Премини към съдържание

SRS свети


bebo90

Препоръчано мнение

Колеги отдавна се каня да ви попитам за тая лампа на таблото SRS.Преди около 6-7 месеца реших да сменя двигателя на моя галант заедно със салона.Старият ми мотор беше 2000 кубика,а сегашния е 2500.Когато сложихме новия мотор запалихме колата без еърбеци,защото мисля че на всеки му е ясно че цялата инсталация се сменя.Както и да е,искам да знам може ли да е записала някаква грешка като са били откачени еърбеците.Аз си мислех че като сложа всичко и ще изгасне тази лампа,но уви това не се случи.Колата от която взех мотора беше челно ударена,но аз оставих моя компютър за еърбеците и сега се чудя да не би този компютър да не може да разчете другите седалки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

проблема, мисля е дошъл след като сте запалили колата със свалени еърбеци. Лампата гасне след намеса на компютърна диагностика срещу някакви пари :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък мисля, че въпреки че записва грешката, при следващото подаване на контакт и ако детектне всичките еърбеци, които са записани в компа, то лампата ще си изгасне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

SRS грешките не се самоизчистват, а има ли записана грешка лампичката си свети, както си е и при мен. От слаб акумулатор имам записана грешка и те така, докато не се бръкне в компа на еърбезите да се зачисти грешката - ще си свети.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Исках първо да попитам от какво може да е за да сам сигурен какво да правя.И аз съм си мислел че е грешка,но тук в Казанлък не се намират много хора които да могат да прочетат компютъра на Галант.И друго което забравих да спомена,че компютъра на еърбеците си е моя заедно с този на волана и на пасажерското място,но седалките са от друга кола,която както казах е претърпяла удар.А някои може ли да каже нещо за гривната на волана,която е под еърбега.защото ми споменаха че ако не сам я зацепил точно нямало пак да ми прочете еърбега

Редактирано от bebo90
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да е от множество неща, включително и лошо контактуване в буксата под седалката... :)

С гадаене няма да стане. Козата си сака пръч :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък мисля, че въпреки че записва грешката, при следващото подаване на контакт и ако детектне всичките еърбеци, които са записани в компа, то лампата ще си изгасне.

[/qu

 

Колега доколкото знам ти си сменял мотора.Ти не си ли я палил без еърбеци

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е след като си палил без включена букса да отчете грешка.

Отивай да ти я чистят и си свиркай... :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Иване,слуша сега,няма проблем че си сложил седалките от другия Галант,те възглавниците са еднакви,проблема идва от там,че не си откачил буксата на SRS компа,когато си я палил.Трябва да дадеш SRS компютъра да му се зареди правилния дъмп и да изгасне лампата, това е този дето не е сработвал,този от ударената кола,по-добре да не го използваш,да ще стане ще работи,няма да свети лампата,но не се знае,ако не дай си боже ти се наложи да сработи,дали ще стане. Ако искаш ми пиши на лични,да ти кажа кой ще ти свърши работа,ама не е в Казанлък,от сега да ти кажа :icon_blush:.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...няма проблем че си сложил седалките от другия Галант...

 

Oсвен ако старите седалки са имали еърбеци, а новите не.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

SRS грешките не се самоизчистват, а има ли записана грешка лампичката си свети, както си е и при мен. От слаб акумулатор имам записана грешка и те така, докато не се бръкне в компа на еърбезите да се зачисти грешката - ще си свети.

 

Ице, не мога да се съглася с теб. Палил съм Галанта без волан, а по-късно с него и лампата изгасва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Oсвен ако старите седалки са имали еърбеци, а новите не.

 

И новите му имат,виждал съм ги :),но не съм съгласен,че лампата сама ще изгасне.Това единствено може да стане,ако на буксата за AIR BAG-а,си сложил резистор и той симулира,че има включена въздушна възглавница,иначе не изгасва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извади крушката и си свиркай :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ице, не мога да се съглася с теб. Палил съм Галанта без волан, а по-късно с него и лампата изгасва.

 

Споделям какво ми казаха за моя случай, и трябва да се "рови" в еку-то на еърбезите, само от там се чистела грешката. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята лампа за srs също светна като бях разкачил буксата на airbag-a на пасажера и го бях забравил разкачен. Не изгасна лампата после като го вързах колкото и да пробвах, докато не мина през компютъра на Милен_з. От моя опит подкрепям мнението на Hristo.

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята лампа за srs също светна като бях разкачил буксата на airbag-a на пасажера и го бях забравил разкачен. Не изгасна лампата после като го вързах колкото и да пробвах, докато не мина през компютъра на Милен_з. От моя опит подкрепям мнението на Hristo.

A моят опит показва обратното на твоя при идентична ситуация. Явно има различни еку-та за възглавници. За сравнение - 2.5v6 2003г.

Блъфиращия - какъв мотор си сменял и помниш ли коя година беше галанта, чийто срс изгасна сам ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

A моят опит показва обратното на твоя при идентична ситуация. Явно има различни еку-та за възглавници. За сравнение - 2.5v6 2003г.

Блъфиращия - какъв мотор си сменял и помниш ли коя година беше галанта, чийто срс изгасна сам ?

 

Таблото гледал ли си си,от задната страна?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Таблото гледал ли си си,от задната страна?

Не разбирам идеята на въпроса , но да гледал съм отзад зад таблото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е,да не ти е побългарявано таблото и затова да си мислиш,я изгасна ми лампата всичко е наред-ама всъщност не е . Загледай се как ти изгасват лампите,трябва да се гасят постепенно,Check engine, ABS,SRS. Ако две лампи изгаснат едновременно,значи "Хюстън имаме проблем".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Колега доколкото знам ти си сменял мотора.Ти не си ли я палил без еърбеци

 

Ako това е адресирано към мен.... ами не съм сменял мотор.

 

А пробата с паленето без еърбеци и последвалото изгасването на лампата съм го виждал на Галанти от различни години на производство. Същото се наблюдава и ако се изключи буксата която се намира при колана. При повторното й включване, грешката изчезва или поне лампата изгасва. Така че нека не караме всичките колеги да започнат да си гледат галантите "зад таблото" http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/worthy.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега stevensgr прочети внимателно пост №17.Ако все още не ме разбираш ще ти го обясня на лични , за да не занимаваме аудиторията с подробности.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги отдавна се каня да ви попитам за тая лампа на таблото SRS.Преди около 6-7 месеца реших да сменя двигателя на моя галант заедно със салона.Старият ми мотор беше 2000 кубика,а сегашния е 2500.Когато сложихме новия мотор запалихме колата без еърбеци,защото мисля че на всеки му е ясно че цялата инсталация се сменя.Както и да е,искам да знам може ли да е записала някаква грешка като са били откачени еърбеците.Аз си мислех че като сложа всичко и ще изгасне тази лампа,но уви това не се случи.Колата от която взех мотора беше челно ударена,но аз оставих моя компютър за еърбеците и сега се чудя да не би този компютър да не може да разчете другите седалки.

Сканирането и диагностиката по електронните системи в :mitsu-smiley: се извършва най коректно от два скенера!!

1. "майчиният" скенер - MUT, който е дилърският специализиран за :mitsu-smiley: сервизите!

2. CarmanScan - широкопрофилен скенер специализиран за азиатските автомобили, на дилърско ниво за повечето от тях!

-Нищо друго не работи коректно със :mitsu-smiley: , Пробвано е лично от мен в годините и доказано в практиката!!

-При теб нешата са лесни, просто трябва да се закачи на диагностика и контролерчето на аирбъка да се "разпита" за да си каже къде му е болката :rolleyes: .-Няма друг начин да се разбере защо "РЕВЕ" айрбъга.

Още по лесно е че в Казанлък има двама човека които разполагат и работят с CarmanScan,единият е срещу централният Портал на Арсенал,..и освен че е диагностик е и специалист по автоЕлектроника.

Другият е един от най начететените газаджий които познавам и се намира на "Абаята"!

-Та както се казва " със питане до Цариград се стига"...ако искаш на лични ще ти пратя телефоните на хората и имената им (ако сам не си се подсетил вече) , че тук да не прозвичи като реклама!!!!

Редактирано от Иван Мийков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сканирането и диагностиката по електронните системи в :mitsu-smiley: се извършва най коректно от два скенера!!

1. "майчиният" скенер - MUT, който е дилърският специализиран за :mitsu-smiley: сервизите!

2. CarmanScan - широкопрофилен скенер специализиран за азиатските автомобили, на дилърско ниво за повечето от тях!

-Нищо друго не работи коректно със :mitsu-smiley: , Пробвано е лично от мен в годините и доказано в практиката!!

-При теб нешата са лесни, просто трябва да се закачи на диагностика и контролерчето на аирбъка да се "разпита" за да си каже къде му е болката :rolleyes: .-Няма друг начин да се разбере защо "РЕВЕ" айрбъга.

Още по лесно е че в Казанлък има двама човека които разполагат и работят с CarmanScan,единият е срещу централният Портал на Арсенал,..и освен че е диагностик е и специалист по автоЕлектроника.

Другият е един от най начететените газаджий които познавам и се намира на "Абаята"!

-Та както се казва " със питане до Цариград се стига"...ако искаш на лични ще ти пратя телефоните на хората и имената им (ако сам не си се подсетил вече) , че тук да не прозвичи като реклама!!!!

 

Досетих се за хората,но преди две години отидох при точно този газаджия с който се познаваме много добре и той каза на майсторите си да погледнат колата след което карах един месец без втори цилиндър,защото се прецака компа на колата.Мерси все пак че ми ги препоръчахте

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Аз да питам защото не знам! При положение , че свети индикатора на таблото . Възглавниците ще сработят ли при удар ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...