Стефан Публикувано 24 януари 2013 Сподели Публикувано 24 януари 2013 :mitsu-smiley:Здравейте колеги, имам сериозното намерение да си взема Каризма! Досега имах Лансер, но Каризмата ми харесва изключително много и смятам да си взема точно такъв автомобил. Всякакви мнения и препоръки от колеги ще ми бъдат много полезни за да направя добър и правилен избор. Колебая се между 1.6 - 100к.с. или 1.8 GDI- 125 к.с. около 2000 г. Нямам намерение да слагам АГУ. Само на бензин. Добри и слаби страни. Благодаря предварително! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
каризмич Публикувано 24 януари 2013 Сподели Публикувано 24 януари 2013 Колебая се между 1.6 - 100к.с. или 1.8 GDI- 125 к.с. около 2000 г. Нямам намерение да слагам АГУ. Само на бензин. 1.8 GDI е твоята кола.Силни и слаби страни - прочети темите от първа и втора страница на раздел "CARISMA".Т'ва ти го казвам аз - Каризмич. Така ме знаят в заводите на Mitsubishi Motors. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан Публикувано 24 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 24 януари 2013 :mitsu-smiley: Благодаря, колега ! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 24 януари 2013 Сподели Публикувано 24 януари 2013 Ако намериш читав екземпляр 97-98 година - още по-добре...Нищо, че ще е дърт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vui4o Vanio Публикувано 24 януари 2013 Сподели Публикувано 24 януари 2013 А и Велинград е близо до Пловдив , консултирай се с Милен / координатите му ги има във форума / , особенно ако ще се спреш на GDI :good:Иначе избора на Каризма :mitsu-smiley: ти е правилен, добър автомобил. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVELBATALOV Публикувано 25 януари 2013 Сподели Публикувано 25 януари 2013 (редакция) Здравей,аз бих те ориентирал към 1.8 МПИ1.+здрав и непретенциозен двигател,не му влияе толкова силно качеството на горивото2.+добра мощност за това купе,добър разход предполагам към 7-7.5 извънградско(90-110км/ч),моята 1.6 ми дава 6.6-73.+всеки свестен техник може да ти направи ремонт,не изисква специфични познания както е при ГДИ4.+АГУЗа 1.6 има същите плюсове +нисък данък,но е малко слабичък, при изпреварване понякога е кофти(предполагам, че върви по същия начин като твоя лансер 1.3).За ГДИ има много изписано във форума можеш да научиш всичко за него.Дано съм бил полезен Редактирано 25 януари 2013 от PAVELBATALOV Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан Публикувано 25 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 25 януари 2013 :mitsu-smiley: Колеги, благодаря за отзивите! :mitsu-smiley: Лансера е много читав, но ми омръзна а ми се ще по-мощен автомобил. Предполагам, че GDI e по- доброто решение, тъй като нямам намерение да слагам АГУ! Има ли нещо по специално при подръжката GDI-то ? Но има време....за сега. Смятам, че правилно съм се ориентирал. А при Милен съм ходил, знам къде е и мога да отскоча за хабер, тъй като почти всяка седмица съм в Пловдив. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusnak Публикувано 27 януари 2013 Сподели Публикувано 27 януари 2013 (редакция) Ами като за начало гледай да не тракат повдигачите, да не излиза черен дим от ауспуха при форсиране, скоростния лост при връщане от трета на втора дали влиза добре (понеже синхронизаторите на втора скорост са най-податливи). Ако се сетя още нещо ще пиша. Поздрави! П.С. Относно GDI каризмите. Редактирано 27 януари 2013 от rusnak Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан Публикувано 27 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 27 януари 2013 :mitsu-smiley:Благодаря, колега! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Murfi Публикувано 29 януари 2013 Сподели Публикувано 29 януари 2013 (редакция) Здравей колега!Аз карам "Каризма" 1.8 ГДИ 98г. вече около година и половина.Колата я взех на 220000км./по показания на км/Изминал съм около 15-16хил. км. и за сега нямам абсолютно никакви забележки относно работата на двигателя,поведение на пътя и т.н. Сменил съм /изключая ремък ,масло и ролки/,тампоните на задната стабилизираща щанга/още като я взех/ и една биалетка тази пролет........Е, и двата предни калника и един мигач преди седмица...ама това е друга игра...От тук нататък изборът е твой!!! А.....забравих да кажа,че ми се счупи едното копче на ел.стъклата, ама като чета из форума,това е всеобща болка. Редактирано 29 януари 2013 от Murfi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан Публикувано 29 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 29 януари 2013 Здравей колега!Аз карам "Каризма" 1.8 ГДИ 98г. вече около година и половина.Колата я взех на 220000км./по показания на км/Изминал съм около 15-16хил. км. и за сега нямам абсолютно никакви забележки относно работата на двигателя,поведение на пътя и т.н. Сменил съм /изключая ремък ,масло и ролки/,тампоните на задната стабилизираща щанга/още като я взех/ и една биалетка тази пролет........Е, и двата предни калника и един мигач преди седмица...ама това е друга игра...От тук нататък изборът е твой!!! А.....забравих да кажа,че ми се счупи едното копче на ел.стъклата, ама като чета из форума,това е всеобща болка. :mitsu-smiley:Благодаря за отзива! Какъв разход ти дава и какъв е оригиналния размер на гумите? Май вече клоня към GDI, защото и без това смятам, че газта е за готвене, пък и ми се ще нещо по-мощно ! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demon777 Публикувано 30 януари 2013 Сподели Публикувано 30 януари 2013 100км/ч на магистралата 4,5/100170км/ч на магистралата 7/100 Само градско зимно време 10-11/100Само градско лятно време 9-10/100 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Murfi Публикувано 30 януари 2013 Сподели Публикувано 30 януари 2013 :mitsu-smiley:Благодаря за отзива! Какъв разход ти дава и какъв е оригиналния размер на гумите? Май вече клоня към GDI, защото и без това смятам, че газта е за готвене, пък и ми се ще нещо по-мощно ! :mitsu-smiley: За газта колега и аз вече съм на твоето мнение.Преди това карах 8год. Форд Мондео 1.6 на газ и определено съм имал повече ядове от колкото икономия на пари и ползи- то не беше смяна на свещи,кабели,въздушни филтри на 4-5 хил.км.Малко преди да я продам газовата уредба "кихна" и по "Закона на Мърфи" се отчупи миниатюрна метална пластинка от едната пружина на "кихалките" и заседна на леглото на изпускателния клапан на 3-ти цилиндър.После - не ми се говори - нов клапан,шлайф,гарнитури.....Така че мисля ,че си на прав път с ГДИ-то.Иначе гумите с които си дойде колата от Германия са 185/65/14 и продължавам да карам с този размер.Относно разхода - най често го засичам когато пътувам до София и обратно е около 5.2 -5.4л.лятото /с малко градско 15-20км. в София/,зимата около 6-6.5л.А градското е чудо - 11 -12 -13л....Божа работа.Миналата зима в големия студ карах сутрин рано по 5-6км градско и направих разход 17л.......Но това са само мои мнения.Не ангажирам никой!Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан Публикувано 31 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 31 януари 2013 :mitsu-smiley: Колеги, много благодаря за отзивите :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickolai Публикувано 7 февруари 2013 Сподели Публикувано 7 февруари 2013 (редакция) Здравейте, аз имам въпрос - тъй като четох доста теми за GDI двигателите, даже в една от темите беше побликувано колко награди имат Митсубиши за този двигател с дирекно впръскване на горивото, та защо в новите модели не се изполва тази система или се използва - но вече без обозначението GDI?Питам, защото и аз като колегата се двоумя. Благодаря! Редактирано 8 февруари 2013 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 8 февруари 2013 Сподели Публикувано 8 февруари 2013 (редакция) Защо не се използва не знам, предполагам защото е малко по-взискателна към бензина от MPI, или защото са оставили разработките и са прехвърлили усилията другаде. Но примерно Хюндай, които купуват лиценз и Фолксваген, при това в повечето си марки, продължават да използват технологията. Но това, че не продължават с внедряването и въобще не означава, че е лоша или капризна, както бях срешнал някъде тук наскоро. Редактирано 8 февруари 2013 от Dell Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 8 февруари 2013 Сподели Публикувано 8 февруари 2013 Защо не се използва не знам, предполагам защото е малко по-взискателна към бензина от MPI, или защото са оставили разработките и са прехвърлили усилията другаде. Но примерно Хюндай, които купуват лиценз и Фолксваген, при това в повечето си марки, продължават да използват технологията. Но това, че не продължават с внедряването и въобще не означава, че е лоша или капризна, както бях срешнал някъде тук наскоро.И в много нови Рендета също. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickolai Публикувано 8 февруари 2013 Сподели Публикувано 8 февруари 2013 (редакция) А впръскването на гориво на MiVEC двигателите като на MPI ли е? :icon_hmm: Редактирано 8 февруари 2013 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 8 февруари 2013 Сподели Публикувано 8 февруари 2013 Мисля, едното няма нищо общо с другото MiVEC /Mitsubishi Innovative Valve timing Electronic Control system/. А колегата Murfi сигурен ли е че газта е в основата на ядовете му, да не би да е самия Ford то това им е чара на тази марка :D Части евтини, но всяка седмица в сервиза :D /Роднина има горд Ford модел преди 2000г./ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Murfi Публикувано 8 февруари 2013 Сподели Публикувано 8 февруари 2013 Мисля, едното няма нищо общо с другото MiVEC /Mitsubishi Innovative Valve timing Electronic Control system/. А колегата Murfi сигурен ли е че газта е в основата на ядовете му, да не би да е самия Ford то това им е чара на тази марка :D Части евтини, но всяка седмица в сервиза :D /Роднина има горд Ford модел преди 2000г./ Колега,не му е тук мястото/ в този форум /да коментирам,но "Форд" е велика кола - принципно зимно време не работи и мре от раз.Въпроса беше за газовите уредби - имам приятел който кара почти без проблеми "Орион" вече 20год.......само дето не е на газ.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickolai Публикувано 8 февруари 2013 Сподели Публикувано 8 февруари 2013 Правилно мислиш но идеята ми беше дали подаването на горивото е с директно впръскване или с многоточково при двигателите с MIVEC (Mitsubishi Innovative Valve timing Electronic Control system) да речем на mtsubishi mirage syborg но се порових малко и разбрах отговора. И се извинявам на модераторите за малко излишните ми въпроси. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан Публикувано 10 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 10 февруари 2013 :mitsu-smiley: GDI e добро решение, но 1.6 чипосан мотор MPI не е ли също така достатъчно добро решение поне откъм вървеж на колата, да не говорим за данъци, гр. отговорност, винетки, каско и т.н. ! Все пак не са от без значение тези неща. :mitsu-smiley: Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 10 февруари 2013 Сподели Публикувано 10 февруари 2013 Мхъм.....И на колко го чипоса този 1.6 MPI ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 10 февруари 2013 Сподели Публикувано 10 февруари 2013 (редакция) Здравей колега сега ще изкажа моето субективно мнение /преценка/ по темата дано ти помогне с избора Гледам че твърдиш, "че газта е за готвене" и не искаш да я ползваш за гориво на колата си. Твое право :good: Но с твърдението на колега, че газта създава само проблеми и тя е основната причина за появата им..............не мога да се съглася......монтаж, настройка, тип на уредбата, качество на вложените части........фактори/предпоставки за проблеми, който свързват индиректно газта с проблемите. Пример: фирма Х ми подменя във вкъщи дограмата с премиум модел на фирмата, работниците немарливо монтират прозореца на криво той се затваря трудно, дискретно слагат обикновена панта и той не може да се открехва, не го уплътняват както трябва и от там следва, че съвременната дограма е пълен боклук! В семейството 3 коли на газ проблеми никакви Дори и повечето от форумните колите са на газ :good: Да го отричаш е едно, да го наричаш боклук е съвсем друго! Не съм привърженик на GDI, но при избор за работа на бензин 100% клоня към GDI. Това с чип тунинга :D сигурно се шегуваш.............такова животно при атмосферен двигател е безсмислица и той 1.6 от къде ще дойде повече мощност само от софтуерна промяна :D повече гориво без кислород за доброто му изгаряне = пари на вятъра и най-много безсмислено махане ограничителя на обороти за крупна сума Чипа има смисъл и приемливи резултати на вложените средства само при турбо моторите. Дори и там се предприемат "хардуерни" промени /подмяна дюзи (разпръсквачи) и куп др./ за да има резултат и да смогва горивото след увеличаване налягането на турбото*.*това е ключа за палатката Както разбирам си се насочил към 4G92 16V 73kW и 4G93 GDI 92kW. Тук в форума обсъждахме преди време 4G92 16V 73kW и 4G92 16V 66kW и стигнахме до заключение че разликата от само 9 коня в двата мотора се дължи на оптимизиране /заводски чип тунинг/ та ме съмнява до къде повече може да върви на горе този мотор а стъпката след тези 9 коня според мен не си заслужава най много реално 3-4 коня за ХХХ пари. Като се има на предвид ,че при замервате на мощността тя варира в такава граница между отделните рънове на теста http://i50.photobucket.com/albums/f326/PARADOX_sf/Civic/2005/Dyno/DSC05199.jpg Аз лично чип на тези мотори никога! А за GDI и чип от форума знам :D Бате по-добре недей. :D Не знам защо точно за тези дреболии се сещат потенциалите собственици на кола над 74kW Данъци, гр. отговорност, винетки, каско и т.н. ! За 1-вото вече изказах мнение преди време...........колко да е скъпо :D http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=282582-то най-много двасетина лева на година.3-4 1:1 са 4G92 и 4G93 GDI При тези обстоятелства за мен ако трябваше да избирам 4G93 GDI :good:П.П. При разхода споделен от колегата demon777 дори и пред 4G92 с газ бих избрал GDI за кола за предимно междуградски пътувания. Редактирано 10 февруари 2013 от lancer4x4 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivaylo_B Публикувано 10 февруари 2013 Сподели Публикувано 10 февруари 2013 Здравейте колеги смятам да си взимам Мицубиши Каризма от София.Може ли да ми препоръчате читав сервиз за диагностика или ако някой ако може да ми помогне при огледа на място.Предварително благодаря за отговорите и помощта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.