 410 км. Та до колегата Andy дизела май му се очертава да му е майката Сам каза, че шофираш SDI и знаеш, че души нафтата аз ще раздавам/подарявам бензинките на роднини(родители), че продажбата сърцето ме боли ката знам, че само предното обслужване,ремонт струват повече от това колкото мога да взема за тях.Но татко каза, че 140 лева данък не плаща и да не му пробутвам това дето не ми трябва :D Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 25 март 2013 Сподели Публикувано 25 март 2013 При мен се очертава разхода за гориво да ми падне наполовина, откакто монтирах газов инжекцион... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 25 март 2013 Сподели Публикувано 25 март 2013 (редакция) :first: Редактирано 25 март 2013 от Lyubo Dimitrov Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 25 март 2013 Автор Сподели Публикувано 25 март 2013 Моята либоФ е пословична и никого и нищо не съм разлюбвал просто така. Нека всеки да си представи как ще се чувства когато 40 лева излетят през ауспуха за 100 км. градско и при 2,5-3,0 литра над нормите извън. Под норми нямам предвид колко дават по каталози да харчи такава кола, а какъв разход е имала преди 3-4 месеца. Нито съм с голяма заплата, нито карам мощна луксозна лимузина тип вратотрошач, така че имам моралното право да не съм щастлив към този момент.Последно си спомням, че когато попитах в темата за универсалния бордови компютър какво показва като моментен разход и SNS беше дал своите стойности, на мен ми се сториха много високи. Сега освен разходите за части и услугата на майстора, трябва да сипя и за 90 лева бензин. Като се окажат катализатор за махане, смяна ламбди, това-онова за преглеждане и профилактика и... Трябва да му я оставя на отговорно пазене, да се върна с автобуса, после пак да кихна 20-так да отида до гарата, да допъпля пеш до сервиза за да спестя от такси... Разбирам да ги имам, пък да не ми се дават, а то реално ги нямам. Най-неприятно ми е, че не разбирам от горивни системи, дросели и други истории и затова трябва да отида при човек, на когото да имам доверие и да знам, че може да провери нужните части и ако има нещо неизправно, да коригираме. Е чак пък така да ускорява едно волво с60. Предполагам е било с Д4 двигател 2.4ТДИ със 163 коня. Вероятно с чипС. На ускорение 0-160 трябва да го бия с една кола, но от 100 нагоре ще ме оперира без упойка. Туба ойл е рядко достъпна практика Гледай да не ви хванат.Галанта вози много добре. Особено като усилиш музиката да не се чува толкова шума от движението и пътя, скръц, клоп и т.н. С голяма скорост направо лети неусетно върху неравен асфалт. Доближава се до Е-класа W210. С ниска скорост не. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 25 март 2013 Сподели Публикувано 25 март 2013 Волвото съм го карал 3-4 пъти и горе-долу съм му схванал на характера от място на ускорение дръпка с друга кола бензинка не вярвам да падне и ако дистанцията е и по-дълга съм сигурен, че при еднаква мощност ползата е в дизела, който от 2000 оборота дърпа супер осезаемо.Но аз от дръпкки не разбирам и за мен са без мислени и не доказват нищо, за мен е важно в реална ситуация като при изпреварване като го нагазя да съм сигурен, че дори и рисково едно изпреварване е безпроблемно без да мисля дали да сваля един зъб или да гледам в обороти ли е двигателя и дали ще мина.От както подкарах едрогабаритни дизелови печки се научих, да карам бързо и икономично,Всички коли минали на "теста" са сток без чипове и други намеси шофирани в ранните часове на деня при слаб трафик от тук и възможността за бързо шофиране. и че наистина колкото по големи са колите комфорта расте главоломно.Там дето си стисках кафето и знаех, че ще ще усетя колана да се вреже в мен с по-големите коли липсва. Стабилността и комфорта са на друго ниво. Нищо различно при големите коли D-segment бензин или дизел. + за дизела разхода не се качва много при бързо шофиране Динамика се усеща в почти целия диапазон на оборотиТуба ойл Това беше една от колите на газ с ГИ, който съм карал по същия маршрут Opel - Omega B - 2.0 i 16V http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=1974 нея съм я шофирал нормално(140/120км.ч)магистрала/междуградско на возия не се даваше, но разхода беше 9.5/10 газ.Mmotors ако ми каже, че при гонене на предимно 150км.ч галанта дава 8 газ не вярвам за нищо на света :D и че градско на газ пак е х2 надолу ;)За 7.5литра бензин на V6 при 120/100км.ч магистрала/междуградско при колегата Lyubo Dimitrov ми се вярва. Не искам да убеждавам никой, но за мен дизела ми легна на душата и предразсъдъците, че дизела е за камиони се изпари.Че галанта е мания ми е ясно и че той се купува с сърце не с разум, но ако в гамата на морите имаше и един 5 или 6 цилиндров дизел е друга работа.Не казвам нищо лошо за 2.0 тд, но 90 hp не тичат на галант като на каризма например.Дори и заклети голфаджии признават, че TDI е по-по-най от GTI. Аз лично кола висок клас V6 бензин(газ) вече избирам да е дизел на същите коне или по-малка дизел среден клас. Andy напълно те разбирам за разхода.Дано си я оправиш скоро. Но галант в6 си е "вратотрошач" :D Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 25 март 2013 Автор Сподели Публикувано 25 март 2013 Абе мани ме какво разправям. Вратотрошач е било едно 2-врато мерцдесченце с 4 ауспуха и 5.6-литров битурбо бензинов двигател, който правеше 300 за 35 сек. Като му подадеш кикдаун оно се оригва на боклук и излита :icon_doh: Ами успех със селскостопанската техника :D Приготви едни 1500 за маховика само и едни 1000 да седят по сметката ти настрани за дюзи, ЕГР, ДПФ, турбо, дюзи, поНпа, едно-друго... автомат ако кюфне... дано стигнат. Не си прави предварителни сметки, защото рядко излизат наистина такива.ТДИ на ВАГ гроупе са легенда. Преди беше гти vs all, после ТДИ vs ГТИ, а сега TDI vs all the world :specool:Тук гръмва мотора, пестийн лева и тръгва пак след 2-3 дена. Ще си взема ремъците с ролките и свещите и това е. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 март 2013 Сподели Публикувано 25 март 2013 ......Всичко е така горе долу, само за три неща ще внеса корекция.....1. Газта е 1.28лв./1 л. а не 1.40лв./1л. .........дизела е 2.63лв./1л.2. АГУ-тата са много и различни, с много или най подходящата АГУ можеш да постигнеш по добро вървене ( около 8-10% )при това с по малък или същия разход като на бензин........3.И последното - като видиш цените на консумативите и резервните части на съвременен дизел,гарантирам ти ,така ще ти легне не на душицата ,а на джоба ти всички предразсъдъци, че на секундата ще излетиш с 300 и далеч,далеееч да те нема ....... :D Иначе да, върви приятно, не хубаво .........за хубаво вървене - качи се на ЕВО 8 покарай го малко и тогава ще разбереш какво е думата "върви"..... :D :good: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 25 март 2013 Сподели Публикувано 25 март 2013 Газта е 1,23 при мене, с отстъпката! Mmotors ако ми каже, че при гонене на предимно 150км.ч галанта дава 8 газ не вярвам за нищо на света и че градско на газ пак е х2 надолуВ никакъв случай не го твърдя, просто казвам че много ми падна разхода на пари за гориво, от както сложих газ...Естествено не бива да се пренебрегва и инвестицията, но ако се кара колата поне 2 години е оправдано.Има и друго, откакто карам на газ се усещам, че подавам повече и градско и извън, че и повече карам като пробег :icon_doh: :icon_blush: :icon_blush: :icon_blush: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 25 март 2013 Сподели Публикувано 25 март 2013 Ми то на бензин не спира да свети лампата и те е страх да направиш едно кръгче да се изкефиш на дупките по пътищата Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 25 март 2013 Сподели Публикувано 25 март 2013 Абе така е...За младежта бензин, дръпки, емоции...За средното поколение газ - върви почти като бензин /даже повече/ ма на пари е почти половината.За кандидат пенсионери като мен - нафта. Тегли като катър, тръгва без газ, баирите не ги усеща, караш си го между 1200 и 2000 оборота. На 2000 оборота е с 98 км/ч. на 3000 е с 145 /това на пета/ повече не ти трябва. Скъпи били ремонтите, сигурно, но ако го караш като дизел, а не като резачка, щото от 2000 оборота нагоре се събужда, може и да не го ремонтираш няколкостотин хиляди.Та така...А, разхода го коментирах - 20 лв. 100 - 120 км., извънградско и повече. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 25 март 2013 Автор Сподели Публикувано 25 март 2013 Имам следната молба - искам темата да бъде изтрита.Предварително благодаря на обърналия внимание модератор :icon_bye: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 25 март 2013 Admin Сподели Публикувано 25 март 2013 Имам следната молба - искам темата да бъде изтрита.Предварително благодаря на обърналия внимание модератор :icon_bye: Ще изтрия темата след няколко дни, много хора искаха да остане.Ако си промениш мнението ми пиши на ЛС. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение